Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 131

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 131 av 252 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 127 128 129 130 131 132 133 134 135 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 ... SisteSiste
Viser resultater 2,601 til 2,620 av 5026
    Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Testet ikke Viablue signalkabelen, men jeg ble aldri fortrolig med Viablues nyeste og beste HT-kabel. De rotet til lydbildet og låt mindre luftig og oppløst enn BetterCables ht-kablene jeg hadde solgt. Det ble derfor å krype til korset og selge Viablue ht-kablene og kjøpe inn et nytt sett BetterCables.. :neutral:

Nå kjører jeg imidlertid Kimber Monocle XL - DET er en feit kabel!

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Er redd det kan drøye litt før det kommer noen profilbilder desverre. Det er et veritabelt ******* å ta gode bilder av duoene. Regner med at mye av problemet ligger i mine manglende fotokunnskaper, men allikavæl da mann, arrayene var jo så fotogene at selv ei blind bestemor på 90 med kamera fra femtitallet kunne ha knipsa et bra bilde av de. Duoene på sin side krever jo nesten utdanning.. eller et medfødt talent....
    Du kan jo be djevelen ta med seg knipseutstyr når dere skal mekke kabler?

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Testet ikke Viablue signalkabelen, men jeg ble aldri fortrolig med Viablues nyeste og beste HT-kabel. De rotet til lydbildet og låt mindre luftig og oppløst enn BetterCables ht-kablene jeg hadde solgt. Det ble derfor å krype til korset og selge Viablue ht-kablene og kjøpe inn et nytt sett BetterCables.. :neutral:

Nå kjører jeg imidlertid Kimber Monocle XL - DET er en feit kabel!
    MM, BetterCables gir uten tvil mye for penga. Men jeg må jo innrømme at jeg blir litt våt rundt gommen når du skriver at du bruker Monocle X. Er så utrolig mye snasent og dyrt der ute.

Sitat Opprinnelig postet av Freddie
    Du kan jo be djevelen ta med seg knipseutstyr når dere skal mekke kabler?
    Når det kommer til selve knipseutstyret ligger jeg nok ikke noe bak han kvalitetsmessig så vidt jeg kan huske.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det kommer til selve knipseutstyret ligger jeg nok ikke noe bak han kvalitetsmessig så vidt jeg kan huske.

He he. Nei det skal noe til.
    På bildesiden er jeg knapt nok rookie. Har store problemer med å forstå hva de forskjellige innstillingene på kameraet betyr....... :-?
    Etterbehandling tør jeg ikke nevne engang
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DevilEj: Nei det er ikke lett. Jeg har så vidt begynt å fikle litt med innstillingene på manuell og det gikk jo bra det... på ett par tre bilder... Alt for mye man kan justere.. Og etterbehanlingen er som du sier et mareritt. Men det heter seg jo at øvelse gjør mester, er bare en ting å si til det; her må det blodhardtrening til!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Duo gjør seg best med vidvinkel på skrå ovenfra. Stativ, liten blender (f/8.0-11), og med lys fra en skarp vinkel fra motsatt side. Prøv det

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akto: da har jeg noe å bedrive helga med

prøv gjerne å ring igjen ikveld. Var altfor opptatt med å høre på M U S I K K igår til at jeg hørte telefonen; noen hadde det litt morro med å justere høytalera se
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har (dessverre) bestilt allerede. Men du er hjertelig velkommen til å gi meg en link til strømpen og gjerne sånn krympestrømpe hos elfa? leiter meg grønn her....
    Du må søke på det "norske" ordet kabelstrumpa.

https://www1.elfa.se/elfa~no_no/b2b/...do?tab=catalog

Mener det er 10-20 mm jeg brukte.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: LG OLED65B6V | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800 | DENON DBP-4010UD

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Jeg har både dempeføtter, høyttalerkabler og optiske kabler fra ViaBlue. Knallgod byggkvalitet, nydelig uttseende og kvalitet tvers igjennom.
    Skulle bare ønske de laget HDMI -og strømkabler også.
    Ditt ønske er snart oppfylt. ViaBlue planlegger å lansere både HDMI- og strømkabler rundt årsskifte.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Hellige Treenighet var på besøk (DevilEj, Nølle og Rogue m150)

Som noen kanskje har registrert så var jeg den meget lykkelige eieren av en Rogue Stereo90 for en god stund tilbake. Det var bare et skår i gleden, til tross for dens fantastiske lydsignatur var den fortsatt for ei pingle å regne når det kom til krefter. Arrayene liker krefter. Derfor ble lommeboka nesten tømt når Nølle og hans Rogue M150 kom på besøk. Den samme herlige lydsignaturen var der, men da med langt mer krefter. Lykken var nok en gang nesten komplett. Det var bare det at det manglet fortsatt en del krefter for å gi Arrayene arbeidsvilkårene de fortjente.

Tiden gikk og mye kom inn, og mye gikk ut. Det var først når de eminente Parasound JC1 kom i hus at lykken endelig var komplett. Det låt forbasket bra og det var krefter i fleng. Ved andre ord var det ingen overdrivelse å si at jeg tok en real kjangse når jeg solgte Arrayene og JC til fordel for Duo. Det ble som å starte på nytt. Bokstavelig talt. Alle mine tidligere referanser ble plutselig mindre relevante og utstyr må testes på nytt. Takk og pris for hyggelige bekjente. I og med at Nølle selv vurderer en høyttaler fra Avantgarde var han ikke vond å be når jeg spurte om han ville ta med seg Rogue monoblokkene nok en gang. Med tanke på hvor godt disse monoblokkene fungerte på Array burde det bli en veritabel lyttefest på Duoene.

Hva som er og hva som burde ha vært er to vidt forskjellige ting. Sjelden har dette vært mer sant. Etter litt krabbing bak benken for å koble til disse lekkerbiskene var det endelig på tide å trykke på Power knappene. Et sekund gikk. De blå – og høyst irritable – lysene ble tent. Nok ett par sekunder gikk. Lyden var på vei. Der kom den. Men ikke som vi forventa. Det burde ha vært helt stille før de første tonene fra Ole Paus kom, men det var det ikke. Det støya. Ikke bare litt. Men det støya ganske så kraftig. I og med at dette var et ikke-eksisterende problem med kun yamahaen ble årsaken grundig diskutert, dette måtte jo gå an å finne feilkilden. En mulighet var inngangsrørene på m150, så de byttet vi etter hvert, dog uten hell. Ja ja, støyet forsvant når vi skrudd opp volumet så det fikk heller bare gå. Duoene var bare for følsomme for å si det mildt.

Med meg selv i sweet spot, Nølle ved min høyre side og DevilEj stående bak meg var alt klart. Tonene av forskjellige låter strømmet ut av høytalerne. Og dermed var kaoset komplett. DevilEj som sto bak kom raskt frem til lydbildet lå for høyt. Jeg måtte nesten bare gi han rett. Dette skulle løses og horna ble flyttet ett hakk ned. Lydbildet ble så absolutt senket, men det ble kanskje en smule mye. I løpet av kvelden ble vi mer og mer enig om at det var bedre slik det var så her må nok hønna opp igjen ja. Så får jeg heller jobbe litt med tiltinga på de.

Til tross for disse to små skårene i gleden så langt skulle det da spilles musikk. Ole Paus, Wasp, Leonard Cohen, Yello og Sigvart Dagsland var bare noen som artistene som fikk seg en runde. Normalt sett burde det ha blitt en real deja vu opplevelse; storheten fra array og rogue burde ha vært til stede. Dessverre var den ikke det. Og selv om litt av morroa med mini-hifi-treff er å kunne diskutere litt så var vi alle enige, det ble rett og slett for snilt. Den snerten, det attacket og den nerven som rogue ga meg på arrayene hadde plutselig bestemt seg for å leike gjemsel. Joda, det låt pent og selv om jeg hater å gjenta meg selv kommer jeg nesten ikke utenom følgende påstand: Ole Paus låt forbausende edru! Og den fantastiske dybden som Rogue vartet opp med på arrayene hadde forandret seg totalt. Jeg fikk det samme inntrykket som jeg fikk når jeg testet ut mc2275, lydbildet var langt flatere, alt lå på en måte på en linje i lydbildet. I stedet for å få følelsen av musikerne sto plassert forskjellig på scenen føltes det til tider som om hele gjengen sto med ryggen opp til en vegg. En liten overdrivelse, men det bør gi et greit bilde av problemet.

I og med at Rogue låt langt fra snilt og pyntelige på arrayene forsøkte vi å bytte inngangsrørene med et desperat håp om at dette skulle hjelpe. Det gjorde det dessverre ikke. Det ble faktisk enda mer livløst dessverre. Jeg tror nok ikke at jeg var den eneste som var relativt overrasket over dette. Det positive var at vi fikk et godt bevis for kvaliteten på røra har alt å si. Ved andre ord bør det i teorien være mulig å få disse blokkene til å spille godt på Duo om man finner ”de riktige rørene”.
    Jeg ville så gjerne at Rogue blokkene skulle briljere slik de gjorde på arrayene, det hadde vært helt konge om jeg nok en gang kunne inngå et lykkelig partnerskap med denne produsenten. Dessverre skjer ikke dette. I og med at Nølle ikke hører dette støyet hjemme hos seg selv kan man nok konkludere med at Duoene er såpass følsomme at hver minste ting blir plukket opp og da må forsterkeren være totalt tyst. Det var dessverre ikke Rogue. Dette i kombinasjon med en altfor snill lydsignatur resulterte i at Rogue nå er ute av dansen for min del. Jeg tar rett og slett ikke kjangsen på å kjøpe meg ett par og i verste fall måtte teste en stor mengde rør for å få det til å låte godt.

Slike lyttekvelder har lett for å ende opp med veldig mye musikk og lytting. Nå var det egentlig litt motsatt. Både DevilEj og Nølle går under kategorien ”særdeles hyggelige og kunnskapsrike” så det ble nok mer snakk enn lytting. Ved andre ord ble det en meget hyggelig aften til tross for at Rogue matchet Avantgarde særdeles dårlig. Til slutt vil jeg takke de to for at de tok seg en tur.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd å høre at det ikke virket så godt som forventet. Slike nedturer har en tendens til å desillusjonere og forvirre noen ut på nye tokt etter uprøvd utstyr - til ergrelse for den som må lete og til glede for oss som bare snylter på opplevelsene på forumet 8)

Kanskje Holif er noe for deg, de er i allefall tyste med batteridrift. Kanskje looken ikke er helt i din gate, men hvem vet.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Audiopax

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Synd å høre at det ikke virket så godt som forventet. Slike nedturer har en tendens til å desillusjonere og forvirre noen ut på nye tokt etter uprøvd utstyr - til ergrelse for den som må lete og til glede for oss som bare snylter på opplevelsene på forumet 8)

Kanskje Holif er noe for deg, de er i allefall tyste med batteridrift. Kanskje looken ikke er helt i din gate, men hvem vet.
    Mm, synd at det ikke funka så godt som jeg nesten regnet med, men allikevel var det rimelig kjekt å få testa det ut ved at Nølle tok de med seg. Da slapp jeg iallefall styre med å låne fra en butikk og betale depositum osv.. Og jeg fikk iallefall luket vekk en kandidat om ikke annet...

Sitat Opprinnelig postet av Akto
    Audiopax
    Jeg veit innerst inne at dette ville ha vært en veldig enkel måte å oppnå nirvana på. Men du kjenner meg, jeg er nok av typen som bør gå til innkjøp av produkter som lette å videreselge desverre.

Bare la meg jobbe litt mer med vinkling og justering av duoene, så er du hjertelig velkommen til trøxas med audipaxen under armen vet du. Så får vi se om du får blakka meg enda en gang
    -------
    Mvh
    Rune

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, jeg får utdype litt. Det store problemet med überfølsomme høyttalere som dette er at støy blir et problem. Og husk på at du spiller 104dB med kun én watt. Du trenger derfor ikke slike kjernekraftverk.

Det aller tøffeste jeg har hørt på disse horna er 300B fra Ayon. Dessverre støyet dem litt, og volumjusteringen ble for grov. Conrad Johnson var nydelig hvis volumet var høyt, men på lavt volum ble det for lite spennende. Det virker som om den ikke riktig våknet før den fikk litt belastning. Det er strengt tatt ikke så mye jeg har hørt på Duo som spiller SKIKKELIG bra. Og du vet sikkert hvilken forsterker jeg mener gjorde det ...

Det er et paradoks at Avantgardes egen forsterker er en liten tass, hvis konstruktør gjør et stort nummer ut av at har hele 0,34 watt i klasse A. Og den er totalt sett mer enn kraftig nok i følge Avantgarde.

Min egen erfaring med disse høyttalerne, og noe jeg tror kommer til å bli din røde tråd også kjenner jeg deg rett, er at jakten på minst mulig støy, og mest mulig dynamikk kommer til å overskygge alt annet. Svevende og udefinerbare parametre som klangbalanse og lignende blir noe man ikke tar alt for seriøst. Det er mye viktigere at det er en god match på andre områder. Og det er først da det virkelig blir gøy. Forsterkere som mangler snert, oppløsning og dynamikk blir rett og slett for kjedelig, selv om de samme forsterkerne har gitt deg hakeslipp tidligere. Avantgarde er strengt tatt noe av det tøffeste, peneste, og ikke minst råeste man kan få kloa i, men absolutt hele kjeden i forkant spiller en stor rolle på det endelige resultatet.

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Det virker som om den ikke riktig våknet før den fikk litt belastning.

Dette er ett kjent fenomen her hjemme også, for mye effekt kan gjøre det hele meget livløst og kjedelig. Forsterkerene kjeder seg når de ikke får gitt fra seg det som er prioritert, nemlig watt. At Rogue ikke matcha Duo var ingen bombe heller 8)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er noe eget med deg og effektforsterkere Skrotnisse! Men det er knakende gøy og lese om dine erfaringer så for min del håper jeg det er enda en stund til du finner det du leser etter så vi får nye oppdateringer

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Det er noe eget med deg og effektforsterkere Skrotnisse! Men det er knakende gøy og lese om dine erfaringer så for min del håper jeg det er enda en stund til du finner det du leser etter så vi får nye oppdateringer
    så du unner ikke lommeboka mi litt fred altså? dårlig gjort! hehe. Jeg må nok innrømme at jeg håper jeg snart finner et jeg kan leve med, det blir litt ekstremt i lengden å bytte så mye som jeg har gjort (selv om jeg er langt fra verst her inne).
    Men det er hyggelig å høre at skribleriene faller i smak

Sitat Opprinnelig postet av Necroth
    Dette er ett kjent fenomen her hjemme også, for mye effekt kan gjøre det hele meget livløst og kjedelig. Forsterkerene kjeder seg når de ikke får gitt fra seg det som er prioritert, nemlig watt. At Rogue ikke matcha Duo var ingen bombe heller
    Jeg må nok ærlig innrømme at til tross for at jeg hadde et håp om at det skulle gå bra, så visste jeg nok innerst inne at det ikke ville bli helt optimalt. Jeg har bl.a. fulgt nøye med på "venner av avantgarde" tråden og har jo lært litt der. Jeg har også erfart dette med for mye effekt til høytalera. På de fleste forsterkera jeg har testet ut så har det vært ganske bra fra lavt til høyt. Men med jc1 måtte jeg også litt opp før det begynte å låte skikkelig godt, jeg måtte rett og slett presse jc1 litt slik at de fikk gjort det de var konstruert for.
    Så det kan jo bli litt spennende å få testet ut a23 i helga. Joda, jeg VET at dette ikke blir optimalt, men jeg kan jo ikke si nei til å teste ut noe

Sitat Opprinnelig postet av Akto
    Vel, jeg får utdype litt. Det store problemet med überfølsomme høyttalere som dette er at støy blir et problem. Og husk på at du spiller 104dB med kun én watt. Du trenger derfor ikke slike kjernekraftverk.

Det aller tøffeste jeg har hørt på disse horna er 300B fra Ayon. Dessverre støyet dem litt, og volumjusteringen ble for grov. Conrad Johnson var nydelig hvis volumet var høyt, men på lavt volum ble det for lite spennende. Det virker som om den ikke riktig våknet før den fikk litt belastning. Det er strengt tatt ikke så mye jeg har hørt på Duo som spiller SKIKKELIG bra. Og du vet sikkert hvilken forsterker jeg mener gjorde det ...

Det er et paradoks at Avantgardes egen forsterker er en liten tass, hvis konstruktør gjør et stort nummer ut av at har hele 0,34 watt i klasse A. Og den er totalt sett mer enn kraftig nok i følge Avantgarde.

Min egen erfaring med disse høyttalerne, og noe jeg tror kommer til å bli din røde tråd også kjenner jeg deg rett, er at jakten på minst mulig støy, og mest mulig dynamikk kommer til å overskygge alt annet. Svevende og udefinerbare parametre som klangbalanse og lignende blir noe man ikke tar alt for seriøst. Det er mye viktigere at det er en god match på andre områder. Og det er først da det virkelig blir gøy. Forsterkere som mangler snert, oppløsning og dynamikk blir rett og slett for kjedelig, selv om de samme forsterkerne har gitt deg hakeslipp tidligere. Avantgarde er strengt tatt noe av det tøffeste, peneste, og ikke minst råeste man kan få kloa i, men absolutt hele kjeden i forkant spiller en stor rolle på det endelige resultatet.
    I og med at jeg er en født kverrulant føles det litt surt å måtte si meg enig i alt du skriver. Men når den innrømmelsen er gjort er det vel på tide å komme til saken

Etter at jeg hørte avantgardene hos deg første gangen har jeg lest alt jeg har kommet over av info om avantgarde. Hvis man ser bort fra selve lyden så er konstruksjonsprinsippet noe av det som ble avgjørende for mitt kjøp av disse. Det som erget meg mest med arrayene var at de faktisk ikke våknet ordntlig før jc1 kom på plass. Ved andre ord en høy innkjøpskostnad (noe som kan forsvares) men også en skyhøy driftkostnad i og med at de bælmet innpå strøm om en trøxting bælmer himkok på en lokal BU fest. Derfor skal det bli digg med en forsterker som er nesten nykter i forhold.

Ayon er uten tvil et merke jeg mer enn gjerne kunne ha tenkt meg å teste ut hjemme. For min del er det synd at Åsenden holder til så høggande langt borte. Jeg skal høre litt med Rune og Einar om det er mulig at Einar får en Mercury til lån som han kan ta med opp til meg. Det ville jo vært det ultimate å fått en liten integrert klasse a rørsak med ht-inngang. Nå er det jo uvisst hvoran det kommer til å låte, men interresant hadde det vært.

Rogue på sin side ble testet litt fordi den låt så forbasket bra på arrayene, det at det er en stor forskjell mellom disse to forsterkerne var jeg innenforstått med, men du vet hvordan det er, man vil jo gjerne teste ut og gjøre seg opp sine egne erfaringer også

Det siste avsnittet har jeg egentlig ingen kommentar til i og med at jeg er dønn enig i hvert eneste ord.
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for i går Rune.
    Alltid hyggelig å treffes for litt lytting, og denne gangen var det ekstra spennende da de nye juvelene var i hus.
    De ble ikke i nærheten så dominerende i rommet som jeg trodde de skulle være, og frontoppsettet ser skikkelig tøft ut. Et par Duo hadde lett fått innpass hjemme hos meg også, for ikke å snakke om Solo. Jeg hørte denne hos Akto for et par-3 uker siden, men effekten av den i ditt udempede rom er enda noen hakk vassere enn hva den leverte i det godt dempede rommet på Fetsund. Helt klart den råeste gjengivelsen jeg har hørt av Open Range :-D
    Noen timer/dager/uker til nå så har du fått vinkling, tilting og fremtrekk til å sitte. Da stikker jeg innom igjen.......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heller lommeboka di enn lommeboka mi

Joda, jeg unner den litt fred, men samtidig er jeg 100% sikker på at du ikke får fred før du finner rett komponent!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, du får selge og kjøpe noe annet som matcher. Tyskere går sjeldent hånd i hånd med noe annet. De sliter med vonde tider fra krigen enda, når man først kjøper horn så får du gå over til noe rørgreier du au. Betal og betal, god verdensøkonomi nå så slå til.......

Side 131 av 252 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 127 128 129 130 131 132 133 134 135 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •