Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 26

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 26 av 252 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 ... SisteSiste
Viser resultater 501 til 520 av 5026
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Array ut. Gaia inn! Du var jo forelsket sa du. Da gjør man mange dumme ting. Ikke det at det er så dumt å kjøpe Gaia, men det er ikke så mange som har muligheten til det vil jeg tro. Når "W"-en din reagerer på horna til Avantgarde, så tipper jeg du sliter med å få aksept for Gaia for å si det slik.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2x300kg og 204cm høye. Men jo! Så gal er til og med ikke du!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, det er (desverre) ikke Gaia. Gærn nok til det hadde jeg nok vært om jeg hadde hatt økonomi ja, men desverre tilhører jeg nedre del av middelklassen hva økonomi angår, så dette prosjektet blir altfor dyrt for min del. Men hvem vet, kanskje jeg en får irritert ei svigermor såpass at arva går rett til oss :mrdevil:

Rør på arrayene er en forlokkende tanke, men jeg er redd man bør komme seg opp på zeus sitt nivå, eventuelt noen råe blokker fra vtl eller audio valve kanskje. Absolutt en mulighet jeg vurderer\har vurdert. Vi får se imorgo gutta, nå er det oslo og WASP - The Crimson Idol Tour, endelig skal jeg få hørt dette monstrumentalt gode alummet live, iallefall ifølge ryktene!!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Grattis med expert-tittelen Skrotnisse. Du føler vel som jeg gjorde. "Nå kan jeg alt!"
    takker og ukker. det var på tide at jeg fikk litt igjennom for atl svadaet jeg har spredd her inne!!!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    takker og ukker. det var på tide at jeg fikk litt igjennom for atl svadaet jeg har spredd her inne!!!
    hehe, bare tenk på alt svadaet jeg har spredd

Men skal du ikke legge ut den annonsen snart da? ? ? ?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, har akkurat kommet himmat frå konsert med WASP, er ikke helt i "annonse humør", får skylde på kong alkohol vel. Men fy **** for et show! kommer nok en rapport derfra au ja!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Array ut, Swans F1.1 inn. Da får du sikkert "mer til overs" også :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er dagen kommet, på tide å fjerne siste rest av promillen fra i går å gi oss konsert opplevelse og salgsannonse.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan bli kinkig! var ette helt god i formen idag tidlig, og har endel å gjøre på jobb som vanlig, og så skal jeg på'n igjen kl 12 inatt , og jobbe til 15.00 imorgen igjen, så jeg tror nok kvelden kommer til å bli realt døsig!!

er'e noe stress a med den annonsa a?
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir spennende.....

Swans F1.1F er en utrolig spennende høyttaler. Jeg har hørt lillebror, F2.2F, og de imponerte meg stort. Roger mente at F1.1F er enda bedre men demo rommet hans ikke er stort nok for dem :cry:
    Bedre finish får du ikke til den prisen. Relativt billige er de også !

Skal du virkelig kjøpe Swans ???

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fy flate for ei luremus

Gi oss et lite hint da ihvertfall?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Swans F1.1F er en diger (!) høytaler som selvfølgelig fortjener, ikke krever, men fortjener et stort rom. Jeg har hørt de i ei normal leillighetsstue som jeg skreiv om litt tidligere i tråden, og Holst (eieren) hadde oppnådd et supert resultat. Men for all del, skulle man virkelig ha utnyttet disse burde man nok hatt et større rom. Selv bor jeg også i ei leillighet, så de ville nok ha blitt litt for store for meg. Men så har vi jo trondheimsmessa hvor Snickers-Is og Soundwave putta disse inn i et normalt hotellrom, men slang på med romkorreksjon og oppnådde et eksmemplarisk resultat ifølge rapportene.

Om jeg virkelig skal kjøpe F1.1F? Det er jo mange andre interresante kandidater i tilnærmet samme prisklasse som arrayene om jeg selger de. Vi har jo noen fra audio psychis, B&W 803D\802D, T+A har noen nice osv.. Hva som skjer vil jeg ikke røpe enda, alt til sin tid
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Fy flate for ei luremus

Gi oss et lite hint da ihvertfall?
    har du foresten sett bakpå melkekartongene til Tine hvor du har oppskrift på lureBOLLE (eller noe sånt)? legg så til MUS til slutten av det ordet, og voila

Årsaken til at jeg ikke legger ut annonsen med en gang er jeg har to veier å gå med produktet jeg sikler på, men er ikke helt hundre pros sikker på hvem av de jeg velger enda. Men så kan det hende jeg iløpet av dagen blir fylt til randen med anger og skipper disse planene også
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan vel ikke la fylleangsten ta deg slik at vi håpefulle ikke finner ut hva det er du skal bytte ut?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi kan hjelpe deg med valget ditt hvis du fortelle oss alt vet du .....

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Du kan vel ikke la fylleangsten ta deg slik at vi håpefulle ikke finner ut hva det er du skal bytte ut?
    fylleangst? nada angst her i gården, men dere finner det ut etterhvert vet du. Det er bankers! det tar bare litt tid

Det som også er et tankekors her er at jeg snart må bestemme meg for en vei å gå, kan ikke fortsette å vingle frem og tilbake som jeg har gjort det siste året. Fortsetter jeg sånn her i ett år til, så begynner jeg å nærme meg devilej sitt tempo på utskiftinger, og det er litt skremmende
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Vi kan hjelpe deg med valget ditt hvis du fortelle oss alt vet du .....
    hva om vi gjør det hypotetisk? la oss si at jeg selger arrayene, vil da f1.1f være en god erstatning? hva vil jeg miste? hva vil jeg vinne? Hva om jeg går for callibrated utgaven? eller kan man skaffe seg et tilsvarende system som er nesten like bra, men mer fleksibelt? Hva med å beholde arrayene, men å satse på en preamp på to sett utganger pr kanal slik at man kan kjøre biamping? bruke seg av to sett oberon? eller ett sett oberon og en rørforsterker? vil det i såfall bli problemer med impedanse, krefter og synergi? skal man så pøse på med romkorreksjon? Eller skal man gi beng og gjøre som akto later til å gjøre, å gå for duo og en god integrert forsterker med ht inngang? mulighetene er mange, så god hjelp til å bestemme seg settes stor pris på
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rør i toppen og oberon i bunn på Array tror jeg vil bli en gigant match

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, jepz, det hersker det nok ingen tvil om. Men uansett hvordan man vrir og vender på det, så er ikke oberon en optimal match til basselementene på arrayene, det kan bli noe hult når man virkelig gyver laust. Men da er jeg også veldig pirkete.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var vel strengt tatt på tide å slutte å leike luremus...

Nå er annonsen ute, og det er JBL Array1400 som selges. Så om noen sikler på disse høytalera og ikke vil betale kr 80k til hfck er det bare å ta kontakt
    -------
    Mvh
    Rune

Side 26 av 252 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •