Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 32

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 32 av 252 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 ... SisteSiste
Viser resultater 621 til 640 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Nå har jeg fått passord til den nye firmwaren så nå trenger vi bare å sette et tidspunkt.
    mm.. nå skal jeg jobbe fra nå til 15 imorgo, og så regner jeg med at det blir det samme fra 23 imorgen til 15 på torsdag, fredags kveld er det avdelingsfest på jobben, lørdag er det rudberg på smia i trøxas, mulig søndag? ringer deg litt nærmere
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Mener du at du har nesten bestemt deg for å ikke gå for dem ?
    hehe, snickers skal som sagt ta seg en tur til og legge sine magiske fingre på deqx'en, så får vi se. Men med slik de er idag har jeg NESTEN bestemt meg for å ikke gå for de.

Pen brukt Duo koster 60k (se et par sider tilbake i tråden din). Litt under veil. pris til F1.1F. Det bør være en super mulighet for deg.
    men de er BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! ialleall de på finn.no. Så nei takk.

Mulig at Akto kan også hjelpe deg å få en hyggelig pris på et par nye Duo :-D
    hehe. Mulig mulig.. men nå blir det først en tur til av snickers, så blir det å få solgt disse hersens arrayene, så får jeg ta valget mitt. Dog begynner tankene å vandre mer og mer en vei!

Ellers kan du alltid prøve disse små tassene, hvis veggene rundt klarer å holde
    lurer på om jeg får solgt arrayene mine for 200k, oberon for 50k siden de er spesiallakkerte, og så tar jeg noen dobbeltskift på dronningens gate, hej, en mill til ht har jeg da innen to år hahahahahhaha!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du i det hele tatt tid til å spille på de ?

Må være fryktelig å ha noen slike skjønnheter stående hjemme mens du er på jobb. Vet med meg selv at det er et rent mareritt noen gang.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, joda, jeg har a fått spella litt på de! det kan naboene skrive under på
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tviler jeg ikke et sekund på Skal vise naboene mine bilde av 1.1'ne når de klager på meg

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rune Rudberg? Da kan vi vel ta det på Lørdag så spiller vi heller så høyt at vi slipper å høre ham

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo kjøpe disse. :::ARTSOUND:::

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Det tviler jeg ikke et sekund på Skal vise naboene mine bilde av 1.1'ne når de klager på meg

hehe, ja det bør funke!! jeg skal få knipsa ett bilde av "høytalersamlinga mi" en av de førstkommende dagene også. Nå står swans f1.1f callibrated i front, men på sida står det to stk la scala oppå hverandre, og ved siden av de står array1400.. pen samling!!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rune Rudberg? Da kan vi vel ta det på Lørdag så spiller vi heller så høyt at vi slipper å høre ham
    å nei du! billett er kjøpt og betalt. den kvelden blir helt konge. real trøxas-grøftefyll de luxe! Han har kanskje ikke direkte referanselåter for testing av dyre stereokomponenter, men musikken er jo perfect for trøxasfest!!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HenningHG
    Kan jo kjøpe disse. :::ARTSOUND:::

hehe, har fått med deg de tilbudene der ja. Men så var det detta med å få varene fra danmark og hit, samt fortollinga, og hva om noen ryker på de? Tror ikke det er sånn ultralett å få noe hjelp fra den norske avantgarde importøren om man har kjøpt de i utlandet. hm... Men med priser fra 65DK blir det fra kr 69Nkr. Sånn sett er det ikke så gæli, men det kommer jo litt ann på alderen også.
    -------
    Mvh
    Rune

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    å nei du! billett er kjøpt og betalt. den kvelden blir helt konge. real trøxas-grøftefyll de luxe! Han har kanskje ikke direkte referanselåter for testing av dyre stereokomponenter, men musikken er jo perfect for trøxasfest!!
    Nå husket jeg plutselig hvorfor det var mer enn bare geografi som gjorde at jeg aldri ble noen fullblods trøgsting

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå husket jeg plutselig hvorfor det var mer enn bare geografi som gjorde at jeg aldri ble noen fullblods trøgsting
    du var ikke klar for trøxas miljøet og dets musikalske kultur nei?
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, ja det bør funke!! jeg skal få knipsa ett bilde av "høytalersamlinga mi" en av de førstkommende dagene også. Nå står swans f1.1f callibrated i front, men på sida står det to stk la scala oppå hverandre, og ved siden av de står array1400.. pen samling!!
    Gjør det!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg som er Askimgutt er dette helt uforståelig :twisted: Må være hans lokale tilhørlighet som gjør utslaget.........

Er det mulighet og plass blir jeg gjerne med under Snickers neste besøk. Jeg er veldig nyskjerrig på hvordan DEQXen fungerer
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    For meg som er Askimgutt er dette helt uforståelig :twisted: Må være hans lokale tilhørlighet som gjør utslaget.........
    hahahahhahahaha!!

Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Er det mulighet og plass blir jeg gjerne med under Snickers neste besøk. Jeg er veldig nyskjerrig på hvordan DEQXen fungerer
    det skal vel la seg gjøre det vel

Jeg har vel egentlig også tatt valget mitt med henhold til disse høytalerne...
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg har vel egentlig også tatt valget mitt med henhold til disse høytalerne...
    Har du tatt et valg sa du ?

med tanke på om du skal beholde dem eller ikke? eller var det noe annet du hadde bestemt deg for?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    om jeg skal beholde de eller ikke ja, so stay tuned
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De siste dagene med Swans F1.1F Callibrated har vært morrosamme, interresante og lærerike.

De er store og fantastiske i finishen. De spiller som **** for å si det rett ut. På låter med infected mushroom eller annen techno, vel, det må bare oppleves.

Men

jeg kommer IKKE til å gå for de.

Problemet er at de engasjerer ikke MEG nok, ikke på langt nær så mye som f.eks. jbl array1400. Det betyr ikke at det er noe dårlig med de, det er seriøst et fantastisk system, men det er bare ikke noe for meg. Jeg har tror jeg har blitt litt for glad i typisk horn- og rør lyd om noen skjønner hva jeg mener. Derfor synes jeg at det blir feil å kjøpe ett oppsett jeg ikke føler 100% for.

Som regel setter jeg meg ned i godstolen og spiller endel låter etter endt arb.skift, om det så være seg enkeltskift eller dobbeltskift. Med swansene klarer jeg ikke å spella hele låtene, da velger jeg heller sofaen eller senga. Desverre. Det hadde vært kult å hatt dette oppsettet til odel og eie, men som sagt, følelsene er der ikke.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det overasker meg ikke så veldig mye at du ikke skal beholde dem. Det så ikke ut som du falt for dem hvis jeg kan skrive det slik.
    Jeg husker min test av F2.2F og jeg fikk litt av det samme følelse som du har nå: veldig bra lyd, mye trøkk men ikke for meg.

Nå må du bare teste horn hjemme hos deg
    Hvis det er slik at du ønsker å ha horn og rør sammen så har du en fantastisk mulighet her, siden hornene er så lettdrevne ...

Dette blir spennende

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det overasker meg ikke så veldig mye at du ikke skal beholde dem. Det så ikke ut som du falt for dem hvis jeg kan skrive det slik.
    Jeg husker min test av F2.2F og jeg fikk litt av det samme følelse som du har nå: veldig bra lyd, mye trøkk men ikke for meg.

Nå må du bare teste horn hjemme hos deg
    Hvis det er slik at du ønsker å ha horn og rør sammen så har du en fantastisk mulighet her, siden hornene er så lettdrevne ...

Dette blir spennende
    falt nei, blei mer sette seg ned med de, for så å reise seg opp. Det som er litt viktig å presisere her er som Snickers har sagt; han er langt fra mål når det gjelder fintuning, og mannen klarer sikkert å få de til å låte langt bedre, men allikevel blir det feil i mine ører tror jeg, jeg har falt for horn og rør, ingen tvil om det, så da får det heller briste og bære at horn kanskje har mer tekniske svakheter enn alt annet; i love them!!
    -------
    Mvh
    Rune

Side 32 av 252 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •