Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 48

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 48 av 252 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 ... SisteSiste
Viser resultater 941 til 960 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Shh, altså samme ordlyd som du lager når du skal be noen holde kjeft på en høflig måte hehe.

Tror du har rett når det gjelder hvor man skal lete ja skrotnisse. Skal sjekke litt med hifitrader og hifi-circle.de, og ikke minst hifihuset.
    aha, og jeg som trodde det var en nymotens forkortelse som jeg ikke overraskende ette hadde skjønt. hehe.

Skal bli spennende å se hva du ender opp med! hehe. Jeg har iallefall tatt valget mitt og nå står det en fantastisk herlig senter i anlegget mitt nå. En full rapport kjem enten til natta eller mandagen.

Skal hjem kl 15.00, sove noen timer, dra på jobb til 22.00, jobbe til 08.00, hjem og sove ett par timer, og så dra til hemsedal
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Like spent selv, for jeg har null peiling på hva jeg ender opp med
    Bare vet at uansett valg så er det ikke stue lengre, men fullblods hjemmekino

Huff for en arbeidstid? Minner meg om arbeidstiden min i fjor, gikk greit i 1.5år, men nå er det 100 låst turnus Pass på så du ikke brenner deg ut.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, jeg har det ikke så ille til vanlig. går egentlig 7 til 15, kanskje en eller to timer overtid, men nada big deal. Men vi har noen høyperioder hvor alt er bare kaos. Så det går. Har a så mye overtid på samvittigheta at akkurat grensa har jeg sånn passelig grei peil på hvor går. hehe.

Ja det å putte inn en stor center forandrer hele anlegget. Men mojjo da!!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe så inni ****** MOJJO!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er endelig valget tatt!

For noen dager! Først var det en liten oslotur for å hente en array center og bare ett par dagere senere kom importør Roger fra Soundwave med en Swans F1.1C og en Swans F2.3C. For å ta det viktigste først, i utgangspunktet var budsjettet 20k, sånn ca og dermed var egentlig array880 utenfor rekkevidde, men i og med at hfck i oslo hadde en demomodell til 20k, så ble denne langt mer aktuell. I dette tilfellet hadde jeg 2.3c til rådighet i bare litt over ett døgn og en rask test konstaterte at 2.3c og array880 hadde såpass mye til felles og lå så langt ovenfor 1.1c at noe utagerende testing av den minste swansen ville være bortkastet tid for meg. For all del, en bra center til prisen, men som sagt, dårlig tid og råd til en av de andre gjorde at denne ble stående til pynt.

Testen ble utført ved at jeg valgte meg ut en del testscener, alt fra den berømte skuddscenen i open range til underworld evolution, king arthur og noen konsertdvd’er. I tillegg ble det også testet med musikk.
    Swans F2.3C er en fantastisk vakker senter høyttaler som også låter formiddabelt godt. Her snakker vi et meget godt fundament, en nydelig oppløst mellomtone, men også dessverre en smule innelukket diskant. Skuddscenen i open range smalt så det sang etter, bokstavelig talt, jeg satt bare og gliste, og spilte av scenen flere ganger før det var array880 sin tur. Det første som slo meg var at fundamenet ved første lytt virka mindre og svakere. Men på en annen side var mellomtonen enda deiligere og diskanten enda mjukere og langt mer oppløst. Scenen fra open range ble kjørt enda flere ganger. Måtte bare komme til bunns i dette med fundamentet. Konklusjonen var at fundamentet ikke nødvendigvis var mindre og svakere på arrayen, men det var langt fastere i fisken. Dermed satt bl.a. det berømte første skuddet langt hardere og klarere. Diverse andre testscener og diverse musikk bekreftet min første konklusjon angående fundamentet. Swans 2.3c hadde en tendens til å romle litt mer, man fikk mer følelsen av bass i ordets rette forstand, mens array strammet det hele litt mer opp og fremsto således som en senter som bydde på mindre bass. Dette er uten tvil en smakssak og det kommer også mye an på hvordan man stiller inn anlegget og en hel drøss andre variabler. Dessverre hadde jeg dårlig tid og lite annet utstyr enn mitt eget til å teste på, så jeg fikk bare nøye meg med dette som en konklusjon for min del.

Om det ikke var vanskelig nok å ta et valg på bakgrunn av filmklipp, så ble det enda verre når det gjaldt konsertdvd’er. Noen konserter hadde virkelig godt av den litt mer romlete bassen til swans, mens andre låt langt bedre med arrayen. Det store spørsmålet til slutt var om lydforskjellene var grandiose nok til å kåre en vinner gitt ut fra demoeksemplar prisen på 20k for arrayen og fullprisen på swansen. Og hva så hvis man gikk ut fra fullprisen til arrayen, var den verdt 6k ekstra? For man må jo også tenke på samspillet med fronthøytalera, som i mitt tilfelle er array1400.

Det var ikke noe å si på sammenhengen i lydbildet med swans f2.3c og array1400, selvfølgelig låter disse to produktypene ganske så forskjellig, men etter litt romkorreksjon blendet de fint inn sammen. Men enda bedre blei det med array senteren, kanskje ikke så overraskende. Så var det detta med hva man foretrekker og prisforskjellen.
    Hvis man sitter med et rimelig oppegående anlegg hvor fronthøytalera for eksempel ligger i prisleiet rundt 20-30k vil nok swans f2.3c være det økonomiske og beste valget om den spiller på lag med resten av anlegget. Den fungerer også overraskende bra sammen med langt dyrere høytalere. Selv falt jeg pladask for array centeren. Jeg simpelheten elsker det stramme fundamentet, den nydelig oppløste mellomtonen som virkelig gjør filmens tale forståelig og den silkemjuke diskanten, en kombinasjon som resulterte i pur fryd. Om den er verdt 6k mer enn swans f2.3c? for meg så var den det, og dermed er valget tatt, det blei en array 880 på meg! Pluss at den kom på 20k! Jeg er lykkelig! DEFINITIVT!!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GRATTIS!! Da er det bare og kompletere med Array 800 bak ?

Om jeg er misunnelig? Sikler så mye at jeg fungerer som en vannkran her

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer Rune. Regnet egentlig med at dette skulle bli utfallet.
    (Kona var forresten imponert over at du sendte dama de avgårde med den blytunge cd-spilleren....... )
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker og bukker, er rimelig fornøyd selv

800 bak vil det nok ikke bli på ei god stund, rett og slett for at jeg pr dags dato ikke har stort nok rom til å kunne utnytte et fullverdig surremegtrillrundtoppsett. i så fall må jeg dra reclinerene såpass mye frem at det vil bli direkte ubehagelig å se på lerret på 100 tommer og lydbildet fra frontrekke vil falle mer sammen. Så dengang ei desverre. Veit jeg tidligere har bestemt meg for å ikke kjøpe noe, men akkurat denne gangen er det nok litt mer bastant. Dumt å kjøpe så råe bakhøytalere og dermed ødelegge lyd og bilde opplevelsen ved at det blir et ******* å se på skjermen og man ender så nær frontene at man får nada inntrykk av høre, venstre og senter. hehe.

Men en dag!!!!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Gratulerer Rune. Regnet egentlig med at dette skulle bli utfallet.
    (Kona var forresten imponert over at du sendte dama de avgårde med den blytunge cd-spilleren....... )
    takker og bukker. Nå har jo du vært litt mer oppdatert på hva som skjer hos meg enn resten av avforum også så. hehe. Jeg seriøst elsker den senteren. Glisa gøtt igår. Hadde besøk av ei veninne jeg har kjent fra barnsbein av, er som ei ekstra søster egentlig, men nok om det, hun er av typen som mener på at det er bortkasta å bruke 20k på et anlegg. Greit hu vil ha en bra skjerm, men resta er ikke så viktig. Når hu kom på besøk igår (hun har ikke vært hos meg på sida jeg hadde la scala) måtte hun jo kommentere plassen anlegget tok, og hun syntes jo prislappen var pur galskap. Vel, så plasserte jeg berta fint i stolen, skrudde av alt av lys, skrudde på anlegget og satt på d-wars, en rimelig tullete film, men utrolig rå på lyd og bilde. Skulle bare vise hu ei kort scene, så 20min, pluss skuddscena i open range. Resultatet var at hu beklaga seg over at hun hadde kritisert anlegget tidligere og nå skjønte hun hvorfor noen gærninger la så mye penger i anlegget! hehehe.

I LOVE IT!

Planen var å levere cdspilleren selv. Men jeg må jo til hemsedal imorgo, og da måtte vi dra litt tidligere enn planlagt, så det blei til at jeg fikk sovi tre timer ikveld for å være på jobb halv ni og jobbe til kl 7 imorgo tidlig. takk og pris har jeg ei litta frue med noe i arma. Men hu sa det at hu følte seg litt rar der hun vandrert rundt på askimtorvet med en blytung cdspiller over 20 lapper. hehe.
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hu sa det at hu følte seg litt rar der hun vandrert rundt på askimtorvet med en blytung cdspiller over 20 lapper. hehe.
    He he. Kona sa hun så ut til å være litt lang i armene når hun kom
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe ja, hu nevnte noe om at arma vokste litt.

I og med at jeg var dypt inne i min kjære tornerosesøvn sendte jeg hun ut på nok et ærend, nemlig å veksle en 200lapp til 10 eller 20 kroninger så jeg hadde not matpenger for natta. Hu tok dette etter hu leverte spilleren. Hu leverte inn 200lappen, fikk en hel haug med mynt tilbake og skalv som søttern, på toppen av det hele ba hu butikkdama hu om å telle over. Anita sa det at det var bare flaks at hun ikke mista alt av gullpenger pga skelvinga, sku ha vært mojjo å ha sett!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,416
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med valget, Skrotnisse! Har ikke hatt gleden av å høre Array-senteren selv, men tviler ikke på at den er rå som gravlaks. At den matchet 1400 best også kom egentlig ikke en kjempebombe ut fra hva jeg har hørt av andre, selv om det for all del ikke alltid er gitt at senter i samme serie matcher, desverre.

Skal du kjøre ekstra effekt på den, eller skal du la Onkyoen gjøre jobben?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kenti: Foreløpig skal jeg la onkyoen ta seg av jobben som effektforsterker, det er klart som dagen at denne er for svak til å virkelig få array centeren til å fungere optimalt, men i og med at jeg har en liten drøm å bytte ut 1400, så vil jeg ikke kjøpe effektforsterker til centeren riktig enda. HVIS jeg får solgt 1400 og kjøpt meg noen andre, så kommer jeg til å kjøpe en ny effektforsterker til disse, og i så fall vil den ene oberon blokke bli kjørt på array880 ei stund. Er desverre litt for lite sår i baken til å bytte ut alt på en gang.

Men det er jo også dette med tidsperspektiv. Om arrayene ikke har gått før sommeren (les: når feriepenga og skattepenga kommer), så er det ikke umulig at jeg kjøper en dedikert effektforsterker til array880. Men den tid den fundering. Foreløpig koser jeg meg glugg ihjæl med film mens jeg lever i håpet om at det en dag skal ringe, eller dukke opp en mail fra en seriøs type som ønsker seg array1400. Da blir det liv laga i trøxas se! (og ja, jeg er optimist selv om jeg vet at disse er ekstremt vanskelig å selge. heheheh)
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fin raport Skrotnisse. Har du testet flere store senterkanaler før?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    wotg: nope. Har hørt litt på centeren til devilej, men ette så grundig at jeg vil direkte uttale meg om den spesifikt. Og jeg har ei heller testet ut store centere før. Dermed vil min lille "test" være langt fra "sannheten sjøl", men mer en liten statusrapport på hva jeg opplevde med disse tre i hus
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var en liten periode her hvor stua mi så ut som om hifijulenissen hadde dumpet en drøss med gaver på gulvet mitt. En array 880 center, ett par swans centere, og på toppen av det hele fikk jeg gleden av å teste ut Ayon CD1. "Testen" nedenfor er mer som et litt mer grundig førsteinntrykk i og med at jeg hadde få dager til rådighet, dog tror jeg den gir et greit inntrykk av hva meg mente om spilleren:

----------------------------------------

Ayon CD1

Når man nylig har solgt en superb forforsterker med rør og investert i både en surremegrundtboks og en senterkanal er det siste man virkelig vil gjøre er å låne øre til en ny og spennende cd spiller. Da har man liksom allerede lagt hele stereoprosjektet på is, rakkern heller, man har bokstavelig talt solgt seg ut av stereoverdenen og gått over til hjemmekino. Men når en ivrig og vell respektert forumbruker fra Norge største nettsted for lyd og bilde valgte å starte opp som lokal lydgauker, og attpåtil sendte en av sine cdspillere til en bekjent av meg, var jeg ikke vond å be når jeg fikk muligheten til låne Ayon CD1 for noen dagers intensiv lytting.

Ayon er en østerrisk produsent med mange gode omtaler på sitt resymé og føres nå her på berget av importør Rune Åsenden. Selv sitter jeg med onkyo 875, midgard oberon 6.1 og Jbl Array 1400, en god blanding mellom high end og definitiv budsjettklasse. Men hva skjer når denne østerrikske lekkerbiskenen på 11kg møter norske muskler, asiatisk lydfilosofi og amerikansk råskap; blir det flerkulturell jodling, eller kan det her faktisk låte bra? For å slippe kattekreket ut av esken først som sist; det låter ikke så verst det her, men la oss først ta en titt på hva Ayon har puttet inn av morrosaker under panseret på denne særdeles lekre spilleren.

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-redigert-jpg

11kg veier den og kommer pent innpakket i en svær pappeske som ikke bare inneholder den sedvanelige issoporen, men her finner man også en kloss til å sette oppå cd’en, et større lokk til å dekke hele avspillermekanismen, og på toppen av det hele finner man et par hvite hansker. Spilleren fåes i enten svart eller sølv, felles for begge finishene er ei tegnrute i front som er akkurat passelig stor til å vise relevant informasjon, samt selve navnet Ayon og CD1 i hvit skrift. Meget stilrent. Det er først når man ser oppå spilleren at man hever øyenbryna, for cdskuffen man ikke fant i front finnes faktisk ikke. Her snakker vi om en ekte topploader mekanisme som mange har vært borti i forbindelse med Electrocompaniet og Burmester. Denne mekanismen skal fjerne bakdelen ved å ha bevegelige mekaniske deler i drivverket som igjen skal bli langt mer stabilt. I tillegg finner man også de normale cdspiller knappene som kan være greit å ha når fjernkontrollen går tom for strøm og du har glemt å kjøpe batterier samtidig som den lokale landhandleren har slukket lysene for kvelden.
    Under panseret er drivverket i godt selskap med blant annet fire rør og en hel haug med andre fine duppeditter som igjen resulterer i gode specs med tanke på prisklassen. Dette med rør er jo noe mange liker å diskutere, selv har jeg virkelig fått sansen for rør samtidig som jeg ikke bryr meg så mye om resten av specsa, jeg vil lytte til musikken, ikke lese meg til den!

Og med det som mål for øyet var det bare å koble til spilleren, noen sekunder brukte den på å varme seg opp og en god stund senere fylt med bakgrunnsmusikk satt jeg med ned med en forholdsvis liten bunke sølvplater som bydde på alt fra gode gamle Scooter til Ole Paus og hans kjerkemusikk, til de litt hardere gutta i svenske Death Stars.
    Scooter i seg selv har et artig konsept, skikkelig europop på sitt beste\verste, men faktum er at mange av låtene fungerer ypperlig til å teste anleggets dynamiske side samtidig som man får trykka ut litt støv av bassportene. Det tok ikke mange låtene med Scooter før jeg fulgte vokalisten oppfordring om ”move your ass”, og det gjorde jeg, rett bort i cd hyllen og dro frem nok en stabel med techno cd’er. Neste ut var låten Perfect, ikke spør meg om artist, men låten er feit som pokkeren. Med et meget spesielt lydbilde som beveger seg fra side til side samtidig som det nærmest oppsluker lytteren bare for i neste sekund å slå pusten ut av stakkaren, egner seg ypperlig som testspor. Denne dynamikken har jeg ikke hatt smaken av siden c220 møtte rogue stereo 90! Nå manglet det riktignok litt for å komme opp det nivået, men dette er uansett urelevant for testen siden kringutstyret har forandret seg så mye. Det positive er at med en god cdspiller kan også Onkyo sin reciever av typen 875 engasjere en akk så blasert lytter! Når det mot normalt blaserte førsteinntrykket la seg ble det også mer og mer tydelig hvor begrensningene lå henne, selv om spilleren trøkket ut låtene som perler på en snor kunne jeg faktisk ha ønsket at den heller trøkket ut bowlingkuler på en kjetting. Førsteinntrykket tilsa en super dynamikk og kjempebra trøkk, men allikevel manglet det noe. Mange av låtene som ble spilt har langt mer i bunnen enn hva jeg nå fikk servert, og når det kom til dynamikken ble den ørlite grann begrenset samtidig som spilleren viste seg å slite ørlite grann når det begynte å bli ”varsle nabokjerringa høyt”. Det kunne bli ørlite granne for spisst og kjølig helt der oppe, litt sånn ”på med øremuffene”kjølig.

Etter å ha leika tennåring ei stund var det på tide å roe ned og hva kan være bedre enn Ole Paus og den eminente låten Som En Storm? Vakker kirkemusikk, eller en slags bønn med et fantastisk lydbilde som brer seg langt utenfor høytalerne samtidig som Ole Paus trer frem mer rusten og mandig enn på mange år. Det ble raskt åpenbart at dette er musikk som faller denne spilleren langt lettere for hjertet enn pur techno, en det ble også tilsvarende raskt åpenbart at denne spilleren også har sine begrensninger. Hvorav Ole Paus fremstår som meget levende og musikken brer seg utover, så synes jeg spilleren kunne ha bretta lydbildet enda litt mer utover. Scenen ble en liten smule smalere enn hva jeg har opplevd med denne innspillingen på andre anlegg, men hadde jeg ikke hatt denne erfaringen er jeg jaggu meg ikke sikker på om jeg ville ha reagert på dette. Dessverre fremsto også Ole Paus en anelse slankere, og en liten tøddel lystigere til sinns enn jeg kan huske fra tidligere. Til tross for cd1 har et visst fundament maktet den ikke å få frem tyngende Herr Paus har i sin eminente stemme

Etter å ha deiset innom både techno og salmer og diverse andre sjangere var det på tide å avslutte med stil, her skulle det spellast Dimmu Borgir og DeathStars til naboen sto på døra med en utkastelsesordre. Dessverre(?) skjedde ikke dette, riktignok låt det hele pent, det er var ikke det, men denne spilleren er langt fra en direkte rocka spiller. Den kan trøkke til på techno, den kan servere deg rolige innspillinger dynket i sjarm, men akkurat på selve rocken falt den en del igjennom. Både Dimmu og DeathStars har tilsynelatende uorganiserte lydbilder til tider samtidig som det er beinhardt, men denne spilleren maktet dessverre ikke å rydde opp i ”rotet” samtidig som den ikke klarte å servere musikken så beinhardt som den bør bli servert. På en annen side har jeg vanskelig for å innbille meg at importør Åsenden hendvender seg til satanistrockerne når han skal selge denne spilleren!

Om du har sånn litt over tjue laken og er ute etter en cdspiller samtidig som din musikalske nisje er det meste annet enn hard rock så bør du så absolutt sjekke ut Ayon cd1. Den har et herlig deilig fundament, den har en nydelig mellomtone og en meget så avslappet diskant så lenge du ikke skrur for altfor høyt opp. Dog kan det også være en fordel å sjekke ut alternativer fra bl.a. Marantz, TA, Shanling, Electrocompaniet og diverse andre aktører. I denne prisklassen er det uansett sjelden man finner direkte dårlige spillere, alt avhenger av smaken din. Så til tross for at litt over tjue laken er en stiv pris for en boks som skal snurre din kjære sølvplater er det så absolutt på sin plass å gratulere Rune med et særdeles spennende og prisverdig agentur!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var ihvertfall et lekkert utseende på snurrern... Må aldri prøve noe sånn tenker jeg nei... Hadde jeg kjøpt CD-spiller til 20K så tror jeg at dama hadde gått i dørken.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    cybervision: spilleren er uten tvil lekker, men den er nok ikke så "romantisk" i fargene som den er på bildet mitt. Den snasne runningen på toppen er i sølv og resten av spilleren er i matt svart (tror det er riktig betegnelse).

Det at dama di hadde gått i dørken vitner bare om at du har vært altfor snill (les: slack på å bytte utstyr) hehe. Hu jeg tilbringer dagene med fikk også bakoversveis i starten når vi blei sammen, hvem f**n brukte så mye penger på anlegg liksom, men er det mer "så lenge det ikke går utover oss så kjøp hva du vil, jeg har gitt opp". hehe.

Men om du en dag får 20 laken til en cdspiller, så vil nok ayon cd1 være verdt å sjekke ut. Jeg vil nok gå så langt som å si at den er verdt prisen sin ja
    -------
    Mvh
    Rune

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Det at dama di hadde gått i dørken vitner bare om at du har vært altfor snill (les: slack på å bytte utstyr) hehe. Hu jeg tilbringer dagene med fikk også bakoversveis i starten når vi blei sammen, hvem f**n brukte så mye penger på anlegg liksom, men er det mer "så lenge det ikke går utover oss så kjøp hva du vil, jeg har gitt opp". hehe.

Men om du en dag får 20 laken til en cdspiller, så vil nok ayon cd1 være verdt å sjekke ut. Jeg vil nok gå så langt som å si at den er verdt prisen sin ja
    Naaah, jeg føler selv at utstyret har fløyet inn og ut av døra i det siste, men men - du er nok enda "verre". Hun tar det meste med fatning, men tror nok hun hadde blitt litt sjokkert, men jeg er nok i en mer "etablerende fase" enn deg...

Moro lesning var det allikevel!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg er da i en etablerende fase jeg da. Her kjøpte jeg leillighet for å kunne bruke mer penger i jakten på den store kjærligheten når det kommer til anlegg

Neida, skjønte hva du mente. Fruen er ferdig med utdannelsen litt før sommeren og da bør det ikke ta så lange stunda etter hu får seg fast jobb at vi må på husjakt,og da VEIT jeg at mitt herlige forbruk på lyd og bilde vil bli kuttet hardt ned på. snufs!
    -------
    Mvh
    Rune

Side 48 av 252 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •