Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 46

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 46 av 252 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 ... SisteSiste
Viser resultater 901 til 920 av 5026
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ikke sant? Det som er dumt pr d.d er at rommet er for lite til å få plass rett og slett, men vurderer En F2.2C isteden for klipsch sin RC6.2, da jeg rett og slett tror F2.2C er en bedre center, det kan godt hende dette er feil, men jeg er villig til å prøve ja!

EDIT: Har sett litt på de tekniske specs' på begge to, og den eneste forskjellen er at følsomheten er betraktelig lavere på F2.2c enn RC-62, da er det ikke sikkert valget er så lett likevel.

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    svaret er: HELL YEAH!! De største forskjellene ette det lille jeg fikk testet var at 2.3c låt langt mer åpen samt at den hadde langt mer fundament. således fikk alt som foregikk i sentrum et langt naturlig og maskulint lydbilde. Har man penga til en 2.3c og er i markedet for å oppgradere fra 1.1c, så ville jeg neppe ha tenkt om mer enn en gang før jeg ringte roger. På en annen side vet jeg hfck i oslo selger en array 880 demomodell for 20k nå også, så valget er ikke nødvendigvis lett, men jeg ser du har et komplett swans oppsett, sånn omtrent, så 2.3c vil slettes ikke være å forsake! Om du velger en sånn en må du gi meg tilbakemelding, nysgjerrig på om det er bare meg som har opplevd de gedigene forskjellen mellom de to swansene
    Får ta meg en tlf til Roger og høre om han har en F2.3 jeg kan få teste ut. Skal ha et par bakhøytalere til å.:-D
    Skal gi en tilbakemelding hvis det ordner seg.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal fortsatt selge Array' altså?
    Det må være noe så hinsides som skal erstatte de at jeg ikke har begrep om hva Hvis jeg plutselig arver 65k fra ei tante fra løkta så skal jeg ringe deg ASAP!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rogema
    Får ta meg en tlf til Roger og høre om han har en F2.3 jeg kan få teste ut. Skal ha et par bakhøytalere til å.:-D
    Skal gi en tilbakemelding hvis det ordner seg.
    ja ring i vei! regner med at godeste Roger kommer til å bli jättefornøyd. hehe. Den mannen der er den fødte selger, utrolig trivelig, behjelpelig og såpass real at han ette slenger dritt om andre selgeres produkter
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Du skal fortsatt selge Array' altså?
    Det må være noe så hinsides som skal erstatte de at jeg ikke har begrep om hva Hvis jeg plutselig arver 65k fra ei tante fra løkta så skal jeg ringe deg ASAP!
    off, nå svirret det plutselig maaaaaaange kommentarer rundt i huet på meg, men noen ting bør man ette kødde for mye med så. hehe.

Du får gi lyd fra deg da vet du Jeg fikk et så satans godt tilbud på "drømmehøytalerne" at det vil være noe seriøst dritt å ikke få tak i de
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    off, nå svirret det plutselig maaaaaaange kommentarer rundt i huet på meg, men noen ting bør man ette kødde for mye med så. hehe.

Du får gi lyd fra deg da vet du Jeg fikk et så satans godt tilbud på "drømmehøytalerne" at det vil være noe seriøst dritt å ikke få tak i de
    Da er det virkelig kjipt og ikke kunne slå til ja, men om ikke annet så har du et par lydformidlere av en standard som ikke er noe å kimse av eller da, men du er vel som lydfantaster flest som har gjort deg opp en mening om at de skal du ha og da blir det sånn.

(Etter jeg er ferdig med litt småprosjekter fremover, så skal sparegrisen merkes med ARRAY!)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, jeg har ikke mye å utsette på arrayene nei. De er jo fantastiske. Men jeg drømmer om noe annet, gjort det lenge egentlig, vel ei god stund. Og det vil være synd om jeg får benyttet muligheten nå som de er innenfor rekkevidde
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant nok, tipper vi ser overskriften ' The Fjomptheater - Array ut XXX inn' iløpet av kort tid

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det tipper ikke jeg. hehe. Er et sant hælvete å selge så dyre høytalere vet du Men jeg lever jo i håpet om at en slik overskrift er nært forestående. hehe.

Har også endelig tatt et valg angående center. Men mer om dette enten ikveld eller imorgen kveld
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.....
    Tipper du valgte 2.3c, pga at du vil selge Array uansett, og da kan en likegodt velge en med en finish som passer med det meste, men det er bare mine 43øre

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. det var nok ikke finishen som var det avgjørende. Nope, det gikk på selve lyden

Men både 2.3c i beksvart og array centeren vil passe til neste fronthøytalere, OM det blir noen nye da
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men både 2.3c i beksvart
    Jeg har (jo) en slik (beksvart), og kan bare si at jeg deler Skrotnissens synspunkter om at denne både ser og høres vanvittig bra ut!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du gjør ikke center valget mitt noe enklere Nisse
    Fatter ikke og begriper at de ikke kan lage en potent center innenfor en grei fysisk størrelse. Irriterende som fy Eller ihvertfall lage en som er grei i lengden, dydbe og høyde driter jeg i.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Jeg har (jo) en slik (beksvart), og kan bare si at jeg deler Skrotnissens synspunkter om at denne både ser og høres vanvittig bra ut!
    hehe. hvis man bare ser på finishen er fremstår den en strøken lambo hvor array centeren fremstår mer som en diger mac lastebil Jeg synes faktisk at 2.3c er et mer prisverdig produkt enn f1.1f! Men arrayen er også daurå, så det har ikke vært noe lett valg det her

Har foresten sikla endel på bildene dine. hehe
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Du gjør ikke center valget mitt noe enklere Nisse
    Fatter ikke og begriper at de ikke kan lage en potent center innenfor en grei fysisk størrelse. Irriterende som fy Eller ihvertfall lage en som er grei i lengden, dydbe og høyde driter jeg i.
    hehe, må jo leva til nicket vet du, en real nisse, eller støvel om du vil

Potent centern innenfor en grei fysisk størrelse? du må lære deg at størrelsen faktisk teller her!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte 2.3c på demo hos Flageborg i går sammen med F2.2F. Han hadde koblet litt fram og tilbake, så når han viste film demo var ikke frontene koblet til... Det var det ingen som reagerte på før etter flere filmklipp he he. Den senteren står det respekt av!!!

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes faktisk at 2.3c er et mer prisverdig produkt enn f1.1f!
    Artig, for jeg har siklet på F1.1F, men har funnet ut at jeg ikke tar meg råd til et par. Da jeg spilte inn 2.3C med masse forskjellig musikk, ble jeg imponert over hvor superbra den egentlig er som musikkformidler, og hvor genialt det hadde vært med en gulvstående, oppreist variant av denne som fronthøyttalere (med samme elementkonfigurasjon). Men en må jo over på Swans' 115 kilos beist dersom en skal ha de samme elementene (pluss et par til, riktignok...), og det blir ikke helt det samme, verken mht. pris eller plasseringsvennlighet.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ivaols
    Hørte 2.3c på demo hos Flageborg i går sammen med F2.2F. Han hadde koblet litt fram og tilbake, så når han viste film demo var ikke frontene koblet til... Det var det ingen som reagerte på før etter flere filmklipp he he. Den senteren står det respekt av!!!
    Jeg bruker Thor som effekt i kinosammenheng, og har av og til glemt å sette den i surroundmodus, slik at frontene ikke er koblet til under filmtitting. Med 2.3C har jeg i mange tilfeller ikke merket dette før etter en stund - eller ikke i det hele tatt. Så jeg forstår godt at ingen reagerte hos Flageborg :-)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ivaols
    hehe, stilig! Seneteren er uten tvil rå, men allikevel finner jeg det litt merkverdig at ingen oppdaga at det var kun senteren som spilte.
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, må jo leva til nicket vet du, en real nisse, eller støvel om du vil

Potent centern innenfor en grei fysisk størrelse? du må lære deg at størrelsen faktisk teller her!
    Er jo det som er hele det fordømte problemet! Men må finne en plass og gjøre av center, så får det heller bli sånn!

Side 46 av 252 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •