Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 170

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 170 av 252 FørsteFørste ... 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 166 167 168 169 170 171 172 173 174 180 190 200 210 220 230 240 250 ... SisteSiste
Viser resultater 3,381 til 3,400 av 5026
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Mye tyder på at du er i sabla godt selskap her inne
    Ja, og det begynner å bli fælt med luremus her også! 8)

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, saken er jo at det ikke er tatt noe valg enda! Jeg har en del interresante kandidater på blokka. Skal lage en liten sak om det når jeg kommer hjem fra jobb om en times tid.
    Nå er det snart gått 2 timer!!

Er en smule nysjerrig jeg også serru

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg snakka med Rune her i stad og han skulle kjøpe dette da, klarte ikke å holde kjeft om dette så jeg håper virkelig ikke han ble sur for at jeg posta hans nye innkjøp. Det er litt sånn at noen digger retro og noen er go go go for det nye. Dette er et skikkelig bygdeanlegg, så dette kommer nok til å speille meget grovt.

Tandberg Sølvsuper 12 | FINN torget

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal lage en liten sak om det når jeg kommer hjem fra jobb om en times tid.
    Det har snart gått 3 timer..........

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3.5 time:???:

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sovna!! Men skal begynne på saken nå før jeg blir lynsjet
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn ja...det var bedre

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man har sittet med Avantgarde Duo og Jbl Array 1400 er det ingen enkel sak å finne en erstatter i en prisklasse flere titusener lavere. Og det er heller ikke målet. Målet er å finne en kandidat jeg kan leve greit med mens penger spares til den dagen det dukker opp f.eks. k2 eller et annet par med drømmehøytalere.

Kravene er ikke så ille egentlig

• De skal brukes ca like mye på film og musikk. Dynamikk og punch er dermed en selvfølgelighet.
    • Av erfaring blir det ikke aktuelt med noe mindre enn 8tommer i bass seksjonen
    • De skal fungere på min type musikk, jeg skal ikke måtte spille musikk de liker. Det vil si at de må heller mer mot det rocka og gøyale enn mot det kliniske og hifi-politiske. Bruce Willis skal fortsatt høres ut som et übereksemplar av en mann i Die Hard og Lene Marlin skal fortsatt låte like kvinnlig og sårbar som vanlig. Samtidig er det viktig at gitarklunkingen til Lofgren ikke fremstår en CV utgave
    • WAF - ikke et tema over hodet

Selvfølgelig, det sårer litt at nylig gikk ett par Swans F1.1F for litt over 30k på brukt'n.

Potensielle kandidater enn så lenge:

Swans F2.2F

Klipsch RF7

Jbl LS80

Jbl TL260

Klipsch RF83

Holder også et våkent øye på bruktmarkedet og håper på at det dukker opp noen sinnsyke tilbud der.

Man har også argumentet "men om du legger til BARE xx kr på budsjettet ditt kan du få tak i DEN høytaleren". Skal jeg følge slike råd er karusellen nok en gang i gang og det vil nok ikke skje... Så vi får se. Interresant blir det nok
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du erfaring med LS80 ?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har testet endel på alle disse 3 høyttalerene, og det er 2 kandidater jeg helt klart ikke hadde satset på her. Om du først skal tenke Klipsch håper jeg du leter opp et brukt par RF7 istedenfor 83
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 900sl
    Har du erfaring med LS80 ?
    Ikke i et normalt hjem. Men har hørt de endel i de to soundgarden filialene i Oslo.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Jeg har testet endel på alle disse 3 høyttalerene, og det er 2 kandidater jeg helt klart ikke hadde satset på her. Om du først skal tenke Klipsch håper jeg du leter opp et brukt par RF7 istedenfor 83
    RF83 er nok en høytaler jeg kunne ha tenkt meg å testet ut i eget hjem siden jeg har fått høyst variable demoer av de. Men RF7 er nok en høytaler som er mer meg igjen ja. Må innrømme at jeg savner den tiden der.

Det som iallefall er garantert her er at det ikke blir noe kjøp uten å ha testet de ut hjemme selv.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flotte kandidater du har kommet frem til her, allerede nå føler jeg at jeg vet hva som flytter inn hos deg, viss det blir et av disse tre para

Jeg har hørt dem alle 3, og ut fra de demoene jeg har fått syns jeg det er rimelig lett å rangere i mine ører. Men demoen av Swansene var jeg ikke fornøyd med, så jeg håper jeg får anledning til å høre mer av disse under bedre forhold.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kent Ove: Jeg aner virkelig ikke hvilket av disse para som flytter inn her. Det vil som nevnt være uaktuelt å kjøpe ett par blindt, det SKAL testes her før jeg punger ut for å si det sånn Så nå får uka ta slutt, mcintoshen bli solgt, og så får "prosjekt høytaler" settes igang.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir helt sikkert moro å teste litt, jeg følger som alltid godt med!

Når jeg har bestilt meg ett nytt produkt, og jeg venter på at det skal ankomme, og jeg tilslutt får det ned i kjelleren og begynner å pakke ut, da tror jeg neppe du hadde sett forskjell på meg og en fire åring på julaften

Ikke for å mase, men jeg syns faktisk det er mer spennende med dette effektrinnet, så hva er status??

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve

Ikke for å mase, men jeg syns faktisk det er mer spennende med dette effektrinnet, så hva er status??
    Status: Duo er'nte solgt så der står det stille desverre.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke vurdert disse, nå som de er på "billigsalg"?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Probie
    Du har ikke vurdert disse, nå som de er på "billigsalg"?
    Har lagt de på lista De var faktisk ikke i tankene mine, begynner å bli greit lenge sida jeg hørte disse i en butikk. Men til den prisen så kan de jo så absolutt være verdt å sjekke ut. Men spørsmålet vil jo da være om Soundgarden har igjen flere par til denne prisen..
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glad jeg ikke eier et par av de når butikken selv ødelegger markedet på denne måten. Kjøpte man en HK745 til 25 og et par TL260 til samme pris for et år siden er det bare å grave seg ned isteden for å prøve å selge det videre. Merkelig policy av soundgarden da det dreper bruktmarkedet for de som handlet hos dem i god tro. En ting er å få et godt tilbud ved henvendelse, noe annet er å gå ut med disse prisene på denne måten
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden du saumfarer brukten har du sikkert sett disse, ulempen er jo selfølelig at de befinner seg langt, langt nord...:neutral:

Side 170 av 252 FørsteFørste ... 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 166 167 168 169 170 171 172 173 174 180 190 200 210 220 230 240 250 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •