Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 139

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 139 av 252 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 135 136 137 138 139 140 141 142 143 149 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 ... SisteSiste
Viser resultater 2,761 til 2,780 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Gratulerer :-D

Det vil da si at Avantgarde Duo og Mc275 leverte ett så bra resultat, at det er disse produktene som får en plass i stua di fremover?
    Det stemmer! Jeg skal ikke legge skjul på at audiopaxen til akto er en bedre forsterker, men 275'en var så høggande mer engasjerende i mine ører. Hvor audipax går hardt inn for presentere musikken totalt uanstrengt, lettflytende og cloe to reality er mc275 mer mojjo, fart og action.

Sitat Opprinnelig postet av RogerWaters
    Det er ingenting som blir i den stua mer enn en mnd, synes alt går ut og inn der hele tiden jeg. Haha!
    Så ille er det ikke. Hvis du ser årsoversikten min er det flere produkter som har vart mer enn mnd! Men to mnd er verre! Forskjellen denne gangen er at jeg ender der hvor jeg har drømt om i halvannet år. Jeg har aldri lagt skjul på at duoene var drømmehøytalera, og vips, nå er de i boks. Og mcintoshen? Nyyyyyyyyyydelig!!! Det som derimot er litt tragisk å tenke på er at dette året har vært helt fantastisk, og nå er det snart slutt. Med mc275 på duo, og solo som center, kommer det til å bli veldig rolig hos meg i lange tider fremmover. Men hej, jeg har aldri hatt så bra lyd som jeg hadde med mc275 og duo, og nå er det bare ei uke til neste jeg gang får oppleve dette lydmessige paradiset, så da går det helt greit at rundbrenner-året er over
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Det stemmer! Jeg skal ikke legge skjul på at audiopaxen til akto er en bedre forsterker, men 275'en var så høggande mer engasjerende i mine ører. Hvor audipax går hardt inn for presentere musikken totalt uanstrengt, lettflytende og cloe to reality er mc275 mer mojjo, fart og action.

Så ille er det ikke. Hvis du ser årsoversikten min er det flere produkter som har vart mer enn mnd! Men to mnd er verre! Forskjellen denne gangen er at jeg ender der hvor jeg har drømt om i halvannet år. Jeg har aldri lagt skjul på at duoene var drømmehøytalera, og vips, nå er de i boks. Og mcintoshen? Nyyyyyyyyyydelig!!! Det som derimot er litt tragisk å tenke på er at dette året har vært helt fantastisk, og nå er det snart slutt. Med mc275 på duo, og solo som center, kommer det til å bli veldig rolig hos meg i lange tider fremmover. Men hej, jeg har aldri hatt så bra lyd som jeg hadde med mc275 og duo, og nå er det bare ei uke til neste jeg gang får oppleve dette lydmessige paradiset, så da går det helt greit at rundbrenner-året er over
    Jeg bare tuller med deg og samtidig skal det bli rolig, har vel aldri vært en rolig dag i Trøgstad etter du begynte med utskiftninger. Du er en god rundbrennenr altså, den tittelen skal du virkelig få og beholde dette året. Åssen gjør tysker musikken seg på horna? Det er jo litt av noen trompethorn dette her, eneste du trenger nå er et kvinnfolk som kan dele lytteopplevelsene med deg. Det ville tatt seg ut, kanskje ikke så lett å finne dem der du bor?

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig :-D

Helt topp at du har funnet deg noe du forhåpentligvis skal leve lenge med nå, du har trossalt testa ganske mye heftig det siste året.

Selvom Audiopaxen kanskje ER er bedre produkt, enn McIntoshen du nå har bestemt deg for, er det ikke sikkert at den er bedre for deg?

Som du sier, den er mer "mojjo, fart og action", det er jo det du foretrekker, derfor er McIntoshen bedre for deg

Med mc275 på duo, og solo som center, kommer det til å bli veldig rolig hos meg i lange tider fremmover.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    ...har vel aldri vært en rolig dag i Trøgstad etter du begynte med utskiftninger. Du er en god rundbrennenr altså, den tittelen skal du virkelig få og beholde dette året.
    i og med at vi snakker anlegg og ikke damer velger jeg å ta det som et kompliment... tror jeg...

Åssen gjør tysker musikken seg på horna? Det er jo litt av noen trompethorn dette her, eneste du trenger nå er et kvinnfolk som kan dele lytteopplevelsene med deg. Det ville tatt seg ut, kanskje ikke så lett å finne dem der du bor?
    Ramstein fungerer ypperlig! Eller tenkte du på en annen type tyskermusikk?hehe. Det er faktisk fint lite om ikke fungerer på disse dommedagsbasunene. De har evnen til å gjøre nesten all musikk engasjerende. Den eneste musikken de ikke har klart å få meg engasjert i er Christer Sjøgren, men der tror jeg det har mer med musikken å gjøre enn anlegget.

Når det gjelder trøxas-damer: hehe! og nok om den saken
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig :-D

Helt topp at du har funnet deg noe du forhåpentligvis skal leve lenge med nå, du har trossalt testa ganske mye heftig det siste året.
    Selvom Audiopaxen kanskje ER er bedre produkt, enn McIntoshen du nå har bestemt deg for, er det ikke sikkert at den er bedre for deg?
    Som du sier, den er mer "mojjo, fart og action", det er jo det du foretrekker, derfor er McIntoshen bedre for deg
    my point nøyaktig!

På toppen av det hele fikk jeg en kamerat av meg hifi frelst for noen få måneder tilbake. Fikk han til å kjøpe en fatman itube og klipsch rf52, en overraskende god kombo i hans rom og på hans type musikk. Nå nylig hjalp jeg til litt og fikk bidratt sterkt til at han fikk seg ett par klipsch rf82. Og etter å ha få hørt mc275 hos meg flesket han til å bestilte seg en selv. Bare vi får spilt inn disse boksene skal vi prøve å få brokobla de og hooke de opp mot duoene. Det kan også bli mojjo!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    my point nøyaktig!

På toppen av det hele fikk jeg en kamerat av meg hifi frelst for noen få måneder tilbake. Fikk han til å kjøpe en fatman itube og klipsch rf52, en overraskende god kombo i hans rom og på hans type musikk. Nå nylig hjalp jeg til litt og fikk bidratt sterkt til at han fikk seg ett par klipsch rf82. Og etter å ha få hørt mc275 hos meg flesket han til å bestilte seg en selv. Bare vi får spilt inn disse boksene skal vi prøve å få brokobla de og hooke de opp mot arrayene. Det kan også bli mojjo!
    Hadde bare jeg også klart å fått lurt med meg en kamerat på denne Hifi hobbyen :twisted:

Høø?!! Hvilken sine Arrayer? :shock:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde bare jeg også klart å fått lurt med meg en kamerat på denne Hifi hobbyen :twisted:

Høø?!! Hvilken sine Arrayer? :shock:
    shit! der ser du hva gammel vane i kombo med tlf preiking og forumskriving gjør! det skulle selvfølgelig stå "duoene". Men jeg skal nok få testa det ut på array 1400 etterhvert også
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fjooh :-D

DER begynte jeg å lure

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i og med at vi snakker anlegg og ikke damer velger jeg å ta det som et kompliment... tror jeg...

Ramstein fungerer ypperlig! Eller tenkte du på en annen type tyskermusikk?hehe. Det er faktisk fint lite om ikke fungerer på disse dommedagsbasunene. De har evnen til å gjøre nesten all musikk engasjerende. Den eneste musikken de ikke har klart å få meg engasjert i er Christer Sjøgren, men der tror jeg det har mer med musikken å gjøre enn anlegget.

Når det gjelder trøxas-damer: hehe! og nok om den saken
    Den dagen Christer Sjøgren blir engasjerende for folk under 30 så er det noe galt et sted, men har du prøvd noe Dream Theater eller noe sånt på horna? De har jo en del låter med mer trøkk, så det er moro å se hva tyskerne får ut av kassene med den type musikk. Hva mater du horna med som regel?

Det er vel noen heite damer på bygda vel, alltid 14tisser utenfor Ica antar jeg. Eneste stedet der folket henger i den bygda, kom deg til byen mann. Unge folk blant gale kvinner og kuer er ikke helt bra.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den dagen Christer Sjøgren blir engasjerende for folk under 30 så er det noe galt et sted, men har du prøvd noe Dream Theater eller noe sånt på horna? De har jo en del låter med mer trøkk, så det er moro å se hva tyskerne får ut av kassene med den type musikk. Hva mater du horna med som regel?
    Dream Theater har jeg desverre nada av. Men de blir fora mye med wasp, korn, dimmu borgir, my dying bride o.l, men det går også mye i teddybears, barbados, lofgren, pau, lene marlin, diana krall og div listepopp.

På en annen side har jeg faktisk kjøpt og betalt for en bilett til en konsert med sjøgren en gang. Og jeg har ikke snøring på hvor mange dansegallaer jeg har vært på, så joda, den typen kan være ganske engasjerende til tider den også. hehe
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du Roorback med Sepeltura Skrotnisse? [BOR-74830]
    Om så sett på låta Corrupted og se om du kan la være å glise med litt volum på Duoene. Dersom du føler for det ligger det en versjon på youtube.

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Why selge RF 52? Kva skal du ha deg no?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Har du Roorback med Sepeltura Skrotnisse? [BOR-74830]
    Om så sett på låta Corrupted og se om du kan la være å glise med litt volum på Duoene. Dersom du føler for det ligger det en versjon på youtube.
    jeg har desverre ikke dette sporet, men jeg skal få bestilt meg denne cd'en. takker for tipset

Sitat Opprinnelig postet av Electra
    Why selge RF 52? Kva skal du ha deg no?
    De fungerte desverre ikke direkte tilfresstillende som bakhøytalere hos meg. Det visste jeg nok egentlig før jeg kjøpte de, men alt skal testes Nå blir det nok ikke noe mer eksperimentering med bakhøytalere hos meg på denne siden av nyttår, men det blir nok en eller annen RS modell fra klipsch har jeg på følelsen.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har eit par med RS 52 på torget til salgs/bytte.. ;-)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, i know. har vurdert de, men i og med at rommet mitt er litt kinkig der bak kommer jeg nok ikke til å kjøpe noe brukt uten å ha få testet det litt først. Desverre...
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og voila... etter ca ei ukes tid i selskap med disse små dynamikkbombene har de nå åkt ut døra som så mye annet dette året. Får vel prøve å holde meg til etter jul før jeg gyver løs på noe nytt noe nå
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her går det ut og inn med det som er, få deg noen solo bakhøytalere.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Solo ligger som sagt langt over budsjettet mitt desverre.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye ligger solo på da?

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eeehhh.... Er det mulig at du kan huke ut Ridskolan 1 og 2 av dvd'ene du skal selge?

Side 139 av 252 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 135 136 137 138 139 140 141 142 143 149 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •