Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 161

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 161 av 252 FørsteFørste ... 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 157 158 159 160 161 162 163 164 165 171 181 191 201 211 221 231 241 251 ... SisteSiste
Viser resultater 3,201 til 3,220 av 5026
    Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Som jeg har nevnt noen ganger tidligere de siste dagene handler det ikke om å kjøpe og selge. Det har det aldri handlet om. Jeg skal ikke si at alle kjøpene har vært nødvendige i det store og det hele, men allikevel har alle de tidligere situasjonene bidratt til det som er selve poenget her: det å bli fornøyd og finne ut hvilken retning man skal ta anlegget i. La oss ta et eksempel; en fyr på 18 år kjøper seg cerwin vega, spiller som et hxxvete og er fornøyd. Men så føler at han trenger litt mer hifi egenskaper og kjøper seg b&w. Han spiller på dette trutt og jevnt, men føler hele tiden at det mangler noe. Så går han tilbake til CV, blir skitfornøyd og lever med CV i mange år. Det er dette jeg hovedsakelig har bedrevet de to siste årene. Forskjellen er dog at jeg har operert i en litt høyere prisklasse enn CV og jeg har byttet langt mer. Men som jeg også har poengtert tidligere har dette aldri gått økonomisk utover viktigere ting og nå etter å ha eid high end høytalere som Array og Duo som er i to forskjellige fløyer hva lydsignatur gjelder, og ikke minst reisen mellom rør og transistor, føler jeg at endelig har testet ut nok og gjort meg opp nok erfaringer til å vite hvilken sti jeg skal følge fremmover.

Min resyme hva utskiftningene angår har aldri dreid seg om å få oppmerksomhet, bli sett på som "en av de store gutta", få noe status, eie mest mulig eller få forståelse fra andre. Jeg - som deg - er ute etter å bli fornøyd og du bryr deg sikkert om at andre synes du tar noen unødvendig valg så lenge du selv er fornøyd? Er det ikke det det handler om tross alt? å bli fornøyd! Iallefall er det det for meg, og om du ikke skjønner poenget er det selvfølgelig beklagelig, men jeg håper du en dag innser det, for poenget for meg som for deg er det samme: å bli fornøyd
    Oj, jeg tror du misforstår meg big time. Har ikke noe problemer med å forstå tanker og planer og hva du gjør. Det jeg ikke forstår er denne uthalingen i tid. Hvorfor annonsere et bytte som ikke er i boks?

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uha fant denne nettopp, kan ikke jeg ta SDECen så kan du kjøpe resten ?

JBL Synthesis System - Complete Package - Demo System - eBay (item 220342116362 end time Jan-19-09 10:41:00 PST)

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Oj, jeg tror du misforstår meg big time. Har ikke noe problemer med å forstå tanker og planer og hva du gjør. Det jeg ikke forstår er denne uthalingen i tid. Hvorfor annonsere et bytte som ikke er i boks?
    Fxxn, det var's som pokker. Jeg toket det som at du ikke skjønte poenget med all den byttinga, da beklager mitt lille utbrudd på det sterkeste. Håper på å bli tilgitt for denne "lille" misforståelsen.

Byttet var 100% i boks når jeg annonserte det. Forsterkerne er det enda. Men det dukket opp et lite problem i forbindelse med høytalerparet jeg skulle ha. Jeg jobber på spreng for å få en klarhet i denne situasjonen, men nå får jeg neppe noe svar før mandag. I beste fall finner jeg ett annet par av samme type, i verste fall må jeg seg meg etter noe annet.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    nja. vi kan møtes på halvveien. Jeg kan kjøpe resta hvis jeg får denne summen i avslag på k2ene dine

Greit nok at jeg ikke er like opptatt av WAF som våre kvinnlige motparter, men det går utrolig nok ei grense for hva jeg drar i hus også. Utrolig hvordan tidene forandrer seg, de du linker til tror jeg faktisk at jeg kunne ha hatt i stua under perioden hvor jeg kjøpte la scala
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he ser den, men det oppsettet er egentlig ganske rått (for skjult montering ) problemet er at jeg manglker kun SDECen (equalizeren ), løst fra BSS koster den godt over 60,000 her hjemme :???:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yaiks for en pris det var her på berget da. Det er jo lov å håpe at du får noen til å spleise mens du sitter igjen med denne og den andre vedkommende tar høytalera. Men det er vel få som trenger ett sånt system, og enda færre som bare trenger høytalera...
    -------
    Mvh
    Rune

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg vært gjennom en hard natt med med Swans F2.2.hehe
    hvis det finnes noe bedre en dette ute i den store verden så må jeg bare komme på en demo ,skål.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det at det her passet så utrolig bra med at du fikk tak de to soloene er jo ett sammentreff som nesten burde havne i "avforums historie bind 1"
    Ja den tilfeldigheten skal det litt til for at skal klaffe. Når jeg bestemte meg for paret med Solo (som svært sjelden dukker opp brukt i norge) ante jeg ikke at du gikk med salgsplaner
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir ikke forundret om det kommer noe av samme serien som Akto venter på.
    For om ikke jeg tar helt feil så har mye av det Akto har hatt også vært hos Skrotnissen..
    Så jeg sjanser på at det er noe fra ADAM Audio...

Begge karene er jo gærne, så ingenting overrasker meg..

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satt med de samme tankene i går, men mulig det blir litt høy prisklasse.....?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmm...... Atle drøyer med å legge ut nye bilder på sin minHjemmekino-profil....

Men Adam er vel ikke amerikansk....? Tysk?

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan heller ikke være ADAM siden han skriver at forsterkere er i boks, men ikke høyttalere. ADAM er fullaktive.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer det ja. Men er Nissen til å stole på...? Jeg tror ikke på Nissen lenger nemlig.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rogema
    Nå har jeg vært gjennom en hard natt med med Swans F2.2.hehe
    hvis det finnes noe bedre en dette ute i den store verden så må jeg bare komme på en demo ,skål.
    Om det settet jeg skal ha inn er bedre enn Swans F2.2F kommer helt ann på øret som hører; men det er ganske så annerledes med helt andre lydmessige prioriteringer enn swans. Så det bunner jo i smak og behag

Når det er i hus er det selvfølgelig gode muligheter for at du kan stikke innom en gang
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1
    Blir ikke forundret om det kommer noe av samme serien som Akto venter på.
    For om ikke jeg tar helt feil så har mye av det Akto har hatt også vært hos Skrotnissen..
    Så jeg sjanser på at det er noe fra ADAM Audio...

Begge karene er jo gærne, så ingenting overrasker meg..
    Det er nok ikke ADAM. Ikke har jeg hørt de, og de er altfor dyre for min del. SÅ sår i rassen er jeg ikke

I og med at det har vært litt bytting de siste årene husker jeg ikke alt både jeg og Atle har hatt. Men jeg tror ikke vi har hatt så mye av det samme. Duo\solo er det eneste jeg har kjøpt av han i allefall.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Hmmmm...... Atle drøyer med å legge ut nye bilder på sin minHjemmekino-profil....

Men Adam er vel ikke amerikansk....? Tysk?
    hahahha, det at Atle drøyer med å legge ut bilder på sin hjemmekinoprofil har nok helt andre årsaker enn at jeg skulle ha kjøpt de av han allerede
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Stemmer det ja. Men er Nissen til å stole på...? Jeg tror ikke på Nissen lenger nemlig.
    Nei, etter at jeg måtte begynne å være nisse selv en gang i året forsvant også trua mi ad skogen

Når det gjelder ADAM kan du nok stole på meg med god grunn; de ville ha vært altfor dyre for meg og selv om de ifølge Atle låter helt fantastisk bra har jeg en sterk følelse av de ikke hadde vært noe for meg siden det begynner å bli veldig tydelig at jeg og Atle har to vidt forskjellig lydmessige mål med anleggene våre
    -------
    Mvh
    Rune

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Montana?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Montana?
    Njet senòr BGuardian...
    -------
    Mvh
    Rune

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Njet senòr BGuardian...
    Jammen, jaggu om jeg vet da...

Synd at man ikke har avstemning for "Årets luremus" her...
    Tror du hadde vunnet på Walkover

....BGuardian du liksom

Side 161 av 252 FørsteFørste ... 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 157 158 159 160 161 162 163 164 165 171 181 191 201 211 221 231 241 251 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •