Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 25 av 252 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Snasen tanke!!

Må innrømme at jeg også har litt sansen for det sorte designet, men i og med at det ville ha vært en slags spesialmodell kunne det kanskje ha vært en ide og blandet svart med sølv for å gi de et særpreg som viser at dette er noe spesielt, men hej, bare størrelsen og specsa er jo et greit bevis på at dette ville ha vært noe helt spesielt! hehe.

Og siden vi først leiker litt med tanken her. Så vidt jeg har forstått skal det være mulig å koble sammen to par EC AW180 og dermed få nemo efekta, sånn røfflig snakka. Man kunne jo han inkludert muligheten på ett par "sp990". 1.2KW vincent power pr kanal? man burde kanskje ha investert i et ordentlig air condition anlegg også men
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Newcomer HOLST sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Jaja, vi får se hva de svarer. Er ikke sikkert jeg får videreformidlet svaret før på torsdag fordi jeg skal en liten tur til Danmark, drar etterpå og kommer hjem på torsdag. Men når jeg får svar skal jeg gi beskjed!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den som venter på noe godt venter sjelden forgjeves veittu, så ta den tida du trenger og ikke for å glemme; GOD TUR!!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trykk på bildet nedenfor for å komme til reportasjen:

-------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    som trådtittelen gir klar beskjed om, så er valget tatt og iløpet av onsdags kveld vil noe bli lagt ut for salg. Om det er noe sjakktrekk? vet seriøst ikke! men har virkelig troa på at "noe annet" kan vise seg å bli "bedre" i lengden.

Det har uten tvil vært en lang beslutningsperiode, og ikke minst en tung beslutning å ta. For om jeg driter meg ut nå, så vil jeg aldri få muligheten til å gå tilbake til dagens oppsett. Men hva er livet uten litt risiko?
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke legge "det" til salgs med en gang?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fordi jeg ette har tid.

Sitter på jobb nå, ske rett himmat i dusjen og så slenge meg på toget te oslo for å ta en peppes før det er konsert med wasp ikveld.

Gidder ette å lage ei annonse ved å skrive litt nå, og litt neste gang det er ett minutts pause fra jobben
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg virkelig spent, tipper enten mc'n eller arrayne.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fordelen om man skal gjette er jo at det ikke er så himla mange alternativer å velge mellom. Frey'ene ligger jo allerede ute. Så blir det enten oberon, mc'en eller arrayene

Jeg bare håper produktet blir solgt innen overkommelig tid. Er sugen på noe nytt! Egentlig bør jeg bestille time hos en terapeut men...
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, sant nok. Tviler egentlig på Oberon, siden de ikke koster så himmla mye at det blir vanskelig å få tak i senere. Men det kommer jo an på kostnaden til det nye utstyret du skal ha i hus

Hørte LaScala II her i helgen, og for noen dynamiske beist!!
    Dog har jeg litt tvil om at Array er mer dynamisk for når jeg sammenligner de to demoene jeg har fått vinner LaScala, men det kan være flere faktorer som kommer inn der.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nja, husk at jeg også kjøpte oberon før prisen går opp, så å selge nå for å kjøpe senere vil bli et reint tapsprosjekt. Dog å selge nå for å kjøpe et annet merke er selvfølgelig en mulighet.

Klipsch La Scala 2 er uten tvil en meget spennende høytaler som jeg desverre ikke har fått hørt, men jeg har hatt la scala 1 og til tross for en spinnvill dynamikk er nok ikke dette noe jeg vil satse videre på. Har jo ett par la scala stående defekte, før de bli solgt (etter å ha blitt reparert) så skal jeg få testa de med en god rørforsterker just for the heck of it
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns selv de ble litt for lyse i toppen, men dette var på et hassardiøst volum, samt flere mente det var litt elektronikken sin skyld, men kunne heller ikke tenkt meg å hatt disse, men det har mye med størrelse og utseende å gjøre

Venter spent på annonsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, nei, spesiellt konsept det la scala greiene. Glisa godt av madammen igår. Vi snakket litt om anlegg sånn generelt. Og så kom vi innpå avantgarde duo som vi fikk høre hos Akto.

"NEI!! Du kan ha hvem du vil, men IKKE de. Du kan til og med sette de gamle kassene (la scala) i finsuta, men ikke de jævla horna. Kjøper du de en dag, så se om du får med ei thaiberte på kjøpet, for da stikker jeg". Hehe. så man kan vel konkludere med at la scala iallefall ette e det verste man kan putte inn i finstua
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha! Jaja, hver sin smak, syns faktisk Advantgarde er litt pene på sitt vis.
    Mens komfyrene er en annen sak

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Array-ene ryker. Vedder du mot Per Anders? He he
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.... Nei det tør jeg ikke, for jeg har en liten 25% som tipper effektforster og pre.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    haha! Jaja, hver sin smak, syns faktisk Advantgarde er litt pene på sitt vis.
    Mens komfyrene er en annen sak
    hehe, jeg har virkelig sansen for disse horna selv, spesielt i lakken til Akto. Men smak og behag går jeg ut ifra. Men når fruen er såpass medgjørlig at selv la scala kan stå i finstua, så går det helt greit at duo nektes
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pahf og Teddytusen: Men om en vedder på arrayene og den andre vedder på pre pluss effekt, så er jo det store spørsmålet: hva i all verda skal inn? for noen sjuk nedgradering ville jo ha vært en dødssynd
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Pahf og Teddytusen: Men om en vedder på arrayene og den andre vedder på pre pluss effekt, så er jo det store spørsmålet: hva i all verda skal inn? for noen sjuk nedgradering ville jo ha vært en dødssynd
    Nei, vi vil jo ikke at du skal ta en Schau

Hmm, helt ærlig så har jeg ikke anelse, men vill gjetting tilsier røreffekt på arrayene, eller Jamo 909. Eller selge alt og kjøpe kabler for en formue for så å koble det på et midirack fra Elkjøp. "Bare for å ha prøvd det å"

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med expert-tittelen Skrotnisse. Du føler vel som jeg gjorde. "Nå kan jeg alt!"

Hva skal inn? Vet ikke. Har bare på følelsen av at Array-ene skal ut. Husker ikke hva du sa og i hvilken tråd det var, men jeg satt med følelsen her en dag at du kom til å bytte. Igjen.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 25 av 252 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •