Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 179

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 179 av 252 FørsteFørste ... 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 175 176 177 178 179 180 181 182 183 189 199 209 219 229 239 249 ... SisteSiste
Viser resultater 3,561 til 3,580 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Gratulerer med gamle kjenninger igjen!

Nå venter vi bare på hvilken forsterker det er snakk om
    hehe, ja jeg venter på det selv jeg. Ut fra spekulasjonene her i tråden å dømme så kommer enten 501 eller 602; stemmer dette så tror jeg nok at jeg kan bli en meget lykkelig ung herremann ja
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, ja jeg venter på det selv jeg. Ut fra spekulasjonene her i tråden å dømme så kommer enten 501 eller 602; stemmer dette så tror jeg nok at jeg kan bli en meget lykkelig ung herremann ja
    Stemmer det så blir du nok en ekstremt lykkelig herremann vil jeg tro, men jeg velger og tro at du ikke får de i hus, men noe annet spennende....

Intermediate Sub-Lock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan Avantgarde Uno mod. 3 selges være med mulig kjøper for Duo'ene? =)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Stemmer det så blir du nok en ekstremt lykkelig herremann vil jeg tro, men jeg velger og tro at du ikke får de i hus, men noe annet spennende....
    hehe, tror du jeg fikk litt å tenke på istad? fikk sist nr av fidelity i hån, og nå skal de bytte ut endel av referanseutstyret sitt. Nemo for kr 48k!!! Avdelingslederen min lurte på om jeg følte meg helt bra liksom. ingen sund hobby det her!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sub-Lock
    Det har vært veldig mange som har tatt kontakt og sagt at OM de skal ha duo, så må de selge unna det de har. Her snakker vi alt fra klipsch rf83 til arrayer til svindyre saker jeg ikke husker navnet på.men du skal ikke se bort fra det
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, tror du jeg fikk litt å tenke på istad? fikk sist nr av fidelity i hån, og nå skal de bytte ut endel av referanseutstyret sitt. Nemo for kr 48k!!! Avdelingslederen min lurte på om jeg følte meg helt bra liksom. ingen sund hobby det her!
    Jeg har hørt om en som kjøpte seg 3 golf køller til 500k8)
    Kansje det fikk deg til å føle deg bedre

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Jeg har hørt om en som kjøpte seg 3 golf køller til 500k8)
    Kansje det fikk deg til å føle deg bedre
    3 golfkøller for kr 500 000?? Yaiks! det er jo ett par Jbl Everest

De gærne har det godt!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3 golfkøller for kr 500 000?? Yaiks! det er jo ett par Jbl Everest

De gærne har det godt!
    Vaskelig å si nei til et godt tilbud

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sub-Lock

Ja

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nemo for kr 48k!!!
    Unnskyld?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Unnskyld?
    Du er tilgitt! Neida, men kjøp neste fidelity, hele listen over produkter står der. Bladet bør være hos abonnentene iløpet av uka, samme med narvesen. EC Nemo går for kr 48k. Og da for paret. Happy shopping
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er tilgitt! Neida, men kjøp neste fidelity, hele listen over produkter står der. Bladet bør være hos abonnentene iløpet av uka, samme med narvesen. EC Nemo går for kr 48k. Og da for paret. Happy shopping

Kjøpte for første gang Fidelity den siste utgaven som kom ut, og det var ett meget flott blad. Gleder meg til dette nummeret

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem trenger egentlig blaut bass? Men fra spøk til alvor. Jeg tok knoketesten på et sett rykende ferske NEMO hos Soundgarden. Når man selger forsterkere til 100K skulle man nesten forvente at lokket skulle være av bedre kvalitet enn på en 500 kroners sak fra komplett.no. Lokket er lagd av tynt metall som skramler og romler som ei parafintønne. Kan ikke skjønne annet enn at dette må spille med når man drar på litt.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve

Kjøpte for første gang Fidelity den siste utgaven som kom ut, og det var ett meget flott blad. Gleder meg til dette nummeret
    Ja Fidelity er av en helt annen verden kvalitetsmessig enn f.eks. hjemmekino og lyd&bilde. Dog skal jeg ærlig innrømme at dette nummeret ga meg litt blandede følelser med tanke på innholdet, men redaktør Vadseth skriver en rimelig god forklaring..
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Hvem trenger egentlig blaut bass? Men fra spøk til alvor. Jeg tok knoketesten på et sett rykende ferske NEMO hos Soundgarden. Når man selger forsterkere til 100K skulle man nesten forvente at lokket skulle være av bedre kvalitet enn på en 500 kroners sak fra komplett.no. Lokket er lagd av tynt metall som skramler og romler som ei parafintønne. Kan ikke skjønne annet enn at dette må spille med når man drar på litt.
    dette hørtes ikke videre bra ut. Enn så lenge har jeg ikke fått sjekket ut hverken det byggtekniske eller det lydmessige så godt som jeg bør, men jeg skal uten tvil ta meg en tur inn til soundgarden og få sjekka de ut selv etterhvert. Men for kr 48k må de jo uansett være et godt kjøp. Man kan liksom ikke bomme siden man er nesten garantert å få solgt de videre uten tap...
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette med skramling høres rart ut. Mine AW400 er meget solid bygd, og lokket over gir ikke etter i det hele tatt. Men det er mulig at Nemoene med sin større "overflate" flekser litt mer.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når begynte knoketesten å ha avgjørende betydning for kjøp av effektforsterkere?

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke vurdert et par Rogue Audio M150 monoblokker, da... ;-) Eller har du forsøkt disse allerede?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ivaols
    Når begynte knoketesten å ha avgjørende betydning for kjøp av effektforsterkere?
    når man betaler 100k for ett par monoblokker bør det jo nesten være et krav at det ikke skrangler i lokket?
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Du har ikke vurdert et par Rogue Audio M150 monoblokker, da... ;-) Eller har du forsøkt disse allerede?
    Under mitt forrige eierskap av array1400 hadde jeg et meget besøk av Nølle og Rogue M150 som resulterte i at 150w - selv av den rørete sorten - ble for lite for meg. desverre. Lydmessig var det pokker så bra, men jeg er avhengig av å ha full kontroll....
    -------
    Mvh
    Rune

Side 179 av 252 FørsteFørste ... 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 175 176 177 178 179 180 181 182 183 189 199 209 219 229 239 249 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •