Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 173

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 173 av 252 FørsteFørste ... 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 169 170 171 172 173 174 175 176 177 183 193 203 213 223 233 243 ... SisteSiste
Viser resultater 3,441 til 3,460 av 5026
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei.

Jeg lurer litt på hvor du har kjøpt denne benken og hva den heter: LINK

Fant bilde på første siden.

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gemiz
    Hei.

Jeg lurer litt på hvor du har kjøpt denne benken og hva den heter: LINK

Fant bilde på første siden.
    Det er Omega fra Bohus

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Vi vet jo alle at det nord for Bodø overhodet ikke finnes luremus, snarere tvert imot
    Snakker vi løsmus? :roll:

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Duoene er ikke solgt. desverre. og det erger meg litt. Den summen er nøkkelen til mye morro fremmover. og tålmodighet er noe jeg imot all formodning plutselig har måttet skaffet meg. hehe.
    Snodig i grunn. Hadde jeg vært etablert med ei grei stue så hadde jeg hoppet i bilen i ettermiddag. Utrolig velspillende saker og ikke så strømtørste...

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Snodig i grunn. Hadde jeg vært etablert med ei grei stue så hadde jeg hoppet i bilen i ettermiddag. Utrolig velspillende saker og ikke så strømtørste...
    Har du ikke garasje

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs om du får dem i bilen, kybervisjon...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs om du får dem i bilen, kybervisjon...
    Null garasje Bare en liten leid leilighet...

Du skal søren meg ikke undervurdere japse-biler fra '91

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Null garasje Bare en liten leid leilighet...

Du skal søren meg ikke undervurdere japse-biler fra '91
    hehe, nei, det er utrolig hva man får inn i en bil.

Når det kommer til dette med ei litta stue og leid leillighet; jeg har selv ei litta leilighet med tilsvarende litta stue. Jeg får ikke utnytta de maks, men du verden som de synger til tross for at rommet jobber imot de. Vi får håpe det dukker opp et like godt priset par den dagen du føler at du har et passende rom Eller så kan du jo slå til nå og vite at du en dag kan få utnytta de maks, og da til en rimelig god pris
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nok ut av skolen og inn i noe som betaler før det er aktuelt, er i grunn godt fornøyd med de små tassene jeg har...

Kommer det noe info snart? 8)

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer også for mer info

Begynner å bli veldig utålmodig...

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig har Skrotnisse fått ord på sin tilstand - forvirret

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Endelig har Skrotnisse fått ord på sin tilstand - forvirret
    Det pleier å hjelpe mange å ha en knagg å henge lidelsen på...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjelper jo ikke oss det dugg at endelig nissen har fått stilt diagnosen, eneste form for medisin er og virkelig åpne deg og la det du skjuler komme frem så vi kan få igang den gode samtalen og virkelig snakke om ting!!

Kort oversatt : Ta nå og få ut fingeren og fortelle oss hva som er på vei

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virker som om nissen har hintet for mye uten å faktisk ha noe skikkelig å fortelle når alt kommer til alt.
    Da ender man opp med 0 → ingenting av interesse...

Prove me wrong *********!

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi vet jo alle at det nord for Bodø overhodet ikke finnes luremus, snarere tvert imot
    Iallefall mtp at den største luremusa finnes i Bodø

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Det virker som om nissen har hintet for mye uten å faktisk ha noe skikkelig å fortelle når alt kommer til alt.
    Da ender man opp med 0 → ingenting av interesse...

Prove me wrong *********!
    Så vidt meg bekjent har jeg vel hele tida vært klar på at ingenting har vært i boks, at det har vært flere aktuelle kandidater og at jeg ikke har hatt lyst til å si noe før noe er i boks. Det at du og andre viser stor nysgjerrighet er jo selvfølgelig hyggelig men...

Jo, planen var å skrive litt om det i går kveld, men tro eller nei; nissen har faktisk et live utenfor avforum og igår valgte jeg å la pc1 være i fred. Nå er klokken kvart på seks på morgenen, jeg har vært på jobb i halvannen time og jeg får se om jeg får tid idag til å skrive litt om det.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utroskapet er tilgitt!!
    De siste tre månedene har vært et følelsemessig ******* for å være ærlig! I slutten av september fikk jeg endelig oppfylt drømmen om Avantgarde Duo, jeg kunne vel ikke vært mer fornøyd. Det at den tidligere eieren skulle ha noe som skulle være enda bedre brydde meg nada. Vi befant oss tross alt i en prisklasse langt over hva som er normalt, og definitivt hva som er langt over hva som er normalt for mitt lønnstrinn.
    De store hønna kom i hus, en mcintosh mc275r kom i hus, musikken bare var der. Det låt så utrolig bra. Artister som Nils Lofgren, Diana Krall, Ole Paus og en hel drøss andre gode innspillinger ble spilt gang på gang. Jeg bare nøyt det. Noe bedre lyd har jeg aldri hatt hjemme. Min sedvanlige musikk som innebærer for eksempel Audioslave, WASP, Twisted Sister, Dimmu Borgir, Enslaved o.l ble lagt til side. Det låt bare så forbasket bra. Det var jo ikke noe moro å høre på gamle og røtne innspillinger når man kunne oppleve dette lydmessige nirvanaet.
    Wake up callen kom imidlertid når jeg var nede hos en kamerat av meg. Pjokken skulle vise meg hvor kult Infected Mushroom var. Haha liksom, for en tosk, halloooo liksom, jeg satt med Duo og mc275r, hvordan i alle dager skulle hans rf82 på samme forsterker låte så forbasket kult i sammenligning? Og infected Mushroom har jeg da spilt mye. Men det at de har så mange kule spor var noe jeg ikke ville gå med på. Jeg hadde jo spilt igjennom alle platene han fikk av meg. Du snakker om å få seg en real oppvekker. Pjokken satt på ett par spor jeg syntes – frem til da – at var bøtte kjedelige. Men du verden som det rocka. Duoen låt sjukt mye bedre, men den gøyfaktoren anlegget hans fremviste sådde en følelse av tvil hos meg. Det låt ikke korrekt, ikke for alt i verda, men det var som å bli tatt med tilbake til ungdommen. En periode hvor lydkvaliteten gjerne ble ofret til fordel for engasjementet. En periode hvor man bedrev litt mer nymoderne dirty dancing med jentene, en periode hvor man rett og slettt var ung; en periode hvor man ikke kunne tenke seg å sitte og kun lytte.
    Jeg slo det ifra meg. Rakkern heller. Jeg satt med nesten referanse utstyr. Duo drevet av mc275r, en kombinasjon de fleste audiofile ville ha fått benner’n av. Men det gikk ikke. Tanken lå og ulmet i bakhuet. Jeg måtte bra dra frem den musikken jeg pleide å høre på. Det låt ikke like moro som det pleide å gjøre. Det låt langt ”bedre”, men ikke like moro. Det er noe som heter at man skal kjøpe anlegg etter musikken, ikke musikk etter anlegg. Valget ble tatt. Jeg visste – og veit fortsatt – at jeg aldri vil oppleve denne lydkvaliteten hos meg selv igjen. Perioden hvor kun hifi blir prioritert er over. Det er tross alt en del annet jeg har lyst til å oppleve enn kun god lyd. Den opprinnelige planen var klar, summen fra salget skulle gå til nye ht og et nytt effekttrinn. Det skulle holde med stereo.
    Men. Det er alltid et ”men”. Måtte jeg virkelig legge hele summen i nytt utstyr, eller var det mulig å finne noe jeg kunne leve med til en langt billigere penge? Noe som ville innebære en sliten slump til overs som kunne spares og kanskje investeres den dagen jeg får meg et hus (noe som skal skje om jeg så må rane ei kebabtralle i oslo). Det var ikke et lett valg å ta, men ja, jeg tok det. Jeg kunne ofre en del på selve lydkvaliteten, jeg viste – og veit enda – at en dag vil jeg gå opp igjen selv om det ikke blir på Duo sitt nivå. Som mange har registrert begynte jeg å titte etter høytalere i prisklassen rundt kr 30 000. Nye eller brukte. Selvfølgelig var fristelsene der. Gikk man opp til 50k kunne man finne mye snasent på brukt’n. Men nei, ikke nå, nå skulle jeg endelig være litt fornuftig. Jbl ls80, swans f2.2f, klipsch rf83. Mange ble vurdert. Planen var å teste de ut hjemme. Bomkjøp skjer bare ikke.
    Men så.
    Det sa bare bang. Hjertet hoppet som om det skulle ha fått tre sprøyter med adrenalin. Det var en forelskelse. Kroppen sitret av reint og skjært begjær. Arbeidskollegaene mine spurte om jeg trengte smekke. Det var helt rått. Men verken mcintoshen eller duoene var solgt. Greit det sto litt på sparekontoen, men ikke så mye. En kjapp telefon til butikken var så absolutt positiv. Klarte jeg et lite depositum kunne han ta vare på de til mcintoshen var solgt. Og det er den nå. Jeg vet at en annen bruker her på forummet nå kanskje blir litt skuffet, men det er førstemann til mølla og jeg visste dag ikke at en annen bruker ville ha det paret. For dette vil jeg beklage. Ikke pga dårlig samvittighet, men heller for at jeg snappet dette paret foran deg.
    Samvittighet til side.
    Hvis fraktleverandøren holder sitt ord ankommer dette høytalerparet Trøxas på torsdag. Ikke vær så sikker på at dere hører noe fra meg på noen dager. Nissen som nærmer seg tredveårskrisen går mest trolig tilbake til barnestadiet. Alt avhenger av tålmodigheten til naboene. Klager kommer. Men gjør de alvor av truslene om å ringe purkern? Rakkern heller, dem om det. Her skal det spillles.

Aner noen hva det er?

Ps: jeg skal i ett par møter nå og så på ett par ærend før jeg kommer hjem, så ikke heng meg for å svare seint!

Pss: det er ikke noe poeng i påpeke skrivefeil, kroppen nærmest rister i pur glede over denne dealen.

Siste ord: SKROTNISSE ER SÅ ABSOLUTT TILBAKE!!!!!
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, da venter vi på utkastelse fra deg da, du kommer til å få klager når dette kommer i hus. Du vet åssen disse naboene er nå og da er det bare å legge seg ned, ellers var det masse artige skriverier her og du virker jo nesten gal av dette utstyret.

Hva skjer når evt Duoene er solgt?

Folk er jo stein hakka gale i indre Østfold...

Kanskje nærmere besatt kan vi kalle dette eller?

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aner ikke hva det er, men tipper kanskje en kongedeal på JBL K2 eller noe slikt...

En ting er sikkert: Jeg tror aldri jeg tok deg 100% alvorlig når du sa du skulle ha HT til 30k eller 15k kr. Som en overgang, kanskje, men når Duoene får kjøper, så tviler jeg du hadde holdt på "vanlige" HT til 15kkr.

Har du forresten aldri vurdert Usher D-2, da? (Siden vi er over denne fornuftsfasen din) ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mmmmmmmmmm, bra noen har funnet seg selv

kommer "purken" på døra så ber de deg bare skru ned! det skjer både titt å ofte..

Meeeeeeeeeeen, fra spøk til revolver, hva kommer på torsdagen!?:O

Side 173 av 252 FørsteFørste ... 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 169 170 171 172 173 174 175 176 177 183 193 203 213 223 233 243 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •