Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 225

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 225 av 252 FørsteFørste ... 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 221 222 223 224 225 226 227 228 229 235 245 ... SisteSiste
Viser resultater 4,481 til 4,500 av 5026
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-r61-jpg
    Slettes ikke så verst til å være moped
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Solgte plastikraketten min i våres, men merker allerede nå at jeg trenger noe nytt etterhvert. Men tror det blir noe annet denne gangen. Har sjesket lenge på en HD V-Rod, men synd de er så forbanna dyre. Går ett par av de her i Arendal nå, bla.a en med kompressor kit. Ikke mye som følger den ut av lyskryssene.......

Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Grattis med ny lyd!

Er selv på min 4de R1 og min 12te tungsykkel. De siste 8 årene har jeg kun kjørt på bane og bruker min 08 R1 Superbike kun til racing. Men det er lite som gir meg så mye morro som banekjøring med MC. Har prøvd å slutte mange ganger, men det går bare ikke.

Kjør "pent" og bruk innsiden av hodet. Synd å få den så sent på sesongen, for min del er sesongen slutt for lenge siden.:-D
    Det er ikke helt uten et snev av misunnelse dette skrives, for R1 er en meget våt drøm og banekjøring blir vel således et mål å sikte etter. I alle fall få prøvd det noen ganger; det arrangeres jo en del slike muligheter på Rudskogen i løpet av sommeren så det er ikke helt umulig at jeg må prøve å få med meg noe sånt.

Innsiden av hodet brukes til det fulle. Trodde jeg var ferdig med hønna i panna, men merker godt at de prøver å vokse ut når sykkelen fyres opp. Men jeg er litt for glad i livet til å ta noen kjangser og etter å ha sett hvordan resultatet ble når en jeg jobbet sammen med for noen år sida var litt for mye idiot bak rattet så klarer jeg å holde hønna i sjakk..
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av g.org
    Si ikke det!
    Om ikke inni racket så hvertfall ved siden av. Hadde i to vintre en GSXR750 stående i stua ved siden av racket.
    Trenger kanskje ikke nevne at jeg var singel den gangen...

Grattis med grisefet doning!!
    Trist som det er ble min elskede GSXR1000 K7 stjålet i fjor sommer. Savner den enda!!!
    Det er jo noe du burde ha tatt bilde av og lagt ut på presentasjonen din; gjerne med ei ung og smekker berte som kunne ha vridd litt på gasshendelen når filmene trengte litt ekstra gromlyd

Er noe herk det der med stjeling av sykler (og andre ting for den saks skyld). Har sørga for å skaffe meg såkalt variabel garasjeplass hos flere kjente just in case.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Yamaha er jo et merke som florerer på forumet
    Genialt!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Slettes ikke så verst til å være moped
    hahahaha, nei til å være en moppa er den helt ålright

Hadde sabla lyst på storebroen, men lovte madammen både å kjøpe ny bil til året og bruke hodet litt så da ble det R6, men satan heller, jeg skal nok klare meg lenge med denne (håper jeg).
    -------
    Mvh
    Rune

Active g.org sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo noe du burde ha tatt bilde av og lagt ut på presentasjonen din; gjerne med ei ung og smekker berte som kunne ha vridd litt på gasshendelen når filmene trengte litt ekstra gromlyd

Er noe herk det der med stjeling av sykler (og andre ting for den saks skyld). Har sørga for å skaffe meg såkalt variabel garasjeplass hos flere kjente just in case.
    Den ble av alle ting stjålet utenfor en full fortaus resturant i Oslo mellom 19.00 og 20.00:???:

Helt vanlig mente politiet og brukte ca. 1 time på å henlegge saken...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Solgte plastikraketten min i våres, men merker allerede nå at jeg trenger noe nytt etterhvert. Men tror det blir noe annet denne gangen. Har sjesket lenge på en HD V-Rod, men synd de er så forbanna dyre. Går ett par av de her i Arendal nå, bla.a en med kompressor kit. Ikke mye som følger den ut av lyskryssene.......
    Regelen må vel være noe sånn som at alt virkelig er råkult koster altfor mye dette landet!

Ser nok ikke bort at plasstikbørsa mi også en dag må bli byttet ut til fordel for noe mer praktisk og sikkert en sports-tourer av en eller annen type. Dama fantaserer sterkt om å dra på noen laaaange mc-turer men å legge ut på en slik tur med en r-sykkel blir vel litt som å la dama gå amokk med kredittkortet i en klesforretning i Monaco mens man tar med seg Think-bilen sin for å kjøre varene hjem til Norge..
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av g.org
    Den ble av alle ting stjålet utenfor en full fortaus resturant i Oslo mellom 19.00 og 20.00:???:

Helt vanlig mente politiet og brukte ca. 1 time på å henlegge saken...
    What?? Helt vanlig? Det er ikke pent å le av slikt, men hva annet skal man gjøre av den norske purken? det er jo fullstendig sykt håpløst. Så i følge dem så skal man nesten være inneforstått med at sykkelen kan bli stjålet om man parkerer den utenfor en restaurant?
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Nydelig sykkel Skrotnisse. Heftig lyd også som du sier, spesielt når du kommer opp i litt turtall.

Har lenge hatt lyst på en R1 selv om jeg sikkert ikke klarer å kjøre den slik den er ment å kjøres. Nå bor jeg i byen og prøver for tiden å overbevise dama om at jeg har behov for en Ducati Hypermotard 1100 for å komme meg på jobb i sommerhalvåret.
    R1 står også på toppen av ønskelista mi, men som med R6'en min og din situasjon så kommer jeg nesten garantert aldri til å bruke den slik den er ment å brukes, men morro er det lell

Den ducatien er daurå og den har en hva man kalle en jævelig lekker stjert:

Men damer er jo en sak som kan vinnes over bare man jobber lenge nok med det og finner ut hva de vil ha som bestikkelse så lykke til
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med fet sykkel.
    Er selv hekta på MC og er på min 4. tunge sykkel nå.. Den forrige var en '06 R1, som jeg tilbakela 22000 herlige kilometer på..
    Nå har jeg en blodrød italiener som virkelig HØRES (Takket være Termignoni "høyttalere" til 26K)...

Kjør pent. Sesongen er ikke over enda..

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med R6, Skrotnisse

Jeg har ikke mc lappen, men jeg har faktisk kjørt en R6 15-20 minutter selv, bare for å prøve. Og bare for å konstantere det med en gang: Tror ikke det der er noe for meg

Og som LarsGr nevner: Sesongen er tydligvis ikke over. På Mandag var jeg ute og kjørte en tur, plutselig hører jeg en hissig stemme bak meg, å få sekunder etter ser jeg stemmen som var en rød Yamaha R6 blåse forbi meg på ett hjul

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LarsGr
    Gratulerer med fet sykkel.
    Er selv hekta på MC og er på min 4. tunge sykkel nå.. Den forrige var en '06 R1, som jeg tilbakela 22000 herlige kilometer på..
    Nå har jeg en blodrød italiener som virkelig HØRES (Takket være Termignoni "høyttalere" til 26K)...

Kjør pent. Sesongen er ikke over enda..
    Nais For meg blir nok neste sesong litt mer aktiv, nå blir det bare å lære sykkelen å kjenne det lille som er igjen av årets sesong.

På lørdagen satt jeg på en rasteplass og slappa av litt mens jeg venta på noe folk; kom en sånn jævel på en rød 1098 og tøffa seg. Skal glatt innrømme at den italienske sounden var til å heise flagget av
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Gratulerer med R6, Skrotnisse

Jeg har ikke mc lappen, men jeg har faktisk kjørt en R6 15-20 minutter selv, bare for å prøve. Og bare for å konstantere det med en gang: Tror ikke det der er noe for meg

Og som LarsGr nevner: Sesongen er tydligvis ikke over. På Mandag var jeg ute og kjørte en tur, plutselig hører jeg en hissig stemme bak meg, å få sekunder etter ser jeg stemmen som var en rød Yamaha R6 blåse forbi meg på ett hjul
    Takk takk

En slik sykkel blir jo like mye smak og behag som hfi-anlegg. Men for meg er det midt i blinken.

Jeg skal dog vente "litt" med å ta den på bakhjulet. Er forholdsvis fersk og vil verken risikere helse eller sykkel. Men for all del, det frister selvfølgelig å kjøpe seg en gammal utgave til å ha som leikesykkel å lukka områder
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nais For meg blir nok neste sesong litt mer aktiv, nå blir det bare å lære sykkelen å kjenne det lille som er igjen av årets sesong.

På lørdagen satt jeg på en rasteplass og slappa av litt mens jeg venta på noe folk; kom en sånn jævel på en rød 1098 og tøffa seg. Skal glatt innrømme at den italienske sounden var til å heise flagget av
    Er en grom sykkel du har kjøpt deg i alle fall.
    Gjelder å ta det rolig ja, spesielt nå med kald asfalt og mye grums på veiene.

Har du bilder av din sykkel?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er en grom sykkel du har kjøpt deg i alle fall.
    Gjelder å ta det rolig ja, spesielt nå med kald asfalt og mye grums på veiene.

Har du bilder av din sykkel?
    Har dessverre ikke kommet så langt som å få tatt noen bilder enda.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En slik sykkel blir jo like mye smak og behag som hfi-anlegg. Men for meg er det midt i blinken.
    Jeg gjorde meg kanskje litt dårlig forklart. Grunnen til at dette ikke helt passer meg, er pga råskapen det bor i disse syklene. Etter at jeg fikk prøvekjøre den R6en hadde jeg nærmest tårer i øynene etterpå. Det var helt vilt, jeg følte meg nesten rusa. Mao, jeg er litt for glad i fart, og bør nok holde meg på fire hjul i fremtiden

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Mao, jeg er litt for glad i fart, og bør nok holde meg på fire hjul i fremtiden
    Som de fleste unge gutter da..
    Er i alle fall glad at jeg var nærmere 30 enn 20 da jeg kjøpte min første tunge sykkel..

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som de fleste unge gutter da..
    Er i alle fall glad at jeg var nærmere 30 enn 20 da jeg kjøpte min første tunge sykkel..
    -1! Om ingenting skjer så gjør årring nr 30 sin ankomst i mars 2011 og som deg er jeg sjeleglad jeg er nærmere 30 enn 20. Vet med meg selv at om jeg hadde kjøpt meg en R6 (eller en annen tung sykkel for den saks skyld) når jeg var 20 så ville jeg nok ha rukket å tatt lappen ett par ganger før fylte 30 og muligens en statsfinansiert ferie innafor.

Man kan selvfølgelig forsvare disse skapelsene med alle mulige argumenter og til slutt ende opp med at det er hos føreren alt ligger. Men når man setter seg på noe sånt noe og kjenner kreftene buldre mellom beina er det helt menneskelig at hønna vokser litt..
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -1! Om ingenting skjer så gjør årring nr 30 sin ankomst i mars 2011 og som deg er jeg sjeleglad jeg er nærmere 30 enn 20. Vet med meg selv at om jeg hadde kjøpt meg en R6 (eller en annen tung sykkel for den saks skyld) når jeg var 20 så ville jeg nok ha rukket å tatt lappen ett par ganger før fylte 30 og muligens en statsfinansiert ferie innafor.

Man kan selvfølgelig forsvare disse skapelsene med alle mulige argumenter og til slutt ende opp med at det er hos føreren alt ligger. Men når man setter seg på noe sånt noe og kjenner kreftene buldre mellom beina er det helt menneskelig at hønna vokser litt..
    Man tenker litt mer konsekvens nå ja..
    Har forøvrig vært noen ganger på Nurburgring. Det anbefales!
    Der fant jeg i alle fall ut at føreren betyr ALT. Men jeg har det moro likevel... 8)

Side 225 av 252 FørsteFørste ... 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 221 222 223 224 225 226 227 228 229 235 245 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •