Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 187

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 187 av 252 FørsteFørste ... 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 183 184 185 186 187 188 189 190 191 197 207 217 227 237 247 ... SisteSiste
Viser resultater 3,721 til 3,740 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av amunds
    dont take this the wrong way! :-P

men det er en SKAM at du har slik utstyr nedpakket over flere dager!
    vi burde nesten kommet å hente utstyret ditt, da du ikke fortjener og ha det! ;-)

hadde nok vært "syk" en dag hvis jeg hadde hatt noe slikt gitt... :-P
    Er enig at det er en SKAM at slike flotte komponenter står nedpakket i flere dager, men man skal jo gjerne leve litt utenfor avforum også.. selv om det ikke er så lett når ett par 501 står og nærmest ber eieren dra ad dundas fordi han ikke pakker de opp
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg er helt enig i at man skal ha et liv utenfor avforum...
    men du trenger ikke innpå avforum for å pakke opp de blokkene! ;-)

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg er helt enig i at man skal ha et liv utenfor avforum...
    men du trenger ikke innpå avforum for å pakke opp de blokkene! ;-)
    Jeg er grunnleggende uenig!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke rart at du faller tilbake på jbl array 1400 igjen, dette er høytalere som jeg virkelig har blitt glad etter å ha vært innom både klipsch rf-83 og jmlab alto utopia i min søken på skikkelig hjemmekino lyd i kjellerkinoen. array spiller helt utrolig bra om man forer de med bra elektronikk så det blir spennende å høre på dine erfaringer med de kombinert med nemo . skal du kjøpe centerhøytaleren og bakhøytalere også da?. jeg må innrømme at det frister veldig og det kommer nok til å skje en gang hos meg om ikke så veldig lenge.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Jeg er grunnleggende uenig!
    og det snør heller ikke Skal bare diske opp en liten middag, så blir det utpakking av mc501 ikveld. kameraet er rigget så det blir nok noen bilder også. stay tuned.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor
    array spiller helt utrolig bra om man forer de med bra elektronikk så det blir spennende å høre på dine erfaringer med de kombinert med nemo . skal du kjøpe centerhøytaleren og bakhøytalere også da?. jeg må innrømme at det frister veldig og det kommer nok til å skje en gang hos meg om ikke så veldig lenge.

Mm, de er ikke de minst kravstore høytalere for å si det sånn, men som du skriver så spiller de helt rått med bra elektronikk.

Men, Nemo? Nå er det nå mcintosh mc501 jeg har kjøpt, og ikke ec nemo

Det frister med både center, bakhøytalere og sub. Men det kommer litt ann på resten av året. Har endel ikke-hifi-relaterte ønsker og planer for året, så jeg får se hvor mye som blir igjen til denne hobbyen, og ikke minst om jeg får noen gode tilbud. Og før det blir aktuelt skal jeg få testet ut kef c1 bak for å se om jeg synes at det er verdt styret med bakhøytalere i ei normal leillighetsstue. men vi får se..
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Mm, de er ikke de minst kravstore høytalere for å si det sånn, men som du skriver så spiller de helt rått med bra elektronikk.

Men, Nemo? Nå er det nå mcintosh mc501 jeg har kjøpt, og ikke ec nemo

Det frister med både center, bakhøytalere og sub. Men det kommer litt ann på resten av året. Har endel ikke-hifi-relaterte ønsker og planer for året, så jeg får se hvor mye som blir igjen til denne hobbyen, og ikke minst om jeg får noen gode tilbud. Og før det blir aktuelt skal jeg få testet ut kef c1 bak for å se om jeg synes at det er verdt styret med bakhøytalere i ei normal leillighetsstue. men vi får se..
    ahh. jeg er tydeligvis full på en tirsdag , selvfølgelig er det mcintosh!.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ahh. jeg er tydeligvis full på en tirsdag , selvfølgelig er det mcintosh!.

hehe, middagen er nå inntatt og nå skal 501 ut av eskene sine. Hvis dette låter i nærheten av hvor godt jeg håper og tror, så er det ikke umulig at cognacflaska blir sprettet og vi er to sm er fulle på en tirsdag
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, middagen er nå inntatt og nå skal 501 ut av eskene sine. Hvis dette låter i nærheten av hvor godt jeg håper og tror, så er det ikke umulig at cognacflaska blir sprettet og vi er to sm er fulle på en tirsdag
    hehe med den kombinasjonen av forsterkerier og høytalere kan du like gjerne bestille deg tid hos avrusningsklinikken med en gang.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor lang tid kan det egentlig ta å pakke opp da... *vente på bilder*

er jo nesten en halvtime siden du sa du skulle pakke de opp...
    du burde allerede kommet med førsteinntrykk nå! ;-)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe med den kombinasjonen av forsterkerier og høytalere kan du like gjerne bestille deg tid hos avrusningsklinikken med en gang.
    En time hos en avrusningsklinikk ble bestilt når jeg fikk mc275r i hus, eller var det når duo kom, husker næggu meg ette, men noe var det
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor lang tid kan det egentlig ta å pakke opp da... *vente på bilder*

er jo nesten en halvtime siden du sa du skulle pakke de opp...
    du burde allerede kommet med førsteinntrykk nå! ;-)
    ikke sant Fant ut jeg måtte omplassere alle komponentene en smule, så det tar nok litt lenger tid enn hva det skulle. Men jeg er i gang om ikke annet
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke sant Fant ut jeg måtte omplassere alle komponentene en smule, så det tar nok litt lenger tid enn hva det skulle. Men jeg er i gang om ikke annet

og grunnen til at det ikke forekommer noen bilder er...?
    driver kona og leker med kamera ? :-P

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trøgstad-nissen: har du fått deg kone og nå?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sitter og krangler som et uvær med iphoto :evil:
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Trøgstad-nissen: har du fått deg kone og nå?
    nei er'ru gærn!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ups.. sorry...! bare tok det som en selvfølgelig siden du ikke har fått pakket de opp før i dag, og fått tatt noen bilder til oss som ikke har NOE annet å finne på enn å sitte å vente på bildene.. :-P

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å hatt disse blokkene nedpakket siden fredagen fikk jeg endelig en frikveld og denne måtte selvfølgelig utnyttes. Etter planen å dømme burde jeg ha pakket de ut innen klokken 17.00, men slik gikk det ikke. Racket måtte modifiseres, komponenter måtte flyttes på og når dette var klart var det på tide å pakke ut disse juvelene.

PS: Når det gjelder bildene så har jeg krangla som et ******* med iphoto og gidder rett og slett ikke å kaste bort noe tid på redigeren. Kaste bort tid var heller ikke noe jeg gadd når jeg knipsa bildene underveis; vil jo gjerne få spilt litt på de også!

Rakkern å tunge disse eskene var! For ei litta pingle som synes det er trening nok å styre volummet på fjernkontrollen så fortonet disse eskene seg som et styrkeprøve uten like. Hva var det legen sa om ryggen? at den var dårlig og måtte tas hensyn til?

yaiks! jupz! det så absolutt det den legefjolla sa. Det å løfte forsterkera ut av de ytterste eskene var heller ingen direkte lett øvelse.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ups.. sorry...! bare tok det som en selvfølgelig siden du ikke har fått pakket de opp før i dag, og fått tatt noen bilder til oss som ikke har NOE annet å finne på enn å sitte å vente på bildene.. :-P
    hehe, de første bildene ligger i post 3738 med en liten forklaring.

Kommer flere utover.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -------
    Mvh
    Rune

Side 187 av 252 FørsteFørste ... 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 183 184 185 186 187 188 189 190 191 197 207 217 227 237 247 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •