Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 162

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 162 av 252 FørsteFørste ... 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 158 159 160 161 162 163 164 165 166 172 182 192 202 212 222 232 242 ... SisteSiste
Viser resultater 3,221 til 3,240 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Jammen, jaggu om jeg vet da...

Synd at man ikke har avstemning for "Årets luremus" her...
    Tror du hadde vunnet på Walkover

....BGuardian du liksom
    hehe, i så fall er det synd den kategorien ikke står på årets liste over avstemninger. Alltid hygelig med titler

Mulig det blei en aldri så liten skriveleif i nicket ditt desverre... Litt trøtt i trynet etter å ha gått drastisk til verks for å snu døgnet igjen
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er iallefall ikke den eneste som har bomma der

Sikkert noen som lurer på nicket, men ble kalt Bodyguarden av ei venninne siden jeg stilte opp, skremte unna plagsomme mannfolk osv. Siden det ble litt langt på internett så har jeg endt opp med BGuarden

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sikkert noen som lurer på nicket, men ble kalt Bodyguarden av ei venninne siden jeg stilte opp, skremte unna plagsomme mannfolk osv. Siden det ble litt langt på internett så har jeg endt opp med BGuarden

BØ!

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Necroth:
    :lol:
    Beefcake

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68

Gutter,dette er helt på sidelinjen,Sorry og unnskyld Skrotnisse, men jeg får ikke anlegget i linken over ut av hodet og vurder og kjøpe hele greia.

Spørsmålet er om det er noen som er interessert i deler av anlegget ?

Jeg skal ha SDECen med ledninger og kan godt ta flere komponenter, ett raskt overslag gir en veilpris i Norge på godt over 300 tusen, så dette kan bli skitbillig, jeg har god kontakt med selger og han vil dekke frakt innen USA,jeg bruker Magnum for og få det hjem til Norge og har god erfaring med import.
    Det er ikke noe problem og bygge om forsterkere til 240 volt, forforsterkeren er universal så det er ikke noe problem.

Er det noen som vil være med ??

JBL Synthesis System - Complete Package - Demo System - eBay (item 220342116362 end time Jan-19-09 10:41:00 PST)

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Profilbilde sier vel sitt:shock:

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Siden Skrotnisse tilsynelatende har en eminent musikksmak, har han antakelig tenkt "Blind Guardian" da han skrev feil :-)

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    Profilbilde sier vel sitt:shock:
    Det har jeg vel aldri helt tenkt på

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Siden Skrotnisse tilsynelatende har en eminent musikksmak, har han antakelig tenkt "Blind Guardian" da han skrev feil :-)
    Ja, å bli sammenlikna med ett bra band er jo ikke så ille
    Litt av ett komplimang

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Gutter,dette er helt på sidelinjen,Sorry og unnskyld Skrotnisse, men jeg får ikke anlegget i linken over ut av hodet og vurder og kjøpe hele greia.
    Det går helt fint vet du. Vet hvordan det er å ha så sjukt lyst på noe selv, da er det bare å prøve alle mulighetene for å få det til

Jeg ville ha ljugd om jeg ikke sa at jeg har vurdert dette systemet etter at du ga meg linken første gangen, men det blir rett og slett for gedigent for meg.. Men om du får med deg noen på dette vil en eller annen bli en meget lykkelig mann
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    du skal ikke se bort fra det nei
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste religiøse vil nok heller ha et møte med gud enn djevelen, men i disse hifikretser skal jeg ærlig innrømme at jeg har mer glede av å få besøk av sistnevnte.
    De fleste har nok fått med seg at jeg har valgt å selge unna både avantgarde duo, solo og McIntosh mc275. Dette ikke uten grunn. Solo er solgt, og de to andre håper jeg snart fyker ut av døra. Eller håper jeg egentlig det?
    Når djevelen fra Askim kom for å hente ett stk avantgarde solo lot han meg også låne hans Ayon Polaris II og Ayon Typhon monoblokker. Noen videre introduksjon av disse komponentene bør vel være unødvendig, så foruten mer pjatt akkurat nå, så går jeg tilbake til å varme opp disse blokkene før jeg kan justere biasen og spille litt. Noe sier meg at det blir minimalt med søvn til natta!
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stakkars.... Dette går ikke bra, Einar kommer ikke til å få igjen anlegget sitt stakkar. Jeg synes synd på han og det er ikke hver dag man får testa ut no sånn luksus i heimen. Hva er det du skal ha seg som er så hemmelig, synes det er på tide å røpe litt jeg altså Rune... Er det ikke det du heter?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Stakkars.... Dette går ikke bra, Einar kommer ikke til å få igjen anlegget sitt stakkar. Jeg synes synd på han og det er ikke hver dag man får testa ut no sånn luksus i heimen. Hva er det du skal ha seg som er så hemmelig, synes det er på tide å røpe litt jeg altså Rune... Er det ikke det du heter?
    hehe, du fikk iallefall rett på navnet mitt

Men på det andre er jeg redd du bommer litt. Ja, dette er uten tvil ett par luksusprodukter, og avantgarde duo på ayon typhon og polaris er uten tvil en high end kombinasjon det færreste av oss forundt.

Nå aner jeg ikke hvordan dette låter siden blokkene skal varmes opp en havlvtime før jeg justerer biasen på de, men selv om dette er perfect match er det uaktuelt for meg å kjøpe inn dette settet slik det er nå. Dette av flere årsaker. For det første har disse to komponentene en nypris som overgår budsjettet mitt glatt, og for det andre har jeg allerede bestemt for et annet effektrinn. Polaris derimot? Jeg håper inderlig å få testet denne på mine neste powertrinn og høytalere. Men det får vi se på når den tid kommer. Nå har jeg ei uke til rådighet med Ayon settet, og ett par av mine avtaler for uken som kommer er flyttet ei uke frem i tid
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, du fikk iallefall rett på navnet mitt

Men på det andre er jeg redd du bommer litt. Ja, dette er uten tvil ett par luksusprodukter, og avantgarde duo på ayon typhon og polaris er uten tvil en high end kombinasjon det færreste av oss forundt.

Nå aner jeg ikke hvordan dette låter siden blokkene skal varmes opp en havlvtime før jeg justerer biasen på de, men selv om dette er perfect match er det uaktuelt for meg å kjøpe inn dette settet slik det er nå. Dette av flere årsaker. For det første har disse to komponentene en nypris som overgår budsjettet mitt glatt, og for det andre har jeg allerede bestemt for et annet effektrinn. Polaris derimot? Jeg håper inderlig å få testet denne på mine neste powertrinn og høytalere. Men det får vi se på når den tid kommer. Nå har jeg ei uke til rådighet med Ayon settet, og ett par av mine avtaler for uken som kommer er flyttet ei uke frem i tid
    Du ender vel opp med et Ayon sett med tiden, hørte på det når Hortenmessa var og jeg ble helt satt ut hvor bra det låt. Det spilte på Gemme Audio Katana høytalerne. Aldri opplevd et rom som ble så fyllt opp med lyd som det der, sykeste jeg har vært borti og det var en av favorittene på messen. Åssen har du med deg selv når ikke alt klaffer på plass med slike kjøp? Jeg hadde blitt skikkelig forbanna, du får lage deg et lydrom et sted. Få testa ut sakene optimalt.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Du ender vel opp med et Ayon sett med tiden, hørte på det når Hortenmessa var og jeg ble helt satt ut hvor bra det låt. Det spilte på Gemme Audio Katana høytalerne. Aldri opplevd et rom som ble så fyllt opp med lyd som det der, sykeste jeg har vært borti og det var en av favorittene på messen.
    Hehe, jeg fikk en ganske god demo på det samme oppsettet i Horten, men jeg ville nok ha overdrevet om jeg sa at det var det beste jeg har hørt. Men pokker så bra var det med tanke på forutsetningene og utfordringene man har med et hotellrom og masse publikum og diverse lyder fra gang og andre rom.

Om jeg en dag ender opp med et komplett Ayon sett? Aner ikke, det får fremtiden vise. Men nå har jeg det ei ukes tid og skal leike meg litt, så får jeg se om det er noe for meg. Det kan godt hendte at dette også testes ut på neste anlegg, men det får også tiden vise. Har ikke planlagt så langt frem i tid. hehe
    Men når du ser hva jeg drar i hus av effekt når duo\275 er i hus, så vil du nok ha forståelse for at jeg har liten tro på at jeg kommer til å bytte effekt med det første

Sitat Opprinnelig postet av Bassen min
    Åssen har du med deg selv når ikke alt klaffer på plass med slike kjøp? Jeg hadde blitt skikkelig forbanna, du får lage deg et lydrom et sted. Få testa ut sakene optimalt.
    hehe, det å eie ei leillighet i et leillighetskompleks levner ikke mange muligheter for å bygge et dedikert rom desverre. Men jeg håper jo at jeg enda får meg et hus.. lov å drømme..

Men sånn ellers har jeg det bra med meg selv, selv om ting ikke klaffer. Om reisen til målet var lett ville det jo ha vært kjedelig
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her trodde jeg et øyeblikk at katta var ute av sekken, men så viste det seg å være en lånt katt...
    Fått testet noe hvordan Typhon fungerer i forhold til 275?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Her trodde jeg et øyeblikk at katta var ute av sekken, men så viste det seg å være en lånt katt...
    Fått testet noe hvordan Typhon fungerer i forhold til 275?
    fikk spilt en times tid igår kveld, men i og med at det var med komplett ayon sett får jeg desverre ikke sagt noe om forskjellene på de to riktig enda. Men planen er å koble 275en opp mo Polaris iløpet av uken for å sjekke ut forskjellene. Bør bli litt spennende og interresant dette ja
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du som selger alt om dagen..............
    Når kommer dac`en til salgs:twisted:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Du som selger alt om dagen..............
    Når kommer dac`en til salgs:twisted:
    eh, nå DET trodde jeg faktisk ikke at jeg hadde nevnt for noen overhodet, så nå kan det nok hende du hadde pokker så god timing. Dac'en ja. Jeg har tidligere nevnt at det dukket opp et lite skjær i sjøen for hele planen min. Dette skjæret var jeg iferd med å få fjerna en gang for alle, men tidligere idag dukket det opp enda ett. Nå det her begynner å bli litt irritabelt for å være ærlig, men når det gjelder skjær nr 2 finner jeg ut av dette til helga.

Hvis nå skjær nr 2 fjernes fra denne oppgraderingssjøen og denne dealen går i boks (håper fortsatt at en eller flere av de som sa de kommer denne uka faktisk kommer) så blir det jo nye effekttrinn og nye høytalere nå i første omgang. Når dette er på plass ser jeg for meg to potensielle veier å gå. Den ene veien vil innebære at dac'en blir stående, mens den andre veien innebærer at dac'en blir solgt. Dette fordi vei nr2 rett og slett fjerne dac'en fra likningen Men nå må jeg først få løst opp disse hersens flokene som har sett seg ut meg som et passende bytte :evil:
    -------
    Mvh
    Rune

Side 162 av 252 FørsteFørste ... 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 158 159 160 161 162 163 164 165 166 172 182 192 202 212 222 232 242 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •