Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 175

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 175 av 252 FørsteFørste ... 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 171 172 173 174 175 176 177 178 179 185 195 205 215 225 235 245 ... SisteSiste
Viser resultater 3,481 til 3,500 av 5026
    Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Everestene som stod hos Soundgarden er solgt for en god stund siden. Akkurat nå står det et noe herja sett med Array 1400 på samme plass. Kanskje det er disse nissen har skaffa seg?

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hørte at Skrotnissen har bestilt Burmeister B100 og noen 909 effekttrinn i samme merke. 032 blir vel et selvklart valg som forforsterker.

(Lager med dette litt dårlige rykter som alle kommer til å tro på. Ryktebørsen er jo i gang så...)

Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Tja, en mill fra eller til. Hva er vel det
    Lommepenger 8)

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Jeg hørte at Skrotnissen har bestilt Burmeister B100 og noen 909 effekttrinn i samme merke. 032 blir vel et selvklart valg som forforsterker.

(Lager med dette litt dårlige rykter som alle kommer til å tro på. Ryktebørsen er jo i gang så...)
    Såpass, jeg som trodde vi snakket en EL-84 konstruksjon hekta på et par John Blue JB3....

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vell ryddesalg på noen Dynaudio Temptation også nå mener jeg jeg så...
    Men de er vell for hifi for ham kanskje??

Vet ikke hvordan de er på film, som jeg har skjønt nissen liker å se

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I alle dager som folk driver å spekulerer her inne, jeg avventer svaret som vi nok får før eller senere:twisted:

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    I alle dager som folk driver å spekulerer her inne, jeg avventer svaret som vi nok får før eller senere:twisted:
    Jeg går for den markert i fet skrift hvis vi skal se rent statistisk på dette.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sub-Lock
    Står vel ikke noe her om at han har gått for noe dyrt. Han skal jo bare handle for pengene fra McIntoshen.

Jeg er i allefall spent
    ikke akkurat. Har handla for 30k, litt mer enn hva jeg fikk for mcintoshen.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Man reagerer vel ikke sånn på RF7 eller KSP-400?

Neei, her tror jeg det er snakk om en virkelig big deal. Han "beklager" jo i innlegget sitt han snappet dette paret foran en annen medlem her på forumet, som jeg tror kanskje kan være Loffen68? Som jeg mener også har vært på jakt etter Everest i en lang tid. Innlegget heter jo "Utroskapen er tilgitt", noe som kanskje tyder på at han skal ha JBL igjen..

Er jeg helt på tur?
    Beklager, du er helt på tur

Det er ikke Everest. Skulle virkelig ønske det, men selv 300 som soundgarden tar for demoparet sitt nå er laaaaaaaaaangt over min betalingsevne.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Everestene som stod hos Soundgarden er solgt for en god stund siden. Akkurat nå står det et noe herja sett med Array 1400 på samme plass. Kanskje det er disse nissen har skaffa seg?
    Planen var faktisk å kjøpe ett av soundgarden sine demopar med array1400. Jeg ble lovt at disse var i perfekt stand og for 50k virka det som en god deal. Men når jeg fikk se bilder av de var de alt annet enn perfekte; som du skriver så var de rett og slett herpa. Ikke rakkern om jeg betaler 50k for ett par arrayer som ser ut som om de har vært offer for amerikansk sinneterapi; deng det ut av kroppen!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den opprinnelige planen var å avsløre hele greia i går kveld. Desverre kom jeg opp i en situasjon hvor alt går til hxxvete på jobb og som igjen gjør at jeg er på jobb halv fem på morgenen og jobber utover ettermiddagen. På privaten kom jeg plutselig opp i en relativt alvorlig situasjon med to personer som virkelig har skapt problemer for veldig mange nå. Jeg har rett og slett måttet nedprioritere avforum.

Det hadde vært hyggelig om det ikke blir noe mer spekulasjoner nå. Avsløringen kommer, men jeg vil helst gjøre det ordentlig. Ikke bare nevne det i en bi-setning.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er vel jobb og privatliv noe viktigere enn en håndfull "raringer" som sitter som tente lys og trykker på F5 for å finne ut hva en Nisse fra Trøgstad kjøper av høyttalere

Intermediate Sub-Lock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Den opprinnelige planen var å avsløre hele greia i går kveld. Desverre kom jeg opp i en situasjon hvor alt går til hxxvete på jobb og som igjen gjør at jeg er på jobb halv fem på morgenen og jobber utover ettermiddagen. På privaten kom jeg plutselig opp i en relativt alvorlig situasjon med to personer som virkelig har skapt problemer for veldig mange nå. Jeg har rett og slett måttet nedprioritere avforum.

Det hadde vært hyggelig om det ikke blir noe mer spekulasjoner nå. Avsløringen kommer, men jeg vil helst gjøre det ordentlig. Ikke bare nevne det i en bi-setning.
    Dette hørtes virkelig ikke noe moro ut for deg, lykke til med løsninger!

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse

Uten å ta for hardt i kan man vel si at du har skapt denne situasjonen selv.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Nå er vel jobb og privatliv noe viktigere enn en håndfull "raringer" som sitter som tente lys og trykker på F5 for å finne ut hva en Nisse fra Trøgstad kjøper av høyttalere
    Pøh!

Men lykke til med problemløsning, Skrotnisse :-)

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I cowboytiden var pistolduell det riktige å gjøre når problemer mellom to oppstod, er det sånn på bygda enda? Hehe, har sett litt for mye på Bonanza skjønner du.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så her sitter jeg på jobb. Det snør. Det er hvitt ute. Jeg liker vinteren. Jeg trives med jobben min. Men allikevel vil jeg så grundig inni gampestumpen himmat og spille musikk.

Hvorfor?

For igår kveld kom de nye høytalerne.

Som mange har hatt en følelse av ble det jbl array 1400 Saken er at jeg slo de fra meg når jeg så hvor skada soundgarden sine par var. Men når jeg fikk et satans godt tilbud på arrayene klarte jeg ikke å dy meg

Nå blir det spennende. Hvor mange er det som har muligheten til å a/b teste jbl array 1400 og avantgarde duo liksom
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal duo degraderes til bakhøyttalere? Og 2 stk Klispch LaScala som senter?

Frem og tilbake er like langt, men på veien for man erfaring Grattis med nye høyttalere Nisse! Ble det de brukte eller flunk nye?

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Grattis!

Men som du sier, er det nok ingen overraskelse at detgikk den veien.
    Om de ser helt jævlig ut, er det ikke verre enn å kontakte en møbelsnekker for utbedring.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal duo degraderes til bakhøyttalere? Og 2 stk Klispch LaScala som senter?
    hehe, nei, duo skal ut. Selvfølgelig har jeg tenkt tanken slik som du legger den frem, men det blir for mye galskap selv for meg. For mye død kapital egentlig. Både la scala og duo ligger fortsatt ute for salg, men skal kjøre igang en ny "kampanje" over helgen om jeg får tid.

Frem og tilbake er like langt, men på veien for man erfaring Grattis med nye høyttalere Nisse! Ble det de brukte eller flunk nye?
    Det ble brukte. Jeg har som nevnt ett par andre ønsker for året og da kunne jeg ikke unne meg ett splitter nytt par. Men jeg fikk endel bilder av de før jeg kjøpte og til tross for noen små skjønnhetsfeil så de ganske bra ut. Blir spennende å pakke de ut ikveld.

Alt handler om erfaring. Jeg vet jo at arrayene ikke når duo opp til knæra når det kommer til diskant og mellomtone på rør, men det kan hende det lydmessige uttrykket passer meg litt bedre. Nå får jeg iallefall muligheten til å direkte sammenligne de to, og ikke minst kan jeg stille nysgjerrigheten. For om det viser seg at duo er så mye bedre enn arrayene at jeg ikke klarer å slå meg til ro med de, så er det arrayene som ryker. Time will show
    -------
    Mvh
    Rune

Side 175 av 252 FørsteFørste ... 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 171 172 173 174 175 176 177 178 179 185 195 205 215 225 235 245 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •