Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 163

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 163 av 252 FørsteFørste ... 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 159 160 161 162 163 164 165 166 167 173 183 193 203 213 223 233 243 ... SisteSiste
Viser resultater 3,241 til 3,260 av 5026
    Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det pleier å gå den ene eller andre veien

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I denne situasjonen er flokene av den arten at jeg kan risikere å bli sittende igjen med en utilgivelig mellomløsning.. Men, jeg jobber på spreng for å ro iland dette prosjeket, så tiden får vise. Samtidig er jeg en liten smule opptatt med å nye Ayon settet også... og jeg som skulle ha en rolig start på det nye året, jommen sa jeg rolig.....
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    I denne situasjonen er flokene av den arten at jeg kan risikere å bli sittende igjen med en utilgivelig mellomløsning.. Men, jeg jobber på spreng for å ro iland dette prosjeket, så tiden får vise. Samtidig er jeg en liten smule opptatt med å nye Ayon settet også... og jeg som skulle ha en rolig start på det nye året, jommen sa jeg rolig.....

Merkelig hvor stressa en blir i slike situasjoner:???:

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt på siden : Har du prøvd Ayon på LaScala ? Hadde vert kult med litt meninger om det oppsettet

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og jeg som skulle ha en rolig start på det nye året, jommen sa jeg rolig.....

+1

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Merkelig hvor stressa en blir i slike situasjoner:???:
    ja, det er helt sjukt. Egentlig burde man ta det med ro og ta situasjonen som den utvikler seg, men når man har muligheten til å få tak i noe man virkelig ønsker seg og det kommer skjær i sjøen så begynner man plutselig å tenke det verst mulige.. men jeg har troa, det kom et signal sent igår kveld om at det siste skjæret ikke var fult så svært som først antatt.
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    +1
    hehehehe, ja du har jo fått en ganske interresant start på det nye året du også Blir spennende å se hva vi ender opp med....
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var det stans i denne tråden, etter tidenes poste-maraton?
    Kommet nærmere noe løsning Skrot'is?

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stakkarn kommer vel aldri nærmere no svar gitt, stakkar:roll:
    FLER MED HAM: HiFi basillen kan være et *******. Et godt ******* dog, men dog et h**

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Da var det stans i denne tråden, etter tidenes poste-maraton?
    Kommet nærmere noe løsning Skrot'is?
    hahaha, ja det var noen artige dager var det ikke? Lenge siden det har vært så heftig i en "hjemme hos" tråd her på forummet.

Jeg har kommet litt nærmere en løsning faktisk, hvis alt går som planlagt og det passer seg for både meg og selger, så skal jeg inn på lørdag og close dealen på effektrinna en gang for alle. Som jeg har nevnt tidligere er jeg avhengig av å få solgt unna anlegget for å finansiere det nye, så da blir det å betale inn et depositum slik at iallefal effektrinna er mine. Høytalera er det ikke så hast med i og med at de er litt lettere å få tak i Men mye av grunnen til at det har vært stille ligger også i ayon settet jeg har til lån. Vurderer sterkt å bytte bosted, navn og tlf nummer før devilej kommer til helga; det settet her er helt rått!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Stakkarn kommer vel aldri nærmere no svar gitt, stakkar:roll:
    FLER MED HAM: HiFi basillen kan være et *******. Et godt ******* dog, men dog et h**
    stakkarn faktisk. hehehehe. Vet ikke om dette kommer som en skuffelse eller ei; men det begynner å nærme seg en løsning\et svar nå ja.. De siste dagene har vært litt preget av nervøsitet pga noen ekle skjær i sjøen, men nå bør iallefall dealen med effektrinna bli closa. f@n som jag gläder meg! Dette er nødt til å bli rått for å si det sånn!
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sleng ut noen bilder
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ikke tilfeldig at du har lånt Ayon settet til Devilej:twisted:

Tipper det blir en eller annen for med Ayon hos deg.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Sleng ut noen bilder
    har desverre ikke fått knipset noen enda. Men det står på agendaen for i aften. Fikk dog tatt frem kameraet igår, men ei svensk dame satte punktum for den fotoseansen
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ikke tilfeldig at du har lånt Ayon settet til Devilej:twisted:

Tipper det blir en eller annen for med Ayon hos deg.
    Hehe, har så vidt vært innom dette temaet tidligere i tråden, men etter noen dager med Ayon settet nå kan jeg si følgende: Nei! det blir ikke Polaris II og Typhon på meg. Dette pga at jeg rett og slett ikke har råd. Om jeg hadde hatt råd, så ville nok Polaris II allerede ha vært bestilt. Er også hodestups forelska i blokkene, men jeg vet ikke hvordan de vil dra mine neste høytalere, og dermed blir det vanskelig å si "de hadde jeg tatt også"
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke noe som heter: Har du lyst har du råd:-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke noe som heter: Har du lyst har du råd:-D
    ikke akkurat nå desverre.. Er tross alt en middels lønnet kontorotte, så det er ikke ubegrenset med cash. Det ligger også litt i at jeg har ett par andre planer for året, så selv om jeg nok kunne ha klart ayon settet, så er det andre ting som er viktigere.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stakkarn faktisk. hehehehe. Vet ikke om dette kommer som en skuffelse eller ei; men det begynner å nærme seg en løsning\et svar nå ja.. De siste dagene har vært litt preget av nervøsitet pga noen ekle skjær i sjøen, men nå bør iallefall dealen med effektrinna bli closa. f@n som jag gläder meg! Dette er nødt til å bli rått for å si det sånn!

Hehe lurer fælt på disse forsterkerene jeg da, virker som om de er jevere enn høytalerene noe jeg ser på som litt uvanlig...
    Håper du røper detta når du får dealen gjort da.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har desverre ikke fått knipset noen enda. Men det står på agendaen for i aften. Fikk dog tatt frem kameraet igår, men ei svensk dame satte punktum for den fotoseansen
    Ville hun ikke være med på bildene...? :twisted:
    Svensk dame, Ayon rør og Duo horn kunne sikkert blitt pent sammen det...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Hehe lurer fælt på disse forsterkerene jeg da, virker som om de er jevere enn høytalerene noe jeg ser på som litt uvanlig...
    Håper du røper detta når du får dealen gjort da.
    hehe, det vel egentlig like jevt, men jeg har ganske så mange flere timer med de høytalera enn effettrinna og høytalera har lenge vært mulig å få tak i ut fra et økonomisk standpunkt; det har ikke effetrinna hvis jeg skulle hatt ht som matcha.
    -------
    Mvh
    Rune

Side 163 av 252 FørsteFørste ... 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 159 160 161 162 163 164 165 166 167 173 183 193 203 213 223 233 243 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •