Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 134

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 134 av 252 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 130 131 132 133 134 135 136 137 138 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 ... SisteSiste
Viser resultater 2,661 til 2,680 av 5026
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Som jeg skrev, små oppgraderingene når de store tingene er på plass
    Åssen ligger med noen oppgraderingsplaner for deg nå da mann? Det kommer visst en Denon BD-1800 bluray spiller også, en modell rett under den du har nå. Så kommer jo toppmodellen også da. Åssen er du fornøyd med denne Denon'en din? Det er et kjempe flott produkt, de sier på klubben her nede at de selger som hakka møkk.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Er vel feil tråd og referere til små oppgraderinger.
    Sitat Opprinnelig postet av DevilEj
    Som jeg skrev, små oppgraderingene når de store tingene er på plass
    Kriller: jeg kan ikke si det bedre enn Devilej her

Det er de store som tar tid og store penger, det er først når disse er i boks morroa med å justere og teste ut diverse tweaks virkelig begynner. Da man endelig har fått ting på plass så man kan sitte og nyte musikken og justere litt her og der for å forbedre det enda bedre, uten å ha det den konstante lysten på nye oppgraderinger...
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Kriller: jeg kan ikke si det bedre enn Devilej her

Det er de store som tar tid og store penger, det er først når disse er i boks morroa med å justere og teste ut diverse tweaks virkelig begynner. Da man endelig har fått ting på plass så man kan sitte og nyte musikken og justere litt her og der for å forbedre det enda bedre, uten å ha det den konstante lysten på nye oppgraderinger...

Har du noen gang kommet dit, Skrotnisse?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du noen gang kommet dit, Skrotnisse?
    hehe, tro det eller ei, men utrolig nok har jeg faktisk vært der. Rett før avforum tiden eksploderte for min del. Før avforum levde jeg veldig i min egen verden lydmessig uten påvirkning av andre og dermed visste jeg ikke om så mye heller. Når jeg satt med electrocompaniet emc1up, krell kav 400xi, oberon 6,1 og klipsch rf7var lykken nærmest komplett. Problemet kom når jeg ble litt mer aktiv på avforum og kom i kontakt med devilej, og etter det har det bare gått hånd i hånd. Men på høytalermessig er jeg faktisk i mål (her må det taes forbehold om at den gang i fremtiden KANSKJE blir aktuelt å oppgradere de men dette er langt frem i tid). Er også rimelig fornøyd med recieveren, så det går jo fremmover om ikke annet
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, tro det eller ei, men utrolig nok har jeg faktisk vært der. Rett før avforum tiden eksploderte for min del. Før avforum levde jeg veldig i min egen verden lydmessig uten påvirkning av andre og dermed visste jeg ikke om så mye heller. Når jeg satt med electrocompaniet emc1up, krell kav 400xi, oberon 6,1 og klipsch rf7var lykken nærmest komplett. Problemet kom når jeg ble litt mer aktiv på avforum og kom i kontakt med devilej, og etter det har det bare gått hånd i hånd. Men på høytalermessig er jeg faktisk i mål (her må det taes forbehold om at den gang i fremtiden KANSKJE blir aktuelt å oppgradere de men dette er langt frem i tid). Er også rimelig fornøyd med recieveren, så det går jo fremmover om ikke annet

he he, det er det som er farne med avforum. En blir nesten mer opptatt av utstyret en ikke har enn det man har. Lysten til å prøve andre komponenter blir større jo mer en er her inne.

Tipper noen bruker mer tid på pc`n enn fremfor lerretet.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjelder nok ganske mange...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg vil nok ikke si at dette kun skyldes nysgjerrighet på nye produkter og lysten på å oppgradere. Jeg skal ærlig innrømme at jeg tilbirnger langt mer tid foran pcskjermen enn lerretet. Men for min dreier det seg mer om dagsformen. Skal jeg først sette meg ned og kose meg med en film gjør jeg ikke det etter en slitsom arb.dag - de er det mange av - og da blir det mer tid foran pcskjermen i kombinasjon med musikk...
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he. Jeg skal nå få skylden for alt. Må i denne sammenheng få minne deg på at det var jeg som kjøpte noe av deg først. Altså gikk påvirkningen i motsatt retning av hva du her insinuerer
    Men om jeg har påvirket deg til nå å sitte med Duo, så kan jeg leve godt med det :twisted:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Åssen ligger med noen oppgraderingsplaner for deg nå da mann? Det kommer visst en Denon BD-1800 bluray spiller også, en modell rett under den du har nå. Så kommer jo toppmodellen også da. Åssen er du fornøyd med denne Denon'en din? Det er et kjempe flott produkt, de sier på klubben her nede at de selger som hakka møkk.
    Litt feil tråd, men kan jo svare likevel. Regner med at nissen ikke tar seg nær av at jeg kupper tråden hans.

Jeg har ingen umiddelbare oppgraderingsplaner, og trives med anleggene som dem står idag. Trenger noen nye ht-kabler da de jeg har i hifi-oppsettet er litt korte etter innkjøp av ny møbel, så jeg venter på at et godt bruktkjøp skal dukke opp på sentralen.
    Vurderer sterkt å gå for Kimber BiFocal XL da disse skal være ganske nøytrale.

Når det gjelder Denon er jeg veldig fornøyd. Har så langt ikke noe negativt å si om den, så den står trygt i hylla. Får vi det til skal Kriller og jeg ta en test av denne mot 3910 på både RX-V3800 og Denon 3808
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Litt feil tråd, men kan jo svare likevel. Regner med at nissen ikke tar seg nær av at jeg kupper tråden hans.

Jeg har ingen umiddelbare oppgraderingsplaner, og trives med anleggene som dem står idag. Trenger noen nye ht-kabler da de jeg har i hifi-oppsettet er litt korte etter innkjøp av ny møbel, så jeg venter på at et godt bruktkjøp skal dukke opp på sentralen.
    Vurderer sterkt å gå for Kimber BiFocal XL da disse skal være ganske nøytrale.

Når det gjelder Denon er jeg veldig fornøyd. Har så langt ikke noe negativt å si om den, så den står trygt i hylla. Får vi det til skal Kriller og jeg ta en test av denne mot 3910 på både RX-V3800 og Denon 3808
    Han setter nok bare pris på dette han, siden du er fornøyd med bluray spillern din så er det ikke lenge til han bytter ut. Dere to sier jeg bare, det skjer for lite i indre enfold for å si det slik så oppgraderingstrangen er sterkere der.

Jeg sjekket nettsiden til TonArt og synes de kablene var forbanna dyre, men det er vel slik det er. Mange meter trenger du da? Huff, jeg gråter av disse prisene på hifi utstyr. Det hender at jeg nesten ikke får sove om natten når trangen til nye kjøp er i nærheten, er det normalt eller det normalt for oss hifi syke folk?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når vi er inne på kabler så skal bli artig å se på "testen" på TV2 hjelper deg i kveld, men mener det kun er hdmi kabler som skal testes.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Han setter nok bare pris på dette han, siden du er fornøyd med bluray spillern din så er det ikke lenge til han bytter ut. Dere to sier jeg bare, det skjer for lite i indre enfold for å si det slik så oppgraderingstrangen er sterkere der.

Jeg sjekket nettsiden til TonArt og synes de kablene var forbanna dyre, men det er vel slik det er. Mange meter trenger du da? Huff, jeg gråter av disse prisene på hifi utstyr. Det hender at jeg nesten ikke får sove om natten når trangen til nye kjøp er i nærheten, er det normalt eller det normalt for oss hifi syke folk?
    Kopierer dette innlegget over i min egen tråd da det ikke har så mye med Skrotnissen å gjøre
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er alltid hyggelig med innlegg i denne tråden, men som DevilEj forklarer på en grei måte så blir det litt feil å diskutere andre manns oppsett i min tråd.

Når det er sagt må jeg vel nesten gi deg rett i din påstand DevilEj, påvirkningen gikk nok muligens motsatt vei om vi tar utgangspunkt i projector-salget\kjøpet
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men nå har jo jeg endt opp med plasma, så påvirkningen funket ikke i lengden

Ser du har fått istand en liten Fidelity diskusjon på sentralen. Gøy at Rognlien er tilbake. Kansje på tide å tegne et abonement om Vadseth tar turen til Trondheim i helgen
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, ja den diskusjonen på hfs kan fort ta av litt. Har iallefall fått meg en blodsvoren fiende virker det som. Lover godt for resten av tråden

Jeg føler egentlig at fidelity er et veldig opp og ned blad med tanke på endel av deres hardnakka tema-nummer. Men det er slettes ikke gæli lesestoff jevnt over.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor **** blir det av bildene?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg vil nok ikke si at dette kun skyldes nysgjerrighet på nye produkter og lysten på å oppgradere. Jeg skal ærlig innrømme at jeg tilbirnger langt mer tid foran pcskjermen enn lerretet. Men for min dreier det seg mer om dagsformen. Skal jeg først sette meg ned og kose meg med en film gjør jeg ikke det etter en slitsom arb.dag - de er det mange av - og da blir det mer tid foran pcskjermen i kombinasjon med musikk...
    Litt enig med deg her, det kommer an på dagsformen ja! Er jeg sliten etter jobb trenger jeg noe som 'fyller' hodet, det kan være alt ifra en dårlig tv serie til behagelig musikk

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Necroth
    Hvor **** blir det av bildene?
    jeg går og venter på at staten utvider døgnet til å inneholde 28 timer fremfor 24 timer.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, skal vi se. Jeg har flere ganger sagt at jeg må få roa ned detta tempoet. Det resulterte i at både rf52 og rf82 ble bestilt inn. Samtidig er det ingen hemmelighet at jeg ønsker å finne et godt effektrinn til mine kjære nyervervelser, duo, rogue m150 var desverre ingen god match til tross for at de briljerte på arryaene. McInoths 275 har jeg lenge ønsket å teste ut, og vips, iløpet av neste uke bør denne stå på stereobenken og spille vakre toner

ps: bildet er hentet på nettet.
    -------
    Mvh
    Rune

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt 275 ved 2 anledninger og synes den spiller strålende.
    Det oppsettet som bestod av Clearaudio LP, Tube-box Riia, MC275 og Array 800 låt uuuuutmerket
    ...men som jeg har forstått er de horna sinnsykt kilne på utstyr

Side 134 av 252 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 130 131 132 133 134 135 136 137 138 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •