Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 169

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 169 av 252 FørsteFørste ... 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 165 166 167 168 169 170 171 172 173 179 189 199 209 219 229 239 249 ... SisteSiste
Viser resultater 3,361 til 3,380 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Muffin Man
    Når jeg leser testen av modellen over, C3, i What Hi-Fi? så blir det spennende å høre hva du synes om C1.
    Tror knapt jeg har sett noen høyttaler som har fått så dårlig kritikk i What Hi-Fi?!

KEF C3 - review whathifi.com
    tusen takk skal du ha... NOOOOOOOT! hehe. Jeg har faktisk aldri hatt noen stativhøytalere i hus og jeg må innrømme at jeg gledet meg litt til å teste ut C1. Men når jeg leste testen av C3 falt jo denne gleden i bånn. Men i.o.m at jeg til tider har litt for mye fritid kontra sosialt liv skal de nok til pers for det
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Dantax surroundhøyttalere | FINN torget

Jeg skal til bruttern i Lillehammer til helga. Kan godt ta dem med nedover til deg. Så har du erstatningen for DUO klare til den dagen du for solgt dem.
    setter pris på tilbudet, men jeg har jo C1 og La Scala stående klare vet du Og hvis han som ringte meg tidligere idag var så seriøs som han ga inntrykk av, så henter han mcintoshen om ikke så altfor lenge, og da er det ikke umulig at unge herr Skrotnisse kjøper sine neste høytalere allerede da
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er tilbake - men her skjer jo intet. Returnerer når de ordentlige høyttalerne - og forsterkeren - annonseres.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Jeg er tilbake - men her skjer jo intet. Returnerer når de ordentlige høyttalerne - og forsterkeren - annonseres.
    Den er god.

I mellomtiden blir det nok litt om C1 og muligens en annen liten duppeditt. Men ingenting nevneverdig kontra det neste høytalerparet og effekttrinnet
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I mangel av en bedre plass å poste dette uforglemmelige coverbildet: har du sett denne?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nope, men coveret nærmest skriker "jeg trenger en penisforlenger"
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    synes den perioden din har vart ei stund nå jeg
    Den har det, du har helt rett

Men, vi får se hva jeg finner på. Jeg er enda litt usikker på hva jeg skal gjøre, men jeg lover ett nytt produkt i hus i løpet av sommeren, kanskje to i løpet av året. Tror ikke jeg tar med råd til så mye mer i år, da pengene renner ut som bare det for tiden. Det kan selvfølgelig hende jeg tar helomvending å slår til med noe skikkelig "sikle objekter" - men tviler. Det blir nok til at jeg sparer pengene og lar den virkelige råskapen la vente på seg

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Du skulle vært hos Kriller i går men du var syk
    Jeg har hørt at du hører på metall og da hadde jeg trengt deg til å backe meg opp:twisted:

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Jeg har hørt at du hører på metall og da hadde jeg trengt deg til å backe meg opp:twisted:
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    8)
    Hyyyyyyyyyyyys da:-D Det er bra musikk8) Tenke seg det at jeg har følt meg veldig alene i denne store verden med min musikk smak...mem,men jeg står for det8)

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8)
    Hyyyyyyyyyyyys da:-D Det er bra musikk8) Tenke seg det at jeg har følt meg veldig alene i denne store verden med min musikk smak...mem,men jeg står for det8)
    Hehe, nå hører vel også jeg på litt hardere musikk, men du drar ofte fram litt for sær musikk for meg. ;-)
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8) Hyyyyyyyyyyys sa jeg Det er bra8) Du vet ikke hva du går glipp av:-D Tenk deg det, ingen trommemaskin ingen play back. Bare muskelkraft og høyt tempo......... gud jeg elsker det:twisted:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8) Hyyyyyyyyyyys sa jeg Det er bra8) Du vet ikke hva du går glipp av:-D Tenk deg det, ingen trommemaskin ingen play back. Bare muskelkraft og høyt tempo......... gud jeg elsker det:twisted:
    Wow, jeg har faktisk fått med meg at det var litt aktivitet i denne tråden de siste dagene. Men vi skal så absolutt på demo sammen en gang ja. Alltid hyggelig med andre som har like god musikksmak som meg selv
    ------------------------------------
    ------------------------------------

Wiiiiiiiiiiiii!!!

Når fjoråret gikk mot slutten var jeg preget av en del dystre tanker rundt anlegget. Det låt så pokkers bra, men allikevel var det noe jeg savnet. Noe jeg ikke helt klarte å sette fingeren på der og da. Men fingeren kom den. Jeg måtte bare litt ut i januar for å finne den. Valget ble tatt og McIntosh mc275r, Avantgarde Duo og Solo ble lagt ut for salg. Soloen flyttet til Devilej omtrent samme dag som jeg bestemte meg og tiden etter det har vært preget av sjukt mye mail, nok telefoner til å varme øra og ei og anna toskete tekstmelding. Dette har gjeldt spesielt McIntoshen. Det er helt utrolig hva folk vil bytte inn; seriøst, hva i huleste heite skal jeg med en 3år gammel nad boks i innbytte? For all del, jeg respekterer at folk gjerne vil bytte inn sine gamle komponenter, men det å ikke ta et nei for et nei er litt på kanten av hva som er høflig. Men nok om det.
    Her forleden dag fikk jeg en telefon fra en hyggelig fyr fra vestlandet og etter noen telefonsamtaler har vi kommet til enighet. Vel, enig var vi fra starten av, han måtte bare finne ut av hvordan han fikk hentet den. Og hentet den får han. Nærmere bestemt søndag denne uken.

Wiiiiiiiiiiiiiiii!

Som noen kanskje har registrert har jeg betalt inn et depositum på ett nytt effekttrinn uten at vi skal gå nærmere inn på det. Dermed sto jeg igjen med to muligheter; enten betale inn summen fra Mc-salget og fortsatt mangle litt, eller jakte etter noen nye høytalere. Etter å ha Jbl Array 1400 og Avantgarde Duo virker det kanskje litt rart å tenke på nye høytalere til rundt 30 høvdinger. Joda, det vil selvfølgelig bli et aldri så ”lite” kvalitetstap. Men grunnen er veldig enkel. For meg er drømmen JBL K2 og de ligger dessverre litt høyere i pris enn hva jeg kan tillate meg å betale akkurat nå. Så, skulle jeg da gå for nok ett par rundt 60k eller heller gå for noe billigere og belage meg på litt tålmodighet? Jeg valgte det siste. Dermed er jakten på ett par ht rundt 30k i gang.
    Nå detta kan bli spennende!! Og ikke minst krysser jeg fingrene i håpet om at denne dealen ikke går i dass
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er meg en skikkelig nisse du som skriver så mye uten og avsløre noe annet enn at de ligger i 30k klassen!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Du er meg en skikkelig nisse du som skriver så mye uten og avsløre noe annet enn at de ligger i 30k klassen!
    hehe, saken er jo at det ikke er tatt noe valg enda! Jeg har en del interresante kandidater på blokka. Skal lage en liten sak om det når jeg kommer hjem fra jobb om en times tid.
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at siden du allerede halvveis har gått for et effekttrinn, så blir det ikke aktive høyttalere, ihvertfall. ;-)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Regner med at siden du allerede halvveis har gått for et effekttrinn, så blir det ikke aktive høyttalere, ihvertfall. ;-)
    Nope, aktive blir det ikke. Så for alle som trodde jeg "tok en AKTO" og gikk for ADAM må jeg nok skuffe
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, saken er jo at det ikke er tatt noe valg enda! Jeg har en del interresante kandidater på blokka. Skal lage en liten sak om det når jeg kommer hjem fra jobb om en times tid.
    Flott, er så hinsides nysjerrig av natur serru

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Flott, er så hinsides nysjerrig av natur serru
    Mye tyder på at du er i sabla godt selskap her inne
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok det er endel av hobbien det og være ekstremt nysjerrig av natur

Side 169 av 252 FørsteFørste ... 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 165 166 167 168 169 170 171 172 173 179 189 199 209 219 229 239 249 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •