Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 239

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 239 av 252 FørsteFørste ... 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 235 236 237 238 239 240 241 242 243 249 ... SisteSiste
Viser resultater 4,761 til 4,780 av 5026
    Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SoundMan
    Personhets?? Er vel du som legger opp til det med din "humor". Føler at alle har prøvd å være saklig å forstått problem stillingen for uten 2, deg og nissen. Syntes Snickers-is forklarte problem stillingen godt.Et annet eksempel er, man hadde nok blitt kjepp jaget vis man hadde stått uten for Rema1000 med Rimi reklame

Videre synes du at denne diskusjonen burde gått på PM mellom nissen og Gorm, var vel nissen som startet med å poste ting her inne og krevde et svar fra AVforum. Synes Gorm har vært veldig så tydelig i sin tale og svar godt for seg, problemet har vel heller vært at nissen ikke ville forstå helt det Gorm har sakt.
    Hei, hei, hei... Nå må dere slappe av. Legger jeg opp til at folk skal rakke ned på meg ved å dra et humoristisk innslag? Om dere LESER forrige side, så ser dere at det er ganske mange som er med på den humoren der. Herregud så følsomme vi var inne her da.

Personhets er ihvertfall et ord som brukes i denne sammenheng på andre fora. Definisjonen har ikke jeg bladd opp, men folk pleier å forstå hva som menes når det ordet blir brukt i denne konteksten.

Jeg syntes det er lavmål når folk begynner direkte å rakke ned på personer i en diskusjon. Det må da være mulig å unngå dette. Uff.

Selvfølgelig vil Skrotnisse skrive det opp her. Når man er opprørt, vil man dele dette med sine tilskuere. Han kunne selvsagt ha sendt en PM som hadde vært MYE bedre, men det skjedde ikke. Det blir ikke noe bedre når adminsene begynner å svare tilbake i tråden her. Da burde de heller oppfordret via PM at dette skal KUN taes over PM.

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke begi meg ut på diskusjonen om hvem som har rett og ikke her...
    Men vil bare si jeg kommer til å savne Skrotnissa og hans tråder.
    Hatt mang en time med morsom og interessant lesing av det han har lagt ut.
    Synd det skal gå så langt at han velger å forlate oss.

Men har lagt bloggsida hans under favoritter nå, så skal hvertfall innom der oftere og følge med 8)

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er visse grunner til at jeg ikke bryr meg om å frekventere dette forumet lenger..... Før kunne jeg glatt bruke et par timer hver dag til å lese meg opp her inne, nå er det kanskje to timer på to måneder.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner og bli på tide og stenge tråden til Skrot inntil han kommer tilbake ?

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Det er visse grunner til at jeg ikke bryr meg om å frekventere dette forumet lenger..... Før kunne jeg glatt bruke et par timer hver dag til å lese meg opp her inne, nå er det kanskje to timer på to måneder.
    Jeg er svært interessert i disse grunnene.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,759
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, kan dere ikke la tråden til Skrotnisse få være Skrotnisse sin tråd. Oppfordrer dere heller til å starte en ny tråd å diskutere modereringen og synspunkter dere har på den.

Jeg synes selv det er leit at Skrotnisse ikke ønsker å bidra på forumet og håper han kommer tilbake etter en liten pause. Det er nå engang sånn inne på et forum at noen kommer og noen forsvinner. Så får heller vi som er her inne nå og bidrar, bidra på en posestiv måte som kan gane oss alle.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Hei, kan dere ikke la tråden til Skrotnisse få være Skrotnisse sin tråd. Oppfordrer dere heller til å starte en ny tråd å diskutere modereringen og synspunkter dere har på den.

Jeg synes selv det er leit at Skrotnisse ikke ønsker å bidra på forumet og håper han kommer tilbake etter en liten pause. Det er nå engang sånn inne på et forum at noen kommer og noen forsvinner. Så får heller vi som er her inne nå og bidrar, bidra på en posestiv måte som kan gane oss alle.
    Enig med deg BEF! Vi bør nok la dette ligge nå.. Jeg skal gi meg med å poste her.

Vi får håpe han kommer tilbake, og at det blir "bedre tider" her!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg kjenner Skrotnisse personlig har jeg valgt å ikke skrive noe i denne diskusjonen. Ønsker istenden å si at jeg synes det er synd at en kjent bidragsyter her på avf velger å forlate oss, men det er jo et standpunkt han må få lov til å ta selv.
    Håper likevel han velger å komme tilbake med tiden.

E
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det er mange som gyver løs på AVforum, Gorm og Skrotnissen. Er det ikke på tide å la dette ligge da dette begynner å gå på enkelt personer i stedet for saklighet og god tone. Jeg er en av de som har hatt glede av Skrotnisse sine innlegg med morsom og innbydende tekst. Men avf har retten på sin side, og jeg synes vi kan la det være med det i håp om flere givende ord fra tråd starter.

A.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,099
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi velger nå å stenge dennne tråden inntil videre, slik at det på et senere tidspunkt vil være mulig å diskutere Skrot-Teateret på en konstruktiv måte.

For å åpne tråden igjen kan Skrotnisse sende en PM til en Admin eller Moderator.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som tittelen tilsier: Skrot-teateret har vært utsatt for ett innbrudd i dag.

La meg først påpeke at jeg ikke ønsker å peke pinger eller bruke tråden til å spekulere i noe som helst.

Derimot vil jeg gjerne takke AK for å la meg legge ut dette innlegget.

--

Mellom kl 12.30 og 13.30 i dag (7 mars 2011) tok uvedkommende seg inn i min leillighet og tok grådig av seg av elektronikk så vel som arvesølv, kontanter, bilder, cd'er, filmer osv.. Produktene det handler om er:

LG 60" Plasma-TV 60PK250N
    LG 42" ca fem år gammel (husker ikke modellbetegnelsen)
    iPad 1ste gen, 16gb, wifi
    Playstation 3 60gb
    Nintendo wii
    Fjernkontroller til mcintosh c220 (2stk) og Yamaha 1800
    Canon EOS 40D, Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM,Canon Solblender EW-83J, Canon Speedlite 580 EX II Kraftig proff blits, værbestandig,Canon Batterigrep for EOS 20D/30D/40D Grep BG-E2N

Så om noen skulle komme over noe slikt for en utrolig billig penge på nettet er dere hjertelig velkommen til å sende meg en pm her på avforum.

ps: Dette er rett og slett et rop om hjelp, og jeg ber derfor at det ikke blir en drøss med innlegg av typen "velkommen tilbake", "markerer dette ditt comeback", "du klarte ikke å holde deg borte" osv...
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om jeg / noen hører eller ser / leser noe mistenkelig, så skal vi selvsagt gi deg beskjed!
    Det skulle bare mangle.
    Slikt tyvpakk hadde det vært en fornøyelse å slå kloa i! :twisted:
    Og Trøgstads dype skoger bør jo være romslige nok for å gi slike banditter en passende dose "massasje"..... U know. 8)

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holder til i nærheten så jeg skal si ifra om jeg kommer over noe.

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Alltids kjipt når sånt skjer =\ Er jo helt utrolig at noen kan spassere ut med en 60" tv +++ uten at noen legger merke til det. Får håpe det ordner seg for deg!
    Min tråd

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er folk som veit hva dem er ute etter og etter det jeg ser så virker innbruddet veldig "østblokk" aktig ut, desverre så er disse svina overallt. Vi har hatt en bande her i Moss som har blitt tatt for 69 innbrudd, men vi kan se på finn og sammenligne litt tlf nummer og slik. Er det lure så bruker dem bare en mail og ingen navn, men jeg er med å ser på saken også men hyggelig å se deg igjen Rune.

Veldig kjedelig sak dette her og håper det går i orden for deg, aldri hatt innbrudd selv men bank i bordet for det. Tragisk.... Føler med det mann.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for støtten.

Måtte den her bygget ligger på i nabolaget og med tanke på plasseringen av leilligheten min så er det garantert at noen har sett noe. Men ikke overraskende er det ingen som tørr å si noe.

Det at det forsvant så mye utstyr er ille, det at det forsvant bilder for de 8 siste åra er heller ikke spesielt bra, det at det forsvant arvesølv fra tippolde-foreldre suger, det at folk faktisk har vært her inne er en ubeskrivelig følelse

men det verste?

Selve stereoanlegget står igjen; nå vet det jævla tjuvpakket hva som står igjen. Så enten vet de at de neppe for omsett det uten at det blir fersket eller så har de det i bakhånd i tilfelle de på et senere tidspunkt skulle ta motet til seg..
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig kjipt, Skrot...
    Er en tanke jeg har gjort meg og det er hvordan de finner ut av ting?
    Jeg kan nå forstå hvorfor enkelte med giga-anlegg er veldig sparsom med opplysninger om hvor de bor ol.

Men har jo sett endel om russiske bander som fremstår som kvinner på jakt etter mann, får en masse penger og fordufter?
    ...eller hva om man har vært litt for gavmild med info... Og de har feks leita opp adressa ens og levert det til folk som gjør grovarbeidet?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Utrolig kjipt, Skrot...
    Er en tanke jeg har gjort meg og det er hvordan de finner ut av ting?
    Jeg kan nå forstå hvorfor enkelte med giga-anlegg er veldig sparsom med opplysninger om hvor de bor ol.

Men har jo sett endel om russiske bander som fremstår som kvinner på jakt etter mann, får en masse penger og fordufter?
    ...eller hva om man har vært litt for gavmild med info... Og de har feks leita opp adressa ens og levert det til folk som gjør grovarbeidet?

AVF - salgsannonser med tlf nr - voila...

Men i det her tilfellet mistenker jeg sterkt at noen jeg kjenner godt har plapra til noen de ikke burde ha plapra ovenfor. Med tanke på at dette nå er en politisak får jeg ikke servert alt av detaljer her, men innbruddet var såpass målbestemt og personlig rettett at om dette var et lykketreff for tjuvradene, så vinner jeg 20mill i lotto uten å spille!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først av alt: Føler med deg, og håper alt kommer til rette igjen!!!
    Selv har jeg innstallert alarm for å redusere risikoen for at dette skjer meg, men tipper det ikke er noen hindring nå til dags. Disse typene er proffe, og har forduftet på null komma niks...

Personlig ville jeg erget meg mest over arve-gods og bilder som ble borte. Uerstattelige gjenstander. Tv o.l. kan tross alt erstattes med nytt.
    Og tanken på at andre har vært å snoket rundt i huset.....Huff a meg...

Vet ikke helt hvordan disse bandene omsetter utstyret på, men om det skulle være disse øst-blokk bandene som det refereres til i et tidligere innlegg, vil ikke da disse gjenstandene være på vei over grensen nå? Eller...?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spiff79
    Først av alt: Føler med deg, og håper alt kommer til rette igjen!!!
    Selv har jeg innstallert alarm for å redusere risikoen for at dette skjer meg, men tipper det ikke er noen hindring nå til dags. Disse typene er proffe, og har forduftet på null komma niks...

Personlig ville jeg erget meg mest over arve-gods og bilder som ble borte. Uerstattelige gjenstander. Tv o.l. kan tross alt erstattes med nytt.
    Og tanken på at andre har vært å snoket rundt i huset.....Huff a meg...

Vet ikke helt hvordan disse bandene omsetter utstyret på, men om det skulle være disse øst-blokk bandene som det refereres til i et tidligere innlegg, vil ikke da disse gjenstandene være på vei over grensen nå? Eller...?
    Tro meg, det er arvegods og bilder og div andre personlige artifakter som betyr mest, men jeg tviler på at så mange på avf holder ett oppe etter et fett sølvkjede med en viss bokstavkombinasjon på

Som du sier så er slike folk proffe. Med inngående kjennskap til hva som sto her og hvor det sto. Til og med purken ble litt "imponert" over hvor systematisk de hadde vært.

Er en jævelig følelse når bl.a. senga er snudd på huet og viten at noen faktisk har sitti i sofaen min og testa ut macbooken som nå er forsvunnet..

Men som jeg skrev ovenfor så har dette vært personlig motivert basert på inngående kunnskap til alt mulig, med tanke på at trøgstad er et lite sted så gruer meg til det kommer frem hvem som har vært innvolvert...
    -------
    Mvh
    Rune

Side 239 av 252 FørsteFørste ... 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 235 236 237 238 239 240 241 242 243 249 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •