Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 44

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 44 av 252 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44 45 46 47 48 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 ... SisteSiste
Viser resultater 861 til 880 av 5026
    Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Inviter han på demo og si at han må ta med blokkene sine.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, husker du nicket hans? jeg har ransaka hukommelsen det jeg kan, og kommer søttern ikke på det; flaut men sant! hehe.

Hvis dette skulle bli noe av, så er et sikkert bare å slå deg med om du vil. Dog skaper det et aldri så lite praktisk problem sida jeg har bare to godstoler foran anlegget, og ei heller noen annen sofa, men har da noen krakker som funker Dermed skjønner vel alle hva som er prioritert hos meg, og nei, ikke det å få masse venner på besøk
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu

Stereo 90'n står her og koser seg nå. :-D
    Her er noe for deg Eksu. Denne hadde vært en perfekt makker til stereo90
    http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/26744

Hadde vel gjort seg godt i et Trøxas oppsett også

Nicket til Vidar er Nølle
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Her er noe for deg Eksu. Denne hadde vært en perfekt makker til stereo90
    http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/26744

Ja, har sett den. Denne ville nok ha gjort en meget bra jobb hos meg, men det er nok andre ting som blir byttet ut først.

Min tråd

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jeg skjønner at du virkelig prøver å leve opp til nicket ditt ja?
    Hadde jeg hatt penga så.. hehe.. har snakket om at planen var en stereopre med rør og prosessorinngang til sommeren. Så jeg får nok vente. Men jeg må jo innrømme at det også har dukket opp en annen tanke oppi skallen på meg. Men mer om dette litt senere i uka

Tenkte litt over detta se; konkluderte med at hadde det ikke vært for deg, så hadde jeg mest trolig sitti med la scala eller noen andre ht i prisklassen rundt 20 og vært strålende fornøyd. Sagt på en annen måte; du introduserte meg for skikkelig god lyd og det har blitt dyrt! Så ja, du lever virkelig opp til nicket ditt selvfølgelig ment på en positiv måte!!

Nølle var det ja. takker, bukker og fruen tar seg av neiinga Skal fyre avgårde en pm og høre litt. Egentlig trenger jeg ikke flere "vil ha objekter" på ønskelista mi men...
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, har sett den. Denne ville nok ha gjort en meget bra jobb hos meg, men det er nok andre ting som blir byttet ut først.
    du sliter med det du au ja? rart hvordan det der fungerer. Når man har byttet ut en ting, så kommer lysten til å bytte ut noe annet siden resten av anlegget ikke står i stil med den nye komponenten, og når man akkurat har byttet ut noe, så kan man ta seg bak på at et ønsket produkt dukker opp på bruktbørsen. dårlig karma kanskje.. selv er jeg sikker på at jeg irriterte på meg en sigøyner i et tidliger liv, men nok om den historien
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å sikler på perseus'n jeg også.Vurderer å selge ett organ eller to for å få finansiert kjøpet!

Når det gjelder test av M-150 på Array så har jeg egen saccosekk og blir mer enn gjerne med til Trøxas,the fødested of Lene "my boobs are ok" Alexandra

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HiFiPlumber: hahaha! først av alt; det heter Lene "My boobs WAS okay" Øien Det at den dama måtte ødelegge en helt superb kropp på denne måten er en sann skam! hehe.

Saccosekk funker! Lurer på hva naboene sier da, denne helga har jeg dratt inn tre centere og sendt tilbake to enn så lenge, samt dratt inn en cdspiller til test, og naboene like store i auga hver gang, og nå kommer det plutselig en skokk mannfolk med saccosekk. Men for all del, jeg er med på et sånt minitreff. Men da vil det også være et krav at nølle kjem med m150, kombinasjonen ps3, onkyo og oberon er ikke noe jeg føler for å få folk til å komme langveis for å høre. Årsaken til ps3 er at min kjære dvd9000 fra phillips, som gjorde en overraskende god jobb med tanke på alder og pris, valgte å gå fra meg her om dagen. hehe.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    rart hvordan det der fungerer. Når man har byttet ut en ting, så kommer lysten til å bytte ut noe annet siden resten av anlegget ikke står i stil med den nye komponenten, og når man akkurat har byttet ut noe, så kan man ta seg bak på at et ønsket produkt dukker opp på bruktbørsen.
    Hvorfor hender dette aldri med meg........

Jeg eier dessverre ingen saccosekk, men kan sikkert stille med en rørpre med ht-inngang (mye bedre dynamikk i denne nå med de nye Mullard M8080 rørene) og eventuelt et par helt greie transistortrinn
    Fredag kommer jo noe nytt snacks i hus som jeg nevnte for deg i helgen. Er utrolig spent på dette trinnet :twisted:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte litt over detta se; konkluderte med at hadde det ikke vært for deg, så hadde jeg mest trolig sitti med la scala eller noen andre ht i prisklassen rundt 20 og vært strålende fornøyd. Sagt på en annen måte; du introduserte meg for skikkelig god lyd og det har blitt dyrt! Så ja, du lever virkelig opp til nicket ditt selvfølgelig ment på en positiv måte!!
    Det finnes et par-3 bedre halvdeler til venner og kollegaer som sier noe av det samme, skjønt ikke ment på en positiv måte.......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hva er dette Einar. Ser at Doxa'n ligger ute tilsalgs.

Min tråd

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hva er dette Einar. Ser at Doxa'n ligger ute tilsalgs.
    Jeg er ikke spesielt fornøyd med å ha den store Parasounden stående midt på gulvet under centern, så både den og Doxaen forlater heimen for å finansiere en mer passende effektløsning som kan plasseres i racket. Diskant/mellomtone på frontene vil derfor drives av RX-V1800 frem til jeg finner en grei integrert løsning med ht-inngang. 2-kanals har uansett ikke så høy prio i kinoen, så jeg velger i øyeblikket å sette pengene inn der de gir mest tilbake
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det som er på vei inn? Får vel kanskje hørt på det til søndag. :-D

Min tråd

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke spesielt fornøyd med å ha den store Parasounden stående midt på gulvet under centern, så både den og Doxaen forlater heimen for å finansiere en mer passende effektløsning som kan plasseres i racket. Diskant/mellomtone på frontene vil derfor drives av RX-V1800 frem til jeg finner en grei integrert løsning med ht-inngang. 2-kanals har uansett ikke så høy prio i kinoen, så jeg velger i øyeblikket å sette pengene inn der de gir mest tilbake
    Syns det er helt greit du skal kvitte deg med parasounden jeg
    Den kommer nok til en heim der den skal få mye kjærlighet og mye utfordringer.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det som er på vei inn? Får vel kanskje hørt på det til søndag. :-D
    Spennende, ikke sant :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Syns det er helt greit du skal kvitte deg med parasounden jeg
    Den kommer nok til en heim der den skal få mye kjærlighet og mye utfordringer.
    Det er dette Parasound er bygget for
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er dette Parasound er bygget for
    Det jeg satser på

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HiFiPlumber: hahaha! først av alt; det heter Lene "My boobs WAS okay" Øien Det at den dama måtte ødelegge en helt superb kropp på denne måten er en sann skam! hehe.
    "My boobs WERE ok" *Pirke*

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,416
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her går det unna ja! Glær meg til å lese dine erfaringer rundt senter nu!

Newcomer Nølle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, husker du nicket hans? jeg har ransaka hukommelsen det jeg kan, og kommer søttern ikke på det; flaut men sant! hehe.

Hvis dette skulle bli noe av, så er et sikkert bare å slå deg med om du vil. Dog skaper det et aldri så lite praktisk problem sida jeg har bare to godstoler foran anlegget, og ei heller noen annen sofa, men har da noen krakker som funker Dermed skjønner vel alle hva som er prioritert hos meg, og nei, ikke det å få masse venner på besøk

Det står to tvillinger i Halden som hadde syns det kunne være gøy å måle krefter med orntlige høytalere. De har også lyst til å vise seg frem, men da far i huset står på hue stort sett hver dag og pusser opp så passer det dårlig med besøk i Halden. Men far sier at han kan ta med seg tvillingene på besøk til Trøgstad, noe de har lyst til.

Far kan ha en mulighet nå til helgen, mens de påfølgende 2 helgene må han desverre jobbe. Tror det passer best på fredag. Om tvillingene blir opplyst med de beste lyspærene er noe usikkert, da far ikke har fått testet noen andre en de som var med når tvillingene flyttet til Halden.

Om det blir noe besøk så tar far gjerne med seg en bekjent som er i besittelse av en slektning til tvillingene. Far sier han klarer å sitte på en kjøkkenstol i noen timer.:-D

mvh
    Nølle

Side 44 av 252 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44 45 46 47 48 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •