Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 38

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 38 av 252 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 ... SisteSiste
Viser resultater 741 til 760 av 5026
    Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Morro. :-D
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jupz, så stem så det griner!

kan gjøre det slik at det avforummeren som sanker flest stemmer på mine vegne får en liten premie.

høres en ht kabel fra biltema ok ut?
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nordost?
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Først av alt, dette er kansje urelevant her på avforum

Men de fleste har fått med seg at jeg en sånn liten filmblogg på vg. Nå har vg en kåring av årets beste blogg, og jeg blei nominert. Litt stilig (selvskryt? jupz, men morro!! hehe)

Listen kan dere se HER
    Tøft!!
    Grattis!!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gøy Rune :-D
    Gi beskjed når det passer å ta en Bryston test på Arrayene
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jupz, glisa godt over den nomineringa, kjem eg te finalen blir jag jättefornöyd åkke som

Bryston på arrayene ja, vi kan jo se på det f.eks. torsdag\fredag til uka, eller på nyåret? den siste uka har vært et satans stress uten like. Fult opptatt med jobb og julestress, og når htpc'en og dvdspilleren takka for seg med under 24 timers mellomrom var liksom julegleden komplett. Ikke for det, dvd spilleren skulle fjernes uansett, men det var liksom pga htpc'en. Lurer på hvilken sigøyner jeg har irritert jeg. har hatt min del av uflaks med anlegget i det siste
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det at mine Nordost frey ht kabler ligger ute på bruktmarkedet har desverre ikke forandret seg.
    Men nå har også min kjære mcintosh c220 forforsterker havnet der. Så om du er interessert er det bare å ta kontakt
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags planer har du nå ?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nja, tror jeg holder de for meg selv enn så lenge. Får jeg solgt mc'en, så tar det nok ikke mange dagene før noe nytt står i racket

Årsaken til at jeg ikke har så lyst til å fortelle om alle planene er egentlig det at om jeg ikke får solgt c220'en, så skjer det ikke noe mer med anlegget, og det er så kjedlig å fortelle om planene sine om de ikke blir gjennomført
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nja, tror jeg holder de for meg selv enn så lenge. Får jeg solgt mc'en, så tar det nok ikke mange dagene før noe nytt står i racket
    Hva hendte med "denne selger jeg aldri"
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, sender deg en pm jeg
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt denne MC'en selv, og det er en fantastisk pre. Noe "bedre" koster mer enn skjorta.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SunZeeker
    Har hatt denne MC'en selv, og det er en fantastisk pre. Noe "bedre" koster mer enn skjorta.
    jupz, jeg kunne ikke sagt det bedre selv Det eneste den mangler for min del er en prosessorinngang.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første helgen i januar forsvinner min kjære mcintosh c220. Vi har hatt mange gode timer i lag mc'en og jeg, men som så mangt annet har også dette forholdet kommet til et punkt hvor vi begge føler at det er på tide å si at nok er nok, i full enighet skilles vi som gode venner...

Løst oversatt: har fått en kjøper på den, han henter den første helga i januar Da er det ikke lenge til noe nytt kommer inn.. hadde dog håpet på at alt skulle ha løst seg før 2008, men hej, noen ting er verdt å vente på
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kommer det vel noe nytt og spennende inn? Med prosessor inngang og greier?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden du har nå nesten fått solgt din pre så er det på tide med en liten hint, ikke sant ?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Da kommer det vel noe nytt og spennende inn? Med prosessor inngang og greier?
    La oss si det slik at jeg tror du vil bli litt overrasket, men mitt valg blir kanskje litt mer forståelig når du får forklaringa. Nysgjerrig nå eller?
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Siden du har nå nesten fått solgt din pre så er det på tide med en liten hint, ikke sant ?
    nja. et litt difust hint:

jeg er et hardbarka filmnerd, men samtidig elsker jeg god musikk og god lyd. Men samtidig er jeg også noe såder designbevisst
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La oss si det slik at jeg tror du vil bli litt overrasket, men mitt valg blir kanskje litt mer forståelig når du får forklaringa. Nysgjerrig nå eller?
    Nå ble jeg ihvertfall nysjerrig!! Gi meg litt mer forklaring så jeg har et grunnlag for å gjette litt ihvertfall

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nja, det beste hintet vil nok være det jeg skreiv i min forrige post som svar til Jerome

Det er en langsiktig plan som vil bli påbegynt når c220 forlater meg, som forhåpentligvis vil ta litt mer form om noen få korte uker, og utivkles enda mer til sommeren. Så får vi bare se hva som skjer....
    -------
    Mvh
    Rune

Side 38 av 252 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •