Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 205

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 205 av 252 FørsteFørste ... 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 201 202 203 204 205 206 207 208 209 215 225 235 245 ... SisteSiste
Viser resultater 4,081 til 4,100 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Probie
    Jeg er sikker på at det blir helt kanon med 501 (selv om det alltid kan bli bedre :twisted: )
    ...og det kan alltid bli dyrere Den prismessig forksjellen mellom 501 og 1.2kw er ganske så betydelig når man ikke er sår i stumpen etter å dumpa norske høvdinger, så jeg får se.

Har for sikkerhets skyld lagt ut "Ø.K." annonser for 1.2kw så jeg må jo innrømme at jeg lever i håpet
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt O-T, men du er den eneste jeg vet som bruker pain.net, har du raw pluginen til programmet? Alle sidene jeg finner er nede eller ødelagte

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Litt O-T, men du er den eneste jeg vet som bruker pain.net, har du raw pluginen til programmet? Alle sidene jeg finner er nede eller ødelagte
    desverre.. Jeg brukte paint.net på en bærbar windowsmaskin, men når jeg sovna med dævelskapen på fanget og endte opp med 3 audiringer svidd inn i låret dumpa jeg den hos modern og kjøpte meg en macbook
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjælp!

Som noen muligens registrerte vurderte jeg for ett par mnd tilbake å bytte ut benq 9000 med en flatskjerm, den gangen var budsjettet litt mer begrenset og det var fint lite tilfredstillende bildekvalitet å oppdrive i den prisklassen. Nå er imidlertid situasjonen en annen og projen skal ut til fordel for en flatskjerm. Grønn som jeg er har jeg lest meg greit forvirra her på forumet og fremfor å stille det samme sprm i ørten forskjellige tråder håper jeg på å få litt inputs her:

Om vi sier at budjsettet strekker seg til en Pioneer pdp-lx6090h (40k), hva vil være anbefalle av denne, samsung ps5855y1w og alt annet? Hovedbruken blir selvfølgelig BluRay og hvordan skjermen er på SD, streaming og alt sånt er meget underordnet.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komplett.no - Pioneer 60" Plasma TV KURO PDP-LX6090H - den hadde jeg gått for. Og jeg ville nok aldri ha sett meg tilbake....

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Komplett.no - Pioneer 60" Plasma TV KURO PDP-LX6090H - den hadde jeg gått for. Og jeg ville nok aldri ha sett meg tilbake....
    skal ærlig innrømme at jeg har sikla litt på den. Men hvorfor i alle dager selger den så høggande billig?
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sier meg enig med Msport. Den Pioneer skjermen er bare helt RÅ!

De har den i utstillingen hos Soundgaren i Haugesund, og bedre bilde kan jeg ikke huske at jeg har sett. Nå går vel denne skjermen til 38k hos Soundgarden. Enda billigere hos Komplett, men det er vel bare for de kjøper inn små partier av og til, og de har ett begrenset parti?

Skulle det være at du vil spare noen kroner, og heller kjøpe noe billigere har også Panasonic veldig gode skjermer syns jeg

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Jeg sier meg enig med Msport. Den Pioneer skjermen er bare helt RÅ!

De har den i utstillingen hos Soundgaren i Haugesund, og bedre bilde kan jeg ikke huske at jeg har sett. Nå går vel denne skjermen til 38k hos Soundgarden. Enda billigere hos Komplett, men det er vel bare for de kjøper inn små partier av og til, og de har ett begrenset parti?

Skulle det være at du vil spare noen kroner, og heller kjøpe noe billigere har også Panasonic veldig gode skjermer syns jeg
    Prisen hos soundgarden på 6090H er kr 43k pluss stativ etter hva jeg fikk opplyst. Hvilken filial selger den for 38k?

Rå er den så absolutt, men er det andre som nå kan tangere Pioneer? Samsung 855 har jo fått en del god omtale, og de nye LED skjermene får jo også ganske god omtale.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Prisen hos soundgarden på 6090H er kr 43k pluss stativ etter hva jeg fikk opplyst. Hvilken filial selger den for 38k?
    Pioneer PDP-LX6090 60" Plasmaskjerm | Soundgarden

Er det ikke den ?

Rå er den så absolutt, men er det andre som nå kan tangere Pioneer? Samsung 855 har jo fått en del god omtale, og de nye LED skjermene får jo også ganske god omtale.
    Om det er andre som kan tangere Pioneer vet jeg sannelig ikke, men det er nok verdt å forhøre seg litt skikkelig før du bestemmer deg. Tviler vel egentlig på at du blir misfornøyd uansett hva du skulle velge.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Nope, "H"-utgaven har ifølge soundgarden "H modellen er samme TV’en, men med mer utstyr. Den har blant annet en innebygget riks-TV dekoder, en forbedret lys sensor og også nettverks støtte så du kan koble TV’en til ditt datanettverk og streame ting direkte til TV’en.".

[QUOTE=KentOveOm det er andre som kan tangere Pioneer vet jeg sannelig ikke, men det er nok verdt å forhøre seg litt skikkelig før du bestemmer deg. Tviler vel egentlig på at du blir misfornøyd uansett hva du skulle velge.[/QUOTE]

misfornøyd blir jeg nok ikke åkke som nei, men som du sier er det ikke dumt å finne den som gir mest for penga. Men dårlig tid har jeg ikke, så jeg får se an saken litt. Blir dog ikke altfor overrasket over meg selv om det plutselig blir bestilt en Pio
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal ærlig innrømme at jeg har sikla litt på den. Men hvorfor i alle dager selger den så høggande billig?
    Billig? Du må ha fått inn mye kronasje. Den Pioneeren er utgående da Pioneer slutter å produsere tv'er. All verdens entusiaster på lyd&bilde gråter:cry:
    Men dette er sansynligvis en av de beste skjermene penger kan kjøpe, så kan du få den så ta'n!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Billig? Du må ha fått inn mye kronasje. Den Pioneeren er utgående da Pioneer slutter å produsere tv'er. All verdens entusiaster på lyd&bilde gråter:cry:
    Men dette er sansynligvis en av de beste skjermene penger kan kjøpe, så kan du få den så ta'n!
    alt er relativt. Men hvis man ser på komplett sin pris kontra soundgarden sin så snakker vi endel merkbare høvdinger; var det jeg mente med billig, ikke at 35k er lommerusk
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    alt er relativt. Men hvis man ser på komplett sin pris kontra soundgarden sin så snakker vi endel merkbare høvdinger; var det jeg mente med billig, ikke at 35k er lommerusk
    OK
    Men hadde jag hatt råd til en slik skjerm måjeg innrømme jeg hadde kjøpt den på flekken, for å sikre meg en før den forsvinner fra markedet. :???:

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Jeg har en Pioneer 6090 hengende på veggen her så hvis du kunne tenke deg en tur til Sarpsborg\Skjeberg, så er det bare å ta med noe testmatriale å komme8) Kaffekoker har jeg også:-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Hei

Jeg har en Pioneer 6090 hengende på veggen her så hvis du kunne tenke deg en tur til Sarpsborg\Skjeberg, så er det bare å ta med noe testmatriale å komme8) Kaffekoker har jeg også:-D
    Når jeg begynte å lese inlegget ditt tenkte jeg bare "oh yes", men KAFFEKOKER??? kan ikke si jeg føler meg sånn veldig velkommen

Men grut til side så skal jeg nevne det for interiørarkitekten og om hun føler for det sender jeg deg en pm
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg begynte å lese inlegget ditt tenkte jeg bare "oh yes", men KAFFEKOKER??? kan ikke si jeg føler meg sånn veldig velkommen

Men grut til side så skal jeg nevne det for interiørarkitekten og om hun føler for det sender jeg deg en pm
    Å nå ble jeg letta:-D Drikker ikke kaffe selv, men det har blitt en vane å blåse støvet av kaffetrakteren hver gang jeg har besøk Men det er bare å skrive en pm hvis det blir aktuelt:-D Er litt andeledes å se et produkt i en stue kontra i en butikk.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Å nå ble jeg letta:-D Drikker ikke kaffe selv, men det har blitt en vane å blåse støvet av kaffetrakteren hver gang jeg har besøk Men det er bare å skrive en pm hvis det blir aktuelt:-D Er litt andeledes å se et produkt i en stue kontra i en butikk.
    uten tvil. det å evaluere et produkt i et butikklokale hvor kunder ikke holder kjeft og selgeren er så opptatt av julebonusen sin at "dette er selvfølgelig verdas beste produkt, så nå får du fem minutter titting og så closer vi dealen" er ikke helt heldig.

Den kaffekokeren er døden når man får besøk, selv har jeg rydda plass til den inni et skap og vurderer å by utelukkende på cola når folk kommer

Men jeg hørte så vidt med madammen nå og hun var så absolutt positiv til en liten tur, så en pm kommer iløpet av et par dager når jeg får oversikt over hvordan tidsskjemaet mitt ligger an fremmover
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette føles kanskje som et slags etterslep siden det er noen måneder siden jeg hadde den i hus

. Når jeg hadde mc275r i hus skreiv jeg en liten test av denne, men desverre har den eksterne harddisken med denne leiket gjemsel i laaaang tid nå. Nå er den imidlertid funnet og omtalen er omsider publisert.

Trykk på bildet for å lese min omtale av mc275r:

-------
    Mvh
    Rune

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaaa. Den klumpen av en forsterker er bare helt fantastisk

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maddie
    Jaaa. Den klumpen av en forsterker er bare helt fantastisk
    mm, er liksom ikke mulig å si noe på det utsagnet
    -------
    Mvh
    Rune

Side 205 av 252 FørsteFørste ... 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 201 202 203 204 205 206 207 208 209 215 225 235 245 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •