Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 22 av 252 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 5026
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er jo sant, men du som kunde vil jo ofte ha flere valg å velge i enn akkurat det de forskjellige kjedene har av utstyr.
    Men du finner vel sjelden en selger som sier det ja.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan Skrotnisse!

Har McIntosh C220 prossesorinngang?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar du en titt her : McIntosh

Så finner du svaret du er ute etter, fixed inputs er det det samme som prosessor inngang ?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, ut i fra hva jeg leser her http://www.mcintoshlabs.com/data/man...220om02web.pdf

så kan jeg ikke se at den har prosessorinngang? Fixed input er jo en betegnelse som ofte brukes om TAPE/MONITOR. Du bør helst ikke koble en lydkilde ukritisk til der.... ;-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Hmm, ut i fra hva jeg leser her http://www.mcintoshlabs.com/data/man...220om02web.pdf

så kan jeg ikke se at den har prosessorinngang? Fixed input er jo en betegnelse som ofte brukes om TAPE/MONITOR. Du bør helst ikke koble en lydkilde ukritisk til der.... ;-)
    Da fikk jeg svar på det problemet, etter å sett på baksiden så hadde jeg en viss anelse om at det var tape/monitor som var ment.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, hadde c220 hatt prossesorinngang hadde den vært perfekt til prisen. Men det er den desverre ikke. Og det kan være litt irritabelt. Men med tanke på hvor stor gleden denne forforsterkeren gir, så er det et minimalt skår!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, hadde c220 hatt prossesorinngang hadde den vært perfekt til prisen. Men det er den desverre ikke. Og det kan være litt irritabelt. Men med tanke på hvor stor gleden denne forforsterkeren gir, så er det et minimalt skår!

Har du testet andre forforsterkere opp mot C220?

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    C2200 Har Theatre bypass funksjon. Koster dog litte mere kronarsj men går ofte worldwide fra audiogon el ebay for ca 2500-3000 usd pluss frakt.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Har du testet andre forforsterkere opp mot C220?
    kun krell kav 400xi og hk avr 445. Krellen føyk ut pga kjøpet av mcintoshen, og hk'en lånte jeg av naboen. En ting er sikkert; jeg skal ikke ha noen surre-meg-trill-rundt-boks som forforsterker på musikk!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SunZeeker
    C2200 Har Theatre bypass funksjon. Koster dog litte mere kronarsj men går ofte worldwide fra audiogon el ebay for ca 2500-3000 usd pluss frakt.
    pluss litt moms? pluss at akkurat hifi utstyr foretrekker jeg å kjøpe her på berget, til tross for et høyere prisnivå er det lettere med tanke på service og reperasjoner, samt at jeg har en sånn liten ting for å kunne selgeren i trynet når er på shopping. hehe
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    En ting er sikkert; jeg skal ikke ha noen surre-meg-trill-rundt-boks som forforsterker på musikk!
    Da er fa.. meg to:-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slettet
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nordost Frey HT kabler, 2x2m bi-wire selges

Som trådens tittel antyder, så selger jeg herved unna mitt par med Nordost Frey HT kabler, 2x3m bi-wire.

Nyprisen på disse er kr 16 750.

pris kan gjerne diskuteres over pm og mail (rune.fredstad@gmail.com).
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble de ikke verdt invisteringen eller skal du enda høyere opp ?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, om jeg skal opp på Valhalla eller Odin mener du? Nooooope. er'te helt gærn heller ) Men jeg skal over på noe annet av diverse årsaker. alt til sin tid vet du, litt info her og litt info der. Men når en ting er avhengig av noe annet så vil jeg ikke avsløre for mye før del 1 er gjennomført. hehe.

Du har ikke tenkt på disse du da?
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, vel realisten i meg har vel tatt over for lengst, og den dagen jeg ser mening i å invistere 20k i kabler så har jeg enten for mye penger eller vært for lenge på hfs. Folk skal få bruke så mye penger de vil på kabler for meg, men jeg holder meg til godt tverrsnitt, god skjerming og et greit utseende.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. forståelig!

for min del er det ikke noe krise om jeg ikke får solgt de med det første, men det hadde vært kjekt. Har en liten plan jeg kunne ha tenkt meg å ha prøvd ut. lurer egentlig på når jeg endelig kan begynne å slå meg til ro med det jeg har. med det tempoet her har jeg vel tatt igjen devilej iløpet av en 2 -3 års tid. hehehehe
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ja det er vel kanskje på tide å bli fornøyd med ting ?
    Ekke det dummeste har jeg hørt.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja... har blitt uforsvarlig mye prøving det siste halve året. og det verste er at det ikke er helt slutt.

Skal inn på en liten hyggelig demo om ikke så lenge au, den må jeg innrømme at jeg gleder\gruer meg til. Har en følelse av hva som skjer, og det kan bli surt for anlegget slik det fremstår idag....
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er typisk det Sjokkerer meg ikke et sekund om det plutselig står fullt Midgard oppsett hos deg snart med de nye til Snickers, Gaia var det ikke ?

Side 22 av 252 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •