Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 185

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 185 av 252 FørsteFørste ... 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 181 182 183 184 185 186 187 188 189 195 205 215 225 235 245 ... SisteSiste
Viser resultater 3,681 til 3,700 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Gleder meg på dine vegne!
    Blir vel litt klisjè nå å si: Blir bra detta vel?
    Men men, du får legge ut litt info etterhvert som inntrykkene setter seg, og den "riktige" musikken får sparket fra seg! (Ser vi har ganske så lik musikksmak ja!)
    litt klisje? hehehe. joa, det BØR bli bra ,ellers selger jeg hele skiten og legger penga i en personlig psykolog på vakt 24/7

Info, inntrykk og bilder kommer så absolutt. lover ikke at det skjer så mye i helga. syrraen har bursdag og da har det lett for å bli "litt" feiring Men neste uke så har jeg rydda skjemeaet mitt for kvelda; her skal det testes.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe hva er dette, "mest trolig" ??
    Jeg som var innom soundgarden og så eskene dine

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Hehe hva er dette, "mest trolig" ??
    Jeg som var innom soundgarden og så eskene dine

hehe, ja, jeg drar snart innover til oslo for å fikse betalina så de får sendt de idag med budbil. Skulle egentlig ha vært der for en time sida, men så blei det noen møter på jobb. sånt suger. Nå er det bare å stresse som et uvær....

edit: også tok du ingen bilder til meg? heheheh
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, ja, jeg drar snart innover til oslo for å fikse betalina så de får sendt de idag med budbil. Skulle egentlig ha vært der for en time sida, men så blei det noen møter på jobb. sånt suger. Nå er det bare å stresse som et uvær....

Hehe skjønner, blir ofte litt utsettelser.
    Skal du til oslo og så tar du dem ikke med deg med det samme?
    skal kanskje ikke kjøre?

:S nei tok ikke bilde av eskene dine er jeg redd, når er du i byen da, kanskje jeg skal en runde å plage byens hifibutikker selv

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer Skrotnisse! Heftig effekttrinn

Nå som du har vært innom litt forskjellig og havnet tilbake på Array så skal du ikke se bort i fra at dette er det beste for deg i det rommet du har nå! Komponenter kan koste så mye de vil og være så bra de vil, men det viktigste er at de treffer oss særinger i sweetspot på en måte vi liker.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Hehe skjønner, blir ofte litt utsettelser.
    Skal du til oslo og så tar du dem ikke med deg med det samme?
    skal kanskje ikke kjøre?

:S nei tok ikke bilde av eskene dine er jeg redd, når er du i byen da, kanskje jeg skal en runde å plage byens hifibutikker selv
    du er herved tilgitt
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ivaols
    Gratulerer Skrotnisse! Heftig effekttrinn

Nå som du har vært innom litt forskjellig og havnet tilbake på Array så skal du ikke se bort i fra at dette er det beste for deg i det rommet du har nå! Komponenter kan koste så mye de vil og være så bra de vil, men det viktigste er at de treffer oss særinger i sweetspot på en måte vi liker.
    takk takk og jupz så enig

Siden jeg kjøpte arrayene første gang i 2007 har det vært en konstant jakt på å finne meg selv i et anlegg som passer rommet. Det klarte jeg ikke selv med mc275r på avantgarde duo (hvor mange ved sine fulll fem sier det men....) Nå? NÅ blir det interresant!!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir en stor helg i lydens tegn i Trøgstad City i helga skjønner jeg?

Ble bedt med av ei gammel klassevennine på fest i Tørgstad til helga. Sikkelig rockabilly-opplegg tror jeg det var?

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [snip]velger jeg å ha all musikken lagrert ukomprimert på en harddisk og kjører det digitale signalet rett inn i en rør-dac. Slettes ingen dum løsning det heller
    Etter min oppfatning er dette en meget, MEGET klok løsning

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Så hvis noen lurer på hvor skrotnisse bor hen, så er det bare å rulle ned vinduet og kjøre etter lyden, hører han nok denne helga

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvem er det du vanligvis prater med på Soundgarden forresten?

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilde fra nissens hus tidligere i kveld:

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Bilde fra nissens hus tidligere i kveld:

Det der var naboens hus.

Dette er nissens hus:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han står jo enda i sweetspot uten å skjønne hva som har skjedd, hehe...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Det blir en stor helg i lydens tegn i Trøgstad City i helga skjønner jeg?

Ble bedt med av ei gammel klassevennine på fest i Tørgstad til helga. Sikkelig rockabilly-opplegg tror jeg det var?
    hehe, da var det mest trolig ikveld? på smia var det Torgeir fra Torgeir og kjendisene, og lars petter som sto for underholdningen. jeg måtte desverre en tur til sverige siden en god arb.kollega av meg skulle opptre. Desverre var det ikke mer enn fire fra jobben vår og ett par andre fjoller der. Men han var skitdyktig og det var morro å se hvordan virkelig showa selv om det var lite folk. var utenfor smia ca kvart på to og det var jo et satans bra liv der. Angra litt på at jeg ikke fikk det meg...
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Hvem er det vanligvis prater med på Soundgarden forresten?
    Det er nok inviduelt fra person til person. Det beste man kan gjøre er å stikke innom sjappa ved forskjellige anledninger og danne seg ett inntrykk av alle selgerene, og så "se seg ut en".
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hellnoob, andy mc, marsboer: genialt! pur bøtte genialt! Etter en sosial kveld som ikke ble helt vellykket skal jeg ærlig innrømme at deres kommentarer og bilder resulterte i ei helsikes latterkule her

Satser på å få kobla opp skjønnhetene imorgo. Så får vi se om jeg er tosken som står i en haug med plank og fliser uten å skjønne hvor musikken blei av eller om jeg fortsatt har et sted å bo
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, da var det mest trolig ikveld?
    Sorry... Jeg har nemlig brukt opp denne helga til jobb førd en begynte og tenkte på neste helg. Rebels Revenge online - News - skal visst nok spille i Texas City Østfold neste helg.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Sorry... Jeg har nemlig brukt opp denne helga til jobb førd en begynte og tenkte på neste helg. Rebels Revenge online - News - skal visst nok spille i Texas City Østfold neste helg.
    oka, men kan ikke si jeg så noe om Trøx på konsertoversikten deres. Hadde satt pris på om du holdt meg oppdatert på denne
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oka, men kan ikke si jeg så noe om Trøx på konsertoversikten deres. Hadde satt pris på om du holdt meg oppdatert på denne
    Skal forsøke og finne ut noe. Fikk som sagt mail av ei jeg gikk på skolen sammen med om festen. Skal holde deg oppdatert.

Nå virket ikke siden helt oppdatert - de konsertene som ligger der ble lagt inn i jula hvis man ser på datoen.

Side 185 av 252 FørsteFørste ... 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 181 182 183 184 185 186 187 188 189 195 205 215 225 235 245 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •