Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 198

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 198 av 252 FørsteFørste ... 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 194 195 196 197 198 199 200 201 202 208 218 228 238 248 ... SisteSiste
Viser resultater 3,941 til 3,960 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Oh my god, holy mascara!

This is a job for Fan Thomas... Skjer a mann?

Jeg tror dette lyd "*******" setter folk på ville veier, helt utrolig at folk ikke kan slå seg til ro med det de har. Greit å selge om man skal ha andre ting altså, men men du Skrot... Selge for å få seg en ferie og kjøpe anlegg etter ferien? Tror jammen du har en liten pus hjemme som sier i fra hva som skjer hos deg mann, har katten fått for mye å bite i ?
    Nå har noen misforstått??? Jeg selger ikke anlegget for å finansiere ferien. Selger jeg nå er det for å oppgradere uavhengig av ferien. Skal love deg at pus og mus har nada å si i denne saken. Det beste av alt er hun tente instinktivt på ideen min.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette kan jo bli meget intresant , venter i spenning

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jo vært fristende med en C220 preamp i oppsettet mitt, men jeg takler dessverre ikke McIntosh utseendet.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Hadde jo vært fristende med en C220 preamp i oppsettet mitt, men jeg takler dessverre ikke McIntosh utseendet.
    hehe, nei en ting skal mcintosh ha; de står på sitt når det gjelder utseende og det er ofte elsk eller hat. Sjelden noen synes mcintosh "er helt ok å se på". Selv elsker jeg dette retroaktige designet
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, nei en ting skal mcintosh ha; de står på sitt når det gjelder utseende og det er ofte elsk eller hat. Sjelden noen synes mcintosh "er helt ok å se på". Selv elsker jeg dette retroaktige designet
    Nå er jeg jo litt retro selv med mitt utstyr, men jeg klarer liksom ikke helt å se at en C220 vil passe helt inn

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg jo litt retro selv med mitt utstyr, men jeg klarer liksom ikke helt å se at en C220 vil passe helt inn
    hehe, nei du har ett poeng der.

hm..

bytte ut Nada med mc501 så alt matcher?
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, nei du har ett poeng der.

hm..

bytte ut Nada med mc501 så alt matcher?
    Hehe, har hørt AW400 mot mc402 side om side og basert på det inntrykket så står nok Nadaene trygt på sine granittblokker.
    Bortsett fra den gnagende nysgjerrigheten når det gjelder å ha en dedikert fullbalansert stereo pre i stedet for RX-V1800 har jeg vært kjempefornøyd med lyden etter at B&W 805S kom i hus.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, har hørt AW400 mot mc402 side om side og basert på det inntrykket så står nok Nadaene trygt på sine granittblokker.
    Bortsett fra den gnagende nysgjerrigheten når det gjelder å ha en dedikert fullbalansert stereo pre i stedet for RX-V1800 har jeg vært kjempefornøyd med lyden etter at B&W 805S kom i hus.
    nå har jeg ikke hørt nok på aw400 til å si noe spesielt om den forsterkeren, men 402 har jeg sammenlignet endel, og det er grandiose forskjeller. Så hvis du en gang begynner å vurdere forsterkere i prisklassen til 501 så ikke glem den pga 402
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    musikksmaken har nok ikke forandret seg så mye som lyd-smaken. Jeg har aldri lagt skjul på at jeg vil ha det rått som SENSURERT I HUET OG STUMPEN, dog sier jeg ikke at jeg garantert kommer til å bytte ut noe nå, men muligheten er her så absolutt.

Må dog innrømme at ett par av låtene på demoplata di er pokker så bra.

Få høre hvem du likte.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Få høre hvem du likte.
    no sanctuary here og down in the hole. Herlig array-snax
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Mute sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    840
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå lurer jeg fælt på hva du tenker å bytte i gitt! :wink:

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The ball is rollin' rollin' rollin'...

Blues Brothers | Theme From ’rawhide’ lyrics

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    no sanctuary here og down in the hole. Herlig array-snax

:-D he he. Bassene får kjørt seg. Regner med at du har fått med deg Tree Wishes med Roger Waters?

Intermediate Mute sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    840
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    no sanctuary here
    Hummmmmma, hummmmmma :lol:

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uavhengig av utseende er C220 en usedvanlig god pre. Lånte den forrige Rune hadde en ukes tid, og hadde egentlig sett meg ut en sånn forrige gang jeg byttet. Det fantes ingen brukte tilgjengelige den gangen, så jeg fikk ta til takke med en Polaris isteden........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Active HKviking sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny Amp?

Test en Krell 302 på dine Array!! Det er natt og dag forskjell på den og din MC501. Den har STÅL kontroll på bassen med superlativer helt til toppen.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    :-D he he. Bassene får kjørt seg. Regner med at du har fått med deg Tree Wishes med Roger Waters?
    jupz, har spilt den ett par ganger. Interresant og småkult lydbilde, men jeg finner selve låta til å være noe så der bøtte kjedelig
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HKviking
    Test en Krell 302 på dine Array!! Det er natt og dag forskjell på den og din MC501. Den har STÅL kontroll på bassen med superlativer helt til toppen.
    Jeg tviler ikke ett sekund på denne påstanden. Men i denne prisklassen er det veldig mye lekkert å velge imellom. For meg handler det imidlertid ikke om å kjøpe noe nytt og dermed vil nok krell 302 ligge "litt" for høyt i pris.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg handler det imidlertid ikke om å kjøpe noe nytt og dermed vil nok krell 302 ligge "litt" for høyt i pris.
    Acoustic Tuning

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    haha. forundrer meg ikke at du fant en til en overkommelig pris.

nå ser det ikke ut til at jeg får tak i den forstekeren jeg har prøvd å få tak i, så sant ingen ringer å sier at de tar 501 iløpet av kvelden idag eller dagen imorgen, så da blir nok 501 stående en stund til.

Jeg har ikke hørt de nye krellene, så det vil ikke bli aktuelt med et hastekjøp av disse. Dog får jeg en ordentlig demo på f.eks. 302 og den faller i smak, så kanskje kanskje.. men som sagt så vil nok 501 bli stående en god stund til.. desverre...

Skal ned til, vel, på en demo nå om ett par timer, så får jeg se om arrayene blir lagt ut på brukt'n imorgo eller ikke.
    -------
    Mvh
    Rune

Side 198 av 252 FørsteFørste ... 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 194 195 196 197 198 199 200 201 202 208 218 228 238 248 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •