Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 183

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 183 av 252 FørsteFørste ... 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 179 180 181 182 183 184 185 186 187 193 203 213 223 233 243 ... SisteSiste
Viser resultater 3,641 til 3,660 av 5026
    Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Off, ca 2 uker å vente i verste fall. Akkurat nå går tida veldig sakte! Det har gått greit helt frem til igår. frem til da hadde jeg innfunnet meg med at det her kom til å ta tid osv.. men nå som avtalene er i boks har jo tida stoppa helt opp...
    You are now here:

http://en.wikipedia.org/wiki/Stasis_(fiction)

Håper du blir fornøyd når de kommer, og jeg ser frem til shoot-out mellom F1.1 og Array 1400!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    You are now here:

http://en.wikipedia.org/wiki/Stasis_(fiction)

Håper du blir fornøyd når de kommer, og jeg ser frem til shoot-out mellom F1.1 og Array 1400!
    Stasis faktisk! Vanskelig å si imot egentlig

En shoot out mellom F1.1F og Array1400, begge på mc501 er en rimelig forlokkende tanke. Kommer nok til å forhøre meg med Roger etterhvert. Men først må jeg duo ut, 501 inn og ikke minst lære meg å kjenne oppsettet på nytt igjen.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahahhahaha, på bærtur a du, ble McIntosh ja og det kom ikke som noe sjokk Rune. Du er vel avslørt for lenge siden du mister, ellers vil jeg gratulerer deg med et supert oppsett som de fleste kan bare drømme om. Hva blir det neste trekket nå da Rune? En ny Pre kanskje?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Hahahhahaha, på bærtur a du, ble McIntosh ja og det kom ikke som noe sjokk Rune. Du er vel avslørt for lenge siden du mister, ellers vil jeg gratulerer deg med et supert oppsett som de fleste kan bare drømme om. Hva blir det neste trekket nå da Rune? En ny Pre kanskje?
    hehe, det var faktisk litt usikkert en periode om visse avtaler kom til å gå igjennom eller ikke. hvis de ikke hadde gjort det, så hadde det ikke blitt mcintosh nå. da hadde jeg gått tilbake til jc1 som jeg kunne ha fått en satans god pris på.

Neste? Når 501 er i hus så vil denne tråden mest trolig forsvinne i mengden. Fra 2007 og til nå har denne tråden fungert som en slags dokumentarserie over min jakt på noe jeg kan leve lenge med. Etter å ha gått fra arra1400/jc til duo/mc275 og tilbake til array1400 dog på 501 så er den delen av jakten over. Joda, det hadde vært kult med en bedre forforsterker, og ikke minst en bedre dac, samt at blu ray spilleren bør byttes ut. Og projectoren begynner å bli gammel. Men faktum er at dette er komponenter jeg klarer å leve med uten å bare måtte oppgradere. Jeg har vel rett og slett kommet til et punkt i livet hvor andre ting har begynt å bety mer enn lyd og bilde. Ved andre ord skal penga prioriteres litt annerledes. Dog vil jeg gjerne ta et forbehold; HVIS det ringer en tosk og gir meg noen helt sinnsvake pristilbud på proj'en og yammisen, så bytter jeg. Men da snakker så sinnsvake tilbud at det skal bare ikke skje
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med forsterkere da
    Nå blir det vel bra fremmover får vi håpe.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt valg det, blir et skikkelig rockeanlegg du får der!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Gratulerer med forsterkere da
    Nå blir det vel bra fremmover får vi håpe.
    Takk takk. Hvis det ikke blir bra fremmover nå så selger jeg alt og går i kloster og blir munk
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Godt valg det, blir et skikkelig rockeanlegg du får der!
    jeg håper virkelig det. Jeg savner tiden hvor de tre gode herrene Lawless, Schneider og Cornell nærmest tvang frem headbanging og luftgitar. En ting er sikkert; når 501 er på plass kommer rullgardinene til å være mye ned, vil jo ikke at naboene skal ringe mannfolka i hvit frakk heller
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ulempen med og ha stuevindu mot gårdsplassen

Tar man seg en øøørliten luftgitar runde og rocker ut litt oppspart energi så samles det jo rene publikummet utenfor

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kom som forventet. McIntosh 501 monoblokker har jeg vært bombesikker på lenge at det kom til å bli

Gratulerer så mye, dette kommer nok til å spille passlig greit

Btw, viss du ønsker deg en McIntosh rør pre, har Soundgarden i Haugesund en demobrukt C220 til 20k.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekka 602 som ligger på HFS?

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Sjekka 602 som ligger på HFS?

takk takk Gleder meg litt til de kommer i hus. hehe.

Vurderte å gå for en av de 2 602 som ligger ute for 50k pr stk. Men tror ikke det skal bli så ille med 501 heller

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ops: pinlig...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Det er ulempen med og ha stuevindu mot gårdsplassen

Tar man seg en øøørliten luftgitar runde og rocker ut litt oppspart energi så samles det jo rene publikummet utenfor
    jupz, fordelen min er at jeg bor i andre etasje, men rett over gårdsplassen er det også ett bygg med leilligheter i andre etasje. De som bor der hang litt i vinduene når jeg kjøpte jc1 for å si det sånn
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    ops: pinlig...
    ja ikke sant? hehehhe. neida, men når det blir så mange innlegg i en tråd på en så kort periode er det ikke alltid like lett å få med seg alt. Det er jeg nok selv et veldig godt bevis på
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Det kom som forventet. McIntosh 501 monoblokker har jeg vært bombesikker på lenge at det kom til å bli

Gratulerer så mye, dette kommer nok til å spille passlig greit

Btw, viss du ønsker deg en McIntosh rør pre, har Soundgarden i Haugesund en demobrukt C220 til 20k.
    hehe, ja, men jeg har jo et ørlite håp om at det spillier litt bedre enn passelig greit

De fleste har nok forventet 501, men jeg tar som sagt aldri kjangsen på å si noe før alt er i boks. Og etter teaseren din her om dagen er vi visst ganske like der

C220 er en pre jeg mer enn gjerne kunne ha tenkt meg igjen. Og rent økonomisk er ikke det eksemplaret til 20k direkte uoppnåelig. Men det er flere ting som gjør at jeg ikke hopper på tilbudet:

- Jeg har som sagt et ønske om å få unnagjort endel planer som ikke omhandler hifi, men som krever litt cash.

- Når jeg hoppet fra c220/stereotrinn/array1400/nordost frey til yammaha 1800 osv var det en slags impulshandling jeg ikke kommer til å gjenta. Fremmover vil alt handle om å være så sikker som overhodet mulig før jeg kjøper noe.

- Før jeg tar valget mellom stereo og surround skal jeg få testet ut kef c1 bak.

Så helt dødt vil det nok ikke bli, men ganske så mye roligere kommer det garantert til å bli
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var alt offentligjort :-D Gratulerer med endelig oppfylte planer. Begynte nesten å lure en stund om du hadde ombestemt deg med tanke på alt du har skrevet....
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, ja, men jeg har jo et ørlite håp om at det spillier litt bedre enn passelig greit
    Jeg krysser fingrene

De fleste har nok forventet 501, men jeg tar som sagt aldri kjangsen på å si noe før alt er i boks. Og etter teaseren din her om dagen er vi visst ganske like der
    Det stemmer

I og med at jeg bygger leilighet nå, så er denne tiden frem mot sommeren skrekkelig spennende. Det går veldig mye penger til leiligheten, men jeg håper alikevel jeg klarer å fullføre den ene av mine to planer. Det blir hvertfall ingen teasere fra min side fremover, før noe er 110% i boks.

C220 er en pre jeg mer enn gjerne kunne ha tenkt meg igjen. Og rent økonomisk er ikke det eksemplaret til 20k direkte uoppnåelig. Men det er flere ting som gjør at jeg ikke hopper på tilbudet:

- Jeg har som sagt et ønske om å få unnagjort endel planer som ikke omhandler hifi, men som krever litt cash.

- Når jeg hoppet fra c220/stereotrinn/array1400/nordost frey til yammaha 1800 osv var det en slags impulshandling jeg ikke kommer til å gjenta. Fremmover vil alt handle om å være så sikker som overhodet mulig før jeg kjøper noe.

- Før jeg tar valget mellom stereo og surround skal jeg få testet ut kef c1 bak.
    Jeg skjønner, jeg skjønner

Så helt dødt vil det nok ikke bli, men ganske så mye roligere kommer det garantert til å bli
    "Selvfølgelig"

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Der var alt offentligjort :-D Gratulerer med endelig oppfylte planer. Begynte nesten å lure en stund om du hadde ombestemt deg med tanke på alt du har skrevet....
    hehe, det ble noen flere skjær i sjøen enn hva som det skulle bli når vi første gangen snakket om dette. Bare den situasjonen med arrayene holdt på å fremkalle tårene for å si det mildt; legger ut duo for salg fordi man oppsjon på ett par strøkne array til 50k, som viser seg å se ut et klorestativ for 10katter på speed. ikke bra. Men det ordna seg i lengden
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem tar ansvaret for å bitchslap'e lederen for den aktuelle Soundgardenbutikken?

Side 183 av 252 FørsteFørste ... 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 179 180 181 182 183 184 185 186 187 193 203 213 223 233 243 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •