Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 211

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 211 av 252 FørsteFørste ... 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 207 208 209 210 211 212 213 214 215 221 231 241 251 ... SisteSiste
Viser resultater 4,201 til 4,220 av 5026
    Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fett! Husk bilder

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    iløpet av kvelden ankommer også f5r
    :shock:

En -mail er sendt til Soundwave, for jeg har ikke hørt noe om mine.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Probie
    Fett! Husk bilder

Tørr ikke å love noe ikveld. Er jo et såre strev å pakke ut disse høytalera, nå kan jeg ikke uttale meg om lyden siden de ikker kobla opp, men er det en ting swans kan så er det å pakke go'sakene.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    :shock:

En -mail er sendt til Soundwave, for jeg har ikke hørt noe om mine.
    hehe, de har nok kommet. Mannen fikk inn flere sett igår kveld og var ikke ferdig med å få de inn på lager før kl var ett natt til idag. Han virka litt stressa egentlig. Men tar du en tlf skal du ikke se bort fra at du bare kan komme å hente
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble mye pakker på en gang - mange kilo med lyd dette!
    Gratulerer med saker og ting i hus :-D

Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....men er det en ting swans kan så er det å pakke go'sakene.

Har virkelig skjønt det etter å ha sett Flageborgs utpakkingsbilder

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men tar du en tlf skal du ikke se bort fra at du bare kan komme å hente
    Thanks, man... ;-)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Thanks, man... ;-)

haha. må jo bli en fin helgetur da? Se litt på Nittedal og ta en svingom innom Trøgstad, Askim og mindre drabantsteder som Fredrikstad og Særp
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Puh! Det er ikke bare bare å hente høytalere:

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-bilde-jpg

Beklager den begredelige kvaliteten. Men kombinasjon av å ha løfte over 100kg med høytalere, influensa med feber, mobilkamera og dårlig belysning er ikke all verda å skryte av. Dog bør bildet gi et "lite" inntrykk av dimensjonene på dette
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var ikke værre nei, da var postkontoret tomt etter disse ble henta antar jeg.

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha. må jo bli en fin helgetur da? Se litt på Nittedal og ta en svingom innom Trøgstad, Askim og mindre drabantsteder som Fredrikstad og Særp
    Du lever fortsatt i villfarelsen om at Trøxas er verdens navle ser jeg

Gratulerer med nye godsaker.Skjer stadig nye ting der oppe i indre enfold iallfall 8)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det var ikke værre nei, da var postkontoret tomt etter disse ble henta antar jeg.
    hehe, var å henta de direkte på hos soundwave. Tror posten hadde klikka i vater hvis de hadde mottatt alt dette. De var irriterte nok når emotiva xpa3 kom her forleden dag. Det jobber kun korte og relativt spede damer der. Ikke ei eneste hadde klart å flytte på denne fordømte pakka
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    Du lever fortsatt i villfarelsen om at xxxxxx er verdens navle ser jeg
    "På seg selv kjenner man andre"

Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    Gratulerer med nye godsaker.Skjer stadig nye ting der oppe i indre enfold iallfall 8)
    Nå kom jo dette lasset som en overraskelse på meg. Skulle bare hente f5r og f1.1c. Men soundwave kan dette med kundeservice og siden f1.1f blir litt forsinket fikk jeg sprm om jeg ville låne ett par f2.2f i samme slengen. Måtte ikke tenke lenge på det svaret
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, var å henta de direkte på hos soundwave. Tror posten hadde klikka i vater hvis de hadde mottatt alt dette. De var irriterte nok når emotiva xpa3 kom her forleden dag. Det jobber kun korte og relativt spede damer der. Ikke ei eneste hadde klart å flytte på denne fordømte pakka
    Har dem ikke en tralle de kan ha varene på da? Det er sånn da jeg har henta ting på posten også, måtte bare å gå bak og hente det og det er lite service og hente derfra. Trodde disse bydgefolka var vant med sjauing og greier jeg, men det er visst mye svakt bak diskene der ja. Mye veier den Emotiva saken du har kjøpt da?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dem ikke en tralle de kan ha varene på da? Det er sånn da jeg har henta ting på posten også, måtte bare å gå bak og hente det og det er lite service og hente derfra. Trodde disse bydgefolka var vant med sjauing og greier jeg, men det er visst mye svakt bak diskene der ja. Mye veier den Emotiva saken du har kjøpt da?
    veide vel ca 32kg med esken.

Traller har de nok, men vant til å bruke de? neppe. Bygda veittu, har bestiller vi stort sett gratis underbukser fra select, allers og kk, og ikke minst produkkatalogen til felleskjøpet, men i sistnevnte tilfelle leies det inn en fotballforening med mannfolk
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dog bør bildet gi et "lite" inntrykk av dimensjonene på dette
    Bildet gir også inntrykk av at du har fått F2.2-høyttalere

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    veide vel ca 32kg med esken.

Traller har de nok, men vant til å bruke de? neppe. Bygda veittu, har bestiller vi stort sett gratis underbukser fra select, allers og kk, og ikke minst produkkatalogen til felleskjøpet, men i sistnevnte tilfelle leies det inn en fotballforening med mannfolk
    32Kg er jo en liten koselig pakke som gjør godt for alle rygger, skal kjenne man lever i denne hobbyen. Det er jo litt moro at det er tunge saker, en ting jeg har lurt på med disse Emotiva saken. Åssen er byggekvaliteten på de, selve chassiss osv ?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildet gir også inntrykk av at du har fått F2.2-høyttalere
    Helt korrekt. De står å spiller nå
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    32Kg er jo en liten koselig pakke som gjør godt for alle rygger, skal kjenne man lever i denne hobbyen. Det er jo litt moro at det er tunge saker, en ting jeg har lurt på med disse Emotiva saken. Åssen er byggekvaliteten på de, selve chassiss osv ?
    Har ikke filla snøring faktisk. Fikk den igår, men det blei litt dårlig med tid før jeg skulle hente swans, så jeg lot den stå. Planen var å teste ut emotiva natt til idag, og så swans imorgen. Men når jeg først fikk pakket ut f2.2f ble emotiva mer eller mindre glemt. Så den står pent plassert ved siden av sofaen nesten urørt. Men jeg skal prøve å få sjekka den på søndag.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ei heilt OK levering de der . Gleder meg til og høre fremover hva du synes . Og god bedring .

Side 211 av 252 FørsteFørste ... 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 207 208 209 210 211 212 213 214 215 221 231 241 251 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •