Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 188

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 188 av 252 FørsteFørste ... 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 184 185 186 187 188 189 190 191 192 198 208 218 228 238 248 ... SisteSiste
Viser resultater 3,741 til 3,760 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Endelig begynner jeg å se lyset i tunnelen! Det frister litt å bare skite i bildene og koble de opp. Men bilder ble lovt, så noen må jo serveres

Skal love dere at det var en litt herlig følelse når ryggen skreik og emballasjen endelig var tatt av slik at toppen på den ene blokka kom til syne
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hello Beautiful!!

Begge er nå dratt ut av eskene på sine respektive festeplater og nå skal de skrues ut
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lekkert!!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ække mulig!! Seriøst!!! Som de fleste har fått med seg så er dette et demopar, riktignok i strøken tilstand, men pokkern torture de prozacskallene som har pakket de ned. Det sitter tre festeskruer på hver blokk. Den er grei. Det som ikke er greit er at det pleier å være umbraco. her er det stjerneskruer. Og samtlig har fått skruehodene ødelagte. Er'nte mulig å få stjernetrekkeren ned i spora.

Brb, her blir det en tlf til en handymann av en bekjent som neppe kommer til å like detta!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget flott! Nå viser du ikke begge blokkene, men etter de første bildene å bedømme, ser hvertfall den ene meget strøken ut

Håper for din del at matchen Array 1400 & Mc501 blir minst like god som du syns matchen Array 1400 & Parasound JC1 var

Venter spent på de første inntrykkene..

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vannpumpetang er tingen...

Det er et verktøy du alltid har brukt for, hilsen Rørlegger Waters....

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Meget flott! Nå viser du ikke begge blokkene, men etter de første bildene å bedømme, ser hvertfall den ene meget strøken ut

Håper for din del at matchen Array 1400 & Mc501 blir minst like god som du syns matchen Array 1400 & Parasound JC1 var

Venter spent på de første inntrykkene..
    det håper jeg også!

Bør nok ha fyrt de opp om en halvtimes tid

Dog blir det nok ikke noe seriøs lytting idag, jeg skal iallefall ikke tømme de for å sjekke kreftene med tanke på klokka. hehe
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Vannpumpetang er tingen...

Det er et verktøy du alltid har brukt for, hilsen Rørlegger Waters....
    hehe. min kjære handymann sa akkurat det samme når han kom flyende nå! Vi borrer opp sjiten. Om en halvtime SKAL jeg være sitte og nyte blokkene!!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Få fingeren ut da så vi får skue disse herlighetene!!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Få fingeren ut da så vi får skue disse herlighetene!!
    working on it!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe. min kjære handymann sa akkurat det samme når han kom flyende nå! Vi borrer opp sjiten. Om en halvtime SKAL jeg være sitte og nyte blokkene!!
    https://okelektriske.secure.flexiweb...view/19416342/

Denne kan du anskaffe deg og selges på de fleste jernvareforhandlere, nok et tips fra en avdanka rørlegger.

Om du skulle slite med vannet så har vi tips der også.....

Men du er en heldig dævel au da, sitte der og gni safta ut ac McIntosh'ene dine. Kommer det snakk om å skifte ut anlegg nå.... Da ordner jeg noen folk med PL og LV på skiltene sine, da forsvinner anlegget ditt for godt ned til meg mot en slant til gjerningsmennene.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Puh! Etter å endelig ha fått ut disse hersens skruene er blokkene nå endelig frie og franke. Nå skal de inn i racket.

Bildet av de to ble alt annet en superbra, men dere få ha litt medfølelse her; akkurat nå vil jeg helst høre på de fremfor å leike fotograf
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, nå merker jeg ble kvalm her, ikke noe negativt ment men bare veldig missunnelig... Dette er så langt fra min verden så det er bare slik jeg ser på demo, men pokker så heldig du er og jeg synes dette anlegget fortjener en McIntosh cdspiller også.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    https://okelektriske.secure.flexiweb...view/19416342/

Denne kan du anskaffe deg og selges på de fleste jernvareforhandlere, nok et tips fra en avdanka rørlegger.

Om du skulle slite med vannet så har vi tips der også.....

Men du er en heldig dævel au da, sitte der og gni safta ut ac McIntosh'ene dine. Kommer det snakk om å skifte ut anlegg nå.... Da ordner jeg noen folk med PL og LV på skiltene sine, da forsvinner anlegget ditt for godt ned til meg mot en slant til gjerningsmennene.
    hehe, takker for tipset om arb.verktøy. Fikk klar beskjed av fyren som var her om at han skal ut på shopping så jeg har det verktøyet jeg trenger i tilfelle flere slike situasjoner, og regninga skulle jeg også få med. ingen diskusjon. hehe.

Nå er det vel ikke mange minuttene til jeg kan fyre de opp. Men jeg har vel vanskelig for å tro at hverken array1400 eller mc501 forsvinner med det første. Dac, samsug og yammaha er noe annet. Her kommer det litt an på om jeg satser på surround eller stereo, hvor mye penger jeg gidder å legga i det osv... Kef c1 skal iallefall testes ut bak, så får vi se hva som skjer fremmover.. men du får unnskylde, nå skal blokkene kobles opp
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, nå merker jeg ble kvalm her, ikke noe negativt ment men bare veldig missunnelig... Dette er så langt fra min verden så det er bare slik jeg ser på demo, men pokker så heldig du er og jeg synes dette anlegget fortjener en McIntosh cdspiller også.
    hehe. Tror det var et kompliment, så jeg tar det sånn jeg

Ja, det burde ha stått en mcintosh cdspiller her også. Men jeg får se når feriepenga kommer om jeg fullfører ett par andre planer eller om det blir mer hifi. har sikla "litt" på mcd500. Den med digital inngang så man kan bruke den som en dac og volumkontroll så man kan bruke den som en pre frem til man får spart opp til en dedikert pre.. Men det er ganske mye penger vi snakker om her, så det kommer garantert ikke til å bli med det første..

Egentlig litt synd å tenke på om man tenker fremmover. Nå har jeg hatt et par år med muligheten til å bruke endel penger på anlegget og nå står det ett par mc501 her. De neste årene kommer garantert ikke til å bli så ville og om noen år sitter jeg her med ett par utdaterte 501.. fæl tanke.. men frem til da skal det nytes
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hey8) Det måtte drill og rørleggervektøy til ja Det er det jeg sier: det er vi rørleggere som kan legge røret uten å legge egget Super sexy utstyr du har .Misunnelsen er grotesk her nå

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oh dæven!

Etter en lang og strabiøs ferd imot eierskapet av disse blokkene, og så flere dager med venting etter at de kom inn døra, og så på toppen av det hele nedturen med ødelagte skrue hoder så står de endelig og spiller:

I og med at jeg gjerne vil få nabobesøk når jeg spiller virkelig høyt skal jeg ikke dra den helt ut idag, så nå blir det bare å spille litt variert musikk for å sjekke at det ikke er noen lydmessige skavanker i de.

Førsteinntrykket? *meget meget sensurrert* så rått! Jeg gleder meg som en unge til å komme hjem fra jobb imorgen og på torsdag for å spille på dette anlegget. Blir også spennende om å se om det er kun førsteinntrykket som er så positivt eller om disse blokkene faktisk er så råe som legendene skal ha det til
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Hey8) Det måtte drill og rørleggervektøy til ja Det er det jeg sier: det er vi rørleggere som kan legge røret uten å legge egget Super sexy utstyr du har .Misunnelsen er grotesk her nå
    vi skeit i rørleggerutstyret, her ble det drill og borr. Nytta gjorde det. Har lagt ut et lite bilde av den ene blokka i action.

Skal få tatt en real fotoshoot med anlegget - og da spesielt blokkene - bare jeg får tid. Hjemmekinoprofilen min her på forummet er også håpløst utdatert med tanke på bildene.

Litt misunnelse er bare bra det; misunnelse leder til nye mål vet du
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette 501ene som stod på Solli Plass? De så i alle fall strøkne ut da jeg var innom der for en stund siden forøvrig min siste tur innom den butikken nonsinne.

Og før jeg glemmer det. Gratulerer med fine blokker

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Er dette 501ene som stod på Solli Plass? De så i alle fall strøkne ut da jeg var innom der for en stund siden forøvrig min siste tur innom den butikken nonsinne.
    nope, disse stod visst i bergen. Jeg var litt seint ute med å bestemme meg for å gå fra duo/275r til mc501 så de parene som befant seg i oslo var solgt. Dette paret er også strøkent så vidt jeg kan se. Men jeg skal ta de litt nærmere i øyesyn imorgen. Tror kombinasjonen av dagslys og en nisse som kanskje har landa er litt mer oppmerksom enn en nisseskrott som akkurat har kobla opp mc501

Har hørt mye variabelt om butikken på sollii plass. Selv har jeg kun vært der en gang og hadde en ganske så hyggelig opplevelse. Men ingen butikker er perfekte desverre..

Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Og før jeg glemmer det. Gratulerer med fine blokker
    takk takk
    -------
    Mvh
    Rune

Side 188 av 252 FørsteFørste ... 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 184 185 186 187 188 189 190 191 192 198 208 218 228 238 248 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •