Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 41

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 41 av 252 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 ... SisteSiste
Viser resultater 801 til 820 av 5026
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gøy at det ble handel på deg :-D Gratulerer
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med receiver. Alltid moro å lese om dine opplevelser under handling. :-D
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis....bra skrevet...var "med deg" på den handleturen......:-)

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,445
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis me ny receiver!

Moro med litt "impulskjøp"

Skulle selv ha en H/K AVR-745 - men siden det var tomt - så endte jeg opp med en Pioneer VSX-LX70

Men som deg skulle jeg vel tatt meg en tur til Sverige og spart noen kronasjer... :-?

Du får prøve romkorreksjon og å kjøre Onkyoen alene på JBL'ene??? Vært intressant å høre dine synspunkter...
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis da! Jeg har jo selv fått 805 i hus - er fornøyd så langt med den - men fy for noen tunge beist disse Onkyoene er...

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Gøy at det ble handel på deg :-D Gratulerer
    takker, bukker og neier

Det var gøtt å få den i hus, da er steg 1 av 2 komplett, og lukten av litt mer filmfølelse har så vidt begynt å nærme seg nasan
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    Gratulerer med receiver. Alltid moro å lese om dine opplevelser under handling. :-D
    thanx : Det er forsåvidt nesten alltid artig å dra på sånne handleturer au
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Globe
    Grattis....bra skrevet...var "med deg" på den handleturen......:-)
    ikke si sånt da, blir jo bare sjenert
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Grattis da! Jeg har jo selv fått 805 i hus - er fornøyd så langt med den - men fy for noen tunge beist disse Onkyoene er...
    nei sier du det! Det er jo helt spinnvilt. 28.2kg med forpakning. Og, eh, manndig som jeg var svarte jeg selvfølgelig ja på selgerens spørsmål om jeg klarte å bære den ut til bilen selv, som sto endel meter unna. Blir disse noe tyngre i fremtiden skal jeg glatt forlate "manndigheten" og heller fremstå som ei pingle med bærehjelp
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Grattis me ny receiver!

Moro med litt "impulskjøp"

Skulle selv ha en H/K AVR-745 - men siden det var tomt - så endte jeg opp med en Pioneer VSX-LX70

Men som deg skulle jeg vel tatt meg en tur til Sverige og spart noen kronasjer... :-?

Du får prøve romkorreksjon og å kjøre Onkyoen alene på JBL'ene??? Vært intressant å høre dine synspunkter...
    mm.. impulskjøp er alltid morro det, iallefall når man står i butikken med penga klare og valser ut med et nytt produkt. Når man endelig kommer seg hjem og lykkerusen begynner å gi seg begynner man å tenke om det var det riktige valget

Tror ikke du gjorde noe dårlig valg mellom hk og pioneer egentlig. Noen ganger er det bare hyggelig at butikken har gått tom for en vare Jeg er dog ikke helt sikker på hvor langt inn i sverige du må for å få tak i pioneer. Det var jo ei sjappe på svinesund som solgte det før, men den var visstnok konkurs. h

Jeg skal nok ta en dag og teste ut onkyoen aleine på arrayene ja. Må jo se hvor stor forskjell det er mellom den og obeorn når det kommer til rein kraft. Men etter at mcintoshen føyk ut og onkyoen kom inn, og da med en times spilletid bak seg, så kan jeg iallefall konkludere med en ting: oberon blokkene før feriepenga kommer!!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se der ja!
    Grattis!!

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    nei sier du det! Det er jo helt spinnvilt. 28.2kg med forpakning. Og, eh, manndig som jeg var svarte jeg selvfølgelig ja på selgerens spørsmål om jeg klarte å bære den ut til bilen selv, som sto endel meter unna. Blir disse noe tyngre i fremtiden skal jeg glatt forlate "manndigheten" og heller fremstå som ei pingle med bærehjelp
    Hehe, ja selv er jeg en rimelig voksen kar på 1.93, men jeg kjente at den store uhåndterlige pakken jeg hentet på posten krevde litt for å få komme klar av bakken og når det i tillegg var et stykke til bilen og snø/glatt tok det litt på rett og slett Men virker veldig bra så langt - blir morro å få center og resten i huset og teste ut Audessey osv...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny receiver. Utrolig morsomt lesing!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny reciever Skrotnisse

Onkyo frister mer og mer, men får se hva som skjer i det nye året

Planer for resten av oppsettet? Må vel ha array center?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å se at det ble Onkyo:-D
    Ikke no å si på vekta nei
    Grattis!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Se der ja!
    Grattis!!

takk takk.. litt av skylda er nok din, når du ga meg link til kelkoo for svensker, så søkte jeg også litt på onkyo for morro skyld. Tok også litt pruting med i beregningen, og what did you know, jeg kom rimelig nær med mine spådommer
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Hehe, ja selv er jeg en rimelig voksen kar på 1.93, men jeg kjente at den store uhåndterlige pakken jeg hentet på posten krevde litt for å få komme klar av bakken og når det i tillegg var et stykke til bilen og snø/glatt tok det litt på rett og slett Men virker veldig bra så langt - blir morro å få center og resten i huset og teste ut Audessey osv...
    jeg er bare sjeleglad for at det var bart på bakken når jeg var i sverige og henta den, selv om det var snødd som et biiiiiiiiiip her himme. Så trappa opp til leilligheta var ette så morro, føltes som russisk rullett med 6 kuler i magasinet og ei i kammeret! men hej, det gikk! Så desverre gikk dagen idag med til et oslobesøk, så jeg får leike meg litt mer med onkyoen imorgo.

gleder meg også rimelig mye til å få meg en center!!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Gratulerer med ny receiver. Utrolig morsomt lesing!
    takker i tospann (*litt smårødmende over komplimentet)
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Gratulerer med ny reciever Skrotnisse

Onkyo frister mer og mer, men får se hva som skjer i det nye året

Planer for resten av oppsettet? Må vel ha array center?
    ja jeg tror ikke herr akto himsjøl var helt på jordet med sine onkyo-omtaler. Skal bli spennende å se hva du ender opp med. Har du sett deg ut flere aktuelle kandidater da?

Array centeren? Je ske love'rei je drømmer vått om den der ja. Men desverre tror jeg nok det blir med drømmen. 26K for en center "litt" over hva jeg har beregnet meg.
    -------
    Mvh
    Rune

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    takk takk.. litt av skylda er nok din, når du ga meg link til kelkoo for svensker, så søkte jeg også litt på onkyo for morro skyld. Tok også litt pruting med i beregningen, og what did you know, jeg kom rimelig nær med mine spådommer
    Godt å kunne være til hjelp

Blitt litt god på googling så, da går det relativt kjapt.. selv om nettet her er treeeeeegt

Side 41 av 252 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •