Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 29 av 252 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 5026
    Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Åssen går'e 'a? Fått inn no' fett utstyr i det siste eller?

Newcomer HOLST sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Hva skjer'a?

Jasså Snickers, sitter du på avforum midt på natta? hehe.. Kom nettopp hjem fra by'n og kjeder meg litt jeg.. *spize pizza*
    Rune; du får gi en full rapport når du har fått testa F1.1F Calibrated, det skjer vel i morgen/etterpå? Nyskjerrig på hvordan du opplever de i forhold til inntrykket du fikk hos meg.

*The night creature*

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Åssen går'e 'a? Fått inn no' fett utstyr i det siste eller?
    nja, fikk inn noen kilo med noe kina-amerikanskt skrap da veittu

Skal ta ett par timer nå med lytting og spelling, de er ikke lite mildt råe heller de da
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilder!!!!!
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HOLST
    Jasså Snickers, sitter du på avforum midt på natta? hehe.. Kom nettopp hjem fra by'n og kjeder meg litt jeg.. *spize pizza*
    Rune; du får gi en full rapport når du har fått testa F1.1F Calibrated, det skjer vel i morgen/etterpå? Nyskjerrig på hvordan du opplever de i forhold til inntrykket du fikk hos meg.

*The night creature*
    En full rapport vil du selvfølgelig få.

Snickers var hos meg i rimelig mange timer igår og det var en ytterst interresant opplevelse. Om profesjonell kallibrering har noe for seg? HELL YEAH! etter endel timer igår skiftet Snickers mellom en profil hvor han hadde Justert frekvenser i huet og røven, og en som var nada justert, jeg satt bare for meg selv å tenkte "er'e seriøst mulig??!". hehe.

Ps: sjekk ut infected mushroom på disse høytalera og guff på! Jeg har spilt rått med arrayene, men jeg har til dags dato aldir opplevd at kjøkkendørene har klappet takta på noe musikk, det opplevde vi igår!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Bilder!!!!!
    hehe. skal prøve å få fixa noe iløpet av dagen... arrayene blei plutselig mindre pene! S N U F S!!!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe. skal prøve å få fixa noe iløpet av dagen... arrayene blei plutselig mindre pene! S N U F S!!!
    He he.... Hører jeg "skit au, jeg tar dem" i det fjerne........
    Jeg tenkte lenge på F2.2 i anlegget mitt, men turte ikke ta dem hjem etter å ha hatt de store 8871 i hus. Kansje jeg skulle be Jørn Rune hjem til meg en dag også med utstyret sitt. Kunne vært gøy å testet om denne kalibreringen kan løfte lyden hos meg også
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. F1.1F Callibrated er jo ikket direkte billig system selv om man får mye for penga, så jeg er isåfall avhengig av å også få solgt mcintoshen. Men vi får se da veittu, nå skal jeg først leike meg med svanenen ett par dager.. eller, leike og leike, kose meg blir kanskje en bedre beskrivelse.

Det å spørre Snickers om han vil ta seg en tur med utstyret sitt vil mest trolig være noe du ikke kommer til å angre på. Jeg visste at romkorreksjon har noe for seg, for all del det er ikke det, men jeg hadde mine tvil til hvor mye det kan ha å si sånn reint hørbart kontra prisen. Men når Snickers demonstrerte forskjellen mellom "når vi koblet de opp" og "noen timer med kalibrering" satt jeg bare å smilte fra øre til øre. om det har noe for seg i alle hjem tørr jeg ikke å si noe om, men hos meg hadde det ekstremt mye så si.

Hvis det blir dette systemet så skal vi ta en omgang til for å perfeksjonere det, men først blir det som sagt å kose seg med de ett par dager, så får vi se.

Jo, trenger du en c220 eller?
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, trenger du en c220 eller?
    Det gjør jeg, men først og fremst trenger jeg penger til en MC220.....
    Vi bestilte nettopp et Nikon D300 etter ønske fra kona, så det får holde frem til jul.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det er rart hvordan kvinnfolk og deres ønsker setter en stopper for oss guttas mulighet til å utforske hobbyen våres
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Føler ikke at jeg er i possisjon til å nekte da foto er hennes hobby. Godt den er noe billigere enn min :twisted:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, ikke vær så sikker på det du, man får vel omtrent fotoutstyr til like mye som utstyret vårt til sammen om man først skal slå på stortromma. Bare vent til hun føler at nikon er under hennes nivå og hun bør komme seg opp på hasselblad (tror det skrives slik).
    -------
    Mvh
    Rune

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sweet, Skrotnisse. Bilder??!!

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig artig. Må være artig å ha fagfolk som Snickers på besøk.

Mulig jeg har gått glipp av noe, men er F1.1F delt av aktivt hos deg? (Jeg vet de ikke er det orginalt)

Støtter Kenti....bilder!!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kenti: your wish is my command so here we goes:

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-swans-f1-1f-redigert-jpg
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Artig artig. Må være artig å ha fagfolk som Snickers på besøk.

Mulig jeg har gått glipp av noe, men er F1.1F delt av aktivt hos deg? (Jeg vet de ikke er det orginalt)

Støtter Kenti....bilder!!
    Så vidt meg bekjent har vel Snickers delt de aktivt ja. Samme paret som var i Trondheim. De har visst miksa noe med delefilteret og fjerna noen deler derfra. Når det kommer til direkte tekniske sprm tror jeg nok eventuelle sprm må rettes til Snickers

Bilde har du fått! og det beste av alt; de ser sjukt mye bedre ut live enn hva jeg klarer å få til på et bilde!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sinnsykt råe höyttalere. Rett og slett sinnsykt ...
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Sinnsykt råe höyttalere. Rett og slett sinnsykt ...
    jupp, kunne ette ha sagt det bedre selv! Men om de er de rette for meg? Førsteinntrykket tilsier et stooooooort rungende "HELL YEAH!, men jeg skal spille rimelig mye før jeg signer en eventuell kjøpsavtale. På tide å finne sin vei tror jeg...
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så vidt meg bekjent har vel Snickers delt de aktivt ja. Samme paret som var i Trondheim. De har visst miksa noe med delefilteret og fjerna noen deler derfra. Når det kommer til direkte tekniske sprm tror jeg nok eventuelle sprm må rettes til Snickers
    Isen hvor er du?

Flotte høyttalere BTW. Det oser jo kvalitet ut av de....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hot diggity!! De er like svære som de var sist helg ja Men utrolige høytalere! Ihvertfall med litt snickers magi.

Står de ulikt fra bakvegg på bildet eller er det synsbedrag?

Side 29 av 252 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •