Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 176

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 176 av 252 FørsteFørste ... 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 172 173 174 175 176 177 178 179 180 186 196 206 216 226 236 246 ... SisteSiste
Viser resultater 3,501 til 3,520 av 5026
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette tippet jeg jo for lenge siden, men du sa at du ikke skulle ha noe i hus, som du allerede hadde hatt :twisted:

Uansett, gratulerer med noen helt sinnsyke høyttalere

Hva fikk deg til å gå for JBLene nok en gang, utenom den gode prisen? Og vil du si noe om hvilken elektronikk som nå kommer? 8)

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Men som du sier, er det nok ingen overraskelse at detgikk den veien.
    Om de ser helt jævlig ut, er det ikke verre enn å kontakte en møbelsnekker for utbedring.
    hehe, ikek sant. muligheter er det jo. men jeg kjøper ikke et par som ser ut som det har vært med på en fjortissfest med russisk himkok for så å repare det
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Dette tippet jeg jo for lenge siden, men du sa at du ikke skulle ha noe i hus, som du allerede hadde hatt :twisted:
    Men jeg var faktisk ærlig ovenfor dere når jeg sa at jeg ikke skulle ha noe i hus som jeg allerede hadde hatt. Men når situasjonen ble snudd så grundig på huet ville jeg ha vært en tosk som hadde avslått dette tilbudet

Uansett, gratulerer med noen helt sinnsyke høyttalere
    takk takk

Hva fikk deg til å gå for JBLene nok en gang, utenom den gode prisen? Og vil du si noe om hvilken elektronikk som nå kommer? 8)
    Jeg vil ikke si noe om elektronikken før det er i boks. Den står jeg ved. desverre.

Hva som fikk meg til å gå for de ja. bra spørsmål. savnet? nysgjerrigheten? Følelsen av at de kanskje passa min musikk bedre enn duo? Alt av spørsmål bør jeg få svar på iløpet av helgen
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Active Sphinx sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulera med array igjen:-)

Intermediate Sub-Lock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pffft, dette var jo ikke noe spennende :P Vel, vi har jo enda elektronikken da.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sphinx
    Gratulera med array igjen:-)
    takk takk både gruer meg og gleder meg til å ikveld for å si det sånn. så etter helga får jeg se hvem av de og duoene som står igjen

spilles skal det så absolutt!!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sub-Lock
    Pffft, dette var jo ikke noe spennende :P Vel, vi har jo enda elektronikken da.
    beklager den. vurderte å kjøpe meg cv cls215 rund baut, eller ta opp banklån og kjøpe everest eller TAD R1 for å gjøre nysgjerrigheten deres verdt det; men det blei litt for drøyt desverre. bankdama rista litt på huet når jeg spurte om en halv mill for å glede folka på forummet
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skal du drive høyttalerne med? Macen er jo ute av huset, eller?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    bankdama rista litt på huet når jeg spurte om en halv mill for å glede folka på forummet
    Hva har verden blitt til? Nå skal en liksom ikke få spre litt glede lenger heller......

Denne finanskrisa begynner å gå meg på nervene!!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Hva skal du drive høyttalerne med? Macen er jo ute av huset, eller?
    mcintoshen er ute av huset ja. Salget av den muliggjorde kjøpet av arrayene Frem til duoene blir solgt, så er det yammisen som skal få jobbe for penga. Jeg vil desverre ikke si noe om hva som skal inn når duo er solgt rett og slett fordi jeg har lært meg at ingenting er i boks før varen er i hus og jeg vil ikke nå si at jeg skal f.eks. mc2kw (bare for å ta et helt urealistisk eksempel) og så senere si at det ikke blei noe av.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Hva har verden blitt til? Nå skal en liksom ikke få spre litt glede lenger heller......

Denne finanskrisa begynner å gå meg på nervene!!
    da er vi to. Verste er at det er sant, jeg måtte oppom å signere noen forsikringspapirer og passa på å snakke litt med hu samtidig. og siden jeg alltid har hatt et godt forhold til hu smørte jeg litt tjukt på å forklarte dette med finanskrise og at utgifter økte osv, og spurte om det var mulig å få 500k til høytaler kjøp,og kanskje 500k til kjøp mc2kw slik at jeg iallefall kunne trøste meg med musikken. hu tok ikke den spøken med det første!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det Arrayene som sto hos Soundgarden på Solli plass du kjøpte?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Er det Arrayene som sto hos Soundgarden på Solli plass du kjøpte?
    nope. fant de hos ei sjappe i bergen
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil ikke si noe om elektronikken før det er i boks. Den står jeg ved. desverre.

Hva som fikk meg til å gå for de ja. bra spørsmål. savnet? nysgjerrigheten? Følelsen av at de kanskje passa min musikk bedre enn duo? Alt av spørsmål bør jeg få svar på iløpet av helgen
    Håper ikke vi må vente like lenge, før vi får noe svar på hvilken effekt som skal inn

Ellers får du kose deg riktig så mye med dine ny innkjøpte Arrayer i helgen (det skal hvertfall jeg), så håper jeg du får svar på alle spørsmålene som mest sannsynlig surrer rundt i topplokket ditt akkurat nå

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med valg av nye, ...eh... gamle høyttalere. Dette viser jo at du konvergerer i smak mot ditt personlige nirvana.

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med drømme høyttalere!8) Investerte litt selv i dag også. Jeg la inn et bud og jeg tror jeg ble eier av en Elektrocompaniet EMC 1 UP cdspiller for et kvarter siden:-D

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nope. fant de hos ei sjappe i bergen

Var det slike i Bergen altså?
    Hm... Kanskje jeg bør holde øyne og øre LITT mer åpen etterhvert, slik at jeg faktisk får hørt dem?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper ikke vi må vente like lenge, før vi får noe svar på hvilken effekt som skal inn

Ellers får du kose deg riktig så mye med dine ny innkjøpte Arrayer i helgen (det skal hvertfall jeg), så håper jeg du får svar på alle spørsmålene som mest sannsynlig surrer rundt i topplokket ditt akkurat nå
    alt tyder på at det ikke kommer til å gå like lenge før jeg får det nye effekttrinnet på plass. hadde en veldig hyggelig samtale med en herremann idag som la ut sine høytalere for salg og hvis jeg ikke har solgt duoene når hans går, så skulle han ha mine. Dette er en person som er til å stole på, så jeg øyner så absolutt lys i tunnelen

det blir spennende denne helga, uten tvil, hvis jeg ikke klarer å slå meg til ro med arrayene nå så tror jeg jaggu meg at jeg går under jorda! Føler har jeg vimsa nok rundt sida sommeren 2007 egentlig. hehe
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Gratulerer med valg av nye, ...eh... gamle høyttalere. Dette viser jo at du konvergerer i smak mot ditt personlige nirvana.
    takk takk. Det sies jo at man skal kjøpe anlegg etter musikken man hører på, ikke kjøpe musikk etter anlegget man har kjøpt. jeg tror faktisk at jeg har endelig har funnet tilbake til meg selv. Denne helga skal det spilles igjenom sjukt mye musikk på både duo og aray, så håper jeg at jeg har tatt det riktige valget nå

Er litt nervøs for at dette gjør at noen tror at duo er en dårligere høytaler enn array, men jeg føler vel at jeg har begrunnet dette ganske så godt og at om det er noen som er seriøst interressert; så forstår de synspunktene mine
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Gratulerer med drømme høyttalere!8) Investerte litt selv i dag også. Jeg la inn et bud og jeg tror jeg ble eier av en Elektrocompaniet EMC 1 UP cdspiller for et kvarter siden:-D
    takk takk.

emc1up ja. jeg er glad på dine vegne, jeg er virkelig det, men jeg kan ikke unngå å få en tåre i øyekroken over dette. jeg hadde en emc1up selv når jeg bodde hjemme på gutterommet hos modern for noen år tilbake. Jeg rådigga den spilleren som et uvær, men jeg følte vel også at jeg ikke fikk utnytta den nok på et så lite rom, og jeg solgte den, dum som jeg var, for ca ett år senere satt jeg med egen leillighet, og et hælsikes savn, hehe. Du har mange timer med ekte musikkglede å se frem imot nå, så det er bare å glede seg. Blir spennende å se hvordan denne er idag med tanke på at produktutvalget har forandret seg endel siden jeg eide den
    -------
    Mvh
    Rune

Side 176 av 252 FørsteFørste ... 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 172 173 174 175 176 177 178 179 180 186 196 206 216 226 236 246 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •