Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 52

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 52 av 252 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 48 49 50 51 52 53 54 55 56 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 ... SisteSiste
Viser resultater 1,021 til 1,040 av 5026
    Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kanskje du burde gått for Yamahaen i stedet for Onkyo. Det er jo trossalt Yamahaens sterke sider de du nevner som mangler med Onkyo

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Kanskje du burde gått for Yamahaen i stedet for Onkyo. Det er jo trossalt Yamahaens sterke sider de du nevner som mangler med Onkyo
    har tenkt tanken selv, håpa bare at ingen andre ville gni det inn

Har vurdert å selge onkyoen nå og teste ut yamaha også, men er som sagt litt oppsatt på teste ut en analog multikanalspre til sommeren, så jeg vet ikke om jeg er helt sugen på selge onkyoe nå, tape litt på den, kjøpe yamaha, og tape litt på den for å teste ut noe annet til sommeren.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    mm, var innom profilen hans og titta litt. Hadde ikke takka nei til en demo der for å si det slik! Men blandt ungdommen her i bygda er det også mye snakk om kinoen til froggy i askim; var ikke det han ene unggutten som var nede hos deg sist gang jeg også var der?
    Hmmmm. Froggy....
    Ringer ingen bjeller
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har tenkt tanken selv, håpa bare at ingen andre ville gni det inn

Har vurdert å selge onkyoen nå og teste ut yamaha også, men er som sagt litt oppsatt på teste ut en analog multikanalspre til sommeren, så jeg vet ikke om jeg er helt sugen på selge onkyoe nå, tape litt på den, kjøpe yamaha, og tape litt på den for å teste ut noe annet til sommeren.
    Kjøp C31 som Jerome selger (Akto sin gamle)
    Den vil løfte lydbildet i stereo, og du får igjen pengene til sommeren for den. Er også en veldig god match til Stereo90
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Hmmmm. Froggy....
    Ringer ingen bjeller
    hm, fint å høre at det ikke er bare jeg som sliter med å huske navn. hehe. Men er sikker på at han som kom litt seinere enn alle andre kalte seg for det.. men men.. kan godt hende det er hukommelsen min som ette tåler forkjølelsen
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp C31 som Jerome selger (Akto sin gamle)
    Den vil løfte lydbildet i stereo, og du får igjen pengene til sommeren for den. Er også en veldig god match til Stereo90
    har desverre ikke 10k til overs akkurat nå, jan feb og mars er noen rævva mnd med tanke på regninger i huet og rævva, og ei studentfrue! hehe. En mulighet er jo å selge onkyo nå, kjøpe c31 og selga c31 til sommeren. Men da blir 880'en stående ubrukt, og det er jo litt synd i seg selv
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hm, fint å høre at det ikke er bare jeg som sliter med å huske navn. hehe. Men er sikker på at han som kom litt seinere enn alle andre kalte seg for det.. men men.. kan godt hende det er hukommelsen min som ette tåler forkjølelsen
    Godt mulig at det var Froggy. Jeg fikk aldri med meg navnet hans.
    Enda en Stereo90 på torget, og til 12k....... Frister å huke denne selv, men har strengt tatt ikke brukt for den dessverre
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt mulig at det var Froggy. Jeg fikk aldri med meg navnet hans.
    Enda en Stereo90 på torget, og til 12k....... Frister å huke denne selv, men har strengt tatt ikke brukt for den dessverre
    mm, den annonsen var den første jeg så idag tidlig. Men har avtalt kjøpet på den til 13k fra hifisentralen. Frister litt å ringe banken og forklare at sofaen knakk sammen så jeg trenger 12k til en ny en fortere enn svint men...
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frister litt å ringe banken og forklare at sofaen knakk sammen så jeg trenger 12k til en ny en fortere enn svint men...
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte at du kunne prøve Bi-amp med 2 stk stereo 90?

Da er du jo sikret rett lydsignatur over hele "fjøla"

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    POENG!

Om det blir til at det blir to stk stereo90 på meg, så seff kommer dette til å prøves når jeg først har muligheten. hehe.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...dessuten vil du slippe 2 strekk med htkabler. Kun noen korte lengder på 0,5-0,75m på baksiden.
    Kun en enkel kabel + splitt til hver

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jupz, begynner å ane hvilken retning jeg vil ta anlegget i, og da blir det litt lettere å bestemme seg for kabler også. Kan man først korte ned på kablene korter man også kraftig ned på kabelkostnadene, og sånt kan jeg så absolutt like
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jupz, begynner å ane hvilken retning jeg vil ta anlegget i, og da blir det litt lettere å bestemme seg for kabler også. Kan man først korte ned på kablene korter man også kraftig ned på kabelkostnadene, og sånt kan jeg så absolutt like
    Ja, har en liten drøm om ett oppsett med feks. ett kombinert modifisert bassfilter + diy-pre og 2 stk ST-70 til Triangle Volante

Kan bli litt vanskelig siden det kreves en likt modifisert ST-70..
    :-|

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Ja, har en liten drøm om ett oppsett med feks. ett kombinert modifisert bassfilter + diy-pre og 2 stk ST-70 til Triangle Volante
    Ikke så mange par med Volante å oppdrive i norge heller...... Det paret jeg hadde er det eneste jeg har vært borti
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som trådtittelen nå tilsier, så fortsetter Skrotnisse med årets store nyttårssalg og denne gangen er det min Onkyo 875 som går under hammeren.
    -------
    Mvh
    Rune

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva blir det neste? Skal du fortsatt kjøre 3.0, men med Yamaha kanskje? Eller blir det ren stereo igjen, og senter til pynt?

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke så mange par med Volante å oppdrive i norge heller...... Det paret jeg hadde er det eneste jeg har vært borti
    Godt mulig det du....
    Fikk ikke lytta så mye da.
    Godt mulig at det var "lillebroren", for tror kanskje den var litt mindre(??) men det jeg hørte var utrolig flott!

En helt annen gjengivelse av diskanten enn feks. celius, som gikk sømløst sammen med mellomtonen...

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som trådtittelen nå tilsier, så fortsetter Skrotnisse med årets store nyttårssalg og denne gangen er det min Onkyo 875 som går under hammeren.
    Kjøpte ikke du den nettopp da?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kenti: hehe, kjøre stereo, selge 880 og heller sette en rosa elefantbamse der!!

Neida. men det blir en yamaha 1800. Jeg skal ikke nekte for at jeg har tenkt tanken om å gå over til stereo, men jeg mener på at de 5 sekundene ikke er utilgivelige. Nei, jeg skal så definitivt beholde 3.0 enn så lenge. Har dog et lite håp om at yamahaen har det lille som gjør at matchen med arrayene blir likandes. OM det skjer, så kan jeg med god samvittighet gjøre om litt på drømmene\planenen for sommeren

onkyo er som sagt slettes ingen dårlig reciever, og på musikk var den overraskende bra. Men på film ved litt høyere volum blir matchen langt fra bra desverre....
    -------
    Mvh
    Rune

Side 52 av 252 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 48 49 50 51 52 53 54 55 56 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •