Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 167

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 167 av 252 FørsteFørste ... 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 163 164 165 166 167 168 169 170 171 177 187 197 207 217 227 237 247 ... SisteSiste
Viser resultater 3,321 til 3,340 av 5026
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    c1 blir jo en oppgradering det
    Yeah, akkurat som du beholder dem lenge ? Vi kjenner deg altfor godt nå Rune, det du drømmer om er ikke drømmen alikevel. Du er en rundbrenner, fikk det kledelige navnet. Passer deg utmerket.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Yeah, akkurat som du beholder dem lenge ? Vi kjenner deg altfor godt nå Rune, det du drømmer om er ikke drømmen alikevel. Du er en rundbrenner, fikk det kledelige navnet. Passer deg utmerket.
    ikke døm meg helt her a. Det er faktisk planen å beholde de ganske så lenge. Ser ikke noe grunn til å selge de. Enten de fungker eller ikke som bakhøytalere, så havner de på det fremtidige kontoret en dag. Og den dagen jeg føler at de blir for dårlig der, så bør jeg få gjort alvor av planene om et minisurremegrundtanlegg på soverommet. Så at de er i mitt eie ut 2009 tviler jeg faktisk ikke på
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke døm meg helt her a. Det er faktisk planen å beholde de ganske så lenge. Ser ikke noe grunn til å selge de. Enten de fungker eller ikke som bakhøytalere, så havner de på det fremtidige kontoret en dag. Og den dagen jeg føler at de blir for dårlig der, så bør jeg få gjort alvor av planene om et minisurremegrundtanlegg på soverommet. Så at de er i mitt eie ut 2009 tviler jeg faktisk ikke på
    Det er bra Rune men jeg er fortsatt spent på hva du skal ha i hus altså, dette må være noen eksklusive greier. Er det normalt å bli kresen på bygda? Kanskje det må til for å holde på som du gjør? Selg kåken og finn deg noe som passer til anlegget ditt, vi venter spent her inne vet du.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, nå er vel heller planen å finne ut om jeg føler det er verdt strulet med å ha bakhøytalere i dette bøttekottet av ei leillighet fremfor å finne gull og grønne lyd-skoger Så c1 bør så absolutt kunne nissen et greit nok inntrykk over flere dager, og så får vi se om de blir erstattet eller bare degradert til "en-gang-blir-det-kontor"rommet.
    Hehe, sant det.. Får også ett kontor lignende rom i den nye leiligheten som er under bygging nå. Tar gjesterommet å gjør det om til mitt lille kontor, der skal AKG K701 + Musical Fidelity X-CANv8 ta seg av musikk formidlingen

Nja, nå kommer det jo som sagt noen nye høytalere snart da.. C1 Litt mer seriøst, så står det det desverre litt stille om dagen. Er mange som er i tenkeboksen angående duo og flertallet av de som virker seriøse blir stoppet av sine "bedre" halvdeler som tror de forstår seg på design. McIntoshen er det langt mindre interesse for og det erger meg også litt egentlig. Men som tidligere nevnt så jeg har jeg iallefall fått betalt inn et depositum på mitt neste effettrinn så nå er det bare å smøre seg med tålmådighet.
    Tålmodighet er det eneste som nytter. Husker selv når jeg hadde Pioneerene på brukten i mange uker, for ikke å snakke om månder, før jeg endelig fikk en løsning på det. Det kan ta skjønnhetsøvnen fra envær, det plaget meg som bare f***!

Hm, dette måtte jo ha vært noe for deg Kent Ove? Ut med arrayen og tankene om svindyre og svindyre effekttrinn, og inn med überlettdrevene duo og en liten rørforsterker som allikevel vil gi deg bakoversveis. hehe
    Tja, vet nå ikke det. Skal ikke nekte for at jeg ble meget imponert både av Trio, og de mindre Avantgarde høyttalerne Tor hadde med på Horten messa. Men, for meg føles det mer riktig med høyttalere med svært basselement og sist men ikke minst, en diger transistor forsterker.

Jeg vet hvor stor eierglede det er å ha JBL Array 1400, pluss Hegel P4A/H4SE nå. Derfor blir nok ikke eiergleden mindre, viss mine planer blir realisert dette året

Newcomer Kingestad sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    .
    Jeg vet hvor stor eierglede det er å ha JBL Array 1400, pluss Hegel P4A/H4SE nå. Derfor blir nok ikke eiergleden mindre, viss mine planer blir realisert dette året
    Store forsterkere å kvinnfolk er samme tingen, jo mer å ta i, jo mer å vær gla i

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det er bra Rune men jeg er fortsatt spent på hva du skal ha i hus altså, dette må være noen eksklusive greier. Er det normalt å bli kresen på bygda? Kanskje det må til for å holde på som du gjør? Selg kåken og finn deg noe som passer til anlegget ditt, vi venter spent her inne vet du.
    nei nei. det er ikke noen veldig spesielle og sjeldne produkter. Desverre. Det skulle virkelig ha vært morro å dratt i hus noe som få andre hadde hatt, men det er desverre ikke tilfelle. De produktene jeg skal ha i hus er det flere her på avforum som har i hus.

Man blir litt kresen på bygda, hvorfor? Fordi vi er så utrolig godt vant med det meste

Det blir hus en gang, men ikke nå. Men det blir avklart iløpet av årets første seks måneder, enten om jeg skal ha litt tålmodighet å ta over moderns hus eller om jeg kjøper noe annet. Den tid den sorg\glede...

En ting er sikkert; den dagen jeg flytter herfra er hele avforum invitert på utflytningsfest! Naboene har allerede begynt å planlegge feiringa se, de snakka noe om tre dager til ende med fest og godt humør.. hehe
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kingestad
    Store forsterkere å kvinnfolk er samme tingen, jo mer å ta i, jo mer å vær gla i

Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå veier heldigvis min forsterker mer en kjerringa foreløpig

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå veier heldigvis min forsterker mer en kjerringa foreløpig
    :shock:

Hva veier Mc602 da? Vet at Mc402 veier rundt 50kg.

Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :shock:

Hva veier Mc602 da? Vet at Mc402 veier rundt 50kg.
    72kg, så hun har litt å gå på enda, vist ikke blir det en til

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare 72 kg :twisted:

Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting er sikkert; den dagen jeg flytter herfra er hele avforum invitert på utflytningsfest! Naboene har allerede begynt å planlegge feiringa se, de snakka noe om tre dager til ende med fest og godt humør.. hehe
    Da får alle ta med en sub eller 2 så kan du iallfall få en verdig avslutning

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da får alle ta med en sub eller 2 så kan du iallfall få en verdig avslutning
    Nå DET hadde vært litt artig! Men, noe sier meg at jeg egentlig ikke er helt velkommen på den festen, så sant resten av nabolaget ikke føler for å si hva de mener fremfor å sende patetiske tekstmeldinger
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå DET hadde vært litt artig! Men, noe sier meg at jeg egentlig ikke er helt velkommen på den festen, så sant resten av nabolaget ikke føler for å si hva de mener fremfor å sende patetiske tekstmeldinger
    Godt og høre vi er fler! Siste nytt herifra er at den mini radioen på badet høres på gangen til de oppe, erre mulig? Folk som er så nøye på støy bør kjøpe seg hus like godt først som sist

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Godt og høre vi er fler! Siste nytt herifra er at den mini radioen på badet høres på gangen til de oppe, erre mulig? Folk som er så nøye på støy bør kjøpe seg hus like godt først som sist
    Yaiks! Enten har du en hxxxetes mini-radio eller så må jo naboene dine være en smule "dratt på fishing på jordet".

Det som er så merkelig, og ikke minst provoserende med slike situasjoner er at det er alltid vi som liker musikk som må vise hensyn til stivpinnene. Uansett. Hvis de klager, så må vi innrette oss etter det. Hvis ikke blir det et satans bråk. Man skulle da så vitterligen tro at det var mulig å finne en slags overenskommelse så man slipper sånt tull, men det er ikke mange av syter'ne som går med på sånt desverre.
    Har dine naboer hund, unge eller noe annet som lager lyder a? Skal love deg at sånne ting fungerer som et motargument. FIkk klage fra den ene naboen min for at jeg dro på litt ved sjutida en fredagskveld. Bare svarte hu at "om 12timer så blir vel jeg vekka av den bikkja di - som du egentlig ikke har lov til å ha her - på en lørdag så vi kan gjøre en avtale; jeg kaster ut festdeltagerne og du kaster ut bikkja". Joda, litt slemt å si, men det gjorde susen og i borettslag må det være mulig å ha litt tålmodighet alle veier egentlig
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Sub-Lock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tråden din døde helt av den gitt.
    Lykke til med salget av Mac'n og Avantene, jeg er spent på hva du skal dra inn

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yaiks! Enten har du en hxxxetes mini-radio eller så må jo naboene dine være en smule "dratt på fishing på jordet".

Det som er så merkelig, og ikke minst provoserende med slike situasjoner er at det er alltid vi som liker musikk som må vise hensyn til stivpinnene. Uansett. Hvis de klager, så må vi innrette oss etter det. Hvis ikke blir det et satans bråk. Man skulle da så vitterligen tro at det var mulig å finne en slags overenskommelse så man slipper sånt tull, men det er ikke mange av syter'ne som går med på sånt desverre.
    Har dine naboer hund, unge eller noe annet som lager lyder a? Skal love deg at sånne ting fungerer som et motargument. FIkk klage fra den ene naboen min for at jeg dro på litt ved sjutida en fredagskveld. Bare svarte hu at "om 12timer så blir vel jeg vekka av den bikkja di - som du egentlig ikke har lov til å ha her - på en lørdag så vi kan gjøre en avtale; jeg kaster ut festdeltagerne og du kaster ut bikkja". Joda, litt slemt å si, men det gjorde susen og i borettslag må det være mulig å ha litt tålmodighet alle veier egentlig
    Hehehe! Vi har brukt mange av de samme metodene hører jeg Min fordel i denne galskapen er at jeg sitter i styret for borettslaget 8) Så jeg tar det helt med ro

Hvordan går det med planene, er det ikke på tide og avsløre litt nå ihvertfall?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sub-Lock
    Tråden din døde helt av den gitt.
    Lykke til med salget av Mac'n og Avantene, jeg er spent på hva du skal dra inn
    hehe, jeg tenkte jeg skulle vekke tråden tilbake til live litt senere ikveld siden det de siste dagene har ankommet ett par artige leiketøy.

Jeg begynner også å bli spent på hva som tar over for tyskerbasunene og den amerikanske sexbomba; i og med at dette salget drøyer ut så er det ikke helt sikkert at mine opprinnelige planer går igjennom. Men noe skjer. Det er garantert! Og mojjo blir det så absolutt!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe! Vi har brukt mange av de samme metodene hører jeg Min fordel i denne galskapen er at jeg sitter i styret for borettslaget 8) Så jeg tar det helt med ro
    hehe, ja jeg fikk også tilbud om å sitte i styret, men når det var det første styremøte og alle de andre i styret var personer som har vært på døra mi fant jeg ut at det neppe ville være helt uproblematisk å sitte der selv.

Hvordan går det med planene, er det ikke på tide og avsløre litt nå ihvertfall?
    Nja, det er vel egentlig på tide, problemet er bare at det drøyer litt med salget av mc275r og duoene, så det er litt vanskelig å spikre noen avtaler. Men det ringte en hyggelig herremann istad og sa at han tok mcintoshen, men han måtte finne ut hvordan og når han kunne komme seg over fjellet for å hente den. Hvis han henter den, så bestiller jeg meg nye høytalere samme dag. Så vi får alle krysse fingre, tær og slå knute på pjekkerten i håp om at han kommer seg over fjellet i nærmeste fremtid.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor kan du ikke beholde tyskerhorn duoen og gjøre det beste ut av det, er nok ikke lett å selge slike høytalere når konene til evt kjøper setter ned foten. De er jo ganske så pirkete på slike ting så da er det vel best å holde seg i skinnet, er det Proson eller CV?som skal inn eller siden du er så hemmelighetsfull ?

Side 167 av 252 FørsteFørste ... 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 163 164 165 166 167 168 169 170 171 177 187 197 207 217 227 237 247 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •