Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 249

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 249 av 252 FørsteFørste ... 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 239 245 246 247 248 249 250 251 252 SisteSiste
Viser resultater 4,961 til 4,980 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    @AndreWerdenskrieg : takker og bukker. Har fulgt tråden din med stor nysgjerrighet og gleder meg rått til fortsettelsen
    @Torolan : Vi får bare krysse fingra for at flere oldiser trer ut av pensjonens rekker og tørker støver av tastaturet igjen.

Jeg tror veldig mange opplever akkurat det her. Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde tid til å nyte kinoen og bygge en dedikert en, men jeg har innsett at det er ikke meg åkke som hvor mye jeg ønsker det. En normalt stueoppsett vil sånn sett aldri komme i nærheten, men på en annen side; "et normalt" stueoppsett ser jeg på som starten. er da fortsatt relativt ung og det kommer neppe som et sjokk at jeg allerede tenker på fase 2; er jo strengt tatt ikke helt ukjent med oppgraderingssjuken
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

2. Liker Torolan har likt denne posten
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og velkommen tilbake Båstads store sønn, ser at mye av aktiviteten her har smitta over på Facebook og der er jeg ikke lengre så da er man litt ute av systemet. Forumene døde ut etter oppdateringen til ny platform, int rundt forumer dabbet av og jeg er enda her etter et lite håp på at forumet vil vokse litt igjen. Det gjenspeiler er stort fravær fra de virkelige aktive, men til syvende og sist kommer de gamle snikende tilbake før eller seinere men ingenting er bedre enn det. Jeg har slutta med egen tråd for utstyr og nå er jeg heller mer delaktig på andres som jeg oppfatter som spennende og litt friendly tone.

Anlegget står i stua enda men det er noen småendringer siden sist, ikke at noe er dårligere av den grunn.

Jeg skal følge med litt her og flott å høre det går bedre med dere, velkommen tilbake fra gamle travern.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @Roger Waters : Båstad? Det var en frekk og nedlatende ting å si Blir litt som så i at en fra Tjuvholmen kommer fra et ikke fult så fint sted.

Den facebooks-sida er noe herk! Det er helt naturlig at folk trekker i mot den enkleste "in the moment"-løsningen, men det er jo helt håpløst på sikt. Skulle egentlig ønske at avf stengte fb-sida for bruker-diskusjon og brukte den kun som en opplysnings-side slik at brukerne fikk et spark i rævva for å komme tilbake til forumet. Fungerer jo ypperlig for hfs!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

5. Liker Hunsbedt, Vessel56 har likt denne posten
    Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,976
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt enig Skrotnisse! FB siden er ubrukelig også fordi alt der forsvinner ned i et sort hull. Ingenting er søkbart, og alt av nyttig info forsvinner etter noen dager...
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hvor avforum er en kunnskapsdatabase som også har fungert som en audiovisuell utdannelse for mange av oss så er fb bortkastet.

Det som også forundrer meg er at de bak Avforum later til å ha kastet inn håndkledet ved å tillate den her typen aktivitet på fb for fb er helt verdiløs.

Avforum.no er en merkevare som har blitt bygd opp av både skaperne og forumdeltakerne. Det er et produkt. Men på facebook? Det er verdiløst. Jeg kan også opprette for eksempel "Rune's mediahjørne" og pøse på filmanmeldelser og produktester og salgsannonser, invitere venner og bruke det som et slags in the moment chatteforum, men det kan hvem som helst og man blir bare nok en i mengden.

Jeg håper virkelig at folket bak avf stenger fb-sida for den her typen aktivitet og gir avforum.no en mulighet til. Jeg tror faktisk at vi sammen kan bygge opp forumet igjen.
    -------
    Mvh
    Rune

8. Liker Roger Waters har likt denne posten
    Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen tilbake. Vi trenger den lille aktiviteten vi får inne her.
    Enig med deg ang Facebook,helt håpløst uoversiktelig. Kjenner meg også til dels igjen i din beskrivelse av bruken av kinorom.
    Har selv "dabbet" av litt,men det går i bølger. En uke kan det være 2-3 filmer samt litt gaming,for så å være ubrukt i 2uker igjen.
    I det siste har sønnen i huset på 6år fattet interesse for rommet,så vi har ofte fredags film.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,865
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Velkommen tilbake Skrotnisse, og TAKK for trua på fremtiden, det trenger vi! Når det gjelder Facebook er det helt korrekt det du sier, og det er jo også slik Facebook er utformet - som en hurtig chattegreie med en halvseriøs tone. Vi har jo tenkt i mange herrens år at vi skulle få i gang litt chat på forumet, så Facebook har jo på et vis tatt den rollen. Problemet er selvsagt når Facebook tar over hele diskusjonsplattformen, men husk at AVforum som plattform har hatt veldig mye trøbbel de siste årene, så aktiviteten på Facebook tror jeg vi p.t. skal være veldig glad for. Jeg ser også at brukere som Hunsbedt og BEF er flinke til å bruke Facebook til å lenke tilbake inn i trådene sine, noe som faktisk er massiv markedsføring tilbake inn til forumet. Jeg tror vi gjør lurt i å godta at Facebook er og vil forbli en viktig kommunikasjonsplattform også fremover og heller forsøke å utnytte oss av det markedsføringspotensialet Facebooksiden kan ha for forumet fremfor å jobbe mot det. I så måte setter Hunsbedt og BEF - samt selvsagt også mange andre jeg ikke kommer på i farta - viktige og veldig gode eksempler i sin bruk av Facebook-sidene slik jeg ser det...

Ellers holder vi på med utvikling hele tiden her, nå jobbes det eksempelvis med å forbedre bildeopplastning og oppsett av egen presentasjon i minHjemmekino og minHiFi. Vi har også de siste 2-3 månedene jobbet med generell optimalisering, ved bl.a. å forbedre template-systemet slik at forumet responderer kjappere. Vi har ikke gitt opp, og har flere øvrige planer fremover, bl.a. ønsker vi også å re-aktivere mobilplattformen til forumet, slik at det blir lettere å lese og poste fra telefon og iPad, samt fortsette å videreutvikle AVtorget og minHjemmekino / minHiFi. Blant annet tenker vi muligens på å lage egne apper for minHjemmekino og minHiFi, slik at disse tjenestene får enda mer fokus enn i dag. Integrasjonen mot forumsidene er selvsagt ikke mindre viktig at den grunn, men vi må samtidig klare å ta inn over oss at verden alltid er i endring og at en må følge med i timen for å ikke møte den sikre død... Dette gjelder også AVtorget selvsagt, jo flere plattformer en enkelt kan søke opp annonsene fra, samt ikke minst selv legger ut annonser fra, jo bedre...

Videreutvikling av forumet koster imidlertid penger, og en parallell plan vi jobber med nå er derfor lansering også i USA under AVforum.com. Dette har jo i utgangspunktet ingenting å si for AVforum.no, men klarer vi å hanske inn litt mer reklameinntekter på å bruke plattformen også der borte vil det også gagne forumet her siden koden for begge sitene jo forblir den samme. Poenget er for oss å kunne utvikle mest mulig funksjonalitet slik at vi igjen kan knytte til oss en stor mengde brukere og dermed få dette unike sosiale samlingspunktet for AV tilbake der vi en gang var!

Når det gjelder aktiviteten på forumet er det imidlertid kun DERE som kan få denne opp... Sånn sett er det veldig flott når "gamle" brukere som Andrewerdenskrig, Akto og Skrotnisse melder sin tilbakekomst, det bringer med seg motivasjon og inspirasjon til hele forumet!

11. Liker Torolan har likt denne posten
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At avforum hadde en trøblete teknisk periode hersker det ingen tvil om, men jeg er nok ikke helt enig i deres tanker rundt markedsføringsverdien her. At Hunsbedt og BEF linker tilbake til avforum er - som du skriver - ikke bare veldig viktig, men også nyttig for avforum.

Problemet er heller at det er et ekstremt mindretall som faktisk linker tilbake til avforum. Resultatet er at du får to paralellforum; noen tråder finner på avforum og andre tråder på facebook.

Hva om man valgte å separere de to sidenes funksjoner og heller utnytte fordelen ved begge? Bare en ide, men steng først fb-sida for dagens bruker-tråder slik at dette må tas på forumet. La så moderator ha et redaksjonelt ansvar for facebooksida hvor moderator legger ut linker til tråder på avforum. For eksempel "BEF lurer på om han skal selge alt og lurer på om dere har gode erfaringer med Proson"

Jeg vet med meg selv at jeg ikke har mulighet til å delta på samme nivå som tidligere, men samtidig kommer jeg til å skrive her. Men det er med en bismak nettopp fordi at jeg vet at det er et langt større engasjement på facebooksida og da kan man begynne å lure på om man skal fortsette å investere tid i avforum eller om man skal begynne å skrive på facebooksida.

Planene dere har fremover høres bra ut de, men har dere vurdert å by på mer redaksjonelt innhold på forsida slik at avforum blir noe mer enn "bare" ett diskusjonsforum? Har vi alle klart å få bygget opp aktiviteten her så kunne dere - som en rival - ha åpnet for støttemedlemsskap; betalingsvilligheten vil alltid være der så lenge man føler at man når noe tilbake.
    -------
    Mvh
    Rune

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post

Når det gjelder aktiviteten på forumet er det imidlertid kun DERE som kan få denne opp... Sånn sett er det veldig flott når "gamle" brukere som Andrewerdenskrig, Akto og Skrotnisse melder sin tilbakekomst, det bringer med seg motivasjon og inspirasjon til hele forumet!
    Bare for ordens skyld: jeg har vært her hele tiden.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

14. Liker lygren har likt denne posten
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse Vis post
    @Roger Waters: Båstad? Det var en frekk og nedlatende ting å si Blir litt som så i at en fra Tjuvholmen kommer fra et ikke fult så fint sted.

Den facebooks-sida er noe herk! Det er helt naturlig at folk trekker i mot den enkleste "in the moment"-løsningen, men det er jo helt håpløst på sikt. Skulle egentlig ønske at avf stengte fb-sida for bruker-diskusjon og brukte den kun som en opplysnings-side slik at brukerne fikk et spark i rævva for å komme tilbake til forumet. Fungerer jo ypperlig for hfs!
    Hehe, du er nok den store kongen der ute enda, bor du fortsatt samme sted eller har du flytta på deg nærmere folk og fe? Jeg hadde en mormor fra Båstad og har vært mye i området der i yngre dager, er faktisk en rolig og fin plass så det må du ikke ta for gitt.

Når det kommer til FB bør den legges ned asap, synes det er en tragedie og har vært på FB i mange år men konto og alt er slettet der og vil ikke ha mer av den møkka.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg Vis post
    Bare for ordens skyld: jeg har vært her hele tiden.
    Jeg har hatt et langt fravær men er tilbake sånn i det små og er delvis aktiv, vi gamle får bare holde liv i forumet og folk må gjerne gjøre noen koselige innkjøp og dele med oss.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters Vis post
    Hehe, du er nok den store kongen der ute enda, bor du fortsatt samme sted eller har du flytta på deg nærmere folk og fe? Jeg hadde en mormor fra Båstad og har vært mye i området der i yngre dager, er faktisk en rolig og fin plass så det må du ikke ta for gitt.

Når det kommer til FB bør den legges ned asap, synes det er en tragedie og har vært på FB i mange år men konto og alt er slettet der og vil ikke ha mer av den møkka.

Konge er nok å dra det "litt" langt, men jeg bor fortsatt på Skjønhaug. Har dog forflyttet meg fra leilighet i sentrum til enebolig oppe i en av åsene. Båstad i seg selv er forsåvidt ok, men båstinger? farlig rase! Den her krigen kommer til å rase til vi blir en fordømt storkommune og Båstad forhåpentligvis blir lagt ned
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vente-tv er bestilt.

Når vi bestemte oss for å avvikle hjemmekinoen til fordel for arbeidsrom for hun under hennes videreutdannelse så var vi enige om at vi skulle bygge opp et godt anlegg oppe i stua. Vi har forsåvidt vært enige om det meste, men på tv-fronten har det vært et helvete med mange timer foran skjermen i jakt på info og mange våkenetter i pur frustrasjon.

Vi befinner oss i en elendig periode for å kjøpe tv!

4K har vært på vei i noen år, men det er først i år det virkelig begynner å løsne. Ikke bare i forhold til tekniske standarder (selv om det fortsatt mangler litt før alle er enige), men også i forhold til 4k på bd. Det hele toppes naturligvis av HDR og alle vet jo at OLED er det neste store.

For meg kokte det hele ned til 3 alternativer:

1) Kjøp en så rå 4k HDR tv som kontoen tillater.

2) Kjøp en 75 tommer 1080p tv og vent på OLED.

3) Gå for en 65 tommer 4k av den billige sorten og vent på OLED.

Jeg elsker store bilder! Og jeg elsker bildekvalitet!

Min første tanke var å gå for en Sony 75XD8505BAE til kr 50 000. 4K HDR, årets generasjon, Edge LED. Jeg liker Sony sin bildestil og jeg har sett hva de har fått til med Edge LED før; ikke optimalt men langt bedre enn andre (i mine øyne).

Etter mye tenking valgte jeg å forkaste denne modellen av følgende årsaker:

- Uansett hvor god den er så er det Edge LED og det i seg selv er et kompromiss. Jeg hadde levd fint med det men…

- Kr 50 000 er en anstendig sum for en tv. Flere av fjorårets toppmodeller har ofte blitt solgt for halv pris hos de store kjedene under vårens lagertømming og HVIS vi i 2017 får se 75 tommer OLED til en overkommelig pris OG 75XD8505BAE blir solgt for halv pris så vil bruktprisen være så lav at mellomlegget blir helt forjævelig.

Personlig mener jeg på en flere av de dyrere modellene med 1080p har så god bildekvalitet at jeg lett hadde levd lykkelig med dette ett eller to års tid. Dermed rettet jeg mitt fokus mot Sony KDL75W855C som komplett selger for kr 23 000 nå om dagen.

Det er en kongetv på alle mulige måter og det til bare 23k. Bruktprisen i 2017 vil nok ikke medføre et så grådig tap som i eksempelet ovenfor. Legg så til det faktum at bd-utgivelser med 4k har en skammelig høy pris nå om dagen.

Også det her alternativet ble forkastet av årsakene som gjorde at alternativ tre ble valgt:

- Vi går nå mot sommeren og jeg vet med meg selv at det blir lite tv-titting under disse månedene. Ja, høsten kommer men på høsten kommer også det berømte black friday salget som i 2015 ga oss noen helt spinnville tv-kupp. Dette samt bruktpris tatt i betraktning resulterte i mine øyner i en fornuftig løsning: verditapet vil bli minimalt kontra de to andre alternativene og det gir mer å rutte med på neste salg.

- En billig 4k tv vil ikke ha hdr, ei heller vil den ha bildebehandling i særklasse. ikke er en superstor heller. Men til gjengjeld er den et fornuftig kompromiss med tanke på en fremtidig 75 tommer OLED.

- Det stemmer at de første 4k-titlene har en luguber pris, men denne vil faller og jeg er av typen som mer enn gjerne drar frem gamle filmer for å se de igjen, men jeg har hater å kjøpe de på nytt. På sikt vil det derfor være langt mer fornuftig å kjøpe inn nye filmer i 4k BD slik at de står i samlinga og så heller dra de frem når skjermen oppgraderes om ett år eller to. Det er i alle fall bedre enn å kjøpe de først på vanlig bd og så kjøpe de på nytt i 4k.

Dermed falt valget på en LG 65" UHD LED TV 65UF675V til kr 11 800. Som en vente-tv tror jeg denne kommer til å gjøre nytten og rent økonomisk er den et kupp. For om drømme-tv’en kommer neste år så vil KANSKJE bruktprisen på LG’en være rundt kr 5000. Kr 5000 er penger men samtidig er det en veldig liten sum hvis man f.eks. skal skufle kr 60 000 på en 75 tommer OLED. Dermed kan denne LG’en flyttes enten ned på arbeidsrommet eller inn på soverommet uten at det har noe å si på lommeboka.

obs: jeg har brukt veldig lang tid på å overbevise meg selv om at argumentene ovenfor stemmer så vennligst ikke få meg ned på landejorda for jeg savner nattesøvnen og nå tv'en bestilt så don't fuck it up!

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-42308930-d6a7-432d-96ae-c18847573048-jpg
    -------
    Mvh
    Rune

19. Liker Torolan, Gorm har likt denne posten
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er generelt sett flink til å overbevise meg selv og det endte med et kjøp av LG nevnt i forrige innlegg.

Når skjermen kom på mandag var jeg naturligvis ikke sein om å pakke opp og koble til; haka traff gulvet i full fart. Fy pokker for ett bilde rett ut av esken og etter en del justering av diverse parametere så var dette et av de bedre kjøpene på ett par år.
    Til og med madammen ble dypt imponert.

Etter å ha sett noen filmklipp var vi unisont enige om to ting; for det første så var det en fantastisk bildekvalitet med tanke på prisen og for det andre så var det ikke mye kino-følelse kontra hva vi var vant med fra 100 tommer i kjellerstua.

Som nevnt i foregående innlegg så hadde vi på forhånd blitt enige om at det ville gå greit å leve ett år eller to med 65 tommer frem til det blir mulig å få f.eks. 75 OLED 4K HDR (og sikkert ett par nye forkortelser!) til en delvis fornuftig penge.

På tirsdag kom den nå forhatte tilbudsblekka fra elkjøp og de har åpenbart planer om å tømme lageret for Samsung UE78JS9505XXE. De jævlene. Fra 109k til 50k. Fint for dem! Jeg og madammen var uansett enige om å beholde 65-tommeren.

Utover onsdagen begynte imidlertid samtalen å gå; det var jo ikke direkte moro å se film på skarve 65-tommer, måtte innrømme det, hun også. Vi kunne jo strengt tatt utsette kjøpet av subber til litt seinere kunne vi ikke? Og ingen vet hvordan tv-verdenen ser ut i 2017. Og det er jo ikke direkte dårlig bildekvalitet på Samsung’en

Ingen premie til den som gjetter hva som skjedde; vi bestilte Samsung UE78JS9505XXE og Samsung UBD-K8500

LG’en på sin side ble en utfordring; i og med at esken gjekk ad dundas så var en retur til komplett umulig. Vi kommer derfor til å legge den ut for 9k (besparelse på kr 2700 på noen dagers bruk) og om den ikke blir solgt så flytter vi den inn på soverommet.

Samsungen kommer på mandag ettermiddag og bør kunne by på en og annen artig filmopplevelse i tiden som kommer.

-------
    Mvh
    Rune

21. Liker Gurba, Torolan har likt denne posten
    Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ble jeg misunnelig. Synes også 65" blir litt lite i forhold til 92" i kinoen, men så sitter vi bare noen få meter unna da. 78" høres egentlig perfekt ut. Gratulerer!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk takk

Jeg gleder meg litt mer enn rått til den kommer. Når vi får på plass alt av møbler, bakhøytalere, flyttet på sittegruppa osv så blir det rundt 3,5m unna skjermen og jeg tror det skal gå ganske greit.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,592
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såpass ja - det blir nok heftig ja
    Har idag en Panasonic 65" Plasma av nest siste generasjon , og er såpass fornøyd at med den at det blir ikke noe bytte før Oled kommer i 75" til en edruelig pris..

Har heller ikke hatt noe større skjerm/lerret tidligere så det går greit med 65 inntil videre.

Blir veldig moro å se hva du synes om 78 tommeren til Samsung. Hadde selv inne en 55" for noen år siden , men den var så plaget med clouding at den gikk fort i retur , og siden har jeg vært litt skeptisk kjenner jeg...
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , McIntosh C48 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 og Minidsp Nanodigi.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , MA RXFX , MA Apex A-10 , 2 X Arendal Sub 2.
    BILDE : Panasoic ST50 65", Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Syvio HD Mediabox , Apple-TV.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med gromt tv valg. Siklet litt på denne selv, men kom frem til at vi kan leve med 65" Panasonicen en stund til. 78 er virkelig stort.......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyggelig å se deg tilbake, Skrotnisse. Blir moro å følge med på utviklingen videre her

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He, he såpass ja. Gratulere med kjempe TV, men det er vel en buet variant, kanskje ikke så farlig når den er så stor. Håper du får den inn døra.

Side 249 av 252 FørsteFørste ... 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 239 245 246 247 248 249 250 251 252 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •