Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 241

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 241 av 252 FørsteFørste ... 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 237 238 239 240 241 242 243 244 245 251 ... SisteSiste
Viser resultater 4,801 til 4,820 av 5026
    Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har desverre ikke hørt MKl. Liker godt det jeg hører fra MKll.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok jeg må se å få hanka inn et mk2-par av en eller annen sort; til tross for nesten 2 år på avvenningsklinikk for hifigalskap får jeg fortsatt abstinenser når noen snakker varmt om et produkt jeg så vidt har vurdert
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hør med Akustisk Bureau, de skal ha salg på Klipsch siden Audiocompaniet ikke lengere har agenturet.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Active Hektor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor finner du ikke ett spennende diy prosjekt fra det store utland og får en møbelsnekker til å bygge? Tviler på at noen kommersiell høyttaler under 80K kommer til å gi deg det du savner etter salget av hverdagreferansen. Hyggelig at du er tilbake forresten. Liker å følge tråden til fargerike medlemmer.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hektor
    Hvorfor finner du ikke ett spennende diy prosjekt fra det store utland og får en møbelsnekker til å bygge? Tviler på at noen kommersiell høyttaler under 80K kommer til å gi deg det du savner etter salget av hverdagreferansen. Hyggelig at du er tilbake forresten. Liker å følge tråden til fargerike medlemmer.
    Har så vidt tenkt tanken, men jeg har 10,5 tommeltotter og tålmodighet som Mike Tyson på en dårlig dag så DIY er nok noe som forblir et artig tankeeksperiment.

Det som imidlertid er greit å presisere her er at jeg slettes ikke er ute etter noe som kommer til å matche F1.1F men heller å finne billigere som også får frem smilet. Problemet med Swansene var at de ble ALTFOR store for denne leilligheta og da vil det være galskap å punge ut f.eks. 80k for ny high end.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    13,757
    Takk & like
    Nevnt
    27 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempehyggelig at du er tilbake Skrotnisse - og med det fete "første-innlegget". Både lo og storkoste meg når jeg leste det. Hvem kjenner seg ikke igjen....
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hahaha, hyggelig å høre at det falt i smak

Egentlig burde staten ha betalt for en kur mot den her galskapen! Gi meg f.eks. mda1000, c2300, mc2kw og jbl everest, så er jeg nesten sikker på at galskapen en gang for alle blir kurert
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Takk takk; har ei blodfeit smørbrødliste over produkter som det kunne ha vært moro å ta ha testet ut så her er det bare å ta tida til hjelp og se hva som skjer
    Trodde du skulle hoppe av den smågale byttekarusellen

Som Gorm også skrev, så satt jeg også å småhumret når jeg leste det første innlegget. Å ja, jeg kjenner meg også veldig godt igjen 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen tilbake, Skrotnisse! Moro å lese "åpningsinnlegget" ditt, minner meg om hine hårde dager her på Avf

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor
    TRODDE du skulle hoppe av den smågale byttekarusellen
    Vel, søndag er jo dagen for å tro er det ikke?

Denne gangen tenkte jeg faktisk at jeg fremfor skulle kjøpe og selge som en rabiat 16åring med lomma full av pokerkroner faktisk skulle prøve å få til såkalte hjemlån fra forhåpentligvis velvillige importører og butikker.

Men, det som kan ødelegge er tida så jeg får se om jeg har gått litt hardt ut her eller om dette faktisk kan bli litt moro
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Egentlig burde staten ha betalt for en kur mot den her galskapen! Gi meg f.eks. mda1000, c2300, mc2kw og jbl everest, så er jeg nesten sikker på at galskapen en gang for alle blir kurert
    Problemet da er at etter en tid med det oppsettet, så finner man ut at en eller annen smårar fulltone-element-konstruksjon drevet av en lyspære er veien å gå, og så er det på'an igjen

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen tilbake til oss som stadig er "på HiFi-kjøret" ops:.

Abstinensen er et produkt av vår mentale tilstand og jeg har tilgode å oppleve noen som har fått en kur annet enn mental/kjemisk/fysisk lobotomering.

Tenker mange ganger på Hifi-karusellen som en paralell til noen turer jeg har hatt med seilbåt. Seilturens mål er ikke å komme frem. Turen i seg selv er målet. Stopper man et sted så er det på'n igjen og planlegge neste leg. Og hvem har ikke hørt om tre-fot-sjuka i båtmiljøet ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen tilbake på kjøret.

Nå må du ikke gå helt "avK" med en gang da, det finnes jo så mye annet morsomt der ute også.
    ATV3 - Aune X1 Mk2 - Dayens Menuetto - Klipsch RB-61 II
    WooAudio WA6 - HiFiMAN HE500
    Til salgs : B&W 685 S2 / SA Mantra 50

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Quisten
    Velkommen tilbake på kjøret.

Nå må du ikke gå helt "avK" med en gang da, det finnes jo så mye annet morsomt der ute også.
    AVF må faktisk være det eneste stedet i Norge man ikke bare blir ønsket tilbake på kjøret men også er sjeleglad for det

Når det kommer til valg av nye høytalere lover jeg absolutt ingenting og holder absolutt alle mulige dører oppe. Tross alt er det ikke en gang 24timer siden Swansene flakset ut av døra og stresse skal jeg ikke
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen tilbake :-)

[youtube]PreAABChTyQ[/youtube]

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen tilbake til forumet og det skal bli morro å følge med deg igjen.
    Det hender jeg sjekker tilbake i denne tråden den gangen du skulle ha og kjøpte 501, det var en fin tid det.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyggelig å se deg her igjen Rune. Som du skriver kan ispirasjon slå begge veier, så det hjelper å få et par ekstra år på baken
    Mange nye aktive medlemmer de siste par årene holder tråden alà Klipsch og Dali godt vedlike, og bra er det. Medlemmene som har vært med en stund kjøper seg ofte opp på dyrere komponenter, men skriver mindre og mindre om det. Sånn har det vel vært her alle de 10 årene vi har holdt på. Til syvende og sist handler det jo om å spre det glade budskap. Det ER morro med lyd
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Velkommen tilbake til forumet og det skal bli morro å følge med deg igjen.
    Det hender jeg sjekker tilbake i denne tråden den gangen du skulle ha og kjøpte 501, det var en fin tid det.
    Var slettes ingen dum periode det der nei men det er slettes ikke så ille med mc602 heller
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Hyggelig å se deg her igjen Rune. Som du skriver kan ispirasjon slå begge veier, så det hjelper å få et par ekstra år på baken
    Mange nye aktive medlemmer de siste par årene holder tråden alà Klipsch og Dali godt vedlike, og bra er det. Medlemmene som har vært med en stund kjøper seg ofte opp på dyrere komponenter, men skriver mindre og mindre om det. Sånn har det vel vært her alle de 10 årene vi har holdt på. Til syvende og sist handler det jo om å spre det glade budskap. Det ER morro med lyd
    Hyggelig å være her igjen

Du traff nok hodet på spikeren der Einar og det er ganske synd. Ikke at du har rett i seg selv, men at det er slik. Resultatet er at man får et forum som bugner over innlegg rundt de samme mainstreamproduktene og de av oss som er litt over den perioden så blir det tidvis meget ensformig (og til dels høggande kjedelig) lesing.

Selv lurer jeg på om det er mulig å finne en økonomisk mellomting hvor high- og mid- end går hånd i hånd uten det bli verken for main stream eller for eksotisk; må prøve!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen tilbake Rune. Blir spennende å følge videre med i tråden din:grin:

Side 241 av 252 FørsteFørste ... 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 237 238 239 240 241 242 243 244 245 251 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •