Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 234

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 234 av 252 FørsteFørste ... 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 230 231 232 233 234 235 236 237 238 244 ... SisteSiste
Viser resultater 4,661 til 4,680 av 5026
    Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har selv vært admin i et større forum/merkeklubb. Slik jeg har lært det, unngår man store diskusjoner, krangler og annet som fostrer misnøye og dårlig stemning ved å ta slike diskusjoner "under fire øyne". I dialog mellom admin og forumbruker. En slik dialog må komme uten oppfordring fra admins side, og via et media som ikke andre får innsyn i. Mail, PM, telefon etc. Ofte beror det på misforståelser eller forskjellig tolkning av reglement. Før man går inn og sletter innlegg/linker etc, bør man ta en diskusjon med vedkommende det gjelder. Å slette kan gi rot til bråk.
    Her må man inn å diskutere intensjoner med å legge ut slike linker, og komme til felles enighet. Min objektive mening, er at skal man slette slike innlegg, så er det samme grunnlag man da skal slette linker fra finn.no etc.
    Her bør det legges på is, og ta en god diskusjon "på bakrommet". Håper det lyser gjennom hvem jeg i dette tilfellet støtter.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    13,752
    Takk & like
    Nevnt
    27 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    La meg også skyte inn først som sist at jeg nærmest forventer at dette innlegget vil forsvinne!
    Hvorfor det?

Kjære Skrotnisse

Jeg forstår godt at reaksjonen oppleves i overkant brutal, og jeg skal herved utdype hvorfor det ble gjort.
    Det handler ikke om at ditt forum er å regne som en konkurrent til AVforum. Men når det er opprettet et forum som omhandler audio/video, bryter det med retningslinjene når det linkes dit. Det er flere grunner til det. For det første er det ingen fordel at innhold splittes i hytt og pine. Hvis hver og en av brukerne skal ha sin egen private blogg, med tilhørende audio/video forum, så mister jo AVforum hele sin samlende funksjon.
    Det neste er at i de tilfeller der det faktisk er snakk om reelle konkurrenter, så må vi kunne henvise til et regelverk som håndheves likt for alle. Hvis det er slik at noen slipper under radaren, vil de vi vurdere som faktiske konkurrenter bruke det for alt det er verdt.
    Når linker rapporteres inn, må admin- og moderatorpanelet vurdere disse opp mot vårt regelverk. Det betyr ikke at vi ikke ønsker deg og dine tester velkomne, snarere tvert i mot.

Vi vet at regelverket, og og selve forumet er modent for oppdatering/oppgradering, og nettopp personlige blogger er en del av den nye plattformen som er under utvikling. I mellomtiden har vi en "aldrende plattform", samt dagens regelverk å forholde oss til. Håper du ikke tar dette i verste mening, for du er i høyeste grad verdsatt og velkommen på AVforum. Vi må rett og slett bare behandle deg likt alle andre, så det ikke skapes presedens for at linker til konkurrerende forum er helt i orden.

For orden skyld quoter jeg regelverket igjen, da dette ble slettet når du skrev om innlegget ditt:
    Sitat Opprinnelig postet av rettningslinjer AVforum
    AVforum åpner selvsagt for linking til eksterne nettsider, det skulle bare mangle. I tilfeller der vi selv tilbyr identiske tjenester som øvrige direkte konkurrerende nettsider forbeholder vi oss imidlertid retten til å endre linker til våre egne. AVforum har investert og investerer store midler i utviklingen og vedlikeholdet av våre tjenester, og vi ønsker da også at disse blir benyttet. Gjør derfor gjerne et søk på våre tjenester før du linker til en tilsvarende side!

Synes du imidlertid at tjenestene våre ikke er gode nok tar vi selvsagt mot innspill rundt dette også - vi SKAL tilby den beste plattformen innen lyd og bilde i Norge!

EDIT: Jeg beklager at du ikke ble informert før du så dette i din egen tråd. Jeg var sikker på at jeg sendte deg begrunnelsen, men ser at så ikke er skjedd. Det tar jeg på min kappe. Unnskyld
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette reagerte jeg sterkt på og må si meg meget skuffet over AVF.
    Så lenge jeg har vært medlem på forumet så har det alltid vært en håndfull brukere og tråder som har utmerket seg meget positivt. Jeg vil egentlig ikke nevne navn, men føler nesten jeg må det for å framheve poenget mitt.
    Når jeg tenker på AVForum, så popper brukere som: RuneW, Devilej, BEF, Snickers-is, Akto og gode gamle Skrotnisse opp i hodet mitt (også Gorm selv).
    Dette er brukere som jeg mener har gitt utrolig mye av seg selv på dette forumet for å hjelpe andre. Det er slike personer som driver oss "små/mellom-brukere" framover, og jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg setter pris på at de deler sine erfaringer med oss.

Jeg elsker dette forumet, jeg er her inne mange ganger daglig og har brukt utallige timer med nesen klistret i skjermen. Uten slike brukere som nevnt så hadde dette aldri skjedd for min del. Det er jo slike brukere som "bærer fram forumet".

Det må da kunne gå an å ordne opp i slike bagateller som dette uten å skape masse flid og misnøye? Dette er forøvrig en ting jeg alltid syns Lygren var veldig flink til, så all honør til han.

PS. Skrot, hvis du hadde giddet å sende en link til testen din til meg på PM, så hadde jeg blitt svært
    takknemlig.

EDIT:
    +1 på HPL sitt siste innlegg her, det var hovedsaklig denne håndteringen uten dialog jeg reagerte så sterkt på.
    Og
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    EDIT: Jeg beklager at du ikke ble informert før du så dette i din egen tråd. Jeg var sikker på at jeg sendte deg begrunnelsen, men ser at så ikke er skjedd. Det tar jeg på min kappe. Unnskyld
    tommelen opp for denne tilbakemeldingen.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Når jeg tenker på AVForum, så popper brukere som: RuneW, Devilej, BEF, Snickers-is, Akto og gode gamle Skrotnisse opp i hodet mitt (også Gorm selv).
    Kunne ikke vært mer enig her! Dere på Admin kan tenke dere hvor AVF skulle vært uten disse og hvor mange brukere som hadde droppet/brukt mye mindre tid på AVF. Noe jeg også stiller spm. til er åssen skulle skrotnisse sin side kunne konkurere med AVF?

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener at et entusiastforum bør styres av det som gagner entusiastene mest. Jeg synes det er helt greit å ha regler mot å linke til konkurrerende tjenester, men jeg er grunnleggende uenig i tankegangen om at det må gjelde alle eller ingen.

Slik jeg ser det er dette et selvpålagt regelverk for å enkle moderering og holde en viss struktur. Ergo må det også være mulig å bruke skjønn etter min mening. Innhold som dette er kun positivt for avforum og det er ikke mistanke om at det gjøres for egen vinning. Da skjønner jeg heller ikke hvorfor det ikke kan ses gjennom fingrene på regler som er laget hovedsaklig for de som benytter avforum til ting det ikke burde benyttes til. La gå at det blir noen klager i visse gråsonetilfeller, men jeg tror det vil bli svært få av dem og det kan uansett henvises til regelverket.

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Jeg mener at et entusiastforum bør styres av det som gagner entusiastene mest. Jeg synes det er helt greit å ha regler mot å linke til konkurrerende tjenester, men jeg er grunnleggende uenig i tankegangen om at det må gjelde alle eller ingen.

Slik jeg ser det er dette et selvpålagt regelverk for å enkle moderering og holde en viss struktur. Ergo må det også være mulig å bruke skjønn etter min mening. Innhold som dette er kun positivt for avforum og det er ikke mistanke om at det gjøres for egen vinning. Da skjønner jeg heller ikke hvorfor det ikke kan ses gjennom fingrene på regler som er laget hovedsaklig for de som benytter avforum til ting det ikke burde benyttes til. La gå at det blir noen klager, men jeg tror det vil bli svært få av dem.
    5000% enig. Å bruke skjønn må jo være noe moderatorene her bør lære seg!

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    13,752
    Takk & like
    Nevnt
    27 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og hva mener dere i så tilfelle reaksjonsformen skulle vært om f.eks Component, hifi sentralen, avsforum, osv, startet å linke til sine egne forum fra AVforum? Så lenge det kan henvise til at noen får lov, så blir det en potensielt umulig oppgave å argumentere for at dette ikke er lov.

Som allerede nevnt: Vi må dessverre kjøre en lik linje for alle, ellers skapes det presedens for at det er greit for alle aktører.

Forøvrig trenger vi ikke spame denne tråden med eventuell misnøye. Da er det kanskje bedre at det opprettes en diskusjon/tråd, f.eks under feilmelding/support, så er det også mer oversiktlig å finne fram senere.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og hva mener dere i så tilfelle reaksjonsformen skulle vært om f.eks Component, hifi sentralen, avsforum, osv, startet å linke til sine egne forum fra AVforum? Så lenge det kan henvise til at noen får lov, så blir det en potensielt umulig oppgave å argumentere for at dette ikke er lov.

Som allerede nevnt: Vi må dessverre kjøre en lik linje for alle, ellers skapes det presedens for at det er greit for alle aktører.

Jeg mener at dette kunne løst seg ved en hyggelig PM/mail diskusjon mellom deg Gorm, og Skrotnisse. Utfallet av dette kunne fint blitt at Skrotnisse f.eks hadde limt inn teksten fra sin egen side, inn her på avforumet. Tonen hadde da blitt en helt annen enn den er nå.
    Det er i alles interesse at der holdes en positiv tone mellom admin og brukere, alle brukere.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Jeg mener at dette kunne løst seg ved en hyggelig PM/mail diskusjon mellom deg Gorm, og Skrotnisse. Utfallet av dette kunne fint blitt at Skrotnisse f.eks hadde limt inn teksten fra sin egen side, inn her på avforumet. Tonen hadde da blitt en helt annen enn den er nå.
    Det er i alles interesse at der holdes en positiv tone mellom admin og brukere, alle brukere.
    Gorm har allerede i et tidligere innlegg beklaget at han ikke sendte meg en pm og jeg synes ikke at han skal få noe mer pes for dette.

Mitt "syte-innlegg" var rettet i mot avf som ei nettside og ikke i mot Gorm som person!

Når det gjelder muligheten for at jeg kunne ha limt inn omtalen min her på avf så skjer som sagt ikke dette, forklaringen ligger i det originale "syte-innlegget".

Siden jeg fikk en tlf fra jobben tidligere i kveld og måtte sitte å jobbe har jeg dessverre ikke fått besvart innleggene etterhvert som de har ramlet inn, men jeg skal prøve å komme i kapp i løpet av morgendagen.

Til slutt vil jeg atter en gang påpeke at min kritikk IKKE var rettet i mot Gorm som person og jeg ønsker IKKE at dette skal utarte seg til en "la oss ta Gorm"-tråd!

På forhånd mange takk
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nei. Det blir ingen konflikt og det er her vi er helt uenige. Det er enkelt å argumentere for at de eksemplene du nevner er tydelig innbefattet av reglementet du har referert til tidligere. Om man benytter skjønn i stedet for svart/hvitt så tror jeg alle på avforum også ser dette.
    Dette er en oppkonstruert problemstilling slik jeg ser det. Dette er et forum, ikke en rettsal.

Dessuten er det i moderators fulle rett å bestemme akkurat det man vil. Så er man uenig, so be it. Akkurat slik som i dette tilfellet bortsett fra at her har de fleste problemer med å se problemet.

Newcomer linsti sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Er dette en framgangsmåte som kun skulle gjelde trådstarter, eller mener du at admin i alle tilfeller av "overtredelser" skal ta kontakt via PM/mail.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel først og fremst i de tilfeller der det ikke er selvsagt hvorfor posten er redigert/fjernet.

EDIT:
    Jeg vil forøvrig legge til at jeg synes moderatorene generelt gjør en kjempejobb her, men at avforum markant skiller seg ut i den åpenbart "bedriftsøkonomiske" måten å håndheve reglementet på.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av linsti
    Er dette en framgangsmåte som kun skulle gjelde trådstarter, eller mener du at admin i alle tilfeller av "overtredelser" skal ta kontakt via PM/mail.
    Min erfaring er at det er en langsiktig invistering at admin/moderator kontakter vedkommende og avklarer slik at feil kan rettes. I begynnelsen kan det virke som en evig "kamp", men ved å jobbe proaktivt på denne måten, innarbeids det en bedre forståelse og enighet om reglene som gjelder for ett hvert forum.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,802
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter deg 100% Nisse.
    Avforum er ikke som det en gang var.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,093
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som Gorm har nevnt tidligere så vil det være bedre å lage en ny tråd som kan ta opp moderering og retningslinjer enn å diskutere her, men det har allerede vært diskutert utallige ganger før.

Uansett, jeg vil bare skyte inn en aldri så liten kommentar til det som blir sagt om kommersielle interesser ol. Det er tydelig at veldig mange ikke vet hvor dyrt det er å drifte et forum på AVforums størrelse. Det er faktisk snakk om hundretusener i året når man, som AVforum, velger å sette bort driftingen til en professjonell aktør. Dette er naturligvis også grunnen til at vi må må ha reklame her. Det ville selvsagt vært det beste dersom dette ikke var nødvendig, men det er det da ikke. Det kan sies MYE mer rundt dette, men jeg håper ikke det skal være behov for det.

Uansett så syne jeg vi nå skal prøve å pendle tilbake til det originale temaet, Skrotnisseteateret

Active Karla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tack för länken till dn test av Rotel. Bra skrivet som vanligt
    och ungefär som jag uppfattar det jag hört av Rotel genom
    åren.

Regelbrott??? Jag stöder din linje 100%

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AnaXyd
    Det er jo rett og slett bare å opprette et nytt forum av oss entusiaster? Om noen har en server, så kan jeg stille med domene og forum-programvare.

Det er rett og slett kjedelig når friheten blir dratt bort på den måten. Føler med deg! Uakseptabelt!

Addisjon: Jeg syntes ihvertfall forumdelen på Avforum er steinalderen, i sammenheng med mange av de nye forumene. Til og med gratisløsninger forbigår dette systemet, som er så tungvint og tråkkete at jeg får anfall hver gang jeg skal oppdatere profilen på minHjemmekino. Og for å ikke snakke om de latterlige serverproblemene som har vært i det siste.
    Krigen mellom avf og hjemmekino beviste dessverre at avf rett og slett er for stort. Det førte man trenger når man skal gå til "krig" mot f.eks. avf er at flere markante personligheter flytter over på det nye; noe som skjedde i "den store forumkrigen", men da så vi også at flertallet av avf brukere rett og slett ga beng og holdt seg her.

Men jeg er fullstendig enig. Avf slik det fremstår i dag er håpløst gammalmodig!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor det?
    Siden dette var standard praksis tidligere; i saken mellom avf og hjemmekino ble flertallat av avf-kritiske innlegg effektivt fjernet eller redigert på en til særs skammelig måte

Kjære Skrotnisse

Det handler ikke om at ditt forum er å regne som en konkurrent til AVforum. Men når det er opprettet et forum som omhandler audio/video, bryter det med retningslinjene når det linkes dit. Det er flere grunner til det. For det første er det ingen fordel at innhold splittes i hytt og pine. Hvis hver og en av brukerne skal ha sin egen private blogg, med tilhørende audio/video forum, så mister jo AVforum hele sin samlende funksjon.
    Så om jeg slettet audio/video delen av forumet på lille Skrotorama så ville saken ha fortonet seg annerledes?

Fordelen med at ting splittes i hytt og gevær er at det skaper et mangfold avf dreper takket være sine strikte politikk og ikke minst avf sitt eierskap av alt som publiseres. Det finnes en god del små blogger rundt omkring på nettet hvor privatpersoner publiserer sine inntrykk av audiovisuelle produkter og personlig foretrekker jeg å lese disse fremfor noe som publiseres på avf.

Hvorfor?

Fordi disse er skrevet av personer som har full kontroll uten å lide under kontakten med distributører, annonsører og annet ræl samtidig som skribentene/bloggerne også publiserer i full viten om de fortsatt har eierett på det de publiserer.

Unnskyldning godtatt.

Jeg vil anbefale deg for fremtiden å legge litt mer vekt på akkurat dette punktet. I et nettsamfunn som avf har blitt har man tusenvis av brukere hvor man som mod/admin bør lære seg medlemmene å kjenne. Man vet som regel hvilke medlemmer som ikke sier i fra, og hvem som gjør det uten å mukke.

Men selvfølgelig; glipper vil forekomme og jeg kommer ikke ti å leie inn en torpedo for at du ikke sendte meg pm i denne omgangen

Vennligst definer en aktør! En liten filleblogg blir da aldri sett på som en aktør hos andre enn dere og hfs.

Jeg vil også stille dere et veldig enkelt spørsmål:

Jeg har ikke lov til å linke til Skrotorama fordi den fillesida blir sett på som en aktør til tross for at det ikke finnes ei eneste annonse der, ei heller et forum med aktivitet.

Allikevel tillaterer dere linker til Finn som er norges største bruktbørs; er ikke Finn å regne som en konkurrerende aktør til avtorget???????
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av linsti
    Selvfølgelig skal det gjelde alle uavhengig av om de kaller seg Skrotnisse, DevilEJ eller MrUnknown med 2 innlegg. Det skal IKKE være noe forskjell på brukerne og jeg vil slettes ikke at det skal skapes ett inntrykk av at verken jeg eller andre aktive brukere skal behandles på noen som helst annen måte enn andre!!!!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    13,752
    Takk & like
    Nevnt
    27 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden dette var standard praksis tidligere; i saken mellom avf og hjemmekino ble flertallat av avf-kritiske innlegg effektivt fjernet eller redigert på en til særs skammelig måte
    Jeg satt selv men en fot på hver side av den "striden" (som bruker på AVforum, og skribent/bruker hos Hjemmekino), og har en helt annen oppfattelse enn deg. Det du da refererer til er din oppfattelse, som vi allerede har konkludert med at differerer fra min. Nok om det, jeg ser ikke at dette er noe issue i denne sammenhengen. Dine innlegg vil ikke bli moderert, men mindre det de blir rapportert inn av brukerne, og det etter en moderators mening også er grunnlag for moderering.

Så om jeg slettet audio/video delen av forumet på lille Skrotorama så ville saken ha fortonet seg annerledes?
    Ja, for da ville man ikke kunnet trekke paralleller til "konkurrerende virksomhet". Jeg forstår at det kanskje kan virke absurd for deg, men et regelverk må håndteres likt for alle, ellers skapes det presedens for noe som egentlig strider mot retningslinjene. Om retningslinjene bør endres får være en annen diskusjon, men den hører ikke hjemme i denne tråden.

Fordelen med at ting splittes i hytt og gevær er at det skaper et mangfold avf dreper takket være sine strikte politikk og ikke minst avf sitt eierskap av alt som publiseres. Det finnes en god del små blogger rundt omkring på nettet hvor privatpersoner publiserer sine inntrykk av audiovisuelle produkter og personlig foretrekker jeg å lese disse fremfor noe som publiseres på avf.
    Der er jeg totalt uenig. Det må være mye bedre å samle informasjon på ett sted, fremfor å lete rundt i halvblinde for å finne enkelt-blogger. Dersom avforum skal reduseres til å bli en link-sentral for AV-blogger, så skjønner du selv at det ikke går an å drive i denne størrelsesorden. Og personlig, så syns jeg livet uten AVforum ville vært litt "fattigere"

Hvorfor?

Fordi disse er skrevet av personer som har full kontroll uten å lide under kontakten med distributører, annonsører og annet ræl samtidig som skribentene/bloggerne også publiserer i full viten om de fortsatt har eierett på det de publiserer.
    For det første så har du selv full kontroll, om du laster en test opp på AVforum, og du kan når som helst redigere eller slette hele testen selv. Det er heller ingen føringer for å få lastet opp en test på AVforum, så dette argumentet faller på sin egen urimelighet.

Jeg vil også stille dere et veldig enkelt spørsmål:

Jeg har ikke lov til å linke til Skrotorama fordi den fillesida blir sett på som en aktør til tross for at det ikke finnes ei eneste annonse der, ei heller et forum med aktivitet.

Allikevel tillaterer dere linker til Finn som er norges største bruktbørs; er ikke Finn å regne som en konkurrerende aktør til avtorget???????
    Dette handler da ikke om reklame, eller ikke reklame. Dette handler om å bygge opp en stor plattform, der alle kan dele informasjon. Når det gjelder AVtorget, så er det en tjeneste til brukerne, og ikke et forsøk på å hindre brukeren fra å handle på andre nettauksjoner og brukttorg. Jeg ser da heller ingen grunn til å skulle hindre noen fra å poste link til f.eks Finn.no, så lenge dette holdes utenfor tekniske diskusjoner.

Jeg gjentar oppfordringen om å lage en egen tråd for temaet vi nå diskuterer, for det er lite sannsynlig at noen vil finne denne informasjonen i ettertid, når den ligger gjemt i din utstyrstråd.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Side 234 av 252 FørsteFørste ... 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 230 231 232 233 234 235 236 237 238 244 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •