Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 146

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 146 av 252 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 142 143 144 145 146 147 148 149 150 156 166 176 186 196 206 216 226 236 246 ... SisteSiste
Viser resultater 2,901 til 2,920 av 5026
    Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Som Roger Waters er inne på; er det ikke noen fjøs eller liknende som skal stelles ute i trøgstad du heller kan bedrive tiden med?
    Hvis han spør pent, kan han sikkert gå å male kerbs'en på go-cart banen i Trøgstad....

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han han sikkert være bingovert på Folkvang også, det er masse å ta seg til uti der. Koke brennvin og det som er, er ikke noen unnskyldning, bygdefest hver lørdag og luke på 14tizz babes.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    tenke tenke tenke..

det knaker...

bytte... beholde...

hva gir man slipp på, hva tjener man....
    Foreslår at du leter etter den ultimate forsterker til Avantgardene. Når du har funnet den, bytter du høyttalere. Og sånn går dagene

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har betenkningstid frem til torsdag ettermiddag... er noen tunge og tankefulle timer nå.. Ett bytte vil inkludere både effekt og høytalere (synd at teddytusen kanskje gir opp å følge med her men hehehe).. fra 3.0 til 2.0.. nada center.. hm....

Roffe: du kan få et lite napp, se ovenfor hehe.

Cybervision: Duo er uten tvil en fantastisk høytaler, så dette er ikke lett.

Når det kommer til deres forslag for bruk av min fritid:

Jordepløying: ikke er jeg bonde og ikke tror jeg det å pløye jordene akkurat nå er noen superdupergod ide. Men på en annen side ville nok timene ha gått unna sida bakken er beinhard.

Reingjøring av fjøs: har desverre sterk allergi når det kommer til høy og dyr, så jeg tror nok et sånt prosjekt hadde sendt meg i dørken for en lang periode fremmover..

Pro Bono arbeid på go cart banen: med tanke på malinga størkner i bøtta og det faktum at dette er noe kjøring på vinterstid føler jeg at det blir litt bortkastet. hehe

Bingovert på folkvang: sier bare en ting: IKKE POKKERN!!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/41645

Hva med å fylle opp med disse? Jeg gir meg over om du skal bytte ut duoene, åssen i pokker skal du få solgt dem i disse krisetider?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/41645

Hva med å fylle opp med disse? Jeg gir meg over om du skal bytte ut duoene, åssen i pokker skal du få solgt dem i disse krisetider?

hehe, solo bak hadde vært snasent. Men dengang ei. Finanskrisa har desverre tatt et greit balletak på bransjen jeg jobber i også, så det blir lite overtid nå om dagen, og jeg har endel planer for året som gjør at anlegget må nedprioriteres litt.

Hvordan selge duo nå? aner ikke, men om jeg tar dette valget har jeg sikra meg en goooood avtale på neste produkt som gjør at jeg ikke må få solgt "imårra"

Men HVIS jeg gjør dette regner jeg med at det hagler ord som "gærning, tulling, stut, idiot" og ande likandes komplimenter

Det å gå fra lettdrevene high end horn høytalere og mc275 til store transistortrinn og i forhold tungdrevene høytalere er jo ikke direkte normalt...
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan selge duo nå? aner ikke, men om jeg tar dette valget har jeg sikra meg en goooood avtale på neste produkt som gjør at jeg ikke må få solgt "imårra"
    Spm er ikke hvordan men HVORFOR skulle du selge dine Duo?

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Bytter du høyttalere nå Rune, så gir jeg opp å følge med her i tråden.
    Signerer den jeg

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjære nisse, jeg har de siste årene vært rundt og hørt på mye rart og ikke en - 1 - høyttaler har spilt så bra utifra min smak som Avantgarde. Skal du bytte de ut så vet jeg nesten ikke hva det skulle være med, hvis ikke målet er å få noe som ser mer konvensjonelt ut. Men blir jo artig å følge med uansett.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner at jeg har vært litt for mye borte i det siste. Vanligvis har jeg en liten insider på hva nissen har i tankene, men denne gangen er jeg faktisk helt blank. Selge Duoene...... Makan.
    Har faktisk sinnsykt lyst på disse selv, men har dessverre ikke rom for dem i øyeblikket. Du har vel ikke gått bort å fått deg dame som setter begrensninger
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, dette er bare så sykt

Først stiller du deg foran meg med DEN talen om å nyte produktene mine, og sier at jeg nettopp hadde sagt Hegel å JBL spiller konge sammen, og så vurderer jeg å bytte forsterkersett? :-D

Mener å huske at en viss Skrotnisse hadde for ikke mange dagene siden ett "referat" av året 2008, hvor det hele ender med at han er den lykkelige eier av Avantgarde Duo/Solo og Mcintosh Mc275 som alltid har vært den store drømmen..

Så fra spøk til revolver, hva f*** skjer?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, solo bak hadde vært snasent. Men dengang ei. Finanskrisa har desverre tatt et greit balletak på bransjen jeg jobber i også, så det blir lite overtid nå om dagen, og jeg har endel planer for året som gjør at anlegget må nedprioriteres litt.

Men HVIS jeg gjør dette regner jeg med at det hagler ord som "gærning, tulling, stut, idiot" og ande likandes komplimenter

Det å gå fra lettdrevene high end horn høytalere og mc275 til store transistortrinn og i forhold tungdrevene høytalere er jo ikke direkte normalt...
    Finanskrisa har snart tatt det meste, om det ikke tatt så blir dem tatt og blir det ikke stopp så blir det i hvertfall store reduksjoner. Jeg høgger ikke hue av deg for hva du enn gjør i heimen, ingen som bestemmer det men det er trist at Duo skal skifte eiere da. Det er jo HIGH END TRØXAS DELUXE, så da mister du statusen der altså. Da blir du LOW END TRØXAS

Neida, men vi krever litt informasjon her altså. Føler at som abonement av tråden din at vi har "krav" på å vite hva som kommer inn i heimen. Hva er det du skal foreta deg nå da?

Planer for året altså? Skal du kjøpe deg en John Deere?

Felleskjøpet

Dette blir du kongen av jordet med, synes det hadde kledd deg jeg mann. Du får jobbe overtid på en gård, er vel no jordbærplukking til sommern.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager dersom jeg ble litt brå der, bare skvatt da jeg tenkte at du skulle selge oss andres våte drøm på høyttaler fronten, jeg skjønner at en må tenke på finansene også i en slik situasjon. Begynn heller i det offentlige som meg og tjen jevnt dårlig... 8) Mye mer forutsigbart.

La oss høre hvordan det skrider frem. Hva er det du vurderer å bytte ned til?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Har faktisk sinnsykt lyst på disse selv, men har dessverre ikke rom for dem i øyeblikket.
    Du har ikke noe kids som skal flytte ut snart da? :twisted: :-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel. Sønnen i huset blir 16 i mai. Er det ikke da på tide å flytte hjemmefra??? 8-)
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel. Sønnen i huset blir 16 i mai. Er det ikke da på tide å flytte hjemmefra??? 8-)
    På høy tid!

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Flott at du skriver det sjøl "gærning, tulling, stut, idiot"...

Du kan ikke mene å selge disse , tror du har røykt noe !

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Spm er ikke hvordan men HVORFOR skulle du selge dine Duo?
    Jeg skal prøve å få formulert ned et skikkelig svar på dette iløpet av kvelden eller kvelden imorgen. Akkurat nå går tankepressa for fult!

Sitat Opprinnelig postet av Bguardian
    Signerer den jeg
    Planer er nå forkastet og dagens oppsett beholdes med frykt for å miste lesere.

eller kanskje ikke. hehehe.

Når spøken er servert må jeg jo si at jeg håper dere ette mener detta altfor seriøst

Sitat Opprinnelig postet av Cybervision
    Kjære nisse, jeg har de siste årene vært rundt og hørt på mye rart og ikke en - 1 - høyttaler har spilt så bra utifra min smak som Avantgarde. Skal du bytte de ut så vet jeg nesten ikke hva det skulle være med, hvis ikke målet er å få noe som ser mer konvensjonelt ut. Men blir jo artig å følge med uansett.
    Sitat Opprinnelig postet av Cybervision
    Beklager dersom jeg ble litt brå der, bare skvatt da jeg tenkte at du skulle selge oss andres våte drøm på høyttaler fronten, jeg skjønner at en må tenke på finansene også i en slik situasjon. Begynn heller i det offentlige som meg og tjen jevnt dårlig... Mye mer forutsigbart.

La oss høre hvordan det skrider frem. Hva er det du vurderer å bytte ned til?
    Hvem har snakket om å bytte ned til? hehe. Jeg har ikke lagt opp løpet slik at jeg er avhengig, eller trenger overhodet, overtid for å beholde anlegget

Det blir ikke høytalere som er dyrere eller lenger opp på rangstigen en duo. Således vil det da kanskje bli et bytte ned ut fra disse kriteriene, men resultatet av hva jeg eventuelt anskaffer meg vil uansett (forhåpentligvis) ligge på et såpass høyt nivå at det går mer på smak og behag enn low\high-end eller bra\dårlig

Avantgarde Duo er uten tvil ett par flotte høytalere nesten uten like. Ja, de er fantastiske. Og de er drømmen for mange. Også for meg. Det var iallefall. Dilemmaet mitt nå er at jeg både har og ikke har lyst til å bytte. Jeg rådigger oppsettet slik det er nå, det låter pokker så bra. Og jeg kan leve lenge med det. Men er følelsene virkelig der?

Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Sitat:
    Opprinnelig skrevet av Skrotnisse

Flott at du skriver det sjøl "gærning, tulling, stut, idiot"...

Du kan ikke mene å selge disse , tror du har røykt noe
    Holder meg til vanlig prince se ellers svaret til Cybervision ovenfor
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er følelsene virkelig der?
    Når du må spørre, er svaret nei.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner at jeg har vært litt for mye borte i det siste. Vanligvis har jeg en liten insider på hva nissen har i tankene, men denne gangen er jeg faktisk helt blank. Selge Duoene...... Makan.
    Har faktisk sinnsykt lyst på disse selv, men har dessverre ikke rom for dem i øyeblikket. Du har vel ikke gått bort å fått deg dame som setter begrensninger
    Hehe, jeg lurte litt på hvem det ble - deg eller Atle - som først ville utrykke sin overraskelse og lure på hva søttern jeg dreiv med. Det blei Atle, ca en time etter jeg skreiv det første innlegget. hehe.

Jeg har så absolutt ikke fått meg et kvinnemenneske med makt nei (puh!), den regelen er jeg klar på: anlegget står her, så flytter det ei dame inn så får hun godta det. Ansinitet står høyt i kurs

Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Haha, dette er bare så sykt

Først stiller du deg foran meg med DEN talen om å nyte produktene mine, og sier at jeg nettopp hadde sagt Hegel å JBL spiller konge sammen, og så vurderer jeg å bytte forsterkersett?

Mener å huske at en viss Skrotnisse hadde for ikke mange dagene siden ett "referat" av året 2008, hvor det hele ender med at han er den lykkelige eier av Avantgarde Duo/Solo og Mcintosh Mc275 som alltid har vært den store drømmen..

Så fra spøk til revolver, hva f*** skjer?
    Har du aldri hørt uttrykket "gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør"? Dette er faktisk tanker jeg hadde mens jeg hadde arrayene også, men grunnet et litt småhøyt prisnivå på effektene ble det aldri aktuelt.

Når 2008 tok slutt VAR jeg den LYKKELIGE EIER AV AVANTGARDE og MC275, når vi nå skriver 2009 ER jeg [/b]FORTSATT den LYKKELIGE EIER AV AVANTGARDE OG MC275[/b].

Denne gangen handler det ikke om å oppfylle sine drømmer (har gjort det), komme seg opp på et high end nivå (er så vidt der) eller bytte for å få erfaring (har litt av den), denne gangen handler det mer om å følge hjertet og finne seg sjæl...
    -------
    Mvh
    Rune

Side 146 av 252 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 142 143 144 145 146 147 148 149 150 156 166 176 186 196 206 216 226 236 246 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •