Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 149

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 149 av 252 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 145 146 147 148 149 150 151 152 153 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 ... SisteSiste
Viser resultater 2,961 til 2,980 av 5026
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    feil. ikke denne gangen, vel, man skal aldri si aldri, men hvis jeg bytter nå, så blir det stående lenge. Jeg har som sagt endel planer for året og da må denne hobbyen nedprioriteres endel.
    Riktig, men da vil jeg vite hva som skal inn hos deg også, synes jeg som en gammal østfoldtulling har godt av å vite det. Det er jo moro å se hva du skal ha inn denne gangen, kom igjen a... Du har vel slutta med demoer hjemme hos deg nå vel?

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er inga problem å komme på en liten demo her i gården. Man må bare passe på når anlegget faktisk er komplett og ikke under salgs
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er inga problem å komme på en liten demo her i gården. Man må bare passe på når anlegget faktisk er komplett og ikke under salgs
    Du er en artig skrue du Nisse, men å kalle det for skrot theatret blir vel litt feil med tanke på hva du har lagt ned i kroner på dette anlegget. Vi får håpe 2009 gir deg litt mindre trang til utskiftninger, har vært rolig selv i det siste og har fått inn en ny koselig dvd spiller da. Endelig en jeg ønsket meg, Marantz er koselige greier gitt.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jaggu ikke så lett. Selv ikke jeg holder tritt her

Blir spennende å se hvilken avgjørelse du ender opp med i morgen, og jeg skjønner argumentene dine for den andre pakken godt. Begge er fantastiske, men har litt forskjellig nedslagsfelt. Ikke lett å være hifinisse på dette nivået......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej

Blir spennende å se hvilken avgjørelse du ender opp med i morgen, og jeg skjønner argumentene dine for den andre pakken godt. Begge er fantastiske, men har litt forskjellig nedslagsfelt. Ikke lett å være hifinisse på dette nivået......
    Dere er stein gale begge to, haha...

Det skjer for lite på bygda og det må være derfor denne galskapen aldri tar en ende....

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er jo knapt ferdig med dine egne hjemmehos repotasjer, før det er noe nytt på gang. Du kunne jo holdt et magasin selv.

venter spent på hva som kommer nå.
    Råtipper på Avantiene til Einar.8)

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Du er jo knapt ferdig med dine egne hjemmehos repotasjer, før det er noe nytt på gang. Du kunne jo holdt et magasin selv.

De skal ikke selges, er bare meg som hurtigleser og hoppet over TV- i ordet TV-stue.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    De skal ikke selges, er bare meg som hurtigleser og hoppet over TV- i ordet TV-stue.

Fikk rettelse av Einar jeg og8)

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var ikke ment som noen rettelse. Vil bare unngå spekulasjoner rundt Avanti da de ikke er påtenkt byttet. Hvertfall ikke akkurat nå.....
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvertfall ikke akkurat nå.....
    :lol:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ække lett nei, men du verden så morro det egentlig er Må innrømme at jeg har glisa godt over at vi begge mot slutten av 2008 hintet innpå at nå blir det rolig en liten periode, for så å kjøra på for fult på i starten av januar. Det er ikke noe tvil, det er i østfold det skjer!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller

Hehe, ja det har gått litt fort i svina, men det har verdt det i mine ører..

Avantiene til Einar har jeg desverre ikke fått hørt, men ut fra selve konstruksjonen og hvordan folk definerer de ville de nok ikke ha vært aktuelle for denne dynamikkhora fra trøxas (slike komplimenter setter jeg faktisk pris på DevilEj )
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var ikke ment som noen rettelse. Vil bare unngå spekulasjoner rundt Avanti da de ikke er påtenkt byttet. Hvertfall ikke akkurat nå.....
    Gradient, da?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det på høy tid å gi oss et hint

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Gradient, da?
    Nope. Er ikke Gradient fra Finland? Selv rådigger jeg Amerika når det kommer til lyd.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Nå er det på høy tid å gi oss et hint
    hehe, jeg har jo faktisk lagt igjen noen ganske tydelig hint her på forummet da

Det er uansett ikke mange timene igjen... tikk takk... Duoene skjelver.. kredittkortet har trukket i full kamuflasjedrakt.. i duoene høres svak mumling: "ikke selg oss din stut. vi er fantastiske og spiller fletta av de du titter på"....
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klipsh(horn), McIntosh, Overkill Audio, Verity Audio, Wilson eller Cerwin Vega? ;-)

Nei, nå tror jeg det er slutt på å gjette. Nå venter jeg på fasiten.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nope. Er ikke Gradient fra Finland? Selv rådigger jeg Amerika når det kommer til lyd.
    Revel?
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Klipsh(horn), McIntosh, Overkill Audio, Verity Audio, Wilson eller Cerwin Vega? ;-)

Nei, nå tror jeg det er slutt på å gjette. Nå venter jeg på fasiten.
    hehe, jeg tror nok det kan være like greit å vente på fasiten ja

Men du, Cerwin Vega? Vær så snill, jeg ber deg på mine knær, hvis jeg selger avantgarde og kjøper CV så må du seriøst komme til trøxas, kakke meg HARDT I SKALLEN og få meg lagt inn!!! Lover du?
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, jeg har jo faktisk lagt igjen noen ganske tydelig hint her på forummet da

Det er uansett ikke mange timene igjen... tikk takk... Duoene skjelver.. kredittkortet har trukket i full kamuflasjedrakt.. i duoene høres svak mumling: "ikke selg oss din stut. vi er fantastiske og spiller fletta av de du titter på"....
    Jeg tror at det blir et par P39-F fordi du er veeeldig glad i Klipsch og at de spiller utrolig bra!

Side 149 av 252 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 145 146 147 148 149 150 151 152 153 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •