Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 197

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 197 av 252 FørsteFørste ... 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 193 194 195 196 197 198 199 200 201 207 217 227 237 247 ... SisteSiste
Viser resultater 3,921 til 3,940 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    BTW; Jeg kan ikke huske at du har sagt noe om hvordan Array og McIntosh faktisk spiller hjemme hos deg. Tramper foten takten?
    Om foten tramper takten? vel, jeg føler meg som trøgstads svar på Michael Flatley

Jeg har lenge tenkt å få skrevet ned noen ord, men fritida har så langt ikke strukket til. Tenkte jeg skulle få rydda og plassert opp anlegget ikveld sånn at jeg snart får tatt noen bilder og oppdatert profilen på minhjemmekino, og så får jeg se hva som skjer utover
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett denne?
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...ct=47671&cat=5

Ligger vel innenfor det som var aktuelt...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Sett denne?
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...ct=47671&cat=5

Ligger vel innenfor det som var aktuelt...
    Mm, er sjukt å se at disse når får 8k. Jeg har iallefall bestemt meg for å beholde min w9000. Ser ikke noe grunn til å selge den med et så stort tap, og rundt 8k er ikke mye penger, så da blir den heller hengende i taket enn så lenge, og så får jeg se hva som skjer hvis jeg en dag får flyttet
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    hehe. en normal skrot-reaksjon: shit, nå fikk jeg definitivt noe å tenke på. Hm...

men slik er det ikke nå.

Jeg skal mest trolig på en liten demo imorgen om det ikke kommer noe i veien. Og så bør det dumpe ned et pristilbud i mailboxen min ikveld. så får vi se hva som skjer. Jeg kan love deg en ting; det blir ikke mc1.2kw i år. Til det har jeg for mange baller i luften. Mulig noe av dagens utstyr blir byttet ut, og det blir ett par bra ferier. For en gang skyld skal jeg prioritere sommerens gleder fremfor lyd og bilde. Men om 1.2kw står på ønskelista? så absolutt. Men 200k? ikke pokkern. og når selger skriver "nesten nye" så innbiller jeg meg at han vil nærmere 150-160k for de. Way over my budget. Og det beste av alt? det er så langt over budsjettet at det ikke en gang er leit å tenke på at jeg ikke har råd
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe. en normal skrot-reaksjon: shit, nå fikk jeg definitivt noe å tenke på. Hm...

men slik er det ikke nå.

Jeg skal mest trolig på en liten demo imorgen om det ikke kommer noe i veien. Og så bør det dumpe ned et pristilbud i mailboxen min ikveld. så får vi se hva som skjer. Jeg kan love deg en ting; det blir ikke mc1.2kw i år. Til det har jeg for mange baller i luften. Mulig noe av dagens utstyr blir byttet ut, og det blir ett par bra ferier. For en gang skyld skal jeg prioritere sommerens gleder fremfor lyd og bilde. Men om 1.2kw står på ønskelista? så absolutt. Men 200k? ikke pokkern. og når selger skriver "nesten nye" så innbiller jeg meg at han vil nærmere 150-160k for de. Way over my budget. Og det beste av alt? det er så langt over budsjettet at det ikke en gang er leit å tenke på at jeg ikke har råd
    Hehe, se der ja! Det har nesten vært rolig her i en måned, og etter at jeg la inn ett lite innlegg med McIntosh 1,2kw som vurderes solgt, så blir plutselig navnet på tråden endret til " det ulmer i graset " :twisted:

Neida, fyrer deg bare litt opp nå. Så bare i McIntosh tråden at dere diskuterete forskjellige forsterkere her om dagen, så da kunne jeg ikke la vær for å kopiere inn annonsen til deg.

Men, hva er det du tenker på å bytte ut nå da?

Automatisk når folk begynner å planlegge nye kjøp, begynner jeg samtidig å tenke på hva som skal ut, og hva som skal overta. Alltid kjekt å gruble litt

Jeg tenker som følger: Viss det er snakk om stereoanlegget, og ikke projektor og lerret føler jeg at MC501 står trygt? Kanskje også MC C220? Jeg vet ikke, men noe sier meg at du skal bytte ut Array 1400 for andre gang?

Kan det være tanken på Swans F1.1F som har tatt overhånd? Jeg bare tenker høyt vettu.. Du har vel snakket litt om disse :-D

Det er nok mange flere måter å legge opp kabelen din på, men dette var det første og "beste" (?) som slo meg.

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, se der ja! Det har nesten vært rolig her i en måned, og etter at jeg la inn ett lite innlegg med McIntosh 1,2kw som vurderes solgt, så blir plutselig navnet på tråden endret til " det ulmer i graset " :twisted:

Neida, fyrer deg bare litt opp nå. Så bare i McIntosh tråden at dere diskuterete forskjellige forsterkere her om dagen, så da kunne jeg ikke la vær for å kopiere inn annonsen til deg.

Automatisk når folk begynner å planlegge nye kjøp, begynner jeg samtidig å tenke på hva som skal ut, og hva som skal overta. Alltid kjekt å gruble litt

Jeg tenker som følger: Viss det er snakk om stereoanlegget, og ikke projektor og lerret føler jeg at MC501 står trygt? Kanskje også MC C220? Jeg vet ikke, men noe sier meg at du skal bytte ut Array 1400 for andre gang?

Kan det være tanken på Swans F1.1F som har tatt overhånd? Jeg bare tenker høyt vettu.. Du har vel snakket litt om disse :-D

Det er nok mange flere måter å legge opp kabelen din på, men dette var det første og "beste" (?) som slo meg.
    Ikke noe å gruble på, 501 og c220 ligger på avtorget.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

du har jo flaks med timinga. Planen var å legge ut mc501 og c220 for salgs for å sjekke responsen idag, og like før kommer du med linken til 1.2kw. Derfor får jeg prøve å svare på sprm nedenfor:

- projector og lerret får bestå. Det er mulig jeg flytter sammen med madammen mot juletider, da vil vi eventuelt kjøpe oss en 60tommer. Frem til da vil benq'en henge meget trygt.

- Mc501 står ikke helt trygt. Det er nok det siste som ryker, men jeg skal ærlig innrømme at jeg har hørt bedre og er i en konstant vurdering av saken. Hvis det kommer en seriøs kjøper, så ryker de nok.

- c220: denne står ikke så trygt.

- array 1400: vet ikke for å være ærlig. Swans f1.1f har jeg som tidligere nevnt slått fra meg. Men etter å ha levd med arrayene i to lange perioder nå har jeg fått lysta på noe annet. Dette ligger i at ens smak i lyd og musikk ofte forandrer seg med tiden som går.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Ikke noe å gruble på, 501 og c220 ligger på avtorget.

legg merke til at det står VURDERES SOLGT. Alt kommer an på om det dukker opp noen seriøse kjøpere, og om ett par dealer kan inngåes.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

legg merke til at det står VURDERES SOLGT. Alt kommer an på om det dukker opp noen seriøse kjøpere, og om ett par dealer kan inngåes.
    Ja jøss.... Lurer på hvor mange ganger jeg har skrevet vurderes solgt selv... Vurderte jeg det eller hadde jeg fullt og helt ut planlagt å selge? Var nok sist nevnte

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    - projector og lerret får bestå. Det er mulig jeg flytter sammen med madammen mot juletider, da vil vi eventuelt kjøpe oss en 60tommer. Frem til da vil benq'en henge meget trygt.

- Mc501 står ikke helt trygt. Det er nok det siste som ryker, men jeg skal ærlig innrømme at jeg har hørt bedre og er i en konstant vurdering av saken. Hvis det kommer en seriøs kjøper, så ryker de nok.

- array 1400: vet ikke for å være ærlig. Swans f1.1f har jeg som tidligere nevnt slått fra meg. Men etter å ha levd med arrayene i to lange perioder nå har jeg fått lysta på noe annet. Dette ligger i at ens smak i lyd og musikk ofte forandrer seg med tiden som går.
    Okei! Jeg tror jeg gjør det så enkelt som å bare kaste inn håndkle her jeg. Nå skjønner jeg ikke bæret

Jeg får bare følge med deg!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Ja jøss.... Lurer på hvor mange ganger jeg har skrevet vurderes solgt selv... Vurderte jeg det eller hadde jeg fullt og helt ut planlagt å selge? Var nok sist nevnte
    i dette tilfellet er det faktisk vurderes. Dette fordi at mine neste ønsker ikke tilhører den rimeligste delen av hifi-markedet og for at det kommerl litt ann på hva andre personer velger å gjøre. Sistnevnte er jeg lovt svar på imorgen.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare kjøp EC AW400 og B&W 805S og bli ferdig med det!

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du har jo flaks med timinga. Planen var å legge ut mc501 og c220 for salgs for å sjekke responsen idag, og like før kommer du med linken til 1.2kw. Derfor får jeg prøve å svare på sprm nedenfor:

Kom ikkje array inn i...januar-februar 2009 ? Tre månader er ein lang periode å ha ein banan liggjande utan å ete han opp. I do believe you have been....cybervisioned *damm-damm-da!*

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei! Jeg tror jeg gjør det så enkelt som å bare kaste inn håndkle her jeg. Nå skjønner jeg ikke bæret

Jeg får bare følge med deg!
    haha, endelig treffer du ikke spikeren på hodet? jeg kan like dette

Går å venter på beskjed fra en annen person også, er den positiv havner arrayene på brukt'n senere ikveld eller tidlig i morgen
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Bare kjøp EC AW400 og B&W 805S og bli ferdig med det!
    hehe, nå har jeg ikke hørt den komboen, men jeg tror nok at det blir litt snaut for meg. Kan bli litt for minimalt for min del.
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oh my god, holy mascara!

This is a job for Fan Thomas... Skjer a mann?

Jeg tror dette lyd "*******" setter folk på ville veier, helt utrolig at folk ikke kan slå seg til ro med det de har. Greit å selge om man skal ha andre ting altså, men men du Skrot... Selge for å få seg en ferie og kjøpe anlegg etter ferien? Tror jammen du har en liten pus hjemme som sier i fra hva som skjer hos deg mann, har katten fått for mye å bite i ?

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men etter å ha levd med arrayene i to lange perioder nå har jeg fått lysta på noe annet. Dette ligger i at ens smak i lyd og musikk ofte forandrer seg med tiden som går.

Ja, tiden går fort... :lol: Hva er det med musikksmaken som har forandret seg siden i vinter? ...:roll: :roll:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Kom ikkje array inn i...januar-februar 2009 ? Tre månader er ein lang periode å ha ein banan liggjande utan å ete han opp. I do believe you have been....cybervisioned *damm-damm-da!*
    jupz, men jeg hadde også ett par i nesten to år som jeg solgte i slutten av november 09 sammen med ett par parasound jc1 når jeg gikk over til avantgarde duo og mc275r, en kombo som ble solgt i januar/februar til fordel for array1400 og mc501. I og med at jeg ble fjorårets rundbrenner kan jeg jo ikke la den gamle storheten visne helt bort hen
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Ja, tiden går fort...:roll: :roll: Hva er det med musikksmaken som har forandret seg siden i vinter? :lol:
    musikksmaken har nok ikke forandret seg så mye som lyd-smaken. Jeg har aldri lagt skjul på at jeg vil ha det rått som SENSURERT I HUET OG STUMPEN, dog sier jeg ikke at jeg garantert kommer til å bytte ut noe nå, men muligheten er her så absolutt.

Må dog innrømme at ett par av låtene på demoplata di er pokker så bra.
    -------
    Mvh
    Rune

Side 197 av 252 FørsteFørste ... 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 193 194 195 196 197 198 199 200 201 207 217 227 237 247 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •