Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 223

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 223 av 252 FørsteFørste ... 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 219 220 221 222 223 224 225 226 227 233 243 ... SisteSiste
Viser resultater 4,441 til 4,460 av 5026
    Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    .. selge mc501 og det kunne jeg få lov til på en betingelse: iløpet av neste år skulle vi enten kjøpe ett nytt par mc501 eller mc1.2kw så heldigvis blir nedgraderinga kun midlertidelig.
    Må nesten bare Gratulerer med å ha funnet en BRA dame
    Lykke til videre på veien, bokstavelig talt!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Jeg beklager, men jeg er redd det ikke er mulig
    Det heter jo at på seg selv kjenner man andre og således er østfoldinger tilgitt; de (vi) er bare sånn
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det heter jo at på seg selv kjenner man andre og således er østfoldinger tilgitt; de (vi) er bare sånn

Ja, vi er et kapittel for oss selv. 8)

Kjør pent forresten, jeg har selv forsøkt å temme en sykkel med styrewobbel i en sving på utsiden av den hvite stripa i mellom 130 og 140km/t. Nærmere døden har jeg neppe vært. Granleggene ute ved lundebyvannet kom faretruende nær.

Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mc ja!??
    Støtter prioritering om sykkel!

Jeg hadde beste tur noen sinne på søndag, innover Hardangerfjorden.
    Sexy kurver får ny mening 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv måtte ta det kjipe valget å nedgradere en del, rett og slett fordi jeg synes det er kjipt å ha 100 -200 tusen høvdinger i kjellern som ikke blir brukt. Dattern min driver med spranghester og konkurerer hver helg. Det gir meg faktisk 1000 ganger mer å se henne vinne en runde og sveve 3 meter over bakken med 700 kilo muskler mellom bena en å høre en godlåt som gir meg frysninger i 3 sekunder.

Så slik er livet man må prioritere riktig og livet er så kort at om man ikke lever når man kan så får man ikke sjansen igjen.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk hva folk for seg til å gjøre! Minner meg litt om motorsport-fanatikere som ikke takler at andre som liker motorsport faktisk også har sansen for fotball... Gudene vet hvor mange fra motorsportsmiljøet som har sett skeivt på meg fordi jeg også liker fotball og en haug andre idrette (fotball er nemlig fiende nr 1 for motorsport).

Skrotnisse for da gjøre akkuratt som han vil for sin egen del. Vi lever i ett samfunn der individene bestemmer over sitt eget selv, ikke ett diktatorisk hvor andre skal legge føringer for hvordan man skal disponere sitt liv og innkjøp.

MC blir gøy! Har kjørt alt for lite mc, men var aktiv i motocross noen år. Kjøp deg en sykkel som er holdbar og du kan få mye glede av. Lykke til med kjøpet!

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,159
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La meg bare si det slik at jeg ble rimelig forundret når den første mailen kom.

Når det andre kom ble jeg direkte frustrert.

På når tre ble jeg hva man kan definere som "i overkant forbanna".

Nå er jo salg en privatsak sånn i utgangspunktet, men jeg følte det var på sinn plass å opplyse om det og høre om andre har opplevd noe lignende.

Sikker på at det ikke er noen kompiser som er litt for glad i å besøke deg da? 8)

Off, uansett helt utrolig at noe slikt kan skje.

Heldig jeg med lite til overs som har billig hobby på siden. Ikke MC, men RC En meget lekker sykkel iallefall.

Et must for alle av-entusiaster er vel og også ha en utendørshobby?

Ellers bør jo de som klager se på det positive når store saker som dette legges ut på brukten da man kan gjøre et meget godt bruktkjøp

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,416
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres jo helt hårreisende ut. Jeg har faktisk aldri hørt om noe liknende.

En skal høre mye før ørene detter av ja...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som noen innavlede tullinger spør du meg! Ikke noe å bry seg om, de skjønner ikke bedre...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nesten så jeg må le, dette forumet har virkelig mistet alt av kvalitet!!

Nei lykke til med MC kjøp, er tross alt dine penger

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Skrotnisse for da gjøre akkuratt som han vil for sin egen del. Vi lever i ett samfunn der individene bestemmer over sitt eget selv, ikke ett diktatorisk hvor andre skal legge føringer for hvordan man skal disponere sitt liv og innkjøp.

MC blir gøy! Har kjørt alt for lite mc, men var aktiv i motocross noen år. Kjøp deg en sykkel som er holdbar og du kan få mye glede av. Lykke til med kjøpet!
    +1 og takk
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    Sikker på at det ikke er noen kompiser som er litt for glad i å besøke deg da? 8)

Off, uansett helt utrolig at noe slikt kan skje.

Heldig jeg med lite til overs som har billig hobby på siden. Ikke MC, men RC En meget lekker sykkel iallefall.

Et must for alle av-entusiaster er vel og også ha en utendørshobby?

Ellers bør jo de som klager se på det positive når store saker som dette legges ut på brukten da man kan gjøre et meget godt bruktkjøp
    Hehe, garantert at det ikke er en kompis

Det at folk heller burde sette pris på at blokkene nå havner på brukten til en pris godt under nypris burde som du påpeker bli satt pris på. Så sant det er ikke er noen jokkmokker som virkelig vil ha de, men som vil prøve å utsette salget mitt eller noe. hehe.

Takk og pris har jeg ikke talt mer enn 6 mail hvor poenget åpnebart var å få meg til å beholde de hvorav 3 av de var direkte frekke mens de 3 andre stort sett bare var en oppsamling av toskete argumenter.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Det er nesten så jeg må le, dette forumet har virkelig mistet alt av kvalitet!!

Nei lykke til med MC kjøp, er tross alt dine penger
    Jeg vil ikke ta så alvorlige og tunge ord i mine munn Pahf.

Det å påstå at det er registrerte brukere på avforum blir reine spekulasjoner og det siste jeg ønsker/trenger er en situasjon hvor avforum i seg selv får en ripe i lakken. Det kan være uregistrerte brukere, det kan være personer som har googlet opp mc501 og kommet innom tråden og annonsen, det kan være.....

Jeg overlever greit. 3 direkte udregelige mail og 3 med toskete argumenter er ikke nok til å ødelegge dagen min.

Ville bare høre om andre hadde opplevd det samme.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Dette høres jo helt hårreisende ut. Jeg har faktisk aldri hørt om noe liknende.

En skal høre mye før ørene detter av ja...
    Det må jo være en første for alt.. Selv hvor surrealistisk og bedrøvelig pubertalt det er..
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er noe av det dummeste jeg har hørt, på kanten til perverst!

Jeg har selv bestemt meg for at når jeg går til innkjøp av nye høyttalere neste måned, skal jeg prøve å holde meg innen for 40k. Det meste av grunnen til dette er at til neste sommer jeg ha meg en Sea Doo vannscooter.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var jo hårreisende patetisisk skrotnisse kos deg med Mc og nyt hverdagen

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil ikke ta så alvorlige og tunge ord i mine munn Pahf.

Det å påstå at det er registrerte brukere på avforum blir reine spekulasjoner og det siste jeg ønsker/trenger er en situasjon hvor avforum i seg selv får en ripe i lakken. Det kan være uregistrerte brukere, det kan være personer som har googlet opp mc501 og kommet innom tråden og annonsen, det kan være.....

Jeg overlever greit. 3 direkte udregelige mail og 3 med toskete argumenter er ikke nok til å ødelegge dagen min.

Ville bare høre om andre hadde opplevd det samme.
    Ta det med et smil - det mest tragiske er jo at folk har så lite å bedrive tiden med at de gjør seg arbeidet med å opprette adresser og sende mail.

Føler hifi-folket er litt delt i 2 leire, noen som har et sunt forhold til sakene, andre som har det som religion nesten. Jeg skjønner dine prioriteringer godt, lykke til med MC-kjøp, selv om sesongen er på hell. :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en grei mengde mail fra typiske jalla-mailadresser av typen "dritogdra@hotmail.com" (og selvfølgelig mange andre varianter) hvor folk regelrett gir meg inn for at jeg tar ifølge de tar et særdeles bedritent valg. Argumenter som at jeg aldri kommer til å oppleve sånn lyd igjen og at det må være noe galt med MEG som person har det også vært nok av.
    Det er en del galninger her inne.

Vi som er skeptiske til kabelmagi, får slike mailer stadig vekk.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Askim
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette må vel rangeres som det dummeste jeg har hørt om.Åssen du bruker penga og ressurser er det vil ikke noen som har noe med.
    Nothing is impossible! The impossible just takes longer to accomplish...

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1
    Det finnes litt for mange raringer i det ganske land.
    Lykke til med MC salg og MC kjøp!
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Side 223 av 252 FørsteFørste ... 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 219 220 221 222 223 224 225 226 227 233 243 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •