Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 190

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 190 av 252 FørsteFørste ... 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 186 187 188 189 190 191 192 193 194 200 210 220 230 240 250 ... SisteSiste
Viser resultater 3,781 til 3,800 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Denne gangen med defekt mellomtone :-(
    Om ikke annet bør man kunne få pruta endel på prisen her, og med tanke på hvor serviceinnstillt Mr Soundwave er så bør det jo være en smal sak å få den fikset. Spørsmålet er bare hvor alvorlig skaden er og hva som forårsaket den. Selger burde så absolutt få dette fikset før han la de ut for salgs.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du funnet ut noe mer om fest i Trøgstad i morgen? Hu vennina mi maste på meg i stad om jeg blir med i morgen, men jeg kan ikke. Må prioritere kona og jr. i morgen. Var like ved Trøgstad hallen fikk jeg beskjed om. Og det var Rebels som skulle spille.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Har du funnet ut noe mer om fest i Trøgstad i morgen? Hu vennina mi maste på meg i stad om jeg blir med i morgen, men jeg kan ikke. Må prioritere kona og jr. i morgen. Var like ved Trøgstad hallen fikk jeg beskjed om. Og det var Rebels som skulle spille.
    nope desverre. Selv stikker jeg på et stand up show med Pablo Fransisco imorgen kveld

Egentlig litt rart om RR skal spille her; de er ganske populære her ute og jeg har ikke fanget opp noe om dette.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vi snart sende bekymringsmelding til snuten i Trøgstad? Er så stille fra deg...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vi snart sende bekymringsmelding til snuten i Trøgstad? Er så stille fra deg...
    sen den heller ti legen ligger rett ut med nok en forkjølelse. våkna opp på torsdagen forkjøla som et uvær; da var det nøyaktig 1 mnd på dagen siden sist gang jeg våkna opp med forkjølelse. Hadde store planer for å ta bilder og teste ut anlegget og skrive om inntrykkene osv, men disse planene blir litt punkterte når man kroppen er herjet av feber og snufsing og andre irritable saker. desverre.. Men oppdateringene kommer bare kroppen friskner til etterhvert
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hysj, nyter musikken tenker jeg

NB; ser ting har sin forklaring i sykdom...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Hysj, nyter musikken tenker jeg
    nope desverre, se post 3785
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    sen den heller ti legen ligger rett ut med nok en forkjølelse. våkna opp på torsdagen forkjøla som et uvær; da var det nøyaktig 1 mnd på dagen siden sist gang jeg våkna opp med forkjølelse. Hadde store planer for å ta bilder og teste ut anlegget og skrive om inntrykkene osv, men disse planene blir litt punkterte når man kroppen er herjet av feber og snufsing og andre irritable saker. desverre.. Men oppdateringene kommer bare kroppen friskner til etterhvert
    Jeg kan love deg at jeg har fått min dose med den dritten det siste halve året... Har en Jr. som begynte i barnehagen i høst - er helt utrolig hva han har klart å dra med seg av "dritt" hjem! Har aldri vært så mye syk i mitt liv som siste halvåret. Men dette skulle jeg kanskje ikke ha skrevet, han har nemlig vært frisk den siste måneden og har heller ikke tatt med seg så mye hjem....

God bedring nisse!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kiipt, men du får ha god bedring Rune. Tar en tur innom så fort alt er oppe og spiller
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan love deg at jeg har fått min dose med den dritten det siste halve året... Har en Jr. som begynte i barnehagen i høst - er helt utrolig hva han har klart å dra med seg av "dritt" hjem! Har aldri vært så mye syk i mitt liv som siste halvåret. Men dette skulle jeg kanskje ikke ha skrevet, han har nemlig vært frisk den siste måneden og har heller ikke tatt med seg så mye hjem....

God bedring nisse!
    takk takk.

Jeg har slitt med det samme konseptet etter at jeg tok opp kontakta med eksen for en måneds tid tilbake; hun jobber da (selvfølgelig med min flaks) i en barnehage Vi får se det positive i det; folka som jobber hos produsentene av halstabletter og vitamintabletter er sikkert glade for at vi sliter med nedsatt imunforsvar og mye sjukdom
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Kiipt, men du får ha god bedring Rune. Tar en tur innom så fort alt er oppe og spiller
    takk takk.

sender deg ei melding når terrorLuskene er ute av skrotten. Prøvde å justere høytalera etter seven drums igår, men det var bare å gi opp. Skrotten likte ikke helt konsentrasjonsnivået som krevdes for denne styrkeprøven
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk takk.

sender deg ei melding når terrorLuskene er ute av skrotten. Prøvde å justere høytalera etter seven drums igår, men det var bare å gi opp. Skrotten likte ikke helt konsentrasjonsnivået som krevdes for denne styrkeprøven
    God bedring. Hvilken cd er som har disse 7-en drums?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    God bedring. Hvilken cd er som har disse 7-en drums?
    takk takk

er ikke sikker på hvor seven drums kommer fra opprinnelige men jeg fikk den på en demo-cd fra Flagerborg en gang. Genialt spor, men frustrende til tusen
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk takk

er ikke sikker på hvor seven drums kommer fra opprinnelige men jeg fikk den på en demo-cd fra Flagerborg en gang. Genialt spor, men frustrende til tusen
    Et test spor bare, altså..
    Må få tak i dette en gang da?!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send en pm til Flagerborg eller Roko og hør om de kan sende deg en kopi. Skulle gjerne ha gjort det selv, men brennern min har gått av med pensjon og rett ut ligger jeg med forkjølelsen så det kan noen dager før jeg får kjøpt en ny.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send en pm til Flagerborg eller Roko og hør om de kan sende deg en kopi. Skulle gjerne ha gjort det selv, men brennern min har gått av med pensjon og rett ut ligger jeg med forkjølelsen så det kan noen dager før jeg får kjøpt en ny.
    Er ikke noe annet å si enn god bedring..

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    7DrumHits er et spor på The Calibrator, som er en CD- og DVD-pakke som tidligere ble solgt på bl.a. Hifi-klubben. Har søkt litt, men finner ingenting rundt omkring i verden nå, men denne siden antyder at ny versjon er på vei:

The Calibrator

Jeg har forrige versjon (=dagens) stående i hyllen hos meg.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eksen
    Svensk babe
    Sengeliggende

HVA ER STATUS:twisted:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Eksen
    Svensk babe
    Sengeliggende

HVA ER STATUS:twisted:
    hahahaha. for å oppklare litt:

svensk babe: en fin start, men ikke aktuelt i lengden.
    eksen: fra eks til veldig god veninne, prøver mest trolig igjen.
    sengeliggende: lå jo med nesa til værs når det var demo hos deg, og nå er det på'n igjen. det positive er at forkjølelsen begynner å slippe taket for denne gangen. det negative er at jeg må ringe legen imorgo og få en time asap. Virker som om jeg har pådratt meg en satans ørebetennelse. Slike ting merkes jo veldig godt med dotter i øra som reduserer hørselen samtidig som det gjør litt vondt. Ifølge "boka" skal sånt gå over av seg selv om det ikke er alvorlig, men det har jeg ikke tid til å vente på. nå har 501 stått her ganske så lenge uten å bli testet grunnet sosial årsaker og forkjølelse, vil helst ikke utsette morroa ytterligere pga noe så banalt (og ytterst plagsomt) som en ørebetennelse
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke du trøkk nok hjemme til å drepe et lite virus eller noen bakterier, hehe...

Side 190 av 252 FørsteFørste ... 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 186 187 188 189 190 191 192 193 194 200 210 220 230 240 250 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •