Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 228

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 228 av 252 FørsteFørste ... 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 224 225 226 227 228 229 230 231 232 238 248 ... SisteSiste
Viser resultater 4,541 til 4,560 av 5026
    Newcomer Nølle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, en demo skal vi nok fikse, men ikke før jeg finner ett dugande effekttrinn
    Gratulerer med nye høytalere Rune!

Kan M-150 regnes som dugandes effekttrinn?
    Jeg har mine fortsatt for salg, selv om det er lenge siden jeg fornyet annonsen.

De gjorde en god jobb på Array, så de vil nog duge på Palladium også.

Vidar

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Vi finner sikkert en dag som passer begge:-D
    Vi snakkes

Ht er vel ikke ferdig innspilt enda heller, så du får kjøre på med reciveren så lenge.
    De trenger nok noen timer til ja; kjører nok standard prosedyre og lar anlegget spille mens jeg selv befinner meg på jobb i en del dager fremover. Nå er det riktignok noen år siden jeg hadde Klipsch selv, men om hukommelsen står meg bi så er det vel rundt 250-300 timer Klipsch generelt sett trenger før de begynner å nærme seg optimal arbeidsform.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kult valg . Gleder meg til og følge med her i tråden din frem over .

Jeg har jo testa MC275 på P38 , men dette var i butikk lokalet som egentligt ikke egner seg for så store høyttalere . Men lyden var bra den . Diskant og mellomtone var fløyelsmyk og utroligt luftig . Bassen hang heler ikke etter , men kravet mitt er nok noe mindre enn dine når det kommer til hurtighet og slagkraft . De samme P38 lånte jo også Kent Ove hjem , så jeg fik noen timer der også , der på Pass Labs sette hans . Det hadde nok mye med rommet , men det hjalp nok også på med kreftene , men den opplevelsen er det næreste jeg har vært Lascala II når det kommer til bass .
    .

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nølle
    Gratulerer med nye høytalere Rune!

Kan M-150 regnes som dugandes effekttrinn?
    Jeg har mine fortsatt for salg, selv om det er lenge siden jeg fornyet annonsen.

De gjorde en god jobb på Array, så de vil nog duge på Palladium også.

Vidar
    hehe, jeg frykter vel at bruktprisen på de ligger litt over det jeg hadde planlagt å bruke nå, men du kan jo sende meg en pm med prisforslag så får vi se

Men så absolutt; de gjorde en meget god jobb på Arrayene og jeg tror vel at de bør gjøre en enda bedre jobb på p37 siden de der slipper å hanskes med den litt vriene 14tommeren Arrayene hadde..
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifen
    Kult valg . Gleder meg til og følge med her i tråden din frem over .

Jeg har jo testa MC275 på P38 , men dette var i butikk lokalet som egentligt ikke egner seg for så store høyttalere . Men lyden var bra den . Diskant og mellomtone var fløyelsmyk og utroligt luftig . Bassen hang heler ikke etter , men kravet mitt er nok noe mindre enn dine når det kommer til hurtighet og slagkraft . De samme P38 lånte jo også Kent Ove hjem , så jeg fik noen timer der også , der på Pass Labs sette hans . Det hadde nok mye med rommet , men det hjalp nok også på med kreftene , men den opplevelsen er det næreste jeg har vært Lascala II når det kommer til bass .
    .
    Jeg må nok - med et snev av skam - innrømme at jeg må lese meg opp igjen på Kent Ove sine erfaringer siden de er glemt, men jeg har husker han nevnte at P38 ikke samarbeidet helt knirkefritt med rommet hans.

La Scala på sin side har jo en ekstremt hurtig bass så det er slettes ikke noe dårlig skussmål, men Palladium serien skal vel gå et og annet hakk dypere for er det en ting La Scala virkelig ikke maktet så være det å nærme seg de dypere frekvensene.. Men, det er vel sånt man har en sub eller to for.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan synes du "ringen" er så langt, blir den for stor hos deg?

A.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Hvordan synes du "ringen" er så langt, blir den for stor hos deg?

A.
    Så langt er ringen en særdels tørr affære; nesten "papp'ish"

Rune ble en del forsinket grunent ei trafikkulykke som stoppet trafikken og det var et høggandes regnvær på vei hjem (mistenker at værgudene regelrett pisset på oss!) så jeg var ikke hjemme før nærmere kl 01.00 i natt og måtte opp 05.00 pga jobb så foreløpig står de i eskene sine.

Men jeg skal så absolutt pakke de opp ikveld. Må bare innom polet en tur og handle inn litt flytende livsnytelse
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så langt er ringen en særdels tørr affære; nesten "papp'ish"

Rune ble en del forsinket grunent ei trafikkulykke som stoppet trafikken og det var et høggandes regnvær på vei hjem (mistenker at værgudene regelrett pisset på oss!) så jeg var ikke hjemme før nærmere kl 01.00 i natt og måtte opp 05.00 pga jobb så foreløpig står de i eskene sine.

Men jeg skal så absolutt pakke de opp ikveld. Må bare innom polet en tur og handle inn litt flytende livsnytelse

Høres ut som en god plan, jeg skal gjøre noe ala det samme i morgen når jeg kommer hjem. Sette meg ned med et glass vin, å spille musikk mens kjerrirng og unger er ute av huset.

Får håpe ringen passer.

A.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Høres ut som en god plan, jeg skal gjøre noe ala det samme i morgen når jeg kommer hjem. Sette meg ned med et glass vin, å spille musikk mens kjerrirng og unger er ute av huset.

Får håpe ringen passer.

A.
    Håpet er så absolutt til stede. F1.1F blir i alle fall stående frem til jeg er 100% sikker på at jeg faktisk kan overleve med p37 uten å finansiere en ny tennesibane til en eller annen psykiater

Blir uansett greit spennende å høre hvordan Palldium serien er i forhold til både den gamle og den nye RF serien. RF7 er vel kanskje den mest underholdene høytaleren jeg noen gang har hatt hjemme.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om noen har sikla på f1.1f men synes at prisen har vært litt stiv kan jeg glede dere med at mine nå er lagt ut på brukt'n
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,963
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Palladium var såpass bra ja?!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Palladium var såpass bra ja?!
    Det kommer et litt mer omfattende "første inntrykk" enten senere ikveld eller i løpet av helga.

men nå har jeg jo i noen dager vært klar på at f1.1f skulle selges uansett takket være min nedgraderingsperiode
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,963
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer et litt mer omfattende "første inntrykk" enten senere ikveld eller i løpet av helga.

men nå har jeg jo i noen dager vært klar på at f1.1f skulle selges uansett takket være min nedgraderingsperiode
    Kan jo ikke være hakkande gæli så lenge du allerede har hevet F1.1 så brukten

Uansett, velkommen i klipsch klubben igjen og gratulerer med nye høyttalere!

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Falt de ikke i smak ?

Intermediate Neo83 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Ændal
    Poster
    680
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til han bare har rukket å endre headeren på første post enda :-P

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter spent på begrunnelsen

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,705
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er vi tilbake til den gode gamle Skrotnisse, som bytter utstyr som andre bytter underbukser...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Da er vi tilbake til den gode gamle Skrotnisse, som bytter utstyr som andre bytter underbukser...
    Missed me?

Det blir nok roligere fremover skal du se. Og en ordentlig redegjørelse for denne situasjonen kommer så fort tiden strekker til..
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    He's back! Han vet det bare ikke helt selv enda
    Nå er det "nedgraderingsprosessen" som er på gang, fram med popcornet!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    He's back! Han vet det bare ikke helt selv enda
    Nå er det "nedgraderingsprosessen" som er på gang, fram med popcornet!
    Jeg tror kanskje dere vil bli skuffa men....
    -------
    Mvh
    Rune

Side 228 av 252 FørsteFørste ... 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 224 225 226 227 228 229 230 231 232 238 248 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •