Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 18 av 252 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 ... SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Tenkte å stikke innom deg en dag du har tid for en liten demo på Array1400
    hehe. du og roguen? Nå begynner folk å fløtta inn i komplekset, så det blir ikke fult så mye høy lyd fremmover, vurderer sterkt å bytte ut rakkestedpower med litt mindre, men bedre lydkvalitet servert av rør. Skulle ha vært rimelig interresant å sett hvordan roguen gjør seg på disse arraymastodontene.

Jeg må jobbe inatt og frem til 15.00 imorgo, da regner jeg med å være lettere ustabil imorgen kveld. Det beste er om vi kan finne en avtalt dag slik at jeg kan si nei til å jobbe natt til den dagen, er litt vell mye å gjøre på jobb nå!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som flertallet bør ha fått med seg har jeg en aldri så liten filmblogg på vg.no som begynner å vokse seg stor. I det siste har det tilkommet endel småfancy greier som kan være kjekt å ha.

1: Ukas filmpremierer.

På høyre side av bloggen befinner det seg nå en liste over ukas filmpremierer. Hver tittel er også en link som vil ta deg til filmwebs omtale av filmen.

2: Filmnyheter.

Den listen befinner seg også på høre side av bloggen. Første punkt er en link som vil ta deg til arkivet for alle filmnyhetene. De neste 10 vil være de 10 seneste nyhetene. Dette vil ikke si at du vil finne alt av filmnyhter her, men derimot de jeg faller litt for. Dette er et prosjekt som er i startfasen, men som jeg håper både jeg og dere vil ha litt nytte av. Så langt er det to saker, men trailere fra sawIV og John Rambo, begge langt mer blodig enn hva man skulle tro.

3: Mine favoritter.

Det har kommet endel sprm om hvilke filmer som er mine favoritter. Vanskelig å si, men i et forsøk på å besvare disse sprm på en fornuftig måte har jeg lagt opp ei liste på høyre side av bloggen som vil inneholde 10 punkter pr liste, med link til omtalen av den aktuelle filmen. Så langt er det kun splatter listen som er oppe og går, men flere vil tilkomme.

Hvis dere har flere forslag jeg burde se på, så vennligste skriv inn en kommentar her:

Hvordan forbedre fjompens filmblogg?
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe. du og roguen? Nå begynner folk å fløtta inn i komplekset, så det blir ikke fult så mye høy lyd fremmover, vurderer sterkt å bytte ut rakkestedpower med litt mindre, men bedre lydkvalitet servert av rør. Skulle ha vært rimelig interresant å sett hvordan roguen gjør seg på disse arraymastodontene.

Jeg må jobbe inatt og frem til 15.00 imorgo, da regner jeg med å være lettere ustabil imorgen kveld. Det beste er om vi kan finne en avtalt dag slik at jeg kan si nei til å jobbe natt til den dagen, er litt vell mye å gjøre på jobb nå!
    Denne uka har jeg vakt, men vi kan prøve en dag neste uke. Send en PM når det passer
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Denne uka har jeg vakt, men vi kan prøve en dag neste uke. Send en PM når det passer
    mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag pm blir snart sendt!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man lever for lyd og bilde kan det til tider være digg med litt avveksling. Hva kan da være bedre enn en real skogstur med masse fresk luft, gjørme og kvister i trynet? Men det å gå? nei det gidder vi ette, her skal det grisekjøres i naturskjønne områder! Klikk på linken nedenfor for:

OffRoad treff i kongsberg
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var og så formula offroad på vormsund sist høst, og det var jammen gromt det..

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    formula offroad? er ette det de megamonstrøse gigantene som gir bånn f***e og virkelig rocker? hehe. det er ette noe slik i nærheten av oss, så vi nøyer oss med litt mer normale off road kjerrer! hehe
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vormsund er da ikke så langt unna. Rett før Skarnes
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DevilEJ: jeg måtte smiske meg til ståkarakter i geografi på ungdomskolen Er dette uttafor askim er det langt!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk trådens tittel!

Shall we let the gjettecompetition begin?
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel snakk om den etterhvert litt beryktede rørbufferen ?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rørbuffer? njet!
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man strekker synonymordboka litt langt, så kan jo tjuvradd være "Rogue"...
    Har du fått deg noe fra Rogue? F.eks. en Rogue Stereo 90? (Slik som Devilej har listet i signaturen sin)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er bare å strekke i vei Roffe

Devilej var en tur innom her forleden dag og når han dro sto hans kjære Rogue stereo 90 igjen hos meg. Vel å merke på lån ett par dager mens mannen er ute og fisker (mens vi andre er på hifitreff i horten!)

Hvordan denne gjør seg på array1400? en fullstendig rapport kommer selvfølgelig etterhvert. En ting som er sikkert, den oppførte seg slettes ette slik jeg hadde forventet, håpet eller trodd
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir spennende å høre din erfaring.

Mange har alle mulige slags forventninger til "rørlyd". Det låter som regel annerledes enn man forventer.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nja, jeg har rør i forforsterkeren min, og jeg har også hørt denne i kombo med rogue'n hos devilej, så en viss ide om lyden hadde jeg. Men allikevel ble det et meget tankevekkende besøk det der. Gleder meg til å setta meg ned og teste denne opp mot oberon 6.1, mer enn hva vi rakk her forleden dag!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selfølgelig, tenkte i helt feil baner

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    flere veier som leder til trøxas vet du, eller var det veier til rom, samme kan det være
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    flere veier som leder til trøxas vet du, eller var det veier til rom, samme kan det være
    Nåh, så mange veier er det vel ikke til Trøxas

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk trådtittelen.

Årsaken til at jeg spørr er veldig enkel, de siste dagene har jeg fått leika meg med en rogue stereo 90 (en fullverdig test kommer bare jeg får lest korrekturen og tatt ett par bilder til). For å sleppe katta ut av sekken fortest mulig kan jeg bare si en ting: lydmessig er dette en utrolig forførende forsterker! Men den mangler krefter til å kunne drive jbl array 1400 når man virkelig guffer på litt. Dog på en annen side var disse 90 rørwatta langt mer eksplosive enn hva jeg noen gang ville ha trudd! Derfor lurer jeg litt her;

hva er råest\best av 2xMcIntosh MC 276 og et par Rogue M-150?

Monoblokkene fra rogue ligger på bruktbørsen nå til 30k, slettes ingen upris.
    -------
    Mvh
    Rune

Side 18 av 252 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 158 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •