Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 172

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 172 av 252 FørsteFørste ... 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 168 169 170 171 172 173 174 175 176 182 192 202 212 222 232 242 ... SisteSiste
Viser resultater 3,421 til 3,440 av 5026
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Kos deg der du er, med hvem som måtte være ved din side og hva du måtte velge å høre/se på. 8)
    Jeg i vært fall koser meg akkurat glugg i hjel med mitt som aldri før, har ikke angret og ser meg ikke tilbake...
    Ikke sant, Dali er toppers

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +2
    Er det ingen som bor i nærområdet som kan ta med seg en strømpistol eller lignende så vi kan få sjokka utav godeste Skrotnisse hva han egentlig planlegger

For de sarte og tvilende, det var en spøk

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Det blir feil å snakke om utskiftningsperioder for din del, Skrotnisse. Du har noen korte avbrudd/perioder i en kontinuerlig utskiftningsprosess der du beholder ting!
    Så j@vlig bra sagt!

Sitat Opprinnelig postet av Probie
    Nå som du har forandret planer, kan du kanskje fortelle hvilke høyttalere du vurderte tidligere?
    Sitat Opprinnelig postet av Kent Ove
    +1
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    +2
    Er det ingen som bor i nærområdet som kan ta med seg en strømpistol eller lignende så vi kan få sjokka utav godeste Skrotnisse hva han egentlig planlegger
    Må innrømme at jeg likte ideen til Pahf, desverre må dere nok stille dere i kø siden det er flere som har ett ønske om dette

Hvis mcintoshen nå blir hentet på søndag - som avtalt - så tyder alt på at det blir bestilling av noe nytt på mandag.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Hvis det speller ræva er det greit med litt romtiltak ?
    En ting kan jeg garantere deg; jeg kjøper ikke noe som spiller rævva. Men for all del, noen enkle romtiltak kan det nok hende jeg tyr til etterhvert, men da blir det for å gjøre lydbildet bedre, ikke for å redde et rævva ett
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Active Sphinx sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HighEnd LAGERSALG

MONTANA SPI Black Piano til 29k.. Nåke for deg?

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrotnisse. Du nevner JBL K2 stadig vekk. hvem forhandler disse i norge nå og hva er prisen for et sett k2 9800?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Skrotnisse. Du nevner JBL K2 stadig vekk. hvem forhandler disse i norge nå og hva er prisen for et sett k2 9800?
    Veil. på K2 er vel omkring 250k i Norge. Jeg holdt på å kjøpe et demopar fra Soundgarden til 150k og vurderte en liten stund å importere de nye fra utlandet (der de har en helt annen pris enn i nisselandet), men jeg skjønte vel at jeg ikke kom til å få de til å spille bra i rommet mitt. Har hatt 3-4 demo`er av de, og kun hørt de spille bra en gang. Da stod de plassert midt i et stort rom og spilte på relativt tunge forsterkere. Den over dobbelt så dyre Everest virker som en langt lettere høyttalere å ha med å gjøre - ironisk nok.

Til 250k er det mye spennende på markedet. Til 100-150k har K2 fortsatt mange sterke konkurrenter. HifiLars hadde vel disse hjemme, og byttet til B&W 801D.

Jeg ville ikke ha kjøpt noen slike uhørt i allefall. Gjør litt research først, da spesielt ang. forsterkere og anbefalt rom/plassering. Er vel et par på dette forumet som har de, kanskje det går å få en demo. 8)

Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå, har Mcintoshen blitt hentet enda? Blir det bestilling i morgen?

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Til 250k er det mye spennende på markedet. Til 100-150k har K2 fortsatt mange sterke konkurrenter. HifiLars hadde vel disse hjemme, og byttet til B&W 801D.

Jeg ville ikke ha kjøpt noen slike uhørt i allefall. Gjør litt research først, da spesielt ang. forsterkere og anbefalt rom/plassering. Er vel et par på dette forumet som har de, kanskje det går å få en demo. 8)
    Kanskje jeg slår på tråden til Lars. Hadde helt glemt at hadde disse for noen år siden. Nå er forøvrig 801'ene også vekk hos Lars

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bamse og HåkonN: Det er nok helt korrekt at nyprisen er rundt 250k, skulle det ha vært aktuelt måtte jeg ha fått tak i et brukt par. Men som HåkonN poengterer så er ikke denne høytaleren kjent for å være lett å få til i etthvert rom. Hvis det skulle ha vært aktuelt måtte det selvfølgelig ha vært mulig å testet de ut hjemme først.

Jeg fulgte også mye med på hifi-lars de siste årene og har fått med meg at han byttet de ut. Årsaken til at jeg er litt keen på å prøve de ut er nok at jeg rådigga arrayene, og k2 skal være en langt bedre utgave basert på de samme lydmessige prinsippene. Nysgjerrigheten er til å ta og føle på Men jeg kommer som sagt ikke til å kjøpe noe så dyrt uten å ha testet det hjemme, og det er heller ikke noe jeg kommer til å jobbe røven av meg for å få tak i med det første
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Probie
    Nå, har Mcintoshen blitt hentet enda? Blir det bestilling i morgen?
    Ikke umulig at det kommer en oppdatering om denne saken i ettermiddag... kanskje ikke det folk forventer, men shit au, spennende blir det nok.
    -------
    Mvh
    Rune

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er DU forvirret? Hva med oss andre?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Er DU forvirret? Hva med oss andre?
    hehe, jo, må innrømme at samvittigheten gnager litt her. Men jeg tror nesten jeg må først finne ut av det selv før jeg tar tak i forvirrelsen deres
    -------
    Mvh
    Rune

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, jo, må innrømme at samvittigheten gnager litt her. Men jeg tror nesten jeg må først finne ut av det selv før jeg tar tak i forvirrelsen deres
    Vet åssen det er, kunne bare ikke holde meg etter å ha sittet på pinebenken lenge her Blir nok artig å følge med uansett.

Er duoene solgt?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holy moses, etter så mye ventetid så sitter vi igjen med forvirret? Trodde ihvertfall det var en liten teaser som ventet oss neste gang du postet noe

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Duoene er ikke solgt. desverre. og det erger meg litt. Den summen er nøkkelen til mye morro fremmover. og tålmodighet er noe jeg imot all formodning plutselig har måttet skaffet meg. hehe.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holy moses, etter så mye ventetid så sitter vi igjen med forvirret? Trodde ihvertfall det var en liten teaser som ventet oss neste gang du postet noe
    teaser? hehe. jeg bare svarte på det alle andre skreiv jeg Hvis alt går som planlagt blir det en liten teaser ikveld
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt og høre! Hadde du vært kvinnfolk hadde du jagge meg vært den største luremusa sør for bodø!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt og høre! Hadde du vært kvinnfolk hadde du jagge meg vært den største luremusa sør for bodø!
    hehe, litt skeptisk til om jeg skal ta det som et kompliment, men det var en pokker så genial kommentar!!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi vet jo alle at det nord for Bodø overhodet ikke finnes luremus, snarere tvert imot

Side 172 av 252 FørsteFørste ... 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 168 169 170 171 172 173 174 175 176 182 192 202 212 222 232 242 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •