Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 221

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 221 av 252 FørsteFørste ... 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 217 218 219 220 221 222 223 224 225 231 241 251 ... SisteSiste
Viser resultater 4,401 til 4,420 av 5026
    Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    He he. Bra skrevet.

Lykke til fremover.8)

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kortversjonen er at du er i mål. Gratulerer! Reisen er lærerik, men kostbar og tidkrevende, så velkommen over målstreken :-)

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Kortversjonen er at du er i mål. Gratulerer! Reisen er lærerik, men kostbar og tidkrevende, så velkommen over målstreken :-)
    Støttes, og applauderer i samme slengen. God tur videre....

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt merkelig i og med at du formelig hatet de samme høyttalerne for et par år siden

Blir det horten på deg i år el?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Litt merkelig i og med at du formelig hatet de samme høyttalerne for et par år siden

Kan det ha med elektronikkmatch og hvem som satt dem opp å gjøre?? :twisted: (No offence forøvrig, men en kan jo lure....)

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Kortversjonen er vel heller at jeg er i mål sett ut i fra dagens situasjon som innebærer bosituasjon, økonomisk situasjon og ikke minst smak som er det viktigste. Det å påstå at jeg er helt i mål vil jeg ikke; oddsene for at jeg beholder dette oppsettet ut livet er ikke så utrolig gode nei.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det har jo blitt en tradisjon med en tur til Horten og det er nok ikke helt umulig at jeg tar turen over fjorden i år også.

Når det gjelder F1.1F vil jeg vil si det sånn at alt handler om matchende elektronikk i forhold til ens egen smak og det var først når jeg fikk høre de på mc1000 hos Holst at de virkelig viste hva de var gode for i mine øyne. Men jeg vil ikke gå nærmere inn på de forskjellige oppsettene jeg har hørt de i tidligere siden jeg ser på det som et avsluttet kapittel. Vi har alle hver vår smak.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Det har jo blitt en tradisjon med en tur til Horten og det er nok ikke helt umulig at jeg tar turen over fjorden i år også.

Når det gjelder F1.1F vil jeg vil si det sånn at alt handler om matchende elektronikk i forhold til ens egen smak og det var først når jeg fikk høre de på mc1000 hos Holst at de virkelig viste hva de var gode for i mine øyne. Men jeg vil ikke gå nærmere inn på de forskjellige oppsettene jeg har hørt de i tidligere siden jeg ser på det som et avsluttet kapittel. Vi har alle hver vår smak.

du har jo nå stående ett fett anlegg for å si det mildt, ikke rart du kan leve med det en god stund av og til må det taes tid til å nyte også, ikke bare rase avgårde på utforskning

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Så så, det var bare god gammeldags ondsinnet mobbing

Nei, du skjønner, jeg holder på med en høyttaler som fikk meg til å tenke på deg. Den har en del klare fellestrekk med de du hørte hjemme hos meg i 2005 eller deromkring, lurer på om det var samtidig med at du hentet Oberon 6.1, kan det stemme?

Siden du har nevnt akkurat den konstruksjonen et antall ganger kunne jeg ikke unngå å tenke på deg når jeg designet bassystemet på denne nye modellen.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder F1.1F vil jeg vil si det sånn at alt handler om matchende elektronikk i forhold til ens egen smak og det var først når jeg fikk høre de på mc1000 hos Holst at de virkelig viste hva de var gode for i mine øyne.
    .... eller ører....

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så så, det var bare god gammeldags ondsinnet mobbing

Nei, du skjønner, jeg holder på med en høyttaler som fikk meg til å tenke på deg. Den har en del klare fellestrekk med de du hørte hjemme hos meg i 2005 eller deromkring, lurer på om det var samtidig med at du hentet Oberon 6.1, kan det stemme?

Siden du har nevnt akkurat den konstruksjonen et antall ganger kunne jeg ikke unngå å tenke på deg når jeg designet bassystemet på denne nye modellen.
    2005 stemmer rimelig godt så vidt jeg kan resonere meg frem til og det var også noe av råeste jeg husker fra disse årene med hifi-galskap. Samtidig får det oppsettet meg også til å tenke på et utsagn på hfs; "alt man trenger er 8 gode watt og en hornhøytaler"

Du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å sende meg en mail med mer info vedrørende dette prosjektet.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan kan den minne deg om det? Den hadde en følsomhet som knapt oversteg 80dB ved 1W .

Den nye ligger det utviklingstråd om på HFS forresten. Jeg vet ikke om det er lov å poste linker fra andre forum her jeg...

Var greit sa AK: Monitor med bunn og presisjon.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det innlegget noe å grue seg til Skrotnisse? Du har solgt og kjøpt på tynnere grunnlag enn det før!

Jeg synes det hørtes fornuftig ut etter dine behov!

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veien fremover? Selv om det selvfølgelig hadde vøri mojjo med råere komponenter har jeg faktisk ikke ofret den veien så mye som en eneste tanke på en del måneder nå .
    Likevel er nå monoblokkene på torget... Følger resten etter også?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Likevel er nå monoblokkene på torget... Følger resten etter også?
    Nope, resten får bestå.

Kun monoblokkene som er ute nå. Og de blir liggende til de blir solgt - eller til jeg får ut fingern så jeg får rana Trøxas sparebank
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har C220 prosessorinngang eller banner jeg i kirka nå?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men du har vel fortsatt F1.1F? Ikke hva som helst som kan drive disse på en fornuftig måte. 1800 blir vel i minste laget
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå vet vi jo at du ikke går av veien for å trosse et 5 minutter gammelt dementi da...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zebby
    Har C220 prosessorinngang eller banner jeg i kirka nå?
    Zebby du banner!

C2300 har denne fiffige funksjonen, men jeg tror også det er den eneste enn så lenge.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Men du har vel fortsatt F1.1F? Ikke hva som helst som kan drive disse på en fornuftig måte. 1800 blir vel i minste laget
    Det er utrolig hvor mye som bor i en 1800 bare man hiver innpå ei flaske brunt brennevin og legger go'vilja til

F1.1F står her og de skal beholdes slik det ligger an nå.

Planen er rett og slett å selge mc501 nå pga en hobby-basert omprioritering, kjøpe inn *grøss* f.eks. rotel rb1092 (snakk om å svelge en hel kamelflokk!) og kjøre på det en periode før det forhåpentligvis blir mer high end på et senere tidspunkt.

-------
    Mvh
    Rune

Side 221 av 252 FørsteFørste ... 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 217 218 219 220 221 222 223 224 225 231 241 251 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •