Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 216

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 216 av 252 FørsteFørste ... 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 212 213 214 215 216 217 218 219 220 226 236 246 ... SisteSiste
Viser resultater 4,301 til 4,320 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Det er finnes ingen god grunn til å si nei til en gratis test i egen stue:wink:
    Var det jeg tenkte også.

I lengden er det ikke umulig at jeg bygger opp et lite anlegg på soverommet rundt 42tommeren som står der og da er det greit å å ha testet litt i mer betalbare prisklasser enn f.eks. array1400
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    interessant! Blir artig å lese hvordan du opplever Mentor i forhold til Swans og Array.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, det er helt konge at Dali havna på bygda, Mentor 6 er toppers høytaler som jeg har hatt glede av å teste selv. Kanskje du kan havne blant Entusiastene en dag også, moro å få slik moro på lån da og du får si til kameraten din at han har god smak på høytalersiden.

Det er dumt å betale for mye sier dem, men Dali gir mye for pengene.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratis med eh, mentor høytalere. Blir artig å høre hvordan du opplever dem som har hatt mye annet gromt i stua.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått lytta litt på Mentor'ene nå nisse? :-D

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har han som kjøpte Arrayane henta dem ? Det er faktisk han samme som kjøpte min MC602 som har kjøpt dine array .

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Hva gjør man når en kamerat ringer og forteller at han må flytte fra leilligheta si grunent en forandret jobbsituasjon og at han ikke har funnet seg ett nytt sted å bo pga bikkja si? Jo man kan jo alltids stille opp med garasjeplass til tinga hans. Men når han attpåtil spørr om ikke høytalera hans kan stå der siden foreldra hans nødig vil ha de i finstua si må man jo vise seg som den barmhjertige samaritanen man er og tilby seg å ta vare på disse høytalerne.

Så står det ett par Dali Mentor 6 og ett par Dali Ikon sub’s i stua mi. Om det skal testes ut? ja så absolutt :P
    Gled deg !!! Mentor 6 er noe av det råsete til prisen.. vannvittig bass i de også.. størrelsen tatt i betrakning . Vurderer samme høyttaler selv faktisk .

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    interessant! Blir artig å lese hvordan du opplever Mentor i forhold til Swans og Array.
    Det har vært en spennende periode for å si det sånn

Skal få tatt noen bilder iløpet av uka og få lagt ut noen inntrykk.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    ..du får si til kameraten din at han har god smak på høytalersiden.
    Egentlig ikke.

Han ville ha CV, så jeg tok med meg en cd med spor som fungerer som rein terror for CV, fikk han til å høre på mentor 6 og vips, så var den saken i boks. Med tanke på at han bodde vegg-i-vegg med meg i en periode er jeg sjeleglad for at jeg fikk snakket litt fornuft med han
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Egentlig ikke.

Han ville ha CV, så jeg tok med meg en cd med spor som fungerer som rein terror for CV, fikk han til å høre på mentor 6 og vips, så var den saken i boks. Med tanke på at han bodde vegg-i-vegg med meg i en periode er jeg sjeleglad for at jeg fikk snakket litt fornuft med han
    Jeg synes du skal unne deg et slikt oppsett i eget hjem jeg Rune, dette er en prisklasse de fleste kan akseptere dessuten er dem veldig gode på film også. Når man leter rundt i den klassen du er i så blir det vanskelig å velge, men dette er safe valg og bra produkter all the way.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes du skal unne deg et slikt oppsett i eget hjem jeg Rune, dette er en prisklasse de fleste kan akseptere dessuten er dem veldig gode på film også. Når man leter rundt i den klassen du er i så blir det vanskelig å velge, men dette er safe valg og bra produkter all the way.
    Det Mentor6 gir mye for penga er et faktum hevet over enhver tvil. Men hvorfor i alle dager skal jeg unne meg et sånt oppsett?
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det Mentor6 gir mye for penga er et faktum hevet over enhver tvil. Men hvorfor i alle dager skal jeg unne meg et sånt oppsett?
    Det er konevennlig og spiller bra og dessuten koster det ikke en årslønn.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er konevennlig og spiller bra og dessuten koster det ikke en årslønn.
    Madammen rådigger utseendet på McIntosh og Swans F1.1F

Jeg ser poenget ditt. Selvfølgelig er det mer sparsomt å holde seg i prisklassen rundt 20-30k, men nå har det seg tross alt sånn at jeg faktisk ligger ett par grunker over dette. Skal jeg f.eks. selge f1.1f for å kjøpe mentor6 så ikke bare vil jeg gå grundig nedover i rein og skjær lydkvalitet etter mine ønsker, men jeg vil også tape penger på det. Så lenge ikke skattefuten står på døra og holder lanken til Espen Lie ser jeg absolutt ingen grunn til å nedgradere
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått mekka sammen en CD til treffet hos Kriller? Har du fått spadd frem noe visesang?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, har ikke kommet så langt. Men har noen koslige små tralleviser i tankene, litt skeptisk siden jeg ikke kjenner høytalera hans overhodet, men interresant kan det bli. Ikke bare hvordan musikken "vår" låter på anlegget hans, men også hvor mange som blir sittende igjen, og ikke minst om den godeste djevelen lar meg hitche himmat også
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og vi lever i spenning til du legger ut noen tanker om Mentorene.

Er mest interessert i dine tanker om disse uten sub. Og ta for all del med hva du spiller på dem;-)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mangler bare korrekturen.

Har vært litt for mye sosialt å henge fingra i de siste ukene desverre...

Subbene måtte jeg glemme. Det viste seg at fyren som eide de ikke helt har forstått seg på dette med lyd. Den ene var sprengt. På den andre var kontakta for signalkabelen laus som et uvær. Ga han klar beskjed om å få de inn på rep asap...
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan ligger det ann med leveransen av F2.2F egentlig? Er ikke de like rundt hjørnet?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, f2.2f har vært i hus ei stund nå. Er F1.1F jeg venter på, og de bør være os meg ca medio oktober. Så det begynner virkelig å nærme seg
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, f2.2f har vært i hus ei stund nå. Er F1.1F jeg venter på, og de bør være os meg ca medio oktober. Så det begynner virkelig å nærme seg
    Hvilken farge har settet du låner??
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Side 216 av 252 FørsteFørste ... 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 212 213 214 215 216 217 218 219 220 226 236 246 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •