Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 23 av 252 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 ... SisteSiste
Viser resultater 441 til 460 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hehehehhe. jeg kan love deg en ting. Gaia skal ikke inn hos meg! 2 årsaker:

1: prisen. Jeg er ikke rik og jeg har en helt normal jobb, og ei helt normal leililghet (skal dog oppgradere til hus til året). Slike mastodonter er ikke innenfor rekkevidde om jeg så trekker på strøket og selger meg sjæl!

2: utseendet. hverken jeg eller fruen ville hatt de i stua. de låter nok som ei kule, men ette noe for oss.

så nei, ikke et fullt midgard oppsett. Akkurat det kan jeg love deg med hånda på hjertet og et par spisse saker i hjertet for å si det slik.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nåja Vel, time will show. hehe.

Nei, er egentlig helt blank på hva det neste du skal handle er gitt.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    time will show og det blir ette midgard du får se. hehe.

en rapport fra denne demoen kommer selvfølgelig, den er bare ette helt avtalt med henhold til tidsspunkt enda. så ette hold pusten i påvente av denne.

to stikkord da, bare for å være grei.

1: høytalere med ei matchvekt på ca 100kg om jeg ette har lest specsa helt feil..

2: utseendemessig er de noe av de lekreste jeg har sett!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har for meg at jeg har nevnt Usher Dancer før, men syns det minner mistenkelig mye om disse? Eller egentlig så har jeg så dårlig fantasi at hver gang jeg hører 100+kg og ekstrem finish så popper Usher opp i hodet mitt.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ette noe ushere nei. ette noe for meg. de er sjukt pene og låter nice. men det er bare ikke noe som tiltaler meg lydmessig. husk at jeg har array1400, det skal "litt" til for å bytte de ut. Men det blir en spennende demo.
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare ta meg igjen du........
    Blir ikke fler bytter av høyttalere i hifioppsettet her i gården. Etter å ha hørt Gradient i oppsettet til Paul i PM Audio vet jeg at det ikke er de det skal stå på. Stikk innom å lytt til dem når du får anledning, og ta gjerne med deg Midgard i samme slengen.

Sonus har noen store beist i ekstrem finish
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe.. nei du, har nok ikke noe mål om å ta deg igjen når det kommer til bytting av utstyr. som jeg har nevnt tidligere her gikk min karriere som luksusprostiuert rett i dass pga sjalusi fra dama.. så jeg nå nok modere meg litt med bruken av penga hehe.

Det er ikke sonus faber

Skal nok få tatt meg en tur innom. Jeg tolker din entusiasme som et tegn på at de totalt sett ikke står tilbake for arrayene når det kommer til ren musikkglede? dog uten det samme slammet og det engasjerende hornet? hehe.
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe.. nei du, har nok ikke noe mål om å ta deg igjen når det kommer til bytting av utstyr. som jeg har nevnt tidligere her gikk min karriere som luksusprostiuert rett i dass pga sjalusi fra dama.. så jeg nå nok modere meg litt med bruken av penga hehe.

Det er ikke sonus faber

Skal nok få tatt meg en tur innom. Jeg tolker din entusiasme som et tegn på at de totalt sett ikke står tilbake for arrayene når det kommer til ren musikkglede? dog uten det samme slammet og det engasjerende hornet? hehe.
    Det er nok mer slam i 1400, mens Gradient jobber noe bedre i dybden. Vanskelig å sammenligne disse da begge er supre høyttalere. En fordel med Gradient er at de er 30k billigere
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    it's only money... og det at man kan legge de siste tredve i et godt bassystem er jo noe man ette trenger å nevne
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trykk på bildet for hele repotasjen:

-------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm......
    Det er vel ikke tilfeldigvis to store gutter med navn J.Amo.909 du er ute etter ? Ref. Reportasjen din?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du er'te reint lite nysgjerrig du eller? men nei, det er ikke R909 jeg er på jakt etter. De kunne jeg ha fått for 48k fra sverige, slettes ingen gæli pris, men falt såpass for arrayene at jeg sa fra meg de. Vet ikke om det tilbudet står seg enda, det skulle unektelig vært interresant å ha testet de hjemme. Men vedkommende i sverige er selvfølgelig ikke helt fortrolig med å låne ut ett par til norge, pluss at det er uforsvarlig langt å dra. Og den norske importøren virka ette helt velvillig de heller.

Men, til søndagen finner jeg nok fort ut hva jeg gjør Om de høytalera ikke blåser meg overende, så skal du ikke se bort fra at det blir et nytt effektrinn i nærmeste fremtid.
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du er'te reint lite nysgjerrig du eller? men nei, det er ikke R909 jeg er på jakt etter. De kunne jeg ha fått for 48k fra sverige, slettes ingen gæli pris, men falt såpass for arrayene at jeg sa fra meg de. Vet ikke om det tilbudet står seg enda, det skulle unektelig vært interresant å ha testet de hjemme. Men vedkommende i sverige er selvfølgelig ikke helt fortrolig med å låne ut ett par til norge, pluss at det er uforsvarlig langt å dra. Og den norske importøren virka ette helt velvillig de heller.

Men, til søndagen finner jeg nok fort ut hva jeg gjør Om de høytalera ikke blåser meg overende, så skal du ikke se bort fra at det blir et nytt effektrinn i nærmeste fremtid.
    Hehe, det verste jeg veit er teasere, generelt gåter. Må finne svaret på de

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det verste med teasere og gåter er jo at man lurer seg grønn over svaret, også bygger man opp forventningene, og så ender man i verste fall opp med å bli skuffet. hehe.

Det kan jo tenkes at jeg går ned til noen proson høytalere også da :twisted:
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det verste med teasere og gåter er jo at man lurer seg grønn over svaret, også bygger man opp forventningene, og så ender man i verste fall opp med å bli skuffet. hehe.

Det kan jo tenkes at jeg går ned til noen proson høytalere også da :twisted:
    haha, det skjer vel aldri, men dog. Dine ører ditt valg :twisted:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja man skal høre mye før ørene faller av, og når det skjer er det jo det samme om logoen er fra JBL eller våre svenske naboer
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På den Electroworld artikkelen din, det er rf823, rc64 og rf82 som står fra venstre side ikke sant?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt mulig Tok bare et kjapt bilde, men er sikker på rf83, de andre derimot; har'te filla snøring
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Klipschorn eller de kommende P39f eller hva nå enn de heter igjen?
    Ja, jeg er helt sikker på at jeg tipper rett

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kakehode: jeg er tilsvarende sikker på at du tipper helt og holdent feil

jeg har ett par la scala stående, riktignok defekte men de skal da inn på repp en eller anna gang. Men de skal selges åkke som. Den nye rf serien til Klipsch takler jeg ikke, rf7 har jeg hatt, la scala 2 funker ikke i mitt rom pga hjørneplasseringa, og de nye klipschene med det rævva navnet har vel en forventet pris på $15 000, og med den sedvanelige 10gangen her på berget, vel, de låter sikkert rimelig bra, men way out of my league. Men jeg mener jeg leste noe i akto sin tråd om at han skulle på en demo med de så fort det lot seg gjøre, har vi litt gørrflaks får vi kanskje muligheten til å oppleve de hos han en gang i fremtiden.

Nei, søndagen blir spennende åkke som. skal bli spennende å se hvordan midgard oppfører seg på de også! rundt 100kg pr ht er jo ette verst! :twisted:
    -------
    Mvh
    Rune

Side 23 av 252 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •