Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 224

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 224 av 252 FørsteFørste ... 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 220 221 222 223 224 225 226 227 228 234 244 ... SisteSiste
Viser resultater 4,461 til 4,480 av 5026
    Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Fahnsen
    Det er en del galninger her inne.

Vi som er skeptiske til kabelmagi, får slike mailer stadig vekk.
    Hvis du er helt sikker på at det er brukere av AV-forum som sender deg (eller dere(?) slike mailer som de Skrotnisse henviser til, så syns jeg du bør melde det til moderator/administrator. Da burde det jo ikke være noe problem å få renset bort de "galningene" i hvertfall.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Jeg vil ikke ta så alvorlige og tunge ord i mine munn Pahf.

Det å påstå at det er registrerte brukere på avforum blir reine spekulasjoner og det siste jeg ønsker/trenger er en situasjon hvor avforum i seg selv får en ripe i lakken. Det kan være uregistrerte brukere, det kan være personer som har googlet opp mc501 og kommet innom tråden og annonsen, det kan være.....

Jeg overlever greit. 3 direkte udregelige mail og 3 med toskete argumenter er ikke nok til å ødelegge dagen min.

Ville bare høre om andre hadde opplevd det samme.
    Nå var det ikke bare din situasjon jeg referete til, men et generelt grunnlag, okke som så tror jeg nok du overlever helt greit, men slikt er totalt unødvendig!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Dette er noe av det dummeste jeg har hørt, på kanten til perverst!

Jeg har selv bestemt meg for at når jeg går til innkjøp av nye høyttalere neste måned, skal jeg prøve å holde meg innen for 40k. Det meste av grunnen til dette er at til neste sommer jeg ha meg en Sea Doo vannscooter.
    Jeg synes kommentaren din illustrer ganske mye av den generelle situasjonen for folk for om man ser litt objektivt på det så KAN de fleste av oss legge langt mer penger i anlegget enn hva vi har gjort, men da må man kanskje velge anlegget fremfor mye annet og alt blir jo et spørsmål om prioriteringer.

Vannscootere er jo også et sykt digg leiketøy for å si det sånn men fristelsen er ikke så stor når man bor langt inni skogen
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jasså Rune

Fått dilla på MC?

Det er i hvertfall fetere enn traktor, right? Neida, det er bra du handler og styrer så jeg skjønner ikke hvorfor folk skal kritisere dine valg, om du selger disse forsterkerne kan du alltids kjøpe noe råere seinere. Er ikke noe big deal det så jeg synes folk får styre som dem vil, at man bruker mindre penger på denn hobbyen er jo ikke noe skade i seg selv. Om man ønsker seg noe dyrere saker så må man selge noe for å få råd, er desverre altfor vanskelig å bli millionær i dette landet.

Du får legge ut noen bilder av doningen etterhvert da, ikke glemme oss forumere helt. Vi liker andre ting enn lyd også.

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mc er gøy, og en blir fort pitt av basillen8) Har mine år med motocross og naboen trener enduro her. Det klør litt i gasshånden i ny og ne. Noen ganger så ille at SVSene og Z11 lever farlig

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    jeg synes det er kjipt å ha 100 -200 tusen høvdinger i kjellern som ikke blir brukt
    Mange ville vel mene at selv til 5-10 tusen høvdinger får man anlegg de færreste noen sinne får oppleve.

Hva slags utstyr er det du har som koster mellom 100 og 200 millioner? Det er jo mer enn lydanlegget i Operaen det!

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes Skrotnisse skal blåse en lang marsj i alle som pøser ut edder og galle i øst og vest, når de ikke en gang kan stå for det de skriver ved å signere med navn. Det beste man kan gjøre er å heve seg over slikt (eller å ta skikkelig rotta på vedkommende på mest mulig utspekulert vis...Alt etter smak og behag).

Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    jeg synes det er kjipt å ha 100 -200 tusen høvdinger i kjellern som ikke blir brukt
    Beklager off topic, men jeg kan ikke dy meg for en liten assosiasjon:

[YOUTUBE]PY2bvOPiy08[/YOUTUBE]

Jeg ville vært mer bekymret om alle de høvdingene skulle brukes samtidig, for et rabalder da. En høvding på taket er bedre enn 200000 høvdinger i kjelleren, sies det...

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville bare høre om andre hadde opplevd det samme.
    Som nevnt over er det utrolig hva folk får seg til å gjøre.
    Nå skal det sies at jeg for et års tid siden fikk "kjeft" på mail når jeg
    skulle selge et par B&W 804N.
    Jeg ble helt målløs av den første mailen fyren sendt,fikk et par til fra samme adresse som stort sett var meget usaklige.
    Makan!!
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å bytte ut noe er en personlig sak, så synes det er rimelig over streken at enkelte legger seg litt vel mye bort i at du bytter ut MC for MC.

Folk går igjennom forskjelliger faser i livet, og har forskjellige behov. Var nesten som Gorg som nedgraderte absolutt hele anlegget fordi den nye interessen (foto) tok så mye tid at han ikke hadde nok tid til begge. Slik blir det vel med MC? Plutselig så er tidskjemaet så fullt at verdien av det ene overgår det andre? Er jo endel som har gått for DOXA til Swans? Blir det Doxa?

Fahnsen VET jeg ikke har skrevet, men om det er ett stort problem, eller at noen går over streken så kan man alltids sette en sperre på brukeren eller rapportere?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Jeg synes Skrotnisse skal blåse en lang marsj i alle som pøser ut edder og galle i øst og vest, når de ikke en gang kan stå for det de skriver ved å signere med navn. Det beste man kan gjøre er å heve seg over slikt (eller å ta skikkelig rotta på vedkommende på mest mulig utspekulert vis...Alt etter smak og behag).

Beklager off topic, men jeg kan ikke dy meg for en liten assosiasjon:

[YOUTUBE]PY2bvOPiy08[/YOUTUBE]

Jeg ville vært mer bekymret om alle de høvdingene skulle brukes samtidig, for et rabalder da. En høvding på taket er bedre enn 200000 høvdinger i kjelleren, sies det...
    HAHA Dritbra !!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Mange ville vel mene at selv til 5-10 tusen høvdinger får man anlegg de færreste noen sinne får oppleve.

Hva slags utstyr er det du har som koster mellom 100 og 200 millioner? Det er jo mer enn lydanlegget i Operaen det!

Jepp sorry for en liten rar tale / kommafeil folkens. Mente så klart 100 - 200 høvdinger, eller for å si det riktig etthundre til tohundretusen.

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig at folk legger seg opp i hva andre selger/kjøper.

Har aldri opplevd noe slikt selv men en kamerat av meg skulle selge en gammel NAD stereoforsterker,ikke dyre greia og heller ikke spesielt bra. Men han fikk flere mail av en person som la ut i det vide og det brede om at slike ting ikke ble laget ordentlig lenger og at han ikke måtte finne på å selge denne.(tror han ksulle ha igjen 500-1000max) Han svarte på en eller to mailer men så gadd han ikke mer men denne typen fortsatte og sende mail der han kritiserte salget mange ganger til det plutselig ble stopp på det. Og det rareste er at han signerte mailene med Skrotnisse Hehe

Regner med det ikke var du som skrev disse selvsagt.Synd folk skal legge seg opp i hobbyene til folk.
    Lykke til med MC kjøringa!
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At du gidder å bry deg over sånne idiot mailer. MC er utrolig gøy (når det ikke regner) Jeg er tvunget til å selge min Aprilia og det er bare helt jævlig for å si det mildt. Men så snart økonomien er på plass igjen så er det første prioritet på handlelista.

Active Karla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konstigt folk det finns, Skrotis!
    Det finns annat i livet än Hifi. Själv har jag
    köpstopp på ljudsidan på grund av.....

Just det, mc-körkort och Mc-köp

När man får mer hår på ryggen än på huvudet (45+)
    så är det dags att bli organ-donator. (som en del av
    mina jobbarkompisar kallar mc-förare).

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avforum er for av-relaterte saker og det er ikke et sted for å brife med alt annet - og det er jeg fullstendig enig i.

Men jeg ser til stadighet at andre forumbrukere legger ut innlegg (og bilder) av sine nyervervelser som slettes ikke passer inn i et rack om det så være seg biler eller annet.

Så da tar jeg kjangsen på å tøye de reglene en smule for legger man godvilja til så kan jeg med hånda på hjertet si at Yamaha R6 har en lydkvalitet som får anlegget til å fortone seg som særdeles sivilisert

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-r61-jpg

Bildet er lånt fra en annen side

Nå mangler det bare å få solgt 501-blokkene :cry:
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,596
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med ny lyd!

Er selv på min 4de R1 og min 12te tungsykkel. De siste 8 årene har jeg kun kjørt på bane og bruker min 08 R1 Superbike kun til racing. Men det er lite som gir meg så mye morro som banekjøring med MC. Har prøvd å slutte mange ganger, men det går bare ikke.

Kjør "pent" og bruk innsiden av hodet. Synd å få den så sent på sesongen, for min del er sesongen slutt for lenge siden.:-D
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Active g.org sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men jeg ser til stadighet at andre forumbrukere legger ut innlegg (og bilder) av sine nyervervelser som slettes ikke passer inn i et rack om det så være seg biler eller annet
    Si ikke det!
    Om ikke inni racket så hvertfall ved siden av. Hadde i to vintre en GSXR750 stående i stua ved siden av racket.
    Trenger kanskje ikke nevne at jeg var singel den gangen...

Grattis med grisefet doning!!
    Trist som det er ble min elskede GSXR1000 K7 stjålet i fjor sommer. Savner den enda!!!

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yamaha er jo et merke som florerer på forumet

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med feit sykkel! Får nok mye morro med den.

Har selv Yamaha, både i racket og garasjen

Lykke til med salget av blokkene, forresten!

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nydelig sykkel Skrotnisse. Heftig lyd også som du sier, spesielt når du kommer opp i litt turtall.

Har lenge hatt lyst på en R1 selv om jeg sikkert ikke klarer å kjøre den slik den er ment å kjøres. Nå bor jeg i byen og prøver for tiden å overbevise dama om at jeg har behov for en Ducati Hypermotard 1100 for å komme meg på jobb i sommerhalvåret.

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-hypermotard_1100s_parts-006-jpg-1000x667-500x333-jpg

Side 224 av 252 FørsteFørste ... 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 220 221 222 223 224 225 226 227 228 234 244 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •