Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 248

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 248 av 252 FørsteFørste ... 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 244 245 246 247 248 249 250 251 252 SisteSiste
Viser resultater 4,941 til 4,960 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette tilbudet varer vel frem til kl 23.00 i kveld. Men i og med at de i skrivende stund har igjen 42 stk er det vel lov å tro at dette tilbudet enten vil vare enda litt lenger eller returnere om ikke så altfor lenge.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Active MB-S124 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tyngre Hifi komponenter man har, jo mindre sjans er det for at tjuvfanter rasker det med seg!

Venter spent på brukertesten din av Eximus ampene

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,124
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komplett og mpx pleier vel og være ganske hissige på disse time tilbudene sine.

Mao i min erfaring pleier prisene og være vanlige igjen omtrent på sekundet :-\
    Men det er vel ikke så lenge til 2013 modellene ruller inn så dette er kanskje bare en første runde med lager tømming.

Gratulerer med ny tv !

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frister veldig å kjøpe ja... hehe.. men får vel holde figra av fatet. Fantastisk TV er det iallefall!

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulere med ny fin tv:-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MB-S124
    Tyngre Hifi komponenter man har, jo mindre sjans er det for at tjuvfanter rasker det med seg!

Venter spent på brukertesten din av Eximus ampene
    Det var min tanke også; det som sto i igjen av anlegget etter innbruddet var de monstrumentale Swans F1.1F og McIntosh produkter. Vurderte faktisk å gå for 70tommer denne gangen men det blir rett og slett for stort i denne leilligheta så jeg får krysse fingra for at ingen løper av gårde med denne 65tommeren.

Når det gjelder Eximus så var det bare 1 jeg hadde til test (dessverre) men jeg regner med at det kommer en liten skrot-test til uka.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Komplett og mpx pleier vel og være ganske hissige på disse time tilbudene sine.

Mao i min erfaring pleier prisene og være vanlige igjen omtrent på sekundet :-\
    Men det er vel ikke så lenge til 2013 modellene ruller inn så dette er kanskje bare en første runde med lager tømming.

Gratulerer med ny tv !
    Skal ikke si deg i mot på dette

Vurderte å vente på 2013 modellene i og med at disse skal ha et langt bedre menysystemt og noe bedre bildekvalitet, men man får vel bare slå seg med ro med at man ikke alltid kan ha det nyeste og flotteste, og heller nøye seg med "det gamle rælet fra i fjor"
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Frister veldig å kjøpe ja... hehe.. men får vel holde figra av fatet. Fantastisk TV er det iallefall!
    hehe, jeg håper i alle fall at det er en fantastisk tv! Hovedårsaken til at jeg røyk på en er en kamerat av meg som i alle år "har slitt med synsproblemer" (les: vi har ALDRI vært enig om hvilken teknologi eller produsent som er "best" på noe som helst"). Her for ett par uker siden gikk fyren fullstendig amokk på chatten og jeg mistenkte sterkt at noen hadde puttet noe i imsdalen hans, men det viste seg at han "bare" hadde sett denne tv'en i butikken og kjøpt den på flekken. Med tanke på at han alltid har vært LED og jeg Plasma så var det jo hyggelig å se at han har tatt til vettet, og da kunne jo ikke jeg være noe dårligere
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kva skjer no? Nedgraderingar?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessverre ja. Og det blir mildt sagt uvant å gå en fremtid uten McIntosh i møte.... Men, noen ganger må man prioritere og denne gangen er det anlegget som får "lide".
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha lovt ved et par anledninger at min egen deltakele her på avf skal øke og ikke minst at strømmen av produkter inn i hus skal vokse bestraktelig så er det naturligvis noe herk å konstantere at tida ikke strekker til åkke som hva jeg gjør.

For en stund tilbake hadde jeg imildlertid gleden av å teste ut Eximus S1 som har skapt en aldri så liten kult på et annet forum og jeg passet naturligvis på å skrible ned noen ord.

Jeg vil understreke at dette er ord skrevet av en normal forumbruker og IKKE skal sees på en offisiell test. Dette er rett og slett mine inntrykk av en forsterker i et normalt oppsett i et normalt rom og det vil således ikke by på fancy ord, vitenskapelige testmetoder eller altfor mye alvor.

Eximus S1 - Diabolske krefter med en gudebenådet innpakning

Uten å fornærme noen vil jeg dra det så langt som å si at en hype kan fremstå som et kollektivt kult-fenomen med en nærmest viruslignende spredningskraft. Kanskje er det en markant person i miljøet som faller for ett produkt eller så er det muligens flere konfirmanter som kjøper den samme forsterkeren; før man vet ordet av det er nettopp dette produktet det man bare må ha! Eximus S1 har opplevd en lignende hype i det siste men noen ganger er faktisk hypen forholdsvis fortjent.

Basert på den høyt omstridte Klasse-D-teknologien er Eximus S1 en liten men stor drøm for alle designbevisste damer så vel som metroseksuelle mannfolk for med usle 2,88kg fordelt på 20,8cm i bredden, 6,2cm i høyden og skarve 29,1cm i dybden så tar ikke S1 mye plass og kan således strengt tatt gjemmes bort. Spørsmålet er bare om man faktisk vil skjule denne lekkerbiskenen som med sitt hvite aluminiumskabinett utsmykket med løvblader (tenk april/vår/buskas) så er S1 en uhyre lekker liten sak som bør gli rett inn i etthvert designhjem. Hos meg ble den plassert på hyllen over min egen McIntosh mc275 og det er ikke til å legge skjul på kontrastene var enorme mens jeg selv tok meg selv i å tenke noe så manding som “dæven å søt denne var a”.

Etter å ha koblet opp denne lille boksen - noe som forresten er en uhyre grei jobb takket være en oversiktlig bakside med forholdsvis god plass mellom kontaktene - var det bare å starte den sedvanlige innspillingsperioden hvor produktet ble stående å spille bakgrunnsmusikk mens husets herre fant på noe annet. Resten av anlegget besto av Klipsch RF7 mk2, Yamaha 1800, Mac Mini og noe ræl av noen kabler. Kort sagt et mer normalt oppsett uten at eieren har brukt et lite statsbudsjett på kabler og målinger! Etter to dager med innspilling var det endelig på tide å synke ned i sofaen med øra på stilk og fingra på iPad’en.

Tross alt skal et produkt testes med såkalte demo-låter for å bringe frem produktets eminente kvaliteter og selv om jeg er møkk lei denne fremgangsmåten i og med at flertallet gjerne hører på mer enn 20 demolåter i løpet av ei uke så var det vanskelig å la være når jeg som første spor satt på Tom Jones albumet “Spirit in the room” og førstesporet Tower Of Song. Den godeste Sir Jones står frem med en betydelig varme og troverdighet mens de underliggende bassfrekvensene danner et mektig bakteppe for denne praktinnlevelsen fra en fyr som blir bare bedre og bedre etterhvert som årene går. Det er nettopp denne NESTEN røraktige varmen i mellomtonen som nærmest blåste meg overende for akkurat på stemmer - og spesielt mannestemmer med store doser livserfaring - er S1 en forrykende formidler som presenterer rasp, sjel og troverdighet på en sådan måte at det er vanskelig å tro at dette er en klasse-D forsterker; tross alt har vi ikke vært altfor godt vant fra denne delen av teknologibransjen. Ved å avslutte den livsnytende delen av testen med den eminente The Wilhelm Scream så skvatt jeg omtrent himmelhøyt i det låten startet for her var det knepp og trykk i Klipschene jeg sjelden har hørt tidligere! En ganske så interessant opplevelse og når sant skal sies det ble faktisk ganske så livatl!

Allikevel er nettopp teknologien også dens akilleshæl for hvor den serverer gnistrende gitarstrenger og troverdige stemmer på demoinnspillinger av skyhøy kvalitet (tenk Lene Marlin, Ole Paus, Tom Jones, Diana Krall osv..) så er lydbildet relativt bredt men langt fra like dypt. Dessverre fikk jeg ofte følelsen av at vokalisten så vel som instrumentene sto på samme linje. Nå skal det sies at jeg muligens er noe så der miljøskadet etter å ha levd med McIntosh mc275 i ett par måneder nå men at S1 har litt mer å gå på hersker det ingen tvil om. Riktignok sies det at 2xS1 i brokoblet versjon skal løse akkurat dette men jeg hadde dessverre bare en stykk til rådighet under denne testperioden.

Etter flere timer med demolåter som imponerte sokkene av meg burde jeg nok ha avsluttet testen. Tross alt trøkket det som pokkern, gitarer låt nydelige, detaljrikdomen var enorm og diskanten luftig som rakkern selv om den var noe forsiktig kontra langt dyrere forsterkere. Naturligvis ble det også spilt store mengder pubertal technomusikk det var helt ekstremt hvordan disse 2x125w pisket de vanskelige Klipschene mens de ble holdt i et jerngrep.

Problemet mitt er bare det at jeg selv foretrekker musikk a’la Dimmu Borgir, Slipknot, WASP, Satyricon, Linkin Park og andre band i samme gate. Det som profesjonelle musikkskribenter vil kalle “grautete støy”. Så hvordan takler S1 denne typen musikk?

Ikke så bra som jeg ønsket. Dessverre. Den varmen man snakker om i demolåtene finnes absolutt ikke i f.eks. Slipknot eller Metallica, og et i utgangspunktet rocka spor som Wait and Bleed fremstår som nettopp grautete og kaldt. Den typiske rockefaktoren - som uansett er et toskete begrep nesten umulig å forklare - uteblir og tilbake sto for meg følelsen av å få låten servert i en dissekert og nesten sjelløs utgave. Her skal det nevnes at Klipsch RF7 mk2 er absolutt nådeløse i sin fremtoning og de nyter uten tvil godt av kringutstyr som er alt annet en hifi-politisk korrekte i sin fremføring; litt sminke har tross aldri skadet noen og det kan vel kalles lettere ironisk at forsterkerens ekstremt positive sider også blir dens negative på innspillinger de fleste skribenter vil styre unna. Ironisk er det da at det er nettopp denne typen musikk som faktisk stiller et vesentlig spørsmål: har Eximus s1 "en overraskende varm mellomtone" eller har Eximus S1 "en overraskende varm mellomtone til å være en digital forsterker"?

Når man først har fått inn et så lekkert - og overraskende godt - produkt til test så må man naturligvis sjekke ut produktets ytelse på film. Dessverre har jeg nedgradert anlegget til de grader og har strengt tatt “bare” de to rf7’ene i front. Ikke at det ikke fungerer for med naboer rund baut er det siste jeg ønsker en forsterker som oppfordrer til å skru opp volumet når lydsporet til f.eks. Promethus flesker til. Eximus S1 gir en nettopp denne lysten. Når sant skal sies blir det nærmest et begjær for forsterkeren evne til å holde steinkontroll på høytalerne og bringe deg et genistrende lydspor reint som vann gjør at slike gode filmopplevelser setter varige spor i sjelen.

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-eximus-s1-1-1-jpg

Jeg var i utgangspunktet usikker på om jeg burde ta med avsnittet som rockemusikken for Eximus S1 er definitivt ikke en forsterker som henvender seg til deg som elsker å vasse i søle mens det drypper øl av det lange håret der du står foran scenen på Wacken. For alle andre så kan Eximus S1 fort være den siste forsterkeren man trenger å kjøpe på en god stund. Det nusselige utseendet tar seg perfekt ut i nesten etthvert moderne hjem og lydgjengivelsen på “alt annet enn brutal hardrock” er nesten eminent. Sleng på en god plate og la deg forføre av en storslagen oppløsning, en overraskende varm mellomtone med tanke på teknologien og en smule tilbakelent diskant mens bassanslagene fillerister skrotten. Skru gjerne av lyset og ha noe godt i glasset for på den typen musikk er dette livsnytelse på høyt nivå og det til en pris som nærmest skal være uhørt for denne ytelsen!
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott test Rune. Det har etterhvert dukket opp endel spennende alternativer med klasse D teknologi, og spesielt i et rent filmrom er disse forsterkerene noe å tenke på. Selv venter jeg på 400 wattern til danske Gato som jeg skal få låne til test når den kommer til Norge
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for en god folkelig test:-D Har sett på både DP1 og S1 de siste dagene(uten å ha sett på "andre" nettforum/kulter faktisk). Men da er jeg hvertfall beroliget ifht. å ikke miste mellomtonen som jeg elsker på min Unison Reserach amp.8)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    devilej: Det nok på sin plass å først takke for tipset om Gato for den integrerte boksen deres virket som et meget interessant alternativ.

For meg ble eximus s1 en aldri så liten tankevekker på flere måter og jeg har så vidt begynt å leike med flere tanker om hvordan jeg eventuelt kan lykkes med disse i eget oppsett for de positive kvalitetene de har - spesielt bassen og egenskapene på film - satte dype spor i meg.

Innbiller meg at f.eks. et 7.1 oppsett med 7 slike blokker bør kunne sparke liv selv i den traustene dramafilmen

Bankruptstudent: Jeg har dessverre ikke hørt Union Research så jeg vil anbefale deg å låne en s1 før du bytter. Min lille "test" er skrevet på bakgrunn av mine preferanser basert på mitt utstyr så det kan godt hende du opplever s1 som litt annerledes enn meg.

Det jeg imidlertid kan påstå med god samvittighet er at s1 er en av de forsterkerne som er i ferd med å skytte "digitale fordommer" ad skogen med ekspressfart
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

En nisse vender tilbake

Det er nok ikke til å legge skjul på at tilbakekomstene til en viss langhåra hippi så vel som politisk muskelbunt med sorte briller var større happenings, men allikevel; nå er det på tide å atter en gang la fingrene løpe løpsk over tastaturet og hvilken plattform er bedre å gjøre det på enn avf?

Jeg skal ærlig innrømme at jeg vurderte et konkurrerende forum, men etter å ha fulgt det tett de siste årene så savner jeg den litt mer løsslupne hjemmekino-GLEDEN som i alle år preget avforum. Kan vi få det tilbake? Jeg tviler kanskje litt på at forumet kommer tilbake på gamle høyder sånn helt med det første, men vi bør gi det ett forsøk bør vi ikke?

Så til min historie som for en gangs skyld skal oppsummeres i veldig korte trekk (<- basert på skrotnisse-standard).

I mine glansdager satt jeg med ei ganske så grei leilighet og et veldig greit anlegg som var i stadig forandring. JBL Array 1400, Avantgarde Duo, Swans F1.1F, en drøss McIntosh-produkter, Parasound jc1; joda, livet låt bra det.

Vel, (andels)borettslaget gikk konkurs av en lang rekke årsaker og siden den norske loven gir utbygger (som for øyeblikket skjuler seg i Spania) langt bedre rettigheter enn kjøper så mista jeg leiligheta, satt igjen med lånet, måtte selge anlegget og begynne på nytt.

Når det skjedde så skal jeg ærlig innrømme at jeg mista gleden ved anlegget. Vi ble kastet ut i en spiral med forskjellige leie-leiligheter og dermed forsvant jeg også fra avf. Riktignok fikk jeg teset en del utstyr, men gleden var virkelig søkk borte til tross for at jeg prøvde!

De siste årene har imidlertid vært langt hyggeligere; Etter å ha kriget en smule kom vi oss ut av gjeldsmarerittet og fikk endelig kjøpt oss et hus. Ikke et gigantisk palass, men et akkurat passelig ett. Og det beste? Det var ei kjellerstue vi ikke trengte. Slikt gir gjerne litt vann på mølla og vi sto foran ett valg mellom to veier å gå:

1) Vi kunne rive ned rommet og bygge opp en dedikert kino
    2) Vi kunne male den, legge et tjukt teppet og sette opp en mer normal hjemmekino

Med hensyn til økonomi og hektiske tidsskjemaer kombinert med det faktum at rommet er litt for lite til å romme en real kino valgte vi alternativ nr 2.
    Utstyrsmessig handlet vi inn Klipsch rf7 mk2 | Klipsch rc64 mk2 | Klipsch RP-250S | 2 x Klipsch R-115SW | Marantz SR 6009 | Sony Playstation 4 | Sony VPL-HW65ES

Og det har fungert ypperlig. Langt fra optimalt, men det har vært mer enn heftig nok til at jeg ha sluttet å gå på kino.

Tiden fremover:

Om alt var i sin skjønneste orden ville det naturligvis ha vært bortkastet å lage ett innlegg og gjenopplive denne tråden.
    I og med at vi hadde kinoen nede var vi unisont enige om vi ikke trengte et stort anlegg i overetasjen. Men for stund tilbake fant madammen ut at hun skulle videreutdanne seg og det skapte en liten utfordring; med et passelig greit filmvolum nede var det også så mye lyd oppe at det var strengt tatt umulig å konsentrere seg. Som den tøffelen jeg er så ble det naturligvis mindre filmtitting på meg og de gangene vi har sett ting sammen så har det føltes mer som et prosjekt.

Derfor har vi sammen besluttet å selge projektoren og lerretet, og flytte anlegget opp i stuen slik at vi vi gjør om dagens hjemmekino-rom til et større kontor med en liten sofakrok. Dermed får hun et passende sted å sitte med sin studering og jeg kan sitte oppe med litt lyd uten at hun får følelsen av å sitte på verdas største vibrator. Rommet vil tross alt være der og når hun er ferdig med skolegangen så er det alltid en mulighet for å bygge opp en ny kino ende om stueprosjektet går i dass.

I utgangspunktet vil anlegget bestå slik det er, men det foreligger planer for oppgradering og omgjøring. Samtidige har vi også et ønske om å prøve å få anlegget mer integrert i stua slik at det ikke ser ut som ei ungkarsbule hvor alt er «pælma inn».

Grunnet et helt annet tidsskjema enn tidligere og ikke minst et hel annet budsjett så vil det ikke bli like hyppige oppdateringer i denne tråden som tidligere, men det vil komme sånn ved jevne mellomrom og jeg tror det her kan bli ganske så artig.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen tilbake. Ikke spesielt mye fart her inne om dagen, men tar seg vel sakte men sikkert oppover igjen. Dette til tross, liker jeg meg bedre her inne enn enn et viss annet forum som er full av snobbette, sære nisser som indirekte faser ut alt av flere-kanals morro inkl. tv-skjermer/pjr etc, alt som er morsomt og gir morrofølelsen. Godt å ha deg tilbake, og godt bosituasjonen har bedret seg
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

17. Takk Supertramp takket for denne posten
    Liker Supertramp har likt denne posten
    Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,162
    Takk & like
    Nevnt
    13 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrotnisse og vennene hans (les: bildene dine) er alltid velkommen på dette forumet

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @americanFord : Thanks Det er noe herk det der at noen nisser ødelegger for andre; det er vel slik det går når man bytter ut JuleKarskeGløøgen med sprudlende dråper. Når det gjelder avf så er det håp er det ikke? Det virker jo som om forumet rent teknisk er back in business så da gjelder det vel å få igang den gamle garden igjen. Nå har vel bl.a. Akto også meldt sin tilbakekomst.
    @Supertramp : "Skrotnisse og vennene hans": det hørtes ut som en veldig sær svensk filmserie!! Men det er alltid hyggelig å være velkommen
    -------
    Mvh
    Rune

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,343
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da et hyggelig gjensyn! Velkommen tilbake!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,583
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra at "gamle travere" dukker opp igjen ja
    Flott at ting ser ut til å ordne seg etter noen turbulente år.
    Skjønner hva du mener om å heller ha et ok oppsett i stua som blir brukt daglig , i stedet for et dedikert rom som knapt blir brukt.
    Hadde noen vage planer om å muligens lage til noe i kjelleren jeg også. Men rommet kan ikke bli optimalt på noen måte , og har også tenkt på at det fort kan ende sånn som du beskriver , og da blir det fort stående ubrukt. Har også et par kompiser som har ganske heftige kinoer som står der nesten ubrukt - dem ser film i stua i stedet for.

Så jeg skjønner veldig godt din situasjon , og det kan blir ganske bra i en stue også , så det blir moro og se hva du ender med av løsning
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , McIntosh C48 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 og Minidsp Nanodigi.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , MA RXFX , MA Apex A-10 , 2 X Arendal Sub 2.
    BILDE : Panasoic ST50 65", Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Syvio HD Mediabox , Apple-TV.

Side 248 av 252 FørsteFørste ... 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 244 245 246 247 248 249 250 251 252 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •