Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 33

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 33 av 252 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 ... SisteSiste
Viser resultater 641 til 660 av 5026
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da blir det vel Advantgarde da ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da synes jeg at du bør se på disse før en annen heldig kjøper få dem:
    Sorte duo
    Uno
    Blå Duo

Mener ikke å masse på deg men du har en unik mulighet der å få et par brukt Uno/Duo til en veldig hyggelig pris. Et luksus problem har du, heldig gris

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Da blir det vel Advantgarde da ?
    jeg driter ette penger!!! skal jeg ha avantgarde duo må jeg også bytte ut forsterkerne, vil ikke kjøre midgard på de, da må det verra rør, og da begynner kostnadene å løpe enda kjappere... nei. det blir nok med drømmen om de..
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Sorte duo
    Uno
    Blå Duo

Mener ikke å masse på deg men du har en unik mulighet der å få et par brukt Uno/Duo til en veldig hyggelig pris. Et luksus problem har du, heldig gris
    Enig!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Sorte duo
    Uno
    Blå Duo

Hehe.

De blå: not a chance in hell! liker seriøst ette fargen. smak og behag.
    Uno: skal det verra avantgarde skal det verra duo
    De sorte: Takk for tipset. Men to år gamle, halv pris? jeg regner med at selger går etter salgsprisen som lå på ca 120k.

Men som jeg skreiv oventror tror jeg nok ette at det blir duo. De er gedigene, samt at jeg da også må bytte forsterker, oberon på de tror jeg ette blir noen god match. Desverre er'e ette tusenlapper jeg driter så det blir nok med drømmen når det gjelder duo ja... snufs!!

men så er spørsmålet, hvem andre kan seriøst ta over for arrayene????
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Hehe.

De blå: not a chance in hell! liker seriøst ette fargen. smak og behag.
    Uno: skal det verra avantgarde skal det verra duo
    De sorte: Takk for tipset. Men to år gamle, halv pris? jeg regner med at selger går etter salgsprisen som lå på ca 120k.

Men som jeg skreiv oventror tror jeg nok ette at det blir duo. De er gedigene, samt at jeg da også må bytte forsterker, oberon på de tror jeg ette blir noen god match. Desverre er'e ette tusenlapper jeg driter så det blir nok med drømmen når det gjelder duo ja... snufs!!

Spekulert på det samme spørsmålet jeg og, men ekke istand til å tenke ut noe lurt svar Er det i realiteten noe vits å selge?

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med disse da...

Du får de vel for US listepris fra tyskland ($5500) + frakt og moms. Så disse havner vel mellom 40 og 50k.

Eller blir det litt kjedelig siden du har hatt de første?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Spekulert på det samme spørsmålet jeg og, men ekke istand til å tenke ut noe lurt svar Er det i realiteten noe vits å selge?
    mye vil ha mer... fanden vil ha fler.. og den jævla pingla overgår jeg da glatt!!

jeg får se, jeg lar arrayene ligge ute, kommer det en seriøs kjøper vil jeg nok selge de.. for det finnes muligheter vet du! det gjør det alltid!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mteinum
    Hva med disse da...

Du får de vel for US listepris fra tyskland ($5500) + frakt og moms. Så disse havner vel mellom 40 og 50k.

Eller blir det litt kjedelig siden du har hatt de første?
    hehe, joda, de er en mulighet, men liker ette utseendet på de, samt at la scala, vel, nei!!
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da røk demoen min på DEQX :-? ....... Siden du ikke egentlig har noe imot Arrayene. Hvorfor ikke heller se hva du får ut av dem med andre forsterkere og eventuelt romkorreksjon. Et av de heftigste surroundoppsettene jeg har hørt var et fullt array-oppsett med 1400 foran og 800 bak.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    6moons har en del tester av hornhøyttalere, bla. disse;

*Og plutselig så var ikke La Scala så stygge*

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Da røk demoen min på DEQX :-? ....... Siden du ikke egentlig har noe imot Arrayene. Hvorfor ikke heller se hva du får ut av dem med andre forsterkere og eventuelt romkorreksjon. Et av de heftigste surroundoppsettene jeg har hørt var et fullt array-oppsett med 1400 foran og 800 bak.
    du har ikke mulighet til å ta deg en tur på formiddag\dag på lørdagen da?
    Eller søndag?

Vet ikke når Sncikers har mulighet til å hente de. Regner med at han vil prøve å tune litt til. Men jeg har ikke de følelsene jeg burde ha hatt, så jeg vet ikke om jeg vil utsette han for flere timer tuning egentlig.

Hvorfor ikke beholde arrayene? Kan forklare deg face to face (for nå ble vel ikke andre forumdeltagere nysgjerrig liksom hehe)
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje du ender opp med Oris?

Hvem vet? Mange alternativ?

A.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mteinum
    6moons har en del tester av hornhøyttalere, bla. disse;

*Og plutselig så var ikke La Scala så stygge*

hehe, hadde jeg bodd i en gammal bygår hvor røra gjekk på utsida av vegga ville jeg nok ha plugga inn dessa på badet!! hehe
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Kanskje du ender opp med Oris?

Hvem vet? Mange alternativ?

A.
    mm, og det er vel egentlig litt av morroa ved denne hobbyen? at det finnes så utrolig mange alternativer når man begynner å leite litt. Drømmen er som sagt horn og rør, så det er vel deg jeg i utgangspunktet vil prøve å se om jeg finner en løsning på.
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du har ikke mulighet til å ta deg en tur på formiddag\dag på lørdagen da?
    Eller søndag?

Vet ikke når Sncikers har mulighet til å hente de. Regner med at han vil prøve å tune litt til. Men jeg har ikke de følelsene jeg burde ha hatt, så jeg vet ikke om jeg vil utsette han for flere timer tuning egentlig.

Hvorfor ikke beholde arrayene? Kan forklare deg face to face (for nå ble vel ikke andre forumdeltagere nysgjerrig liksom hehe)
    Har du mulighet kommer jeg gjerne innom lørdag formiddag (om du ikke er for bakis da ) Kona jobber uansett til 6. Tenkte kansje Jørn Rune hentet dem innen helgen siden du hadde bestemt deg.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:(

Synn det ikke passet for deg da.
    Du kunne jo prøve Avantgarde med Midgard, det du trengere er jo en stereo rør pre
    Jeg har hørt Et par forskjellige avantgarde modeller tidligere og det med alt fra rør monoblokker på 11watt til Accuphase med 200 watt per høytaler og jeg syns nå tross alt kombinasjonen med mest effekt som var morsomst å høre på.

Skulle det vise seg å ikke være en god kombo så er hvertfall midgard forsterkerene lette å selge ville jeg tro.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Har du mulighet kommer jeg gjerne innom lørdag formiddag (om du ikke er for bakis da ) Kona jobber uansett til 6. Tenkte kansje Jørn Rune hentet dem innen helgen siden du hadde bestemt deg.
    ikveld må jeg nesten være med på officeparty, og søndag var Jørn Rune opptatt, vet ikke angående lørdagen, men kan vi ikke gå ut fra at du tar deg en tur på lørDAGEN og om han må hente de da, så gir jeg deg beskjed med en gang?

Høres kl 12 bra ut? Har en avtale med naboene om å ikke spella de ut av senga før kl 12 på lørdagene se! send meg en mld om dette funker
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Synn det ikke passet for deg da.
    Du kunne jo prøve Avantgarde med Midgard, det du trengere er jo en stereo rør pre
    Jeg har hørt Et par forskjellige avantgarde modeller tidligere og det med alt fra rør monoblokker på 11watt til Accuphase med 200 watt per høytaler og jeg syns nå tross alt kombinasjonen med mest effekt som var morsomst å høre på.

Skulle det vise seg å ikke være en god kombo så er hvertfall midgard forsterkerene lette å selge ville jeg tro.
    Stereo-rørpre har jeg vet du; McIntosh C220 Den i kombo med f.eks. rogue stereo 90 = euforisk himmelfølelse!!

Årsaken til at jeg er lettere skeptisk til oberon på duo er at oberon på array1400 med rørpre har fortsatt en tendens til å bli noe "kaldt" og "skjærende". Fikk en god teknisk forklaring av snickers på dette, men hukommelsen klarer bare ette å finne igjen denne informasjonen!! )

Men det finnes jo store kraftige rør-effektrinn også.

På en annen side er det egentlig noe dritt å snakke om det; for som jeg skreiv tidligere så er nok Duo litt utenfor min økonomiske horisont.. desverre...
    -------
    Mvh
    Rune

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Betyr det at du er hjemme så vi kan få fikset feilen på DEQX-en og få kalibrert det skikkelig i morgen?

Må forresten si at jeg ikke helt forstår hvorfor du gidder å vurdere ytelsene i et oppsett som du vet er veldig halvveis.

Side 33 av 252 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •